Löytyisikö täältä hyvännäköiselle, nuorelle naiselle rahaorjaa? Haluan pakottaa sut ostamaan mulle kauniita asioita, joista saatat ehkä saada kuvia mun päälläni... Mitä me ikinä sovitaankaan. Saat ehkä viedä mut kahvillekin joskus, jos satut olemaan oikein kiltti orja.
Rahaorja hakusessa
10
1446
Vastaukset
- KiinnostunutM-45
Kyllä!! 45 vuotias mies olen ja rahaa on kuin roskaa! Voisin ostella sulle kaikenlaista seksikästä kunhan saan vain kuvan sun kropastasi ;)
- Just_joo
Rahaorja kirjoitti:
Kiinnostaa ja kokemusta on! Miten päästään juttelemaan asiasta?
Taasko se "kustu" kalastelee yhteystietoja täällä?
- Anonyymi
Haluutko mun orja olla?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluutko mun orja olla?
Paljonko maksaisit siitä?
- Anonyymi
Buaaaah… sama kun kysyt vaan suoraan, että kuka antaa sulle rahaa vitusti, niin saatat laittaa kuvan ja elätellä toiveita, että rahanlähettäjä pääsee kahville.
- Anonyymi
Saanko määääki rahaa
- Anonyymi
Tottakai. Laita puhnro tänne, niin siirrän mobilepaylla sulle samontein. Riittääkö 2000€ alkuun?
- Anonyymi
Taitaa toimia niin päin että joku pakottaa sinua rahaa tai tavaraa vastaan toimimaan. Kaunista? Nännikorut, brassi vahaus....
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh412365Mansikkatiloilla hyväksikäytetään ukrainalaisia
Työolot ovat surkeita ja palkka kelvoton. https://yle.fi/a/74-201729423001951- 201750
- 241565
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘231404- 1001299
- 411272
En ymmärrä käytöstäsi
Se on ollut eräänlaista hyväksikäyttöä. Että seura kyllä kelpaa palstan välityksellä silloin kun ei ole parempaakaan tek1391235- 35992
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta32975