Rikolliset varastivat Yhdistyneiden kansakuntien kautta Suomen kehitysapurahoja 400.000 euroa. Rahoilla piti kehittää oikeusapujärjestelmää Kirgisiassa, mutta rahat maksettiin yksityisten henkilöiden pankkitileille.
Kristinusko opettaa, että auttaessasi sinun oikean kätesi ei tule tietää mitä sinun vasen kätesi tekee.
Tämä on idealismia, samoin kuin myös Kristuken se opetus: - Jos joku lyö sinun toiselle poskellesi, niin käännä hänelle myös sinun toinen poskesi.
Todellisessa elämässä näin ei tapahdu, ja Jeesuksen ajoista koko maailma on muuttunut kokonaan toisenlaiseksi.
Tuleeko siis auttajan olla "tyhmä lammas", jolloin suuretkin avustusrahat on helppo huijata. Ja autettavat "jäävät nuolemaan näppejään".
Suomen kehitysapurahoja varastettiin 400.000 euroa
9
94
Vastaukset
- Homotouko
Miljardikaupalla tuhoa tekevää rahaa on kärrätty vuosittain epämääräisiin laiskureita täynnä oleviin maihin.
Nuo kavalletut rahat saattavat jopa päätyä hyötykäyttöön. - aavikonsankari
Koko kehitysapu pitää lopettaa. Suomi on ollut YK:n jäsen jo yli 60 vuotta. Koko ajan ilmeisesti on maksanut kehitysapua vaikka ei tainnut olla itsekään vielä 50 luvulla kovin kehittynyt hyvinvointivaltio. Maksoi sotakorvauksia .
Ei kai kehitysavun pitäisi olla loputon ja maailman tappiin asti oleva maksuautomaatti josta saa niin helposti rahaa. Kansainvaellus sillä on saatu aikaseksi, huomattu, että siellähän on ilmaista rahaa ja hölmöt idiootit sitä jakaa kysymättä ja tajuamatta mitään. - näinpelaa
Ainut ja paras kehitysapu on perustaa kumitehtaita paljon, jotka keskeytymättä valmistaa kortonkeja kaikille.
- orjateiosaa
Ei ne kuukerinnellit osaa käyttää mitään kortonkeja. Sinne pitää lähettää sterilointi yksiköitä.
- ITSEKINKÖYHÄ
Miten joku voi näpytellä tilinnumeron niin väärin, ettei lahjoitus mene oikealle tilille. En ole vuosiin
antanut mihinkään keräykseen euroakaan, annan käteisenä tuntemalleni ihmiselle, tiedän varmaan., että se raha menee tarpeeseen. Vain kotimaassa. - ooppelimies
Tolla 400 000:lla olisi saanut jo aika monta OOPPELIA.
- salama-auto
Niitä vanhoja hyviä salama autoja.
- djdfbndywl
koskakohan tässä maassa turvataan sairaille ja köyhille leipä ja lääkkeet, ns. perustarpeet edes , puhutaan senjälkeen kun leipäjonot poistettu jostain lisäyksistä maailman parantamiseen , kumma homma kun eu kehottaa lisäämään perusturvaa mutta meillä vaan kylvetään rahat maailmalle korruptioon.
- Kehitysavunrahottajat
Yhteiskunnan kahitysapu on hukkaan heitettyä rahaa.
Aurinkopaneeleilla tuotettuun sähköverkkoihin tehtiin
Kehitysmäätärahoilla valtava investointi kupariverkoilla,
mutta kuinka kävi, kupariverkko varastettiin käytännössä
kokonaan. Kehitysapu tuhoutui ihmisesten varastaessa kaapelit,
tätäkö me haluamme opettaa heille, että varastamalla ja
töitä tekemättä tuilla saa paremman elämän.
Kehitysapu pitäisi olla vain vapaaehtoisten avustusjärjestöjen
työmaana, kun verorahoilla tuotettu kehitystyö
menee yleensä kokonaan vääriin osoitteisiin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta445239Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä243440Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2992830Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui562643- 1702312
- 242119
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1261881Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3661845Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881761M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti161391