Eikö tuota SENSODYNE-hammatahnan

mässynnös

mainostusta jo saada loppumaan! Täysin tehoton tahna omien hampaitteni vihlomiseen aikoinaan.

33

2253

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sotilas

Pakko oli kääntää kanava...tuo jankutus tyytyväisistä sotilaista ottaa jo niin aivoon.
      En totisesti tuota tahnaa osta kyllä koskaan!! Sama on koostumus lidlin kymmenen kertaa halvemmassa tahnassa...saa kelvata!

• kokeiltuOn

Mobilatilla kun pesee hampaat niin ei vihlo viikkoon

• Anonyymi

Ei tuota typerää mainosta enää voi katsoa. Kanava kääntyy ja usein unohtuu laittaa takaisin. Onneksi on ulkomaan kanavia ja ilmaisiakin kosolti netissä ja ei ota pannuun.

• Anonyymi

Ja vielä kun laittaa IPTV boksin telkkariin hiirellä , niin sulla on iso tabletti.

• Seuraakohan ne kyseisen tuotteen myyntiä? täten jatkavat ja jatkavat mainontaa, mikäli mainostaminen myy tuotetta kuluttajille, saa ne ostamaan...

totta, että alkanut ottamaan jo hermoon, ko, mainos.

• Anonyymi

Itse ostin sitä kun oli jonkun verran vihlontaa hampaissa pari kuukautta sitten. Itselläni alkoi vihlomaan ENEMMÄN kun pesin tolla sensodynellä. Ostin sitten toista tahnaa jota myös mainostettiin kokoajan. Oliskohan ollu Colgate complete tai jotain sellaista. Vittu paljon tehokkaampaa tavaraa ja plussaa siitä ettei ole mitään valkaisutahnaa, koska ne laittaa vihlomaan ja on muutenkin ihan perseestä.

• Anonyymi

joo, minäki ostin colgate complete jotain, tuntuu hyvälle

se oli k-plussa 1 kpl tosin ilmaistarjous pisti silmään, hoksasin ja jaksoin hakea..
        helkkarin kallista olis ollut rahala ostaa

• Anonyymi

pese vagisanilla

• Anonyymi

Elmex sensitive on tehokas hampaiden vihlomiseen.

• Anonyymi

Minua vihloo vain tuo mainos aina kun se alkaa. No kääntyy se kanava kuoron säestyksellä..Tuota tahnaa emme osta se on varma....niin p....a mainos se on ja tämän kevään ärsyttävin!

• Anonyymi

Paskat kun tuo vihlominen alkaa just aina kun näkee tuon mainosäijän.
      Lidlistä saa 10x halvemmalla tahnat ja samaa potaskaa ne sisältää. Ei vihellä kun käänsin taas kanavan toiselle

• Anonyymi

Paskat kun tuo vihlominen alkaa just aina kun näkee tuon mainosäijän.
      Lidlistä saa 10x halvemmalla tahnat ja samaa potaskaa ne sisältää. Ei vihellä kun käänsin taas kanavan toiselle

• Anonyymi

parempi teho ku ksylitoli purkkia
      ja lisää vaikka luusto lisäravinteita, kalsiumia, kalkkia, d-vitamiini vaikuttaa myös

elämäntavat jos ei muutu, ei paljo hyödytä hampaiden harjaus sittenkä

monilla juopoilla on hampaat aika moisen näköiset, tynkiä kuin olisivat betonia purreet, murentuneet

viinan sijaan suuvettä sen 15-20ml kerran päiväs purskuttasivat.. eri juttu olis

• Anonyymi

Kyllä se tehoaa paljastuneiden hammaskaulojen aiheuttamaan vihlontaan. Rapid eli nopeaa voi laittaa vaikka suoraan hampaanjuureen sormella, se toinen tehoaa muutaman päivän käytön jälkeen.
      Toki muitakin vihloville hampaille tarkoitettuja tahnoja on.

• Anonyymi

Kyllä se tehoaa paljastuneiden hammaskaulojen aiheuttamaan vihlontaan. Rapid eli nopeaa voi laittaa vaikka suoraan hampaanjuureen sormella, se toinen tehoaa muutaman päivän käytön jälkeen.
      Toki muitakin vihloville hampaille tarkoitettuja tahnoja on.

• Anonyymi

Lääkäri suositteli ja kokeilin. Ainakin minulla se auttoi hampaiden vihlomiseen.

