Miten aloititte huoraamisen,

Joskohan

oliko siihen joku erityinen syy ?

17

81

1Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sarruta

      Mulla oli tuollainen Sugar Daddy 35 vuotta sitten. Osteli mulle kaikenlaista, vaatteita, kosmetiikkaa, otti työmatkoille mukaansa jne. Olin silloin 18 vuotias, juuri lukion päättänyt tyttö. Ensin olin kesätöissä hänen firmassaan, ja siitä suhde sitten kehittyi. Mies oli mua 25 vuotta vanhempi.
      Hän oli tuollaisen herraseuran puheenjohtaja, en nyt tietenkään nimeä sitä tässä. Ja tuon seuran pikkujouluissa olin mukana. Alkoholia oli runsaasti tarjolla ja sitä myös käytettiin. Minä olin myös humalassa ja oikeesti, en tarkalleen muista tuosta illasta juuri mitään.
      Ammulla heräsin ihan kauheaan oloon sängystä... alastomana. Pillu oli kipeä ja sängyssä oli ilonpidon merkkejä. Pöydällä oli lappu " Pojat keräsi sulle kolehdin... tulen töistä klo 14.00 , laita itsellesi kahvia ja syötävää ". Ja tuon lapun alla oli 600 mk. Voi vittu, ajattelin, että paniko ne kaikki minua ? No raha oli kyllä tarpeen, mutta ? Puoli vuotta meni morkkista selvitellessä ja sitten laitoin ilmoituksen lehteen. Helppoa rahaa, jolla sitten rahoitin mm. opiskeluni. Vajaat 18 vuotta sitten lopetin ilotytön hommat. Tuota olen ajatellut usein jälkeenpäin, olisihan sen elämän voinut toisinkin elää, mutta ei kannata surra maahan kaatunutta maitoa eikä pois juossutta poikaystävää.

      • Kaduttaako tai olisi ollut parempi ettei raha olisi tullut mukaan?


      • TätiMoonika

        Tuo raha jätettiin varmaankin sen takia, että tyttö ei kertoisi olleensa raiskattu tai hyväksikäytty. Jos ottaa maksun, niin se siitä sitten.


    • Sokeripoikana

      Voisi kait sanoa helpporaha. Mutta ei se rahasta ole kiinni. Ehkä sellainen mahdollisuus matkustaa. Tehdä jotain kiellettyä. Jotain sellaista moraalitonta. Mies oli kyllä vaikuttava, asiansa osaava. Maksaa ja tarjoaa muttei pahemmin puhunut rahasta. On tunnetasolla ihan eri asia saada 500euroa käteen tai samanarvoinen kännykkä. Tosin on noita samanlaisia illanviettoja. Joiden jälkeen oli paikat kipeänä ja seteleitä pöydällä. Koen rahan enemmänkin kuuluvan alistusleikkiin. Jos matkalla ei ole syytä käyttää niitä olen säilyttänyt ne. Jokaisella setelillä on oma tarinansa.

    • SugarGirl19

      Saan paljon seksiä, rahaa, matkoja, uusia vaatteita, kenkiä, laukkuja, kosmetiikkaa jne... elämä on ihanaa.

      • Palvominen on tärkeä osa tuota sokeri juttua.


    • Mieshuora

      Rahan takia! Elämäntilanteessani silloin ei ylimääräistä rahaa ollut ollenkaan, tai edes tarpeeksi ruokaa varten! Sen vuoksi laitoin muutamalle sivustolle ilmoitukset eroottisena hierojana, hierojan hommia kun olen tehnyt ja siihen koulutuksenkin saanut sekä olen urheilullinen ja ulkonäöltä miehekäs mies. Alku meni hieronnassa ja lopuksi naisen tyydytys käsin. Ei siinä kauaa mennyt kun mukaan tuli suuseksi ja paneminen, ja tietysti minä olin huorana. Rahaa sain hyvin ruokaan ja muuhun, olin naisten mielestä todellakin tarpeellinen mies heidän elämässänsä. Melkein kaikki naiset jotka olivat asiakkaina, olivat naimisissa ja vielä todella hyvännäköisiä. Heidän omat miehet eivät heille läheisyyttä ja seksiä antaneet juuri ollenkaan (jep, läheisyyskin oli se mitä naiset halusivat), ikäryhmä oli 25v-55v! Mikäs siinä kun seksiä sai upeiden naisten kanssa ja makkaraa leivän päälle!

      • Jos teet sitä naisten kanssa rahasta. Tekisitkö miesten kanssa jos hinta olisi tarpeeksi iso?


      • Tarttiskans

        Teetkö tai tekisitkö sitä vielä jos maksan?


    • Se oli yksin kertainen kysymys. Viikonloppu Lontoossa jos sua saa panna anukseen.

    • Siitä Lontoon keikasta se alkoi. Joskus matkalle tai kallis lahja. Harvemmin käteistä. Kai minua kiihoittaa käskettävänä olo.

    • Mieshuora

      En ole lukenut sivustoa vähään aikaan. Jos kysymys oli minulle, ok niin kunhan hinnasta sovitaan!

    • Piiskattukakara

      Poikasena kun en saanut muuten riittävästi rahaa itselleni. Ja vaikka aloitin ne hommani 12 kesää vanhana oli mulle kysyntää kun Olin heidän leluna. ne pitivät kun saivat viedä mut mukanaan riisua mut ja piiskata jos Olin saanut mun vanhemmiltani piiskaa ekaksi. Me juonittiin monta kertaa kun ne tahtoivat mut piiskata. Ne tuli meille kertoivat mitä minä Olin heillä tehnyt ja vaativat kakaralle piiskausta ja heti. mun vanhempani uskoivat sen kertomusta kun minä en puolustellut itseäni mitenkään. Vaan katselin jalkojani tai laitoin käteni mun housuihini sisä puolelle ja hyväilin mun piliäni heidän katellessa vierestä minua. Minä sain piiskaa kunnolla vanhemmiltani ja seuraavana päivänä siltä ukolta myöskin kuten meillä oli sopimus. Täys idiootti kersana minä Olin en ole voinut ymmärtää mun käytöstäni silloin. Piiskaa Remmiä Ja Harjan vartta.

      • Anonyymi

        Itse en saanut koskaan piiskaa. Peppupanot oli kyllä sellaista tuskan ja nautinnon sekamelskaa. Kun ymmärsin että heitä kiinnosti vain teini-ikäiset se helpotti jotenkin. Tajusin että muutama vuosi ja sitten olisi joku uusi minun tilalla.
        Raha houkutti mutta ei se ollut ainut syy. Ehkä tärkeämpää oli saada vaikutusvaltaisa ystäviä. Edesauttaa vanhempia urapolulla heidän tietämättä.


    • Mieshuora

      Virtasenposti, olisitko vielä kiinnostunut, Mieshuorasta siis?

    • Anonyymi

      Ihan uteliasuudesta,nymfismielisenä,sillain pikkuhiljaa. Ystävätär tokaisi se haukkui sut, niin rupee sellaiseksi. Valikoiva olen. Parisuhdetta en kaipaa.

    • Anonyymi

      Höh, panemalla tietysti. Onko niitä muitakin tapoja?

    Ketjusta on poistettu 19 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      59
      3047
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      544
      2886
    3. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      37
      2068
    4. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      49
      1942
    5. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      120
      1795
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      304
      1761
    7. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      9
      1492
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      99
      1247
    9. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      63
      1198
    10. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      22
      1152
    Aihe