Lidllin talouspaperi ei sovellu ruoanlaittoon

Huomioikaa

Floralys-paperista löytyi optisia kirkasteita ja mikrobeja. Osalla optisista kirkasteista on arvioitu olevan haitallisia, esimerkiksi syöpävaarallisia tai ihoa ärsyttäviä vaikutuksia. Lidlistä kommentointiin lehdelle, että löydökseen suhtaudutaan vakavasti ja asiaa selvitetään.

https://www.is.fi/ruokala/ajankohtaista/art-2000005974802.html

Toivottavasti myös tekevät asialle jotain, eivätkä pelkästään selvittele kuten keskustan selvitysmies Lintilä.

29

2388

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nojoon

Ei kai kukaan ruokaa talouspaperilla laita. Uusavuttomuus on kyllä niin pitkällä, että en ihmettelisi, jos joku ensin niistäisi ja sen jälkeen vielä kierrättäisi.

• pyyhkiä

Marinaadit ja graavikalan ylimääräiset suolat tulee usein pyyhittyä pois talouspaperilla.

• noeijo-oo

Aina pyyhin paistinpannustakin ylimääräiset rasvat ja jämät pois nimenomaan talouspaperilla milläs muulla??..en käytä haisevia riepuja.

• vainkalleinkelpaa

Kalleinta sen olla pitää, sanovat duopolin parhaat henkilökuntaetuveljet.

• aloittaja-unohti

K-kaupan taloupaperi ei sovellu myöskään ja samasta syystä.

• Pirkka.on.puhdasta

Minä käytän suomalaista Metsä Tissuen valmistamaa Pirkka puoliarkki talouspaperia. On puhdasta eikä sisällä mitään outouksia. Hinta noin 50 snt/rulla.

• Kinder-yllätysmuna
        Pirkka.on.puhdasta kirjoitti:

Minä käytän suomalaista Metsä Tissuen valmistamaa Pirkka puoliarkki talouspaperia. On puhdasta eikä sisällä mitään outouksia. Hinta noin 50 snt/rulla.

Saastunut X-tra talouspaperi : valmistettu LIETTUASSA.

https://www.foodie.fi/entry/x-tra-talouspaperi-4-rullaa/7340011336419

• tuurilla-vai-taidolla
        Kinder-yllätysmuna kirjoitti:

Saastunut X-tra talouspaperi : valmistettu LIETTUASSA.

https://www.foodie.fi/entry/x-tra-talouspaperi-4-rullaa/7340011336419

Olen muutaman kerran käynyt Liettuassa, ja syönyt siellä ravintolaruokaa ja paikallisia marketin myymiä lihajalosteita, kananmunia, leipää etc. Toistaiseksi olen vielä hengissä. Pitänee laittaa lotto vetämään.

• Kinder-yllätysmuna
        tuurilla-vai-taidolla kirjoitti:

Olen muutaman kerran käynyt Liettuassa, ja syönyt siellä ravintolaruokaa ja paikallisia marketin myymiä lihajalosteita, kananmunia, leipää etc. Toistaiseksi olen vielä hengissä. Pitänee laittaa lotto vetämään.

Mutta miten se kumoaa po. talouspaperin huonon laadun? Itsekin taannoin ostin latvialaista spagettia ja hyvää oli, parempaa kuin italovastaava.

En silti osta kyseenalaisia tuotteita ko. maista.
        Keksipä uutta pätemistä.:)

• TaasYksiAvuton
        Pirkka.on.puhdasta kirjoitti:

Et osaa sitten itse kokoarkkia puolitta?

Kuitujen suuntaan repeää nätisti, just halutun levyiseksi.

• normaaIimies
        TaasYksiAvuton kirjoitti:

Et osaa sitten itse kokoarkkia puolitta?

Kuitujen suuntaan repeää nätisti, just halutun levyiseksi.

Etkö osaa paperia oman metsän puista tehdä?

• pidän.parempana
        Kinder-yllätysmuna kirjoitti:

Mutta miten se kumoaa po. talouspaperin huonon laadun? Itsekin taannoin ostin latvialaista spagettia ja hyvää oli, parempaa kuin italovastaava.

En silti osta kyseenalaisia tuotteita ko. maista.
        Keksipä uutta pätemistä.:)

Mää en pitänyt siitä latvialaisesta spagusta. Ei tainnut olla edes durumvehnää. Macaroneissa suosin yleensä italialaista.

• savestalähtien

Käykää paperitehtaalla ja miettikää sen jälkeen, mitä kaikkea paperi voi sisältää.

• liudz
    • perseen-kautta

Onkohan lidlin vessapapereissakin bakteereja? Voiko niistä saada mahdollisesti afrikkalaisen hyppykupan?

