Löytyisikö täältä hyvännäköiselle, nuorelle naiselle rahaorjaa? Haluan pakottaa sut ostamaan mulle kauniita asioita, joista saatat ehkä saada kuvia mun päälläni... Mitä me ikinä sovitaankaan. Saat ehkä viedä mut kahvillekin joskus, jos satut olemaan oikein kiltti orja.
Rahaorja hakusessa
10
1296
Vastaukset
- KiinnostunutM-45
Kyllä!! 45 vuotias mies olen ja rahaa on kuin roskaa! Voisin ostella sulle kaikenlaista seksikästä kunhan saan vain kuvan sun kropastasi ;)
- Just_joo
Rahaorja kirjoitti:
Kiinnostaa ja kokemusta on! Miten päästään juttelemaan asiasta?
Taasko se "kustu" kalastelee yhteystietoja täällä?
- Anonyymi
Haluutko mun orja olla?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluutko mun orja olla?
Paljonko maksaisit siitä?
- Anonyymi
Buaaaah… sama kun kysyt vaan suoraan, että kuka antaa sulle rahaa vitusti, niin saatat laittaa kuvan ja elätellä toiveita, että rahanlähettäjä pääsee kahville.
- Anonyymi
Saanko määääki rahaa
- Anonyymi
Tottakai. Laita puhnro tänne, niin siirrän mobilepaylla sulle samontein. Riittääkö 2000€ alkuun?
- Anonyymi
Taitaa toimia niin päin että joku pakottaa sinua rahaa tai tavaraa vastaan toimimaan. Kaunista? Nännikorut, brassi vahaus....
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!1082294- 842031
- 551606
Nyt tiedän
Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai511527- 1541508
Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I461406Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1441328Kepun hegemonia jatkumassa vankkana Puolangalla
Tuuliviirien vallankumous jäi pahasti piippuun!261166- 1121150
Paraneeko ilmapiiri nyt?
Paraneeko kunnallispolitiikan ilmapiiri nyt kun persuilla meni vaalit päin pers3ttä ja änkyräpersut tipahtivat vilttiket251104