Mikä on lehtikalan akvaarion minimi koko?? Voiko lehtikalan laittaa akvaarioon joka on 100 litraa ja 50cm korkea?? Kirjuoittakaa jotain lehtikaloista..!!
Kysymyksiä lehtikaloista..!
2
418
Vastaukset
- JuuLia
Minimialtaan koko 300 litraa (ehdottomasti yli 250 litraa) ja 50 senttiä korkea allas. Sata litraa ei siis valitettavasti millään riitä, vaikka se olisi 50 senttiä korkea se on silti auttamatta pieni ja lyhyt/kapea.
- bettaristic
Mä pitäisin kanssa jotain 300-litraista miniminä. Vähän pienempään voi sopia rauhallinen pariskunta, mutta kaikki eivät sitten ole rauhallisia, eikä kaikille riitä lähellekään tuo 300-litrainen.
100 litraa ei kyllä oikein riitä. Kudetukseen voi kyllä käyttää, ei oikein vakituisena akvaariona.
Google on kirjoittanut paljon lehtikaloista.
Koitas lukea ensin sieltä.
http://www.google.fi/search?hl=fi&q=lehtikala pterophyllum scalare&meta=
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741