Ville Niinistö ei jättänyt Touko Aaltoa rauhaan tämän ollessa. Hän ei ole jättänyt Pekka Haavistoakaan rauhaan. Populisti Ville vaatii nyt Sanna Marinille rauhaa kiusaamiselta.
Oikeasti hänen viestinsä on, ettei Marin kokenemattomana naisena pärjää kovassa politiikassa.
Toivottavasti saamme Niinistön pois politiikasta.
Politiikan pahin kiusaaja Ville Niinistö!
7
53
Vastaukset
- Satamielin
Villen pitäisi muuttaa pakolaiseksi Amazoniin muiden papukaijojen kaveriksi.
- eijärjenhäivää
Sieltä se Niinistön hiilijalanjälki, nyt tuli! Yli 1200 kertaa vuodessa vosikan kyydissä. Voi jumankauta, mikä kaksinaismoralisti. Ei edes 700m jaksa hemmo kävellä, kertoo tämä päivän iltalehdet.
- Villenjalanjälkiä
Taksi-Ville! Ilmaston suojelija! No, tyypillinen viherhörhöhän tuo on, ei jatkoon enää minnekään!
- deKrööni
Tuo twiitti taitaa kertoa Villestä olennaisimman: https://twitter.com/villeniinisto/status/1010068257452195840?lang=ar
Ville Niinistö tähtää Europarlamenttiin, koska on pelannut pelinsä Suomessa riitelyyn
Melko kummallista, että vihreä lähtee kkommentoimaan peruloikkaria?
Matti Nykäselle valtiolliset hautajaiset.
- Selvitykseen
Pääministerimme huijasi valtionyhtiöltä 150milj mk itselleen. Miksi tästä ei ole mikään uutinen?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as463057Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna232904- 462767
- 562608
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582518Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)482490On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle532271Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä782168- 692068
- 452052