Törmännyt huoran mieheen

Onko

Eli kun olette sopineet diilin naisen. Onko paikalla ollut tämän palvelun tekijän miestä. Minulla ollut pari kertaa lähellä, tuli mies vastaan rapussa. Tiesin heti kuka siinä tuli vastaan. Kun ryhdyin hommiin näin pihalla saman miehen istuvan keinussa. Kun olin tyydyttänyt tarpeeni , kävelin autolle. Lähti kaveri takaisin sisälle, vaatii kovan luonnon sietää tuota tai on raha pula.
Toinen kerta on ainoa kerta kun olen hävennyt mitä tein. Vanhan talon kunnostus oli jäänyt pahasti kesken kun rahaa tarvittu lisää. Sain nopean ajan arki iltana kun saavuin paikalle todella korvessa olevaan taloon. Leikki pihapiirissä mies ja kaksi lasta. Jumalauta ne leikki ulkona kun miehen vaimo ja lasten äiti makasi läpi levällään allani. Hävettää vieläkin

10

107

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jos huoraaminen on paheksuttavaa niin ikävä sulle.
      Joillekkin se on henkilökohtainen palvelu kuten parturissa tai hierojalla käynti. Kyllä niistäkin maksetaan ja huomioidaan asiakkaan toiveet.

      • Onko sinusta siis Ok jos vaimoasi duunataan sillä välin olet töissä.


      • huttunen70 kirjoitti:

        Onko sinusta siis Ok jos vaimoasi duunataan sillä välin olet töissä.

        Jos haluat tietää niin minusta se on Ok. Tiedän mitä hän tekee ja hän tekee sitä omasta halusta.


      • kumiukko
        virtasenposti kirjoitti:

        Jos haluat tietää niin minusta se on Ok. Tiedän mitä hän tekee ja hän tekee sitä omasta halusta.

        Jos unohdetaan moraalikysymykset niin mitä jos kumi menee rikki ja naisesi saa hiv:n. Se on ihan todellinen riski ja hiv on huorissa juoksevilla ukoilla varsinkin ulkomaan tuliaisina. Tuskin käytätte kumia kun olette keskenänne. Saat tartunnan itsekin. Tauti on parantumaton ja lääkkeistä huolimatta voi johtaa ennenaikaiseen kuolemaan. Siinä sitä sitten onkin ongelmia kylliksi ja pahinta jos teillä on vielä lapsia.


      • Eiperkele
        virtasenposti kirjoitti:

        Jos haluat tietää niin minusta se on Ok. Tiedän mitä hän tekee ja hän tekee sitä omasta halusta.

        Siis oikeasti jos muijasi tekee sitä laita yhteystiedot niin käyn tyhjentämässä kassini


      • kumiukko kirjoitti:

        Jos unohdetaan moraalikysymykset niin mitä jos kumi menee rikki ja naisesi saa hiv:n. Se on ihan todellinen riski ja hiv on huorissa juoksevilla ukoilla varsinkin ulkomaan tuliaisina. Tuskin käytätte kumia kun olette keskenänne. Saat tartunnan itsekin. Tauti on parantumaton ja lääkkeistä huolimatta voi johtaa ennenaikaiseen kuolemaan. Siinä sitä sitten onkin ongelmia kylliksi ja pahinta jos teillä on vielä lapsia.

        Olen miettinyt sitä mahdollisuutta. Otan riskin tietoisena vastaan. Voihan sitä jäädä vaikka auton alle, tai junan, Muijaa lainatakseni. Raskaaksi tulo on suurempi riski tai mahdollisuus.


    • RattoisatPojat
    • häkää

      Onko Olli sulla joku diili tämän Kalevin kanssa, tai paremminkin oletko itse Kalevi?

    • pohtilisää

      Tuo .ga -pääte on ollut kyllä useissa google-hakusanojen urkintasivustoissakin joita olet käyttänyt.

    • Eimullamitäänmuuta

      Se mies voi toimia myös parittajana. Silloin onkin kyseessä rikos. Kannattaa kääntyä takaisin eikä mennä sisään... tai tulla sisään..

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      170
      1459
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      331
      1059
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      43
      885
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      162
      749
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      39
      739
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      49
      700
    7. 52
      571
    8. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      116
      568
    9. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      29
      567
    10. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      531
    Aihe