Hyvää palvelua !

JuhlaMokkaa

Sunnuntaina todettiin mamman kanssa, että kahvinkeitin sanoi itsensä irti. Ei kun Tokmannille, jossa niitä myydään myös sunnuntaisin. Sopiva löytyi ja vielä kohtuuhintaan. Pisteenä iin päälle kassamyyjällä oikea asenne asiakaspalveluun. Päivä pelastettu ja aamukahvit saatiin maanantaiaamuna keitettyä.

5

178

Vastaukset 5

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Itse.saat.etsiä

Ei siellä aina olla niin asiakaspalveluhenkisiä. No, halpakauppahan se onkin.

• VoiNyyh

Voi raasua itsensä irtisanomaa kahvipannua.
      Homma varmaan hoitui niin rutiinilla helposti ja olankohautuksella ja siksi unelmien kasvaessa aikojen saatossa ajatteli varmaankin valloittaa ison maailman tms.
      Nyt on sitten siellä yksin jossain muiden unohdettujen ja irtisanottujen laitteiden kanssa kylmässä ja pimeässä, yksin perimmäisten kysymysten äärellä.....

• Kahdenkympinlaite

Sä varmaan olisit vienyt huoltoon. Hah !

• DIY

Minä olisin käynyt ostamassa sen euron hintaisen lämpösulakkeen ja vaihtanut kärähtäneen tilalle...

• Pannullako

Kahvinkeitin on tärkeä kodinkone. Siitä on tehty laulukin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      110
      2331
    2. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      27
      1085
    3. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      71
      932
    4. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      105
      930
    5. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      597
      887
    6. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      48
      855
    7. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      85
      770
    8. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      76
      680
    9. Kai sä olet

Luovuttanut mun suhteen.
      Ikävä
      69
      664
    10. Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen

Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik
      Ikävä
      31
      656
    Aihe