• kävisijärkeen

Ovat varmaan pyyhkineet jauhelihapaketteja likaisella paperilla ja siitä sitten salmonellaepidemia.

• ei.aina.sovi

Oletko sinä se sama tyyppi joka itki kun Lidlin viemärinaukaisuaine ei sopinut tukanpesuun ja koiran puruluusta et saanut itsellesi gourmet-ateriaa?

• Lidl.Esp

Joku vanhus saattaa saada mikrobibakteerista vakavan tulehduksen. Ettei olisi Rinteen Anttikin niistänyt Espanjassa Lidlin talouspaperiin ja saanut siitä keuhkokuumeen?

Porkkanat siellä nyt tarjouksessa 45snt/kilo. https://www.lidl.es/es/index.htm

• Kjhgfkjh
        Lidl.Esp kirjoitti:

Joku vanhus saattaa saada mikrobibakteerista vakavan tulehduksen. Ettei olisi Rinteen Anttikin niistänyt Espanjassa Lidlin talouspaperiin ja saanut siitä keuhkokuumeen?

Porkkanat siellä nyt tarjouksessa 45snt/kilo. https://www.lidl.es/es/index.htm

Espanjalainen porkkana maistuu myrkylle.

• Köttyrä

Floralysia oli siis kahta tyyppiä. Tuo artikkeli oli vähän kömpelösti laadittu...vai tahallaan..:)

• tissuet

• ongelmajätettä

Mikään mitä myydään Lidlissä ei sovellu ruoanlaittoon. Kaikkein vähiten Lidlin myymät "elintarvikkeet".

• järkihoi

Luulisi sen verran olevan ihmisillä järkeä päässä, että ymmärtäisivät kierrätyspaperin olevan lähtökohtaisesti epäpuhtauksia sisältävää. Siksi sellaista ei pitäisi käyttää elintarvikkeiden käsittelyssä.

• Mämmisuu

Mistäs sen "lähtökohtaisesti! muka ilman muuta tietää, jos ei tiedä - ja kuluttajalla on lupa olettaa, että siistausprosessissa saadaan epäpuhtaudet pois..

• pyyhkijä

Itse käytän joskus talouspaperia vessapaperina ja en siksi suosittele käyttämään kierrätettyä talouspaperia ainakaan ruoanlaitossa.

• fetissue

LAMBI on 100-prosenttisesti uuskuitua ja onhan se kädessäkin lujaa tavaraa. Eikä paljon kalliimpaa.

• Bääää

Minä käytän Lambi vessapaperia talouspaperina kun sitä
      ei tarvi puolittaa vaan se on sopivan kokoista
      perseen ja tiskipöydänpyyhintään.

• Rob.Tel

Vessapaperiarkki on muistaakseni vain 1/4 talouspaperiarkista. En muita tarkalleen, koska käytin vessapaperia viimeksi Harri Holkerin ollessa vielä pääministeri.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. R.I.P Marko lämsä

Luin just netistä suru uutisen että tangokuningas Marko Lämsä On menehtynyt viikonloppuna Tampereella. Niin nuorikin vi
      Tampere
      61
      4260
    2. Vappu terveiset kaivatullesi

otetaan vappu terveisiä vastaan tähän ketjuun kaivatullesi !!! 🍾🥂🎉🌻🔥🧡🧡
      Ikävä
      153
      1799
    3. Tangokuningas Marko Lämsä, 47, on kuollut

Taas yksi melko nuori artisti lopetti lauleskelut lopullisesti. https://www.is.fi/viihde/art-2000011200979.html
      Maailman menoa
      14
      1503
    4. Puskaradio huutaa

Nuori tyttö oli laittanut päivityksen että pitämällä joku itsensäpaljastaja. Kuka tämä on? Varoittakaa lapsia !
      Suomussalmi
      35
      1258
    5. Miksi aina vain seksiä?

Kertokaas nyt mulle, että onko tämä joku normojen ihan oma juttu, että seksiä pitää pohtia joka välissä, siitä pitää jau
      Sinkut
      167
      1056
    6. Kerro kiva muisto

Kaivatustasi
      Ikävä
      56
      904
    7. Vieläkin jaksaa

naurattaa. 😆 🐽🐷🤣 M - N
      Ikävä
      76
      895
    8. Martinalta vakava ulostulo

Seiska: Martinalta vakava ulostulo. Olipa raflaava otsikko mustalla pohjalla.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      165
      823
    9. Hei rakas A,

olinko silloin julma sinua kohtaan? Jos, niin anna anteeksi, yritin vain toimia oikein. Olen pahoillani, edelleenkin, en
      Ikävä
      54
      811
    10. Kyllä sitä on tyhmä

Ettei aikoinaan sua ottanut. Huomenta❤️
      Ikävä
      39
      781
    Aihe