Puolueista riippumaton Talaouspolitiikan arviointineuvosto kehui Sipilän hallituksen talous- ja työllisyyssaavutuksia. Hyvä konjuktuuri yhdistettynä hallituksen toimenpiteisiin on auttanut Suomen kasvu-uralle. Kritiikkiä hallitus sai Soten hitaasta etenemisestä. Samanlaisia positiivisia ja negatiivisia kommentteja kuulee kadunmiehiltä ja naisilta.
Valitettavasti oppositio on ollut suurin jarruvoima, minkä takia on ikävää, että hallitusta mustamaalataan siitä, mihin se on syytön. Ei-puolue SDP on suurin syntipukki SOTEn kaatumiseen, jos se tapahtuu. SOTE putoaa SDP:n syliin, sinne, josta se ei kyennyt nousemaan 10 vuoteen. Satoja miljoonia euroja menee hukkaan ja vähäosaiset joutuvat edelleen jonottamaan terkkareiden jonoissa. Tosin Rinteen markkinamalli on muuttanut Terkkarit yksityisomisteisiksi, on Attendo, Pihlajalinna ja Terveystalo. Se on Rinteen markkinamalli.
Kansa kiittelee hallitusta vuolaasti
kansatietää
0
129
Luetuimmat keskustelut
- 1791672
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.107859En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset207634- 133608
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo89595- 48556
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50548- 37536
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510