Jari tervon autistiset rasistit

Autistinen.kansa

11

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Muusnikäukko

      Varsinainen psykiatri, taitaisi olla toinen tankkiautollinen paikallaan!

    • Tervo-delirium

      Mikä etninen ryhmä olikaan Suomessa rasistisin?
      Somalit.

    • Selvinpäin
      • hfckhfkd

        Alkoholismi on sairaus. Alkoholistin mielestä mitään vikaa ei ole itsessä, vaan aina kaikissa muissa. Itsellä on mukamas juominen ja elämä hallinnassa, mutta kun ne muut pilaavat hyvät kännit, kun heittävät kesken illan ulos ravintolasta.

        Ainoa keino parantua alkoholismista on lopettaa muiden syyttely ja mennä itseensä. Kaikenlaisesta pervoudestakin voi parantua, mutta Tervoudesta en ole kuullut, että kukaan olisi koskaan parantunut. Valitettavasti kroonista.


    • oulusta.tuokin

      Muistaakseni on esitetty sellainen väite että autistit olisivat sellaisia miesaivoja, joista kaikki turha on otettu pois ja jäljelle jäänyt vain rationaalinen ajattelu. Eli rationaalinen, järkiperäinen ihminen on siis Tervon mukaan rasisti ja näinhän se varmaan onkin, tunneperäinen ajattelu vei aikuiset miehet tarhoihin ja kouluihin ja seuraukset sitten luemme lehdistä.

    • jaapajaa

      Ainoa tietämäni autisti on herra itse. Tuijottaa usein tylsänä kun on puhumassa jonkun kanssa. Nähtävissä selvästi eräissä veronmaksajien rahoittamissa kuvaprojekteissa.

    • En_tunne_

      Kuka on Jari Tervo, ilmeisesti joku entinen tenavatähti ?

    • totuuseikuole
    • hoitoon

      Mitä, tämäpä uutinen. Onko tervo tosiaan autistinen? Sitähän me ollaan epäiltykin.

    • AntiAlkoholisti

      Mamutukseen sitten syynä neurotyypillisyys? NTt pois päättävistä asemista ennen kuin saavat enemmän tuhoa aikaan!

    • nhhhhfhfdhfd

      Ihan hyvä nosto. Tervo on ollut boikotissa v. 2015 aivopierujensa vuoksi. Eikä ole mitään syytä edelleenkän ostaa tuollaisen "autistisen rasistin" kirjoittamia teoksia.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      367
      3258
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      146
      1282
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      62
      1188
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      139
      1030
    5. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      833
    6. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      46
      762
    7. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      160
      752
    8. Oli mukava tavata irl

      Sattuma toi sinut matkani varrelle. Ihmettelin sitä silloin, ehkä vähän vieläkin. Oli ilo jutella ja tuntea, vaikka nyt
      Ikävä
      23
      737
    9. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      113
      727
    10. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      40
      699
    Aihe