• Anonyymi

Ja kannattaa myös käyttää vain pehmyttä (soft) hammasharjaa, ettei koko ikenet ala vihlomaan, niitä on aika vaikea korjata-

• Anonyymi

Todella ärsyttävä toistuva mainos. Minä katson nyt tarkkaan etten tätä tahnaa osta. Se on 100% varma päätös.
      Jos olisin tuon hammastahnamainoksen asiakas, vaihtaisin oitis!

• Anonyymi

Suurin osa ihmisistä kuitenkin on vain aivottomia lampaita, joihin tuollainen mainostykitys uppoaa väkisinkin.

Itselläni jonkin asian liiallinen mainostaminen toimii päinvastoin; en enää kusekaan liikamainostettujen tuotteiden suuntaan.

• Anonyymi

Näyttää siltä, että hampailla tehdään miljardibisnestä, tuo typerä mainos toistuu siinä muitten mukana viikosta, kuukaudesta ja vuodesta toiseen, että helposti koukkuun menevät ostavat lopulta noita kalliita tuotteita, joita saa samoja aivan murto-osalla esim. Sensodyynin hintaan. Lampaita niin moni!

• Anonyymi

Enemmän ihmetyttää tuo trivago-aivopesu... Voiko hotellien välittämisellä todellakin tienata noin tähtitieteellisiä summia, että on varaa lähes maailmanlaajuiseen mainoskampanjaan, joka kanavalla, joka mainostauolla ja jo vuosien ajan? Tuohon on väkisinkin täytynyt upota jo miljardeja??

• Anonyymi

Se on tätä nykyaikaa, että täysin turhat välistävetäjäfirmat tienaavat hillittömiä summia... Kertoo vain ihmisten tyhmenemisestä, ei mistään muusta.

• Anonyymi

Koko hammastahnabisnes on yhtä suurta kusetusta. Mitenköhän se jatkuva hampaita suojaavan kerroksen pois rassaaminen muka vähentää teikiintymistä tai kiilteen kulumista?

Hampaiden tuhoamisen kun lopettaa ja käyttää enintään suuvettä, loppuu reikiintyminen kuin seinään. Itse lopetin harjaamisen 5v sitten, ei haise henki eikä reiän reikää ja leegot on ihan valkoisetkin. Ihmiset on vain niin aivopestyjä hampaiden harjaamiseen, että eivät tietenkään uskalla lopettaa harjaamista kun ovat olevinaan niin varmoja että sellainen vain pilaa hampaat.

• Anonyymi

Ainakin esim. shampoon kohdalla käytön lopettaminen kuulemma on toiminut... Pari päivää ollut hiukset rasvaiset, jonka jälkeen kehon oma puhtaanapito alkaa toimimaan kun sitä ei enää kemikaaleilla sotketa. Jatkossa pelkkä vesipesu ja harjaaminen riittää pitämään hiukset puhtaina ja terveinä.

• Anonyymi

Onko hampaasi välissä vielä plakkia?
      Vaihda vanha harjasi uuteen pyöreäpäiseen harjaan!

• Anonyymi

Kyseisen hammastahnamainoksen tultua näkyville, niin minä ainakin siirryn katsomaan Trivagoa, ja sen jälkeen alan seurata 25 pankin kilpailutus-ohjelmaa.

• Anonyymi

Vielä tuo oksettava mainos jatkuu ja jatkuu. Luulisi, että mainostaja tajuaisi sen vain vähentävän myyntiä. Ehkä Suomessa on vielä lampaita ja menevät ostamaan tuota turhaa tuotetta! Sama vaikutus halvalla tahnalla.

• Anonyymi

Luulimme, että tuo ällö mainos olisi jo lopetttu, mutta sama kälkättävä tyyppi on taas yrittämässä samoilla eväillä.

• Anonyymi

Pönttö täytyy olla jos menee tuota tahnaa ostamaan...no saahan siinä televisio rahaa kun hinnat on pilvissä ja samaa koostumusta saa kymmenen kertaa halvemmalla. Mutta........saahan sitä maksaa jos rahaa on liikaa.
      Kanava on ulkomaisilla nettikanavilla, ei tule tahnamainosta, ei tule!

• Anonyymi

Sensodyne mainos on sellainen jokapäiväinen ongelma....

• Anonyymi

Hammashygienistien mukaan pahimmat hammassairaudet ovat karies sekä sensodyne.

• Anonyymi

Tahnaa juuri ostin Lidlistä 68 centtiä iso putkilo ja ajaa saman asian kuin puolet pienempi 5 euron putki!

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      120
      1767
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1588
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      48
      1099
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      43
      984
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      929
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      856
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      44
      822
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      780
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      778
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      760
    Aihe