Repikää, riistäkää, pitäkää vaikka väkisin se johto! Pietro uskoo ja luottaa teihin et sillei hei!
Kestäkää, Wolves!
5
168
Vastaukset
- Kilipertti-OuSilava
Ette kestäneet, mutta onneksi te nussitte väkisin voittomaalin lisäajalla et sillei hei!
- tsim
volvs voitti jännän pelin ja lestöä harmittaa
- tiedättekyllä
Myös Puulin peli oli jännä ja viihdyttävä. Vähän liiankin jännä, mutta tuli sentään 3p. Ukkoja on poissa, mutta onneksi Lestö tulee vastaan vasta puolentoista viikon päästä, joten pojan-Kloppi saa suunnitella kuvioita ja ukot saavat levätä.
Mikäli Palace olisi munkittanut vielä sen 4-4 tasoituksen lopussa, niin Poolin selkäranka mestaruuden suhteen olisi ehkä katkennut siihen. Salahin toista maalia ei olisi kyllä pitänyt merkitä Salahille, sillä mies ei vaikuttanut sen syntyyn millään lailla. Saattoi koskettaa palloa jalallaan milli ennen kuin se oli kokonaan maaliviivan yli.
Lumiukolla oli eilen sellainen päivä, että jokainen kohde osui, mutta hiukan harmittaa, kun ei tullut laitettua rekkaa. Yleensä lauantaisin Lumiukko laittaa kaikki pelaamansa sinkkukohteet pienellä panoksella rekkaan, mutta eilen se jäi välistä ja juuri sinä päivänä nasahtaa kaikki sinkut... Yli 16 tonnia olisi tullut 20 euron panoksella.- tiedättekyllä
Salah sai eilen brittien keskustelupalstoilla jälleen kerran melkoista kuraa niskaansa filmaamisesta. Onhan hän kieltämättä viime aikoina mennyt maihin aika helposti, mitä on tietysti helppo käyttää lyömäaseena Liverpoolia vastaan. Liverpoolista ei muutenkaan taideta tykätä Briteissä yhtä paljon kuin Suomessa.
Tuo on kyllä ihan totta, että jos Pool alkaa menettää kotonaan pisteitä ns. helpoille vastustajille, niin korttitalo romahtaa. Kyllä tämä mestaruustaisto melkoista kujanjuoksua on ollut, koska vaikka voittoja on tullut, niin muutama on tullut vastustajan veskarin suosiollisella avustuksella. Jos nyt saataisiin edes puolustus jälleen kuntoon, niin siitä olisi hyvä jatkaa. Vierailu Old Toiletissa tulee olemaan vaikea, koska United on nousussa. Unitedin fanitkin näkevät mieluummin Cityn kuin Poolin mestarina, joten mitään ei saada suosiolla mukaan. Kaipa tasuripistekin olisi ihan hyvä saavutus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1141259
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1221143- 1381013
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä45975- 99853
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten317802Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82704Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49619Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592