Eli kun olette sopineet diilin naisen. Onko paikalla ollut tämän palvelun tekijän miestä. Minulla ollut pari kertaa lähellä, tuli mies vastaan rapussa. Tiesin heti kuka siinä tuli vastaan. Kun ryhdyin hommiin näin pihalla saman miehen istuvan keinussa. Kun olin tyydyttänyt tarpeeni , kävelin autolle. Lähti kaveri takaisin sisälle, vaatii kovan luonnon sietää tuota tai on raha pula.
Toinen kerta on ainoa kerta kun olen hävennyt mitä tein. Vanhan talon kunnostus oli jäänyt pahasti kesken kun rahaa tarvittu lisää. Sain nopean ajan arki iltana kun saavuin paikalle todella korvessa olevaan taloon. Leikki pihapiirissä mies ja kaksi lasta. Jumalauta ne leikki ulkona kun miehen vaimo ja lasten äiti makasi läpi levällään allani. Hävettää vieläkin
Törmännyt huoran mieheen
10
107
Vastaukset
Jos huoraaminen on paheksuttavaa niin ikävä sulle.
Joillekkin se on henkilökohtainen palvelu kuten parturissa tai hierojalla käynti. Kyllä niistäkin maksetaan ja huomioidaan asiakkaan toiveet.huttunen70 kirjoitti:
Onko sinusta siis Ok jos vaimoasi duunataan sillä välin olet töissä.
Jos haluat tietää niin minusta se on Ok. Tiedän mitä hän tekee ja hän tekee sitä omasta halusta.
- kumiukko
virtasenposti kirjoitti:
Jos haluat tietää niin minusta se on Ok. Tiedän mitä hän tekee ja hän tekee sitä omasta halusta.
Jos unohdetaan moraalikysymykset niin mitä jos kumi menee rikki ja naisesi saa hiv:n. Se on ihan todellinen riski ja hiv on huorissa juoksevilla ukoilla varsinkin ulkomaan tuliaisina. Tuskin käytätte kumia kun olette keskenänne. Saat tartunnan itsekin. Tauti on parantumaton ja lääkkeistä huolimatta voi johtaa ennenaikaiseen kuolemaan. Siinä sitä sitten onkin ongelmia kylliksi ja pahinta jos teillä on vielä lapsia.
- Eiperkele
virtasenposti kirjoitti:
Jos haluat tietää niin minusta se on Ok. Tiedän mitä hän tekee ja hän tekee sitä omasta halusta.
Siis oikeasti jos muijasi tekee sitä laita yhteystiedot niin käyn tyhjentämässä kassini
kumiukko kirjoitti:
Jos unohdetaan moraalikysymykset niin mitä jos kumi menee rikki ja naisesi saa hiv:n. Se on ihan todellinen riski ja hiv on huorissa juoksevilla ukoilla varsinkin ulkomaan tuliaisina. Tuskin käytätte kumia kun olette keskenänne. Saat tartunnan itsekin. Tauti on parantumaton ja lääkkeistä huolimatta voi johtaa ennenaikaiseen kuolemaan. Siinä sitä sitten onkin ongelmia kylliksi ja pahinta jos teillä on vielä lapsia.
Olen miettinyt sitä mahdollisuutta. Otan riskin tietoisena vastaan. Voihan sitä jäädä vaikka auton alle, tai junan, Muijaa lainatakseni. Raskaaksi tulo on suurempi riski tai mahdollisuus.
- RattoisatPojat
Ihanaa miestä tarjolla:
https://www.youtube.com/watch?v=gGpHexTSefg - häkää
Onko Olli sulla joku diili tämän Kalevin kanssa, tai paremminkin oletko itse Kalevi?
- pohtilisää
Tuo .ga -pääte on ollut kyllä useissa google-hakusanojen urkintasivustoissakin joita olet käyttänyt.
- Eimullamitäänmuuta
Se mies voi toimia myös parittajana. Silloin onkin kyseessä rikos. Kannattaa kääntyä takaisin eikä mennä sisään... tai tulla sisään..
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1701459
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa3311059- 43885
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html162749- 39739
- 49700
- 52571
- 116568
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244529567Tiesitkös rakas
Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔44531