Oiskohan Pohjois-Hämeen alueella naista joka haluaisi aloittaa seksi suhteen, myös vanhemmat? Olen 32v 180/70, komee, rehellinen, luotettava, huomaavainen ja hyvässä kunnossa oleva mies. 😊
Pohjois-Hämeessä naista?
18
<50
Vastaukset
- Voisin
Oletko sama mies joka tykkäsi imeksiä rintoja?
- Voisin
Jou86 kirjoitti:
Olen
Niin arvelinkin.. olimme joku aika sitten yhteyksissä ja valmiit tapaamaan autossani jos muistat. Siten tuli lapsenteko juttu sinulta ja meni vähän yli minulta. Tajusin myöhemmin sinun fantasian.. olet ollut mielessäni ja fantasioissa aika usein..
Voisin kirjoitti:
Niin arvelinkin.. olimme joku aika sitten yhteyksissä ja valmiit tapaamaan autossani jos muistat. Siten tuli lapsenteko juttu sinulta ja meni vähän yli minulta. Tajusin myöhemmin sinun fantasian.. olet ollut mielessäni ja fantasioissa aika usein..
Muistan, arvelinkin et ootkohan sää se sama... Joo, mää pistin sen tahallaan vähän yli... 😂
- Äippä7
Tykkäätkö nuolla muutakin ;)
Kyllähän tuollaisilla ominaisuuksilla luulisi seuraa löytyvän 😍😉- Ukko1250
Mistäpäin Äippä7 on? Täällä olis mies joka tykkää nuolemisesta. 183/75 ukko satakunnasta.
👩⚕️👩⚕️👩⚕️
💪💪💪
- Voisin
Ihania kuvia!
- Voisin
Jou86 kirjoitti:
Kiitos! 😊😉
Tulit mieleeni en tiedä miksi..
- Voisin
Jou86 kirjoitti:
Ai 😊🤔
Tiedätkö sinä.. mikä auttaisi..
- Voisin
Jou86 kirjoitti:
No? 🤔
Tosiasiassa olen aivan kosteana sinulle.. yritän tehdä töitä..
Voisin kirjoitti:
Tosiasiassa olen aivan kosteana sinulle.. yritän tehdä töitä..
Ai, no tee töitä? 😊
???
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1823765
Teemu Keskisarja (ps) loisti- ja hurmasi MTV:n tentissä.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/kommentti-keskisarja-sekoitti-pakan-suomiareenan-puheenjohtajatentissa/9180380 Kuten5172886Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin?
Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin? Shokki!401722Sinun ja kaipaamasi törmääminen
Missä sinä haluaisit sen satunnaisen kohtaamisen mieluiten tapahtuvan?1121506- 501350
Ammuskelua Eliaksenkadulla
Mikä homma? Hirven metsästykseen vielä lähemäs 3kk. Oliko lie puuman metsästystä..?221291Martina on käynyt puhumassa viisauksia
Iltalehden artikkelissa Martinan viisaudet.3521217Luvattiin työpaikka, mutta mitään ei kuulukaan
Kuinka yleistä tällainen on? Ehdin jo iloita työpaikasta, turhaan, kun mitään ei kuulukaan työnantajasta, joka ilmoitti531215Ymmärrätköhän nainen
Etten halua että ottaisit sitä suuhusi. Minusta se on ällöttävää, vaikka kivalta se kai tuntuisi, mutta vain minusta. Mi1291140Olen pahoillani jos kärsit.
Mutta meidän välejä ei voi korjata. Rakastin sua tiedoksi. Älä tee itelles mitään vaan hae apua.411039