Jäin työeläkkeelle 63v ja eläkkeeni on 980 euroa. Täytettyäni hiljattain 65 hain kansaneläkettä joka on 88 euroa. Käteen jäävä osuus nousi vajaa 30 euroa. Mihinkähän mä ton rahan kanssa oikein joudun !!!!!!!
Tästä se riemu repee
4
152
Vastaukset
- alletonni
Ymmärrän sijoitusvaikeutesi. Minä selviän helpommalla.
Sairaseläkkeeni on 866,50€ jota KELA töydentää 178,37€:lla. Koko potti siis 984,21€.
En ole koskaan tupakoinut enkä ole maistanut alkoholia kahteenkymmeneen vuoteen mutta matkustelu on heikkouteni. Siihen uppoaisi enemmänkin. Nytkin, viime joulun kiertomatkaan hupeni noin 1,5kk:n eläkkeeni.- alletonni
Selvennys. Sairaseläke on bruttosumma ja KELAn täydennys nettona. Sorry!
- Eipaljoanaurata
Laitan paremmaksi. Työeläkkeeni on 1045 ja Kelan eläke 75. Veroja menee niistä 8,5%.Käteen jää vähän yli 1000 euroa. Lääkkeisiin menee ensi kuussa 100 euroa.
Arvatkaa äänestänkö enää koskaan? Jos äänestämisestä tulisi pakkotoi-
toimenpide, piirtäisin lipukkeeseen perssilmän kuvan tai kirjoittaisin;mikki hiiri.
Ottaisinko kerralla 10 pikavippiä? Jättäisin sitten maksamatta. Tuskin elän enää 10 vuotta kauempaa. - hakekaa
Hakekaa kelalta eläkkeensaajan hoitotukea jos kriteerit täyttyy,se on verotonta tuloa.Ja asumistukea.aja kenties toimeentulotukea
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️651443Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia110900- 58741
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä47734- 57710
Missä kaikessa olet erilainen
Kuin kaivattusi? Voin itse aloittaa: en ole vegaani kuten hän. Enkä harrasta tietokonepelejä lainkaan.39697Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan71671Linnasuolla poliisi operaatio
Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/864606026669Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.41657Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli67650