, olis ajoissa pitänyt siirtää pojat mielenterveys hoitoon, niin suuremmilta veloita olisi säästytty !?
Niinistöjen sotaleikit hiekkalaatikolla tulee kalliiksi
30
756
Vastaukset
- Anonyymi
Kertoi, että kuusikymmentä vuotta on harratanut, eikä osaa lopettaa.
- Anonyymi
Pitkään. On Velekoo ottant.
- Anonyymi
Harrastus lumoaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Harrastus lumoaa.
Kukkia poimin.
- Anonyymi
Onneksi ruosteelta suojattua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Harrastus lumoaa.
TULIVAT.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitkään. On Velekoo ottant.
ITSENÄISYYS LIIPASIMELL
- Anonyymi
Nisti.
- Anonyymi
Exvaltionvelanottoministeri ei ole huolestunut.
- Anonyymi
Saahanvelekoo lissee.
- Anonyymi
Otan vakavasti.
- Anonyymi
Nyt jo huolestui.
- Anonyymi
Taas tuli 8 miljardin vuosilasku, ei salea.
- Anonyymi
Terve kun leikki..
- Anonyymi
Lauleleekin joskus.
- Anonyymi
Huolissaan on ylen aikaa.
- Anonyymi
Kiva muistella.
- Anonyymi
Joskus on vaikeaa muistaa.
- Anonyymi
Mielenterveyshoito on yhdyssana ja sanaan veloilta kuuluu myös l-kirjain.
- Anonyymi
Kauhiata.
- Anonyymi
Höpö and höpö and höpö
- Anonyymi
Kallis oli valtionvelanottoministerinä kin.
- Anonyymi
Leluja.
- Anonyymi
Lauletaan ko?
- Anonyymi
Velaksi ostellaan.
- Anonyymi
Voi ei
- Anonyymi
Voe salee, ei saanut leluja lapsen ä.
- Anonyymi
Lapio lahjaksi.
- Anonyymi
Yes
- Anonyymi
Sale päästää vieraan vallan joukot maahamme. Hirvettä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 854618
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺884454Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭433799Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli173742Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403007Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102874En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä212731IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm392213Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1581778Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?
Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli1221356