Sunnuntaina todettiin mamman kanssa, että kahvinkeitin sanoi itsensä irti. Ei kun Tokmannille, jossa niitä myydään myös sunnuntaisin. Sopiva löytyi ja vielä kohtuuhintaan. Pisteenä iin päälle kassamyyjällä oikea asenne asiakaspalveluun. Päivä pelastettu ja aamukahvit saatiin maanantaiaamuna keitettyä.
Vastaukset 5
- Itse.saat.etsiä
Ei siellä aina olla niin asiakaspalveluhenkisiä. No, halpakauppahan se onkin.
- VoiNyyh
Voi raasua itsensä irtisanomaa kahvipannua.
Homma varmaan hoitui niin rutiinilla helposti ja olankohautuksella ja siksi unelmien kasvaessa aikojen saatossa ajatteli varmaankin valloittaa ison maailman tms.
Nyt on sitten siellä yksin jossain muiden unohdettujen ja irtisanottujen laitteiden kanssa kylmässä ja pimeässä, yksin perimmäisten kysymysten äärellä.....- Kahdenkympinlaite
Sä varmaan olisit vienyt huoltoon. Hah !
- DIY
Minä olisin käynyt ostamassa sen euron hintaisen lämpösulakkeen ja vaihtanut kärähtäneen tilalle...
- Pannullako
Kahvinkeitin on tärkeä kodinkone. Siitä on tehty laulukin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1771652
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.107859En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203618- 133608
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo88574- 48556
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50548- 37536
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510