Senaatti äänesti ensin presidentti Trumpin tukemasta esityksestä, johon sisältyi 5,7 miljardin dollarin rahoitus Meksikon rajamuurille. Se kaatui luvuin 50–47. Hyväksyminen olisi edellyttänyt 60 ääntä.
Demokraattien tekema vaihtoehtoinen ehdotus kaatui äänin 52–44.
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000005977027.html
Senaatti kaatoi Trumpin muurin.
10
<50
Vastaukset
- neuvoo
Trumpi laita ihmiset valvomaan rajaa niin ei tarvitse muuria ja joku tuhat saa työtä.
- Rufgy
Siinpä se onkin että ihmiset sitä nytkin valvovat pääasiassa. Kyse on kerta maksusta jos se muuri toteutuu. Vähentää henkilökuluja. Muuri tuo säästöjä ajan kuluessa. Siihenhän tässä koko jutussa tähdätään, säästöihin.
- niinhelppoa
Kunnon miinat joka paikkaan ja sähköaita sekä vartiotorneja mihin vartioita joilla on lupa ampua jokainen laiton tulija.
- Thewall
Kaikki trumpin esitykset lytätään demokraattien toimesta ihan vaan trumpin takia. Nyrpistelevät kuin itsestään liikoja luuleva vanhapiika tansseissa hakijoille. Homeisen näköstä ukkoa ja akkaa siellä riittää itkemään milloin mistäkin trumpin esityksestä.
- TrumpOnKoominen
Tai pikemminkin pyörittelevät päätään että minkä pellen ne meille pressaks valitsi...
- Puhdasta.politiikkaa
TrumpOnKoominen kirjoitti:
Tai pikemminkin pyörittelevät päätään että minkä pellen ne meille pressaks valitsi...
Usan tunnetuin ja arvostettu liikemies muuttui yhdessä yössä valehtelijaksi, pelleksi, vakoilijaksi, rasistiksi ja mitä näitä nyt onkaan.
- JohnWayne
Jos poliittista ratkaisua ei löydy, niin ehkä aseellinen?
It's the american way. - rajaamaat
rajanaapuri ei kunnioita rajaa onko joku taho joka lyttää maiden itsemääräämisoikeutta miten maa tahtoo itsenäistä maata hallita.
Trumpi puolustaa maataan se ei käy kaikille MIKSI! - entisetetkiskoo
eripura usa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1113607
- 643232
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342714- 832533
- 852458
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j422154- 972113
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil501752Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221730- 121716