Mikä on lehtikalan akvaarion minimi koko?? Voiko lehtikalan laittaa akvaarioon joka on 100 litraa ja 50cm korkea?? Kirjuoittakaa jotain lehtikaloista..!!
Vastaukset 2
- JuuLia
Minimialtaan koko 300 litraa (ehdottomasti yli 250 litraa) ja 50 senttiä korkea allas. Sata litraa ei siis valitettavasti millään riitä, vaikka se olisi 50 senttiä korkea se on silti auttamatta pieni ja lyhyt/kapea.
- bettaristic
Mä pitäisin kanssa jotain 300-litraista miniminä. Vähän pienempään voi sopia rauhallinen pariskunta, mutta kaikki eivät sitten ole rauhallisia, eikä kaikille riitä lähellekään tuo 300-litrainen.
100 litraa ei kyllä oikein riitä. Kudetukseen voi kyllä käyttää, ei oikein vakituisena akvaariona.
Google on kirjoittanut paljon lehtikaloista.
Koitas lukea ensin sieltä.
http://www.google.fi/search?hl=fi&q=lehtikala pterophyllum scalare&meta=
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ny se loppuu ( Kuhmo)
Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.571778Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan
Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt241402- 991052
- 45800
- 87773
Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki
Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.20589- 28581
- 31523
Nainen, miten suhtautuisit
Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?56508Voitko kirjoittaa mulle tänne mies?
Jos täällä käyt? Ihan kaverimielessä, jos ei muuten? Haluaisin jutella sinun kanssa. Mulla on edelleen jotenkin niin h30443