Oiskohan Pohjois-Hämeen alueella naista joka haluaisi aloittaa seksi suhteen, myös vanhemmat? Olen 32v 180/70, komee, rehellinen, luotettava, huomaavainen ja hyvässä kunnossa oleva mies. 😊
Pohjois-Hämeessä naista?
18
55
Vastaukset
- Voisin
Oletko sama mies joka tykkäsi imeksiä rintoja?
- Voisin
Jou86 kirjoitti:
Olen
Niin arvelinkin.. olimme joku aika sitten yhteyksissä ja valmiit tapaamaan autossani jos muistat. Siten tuli lapsenteko juttu sinulta ja meni vähän yli minulta. Tajusin myöhemmin sinun fantasian.. olet ollut mielessäni ja fantasioissa aika usein..
Voisin kirjoitti:
Niin arvelinkin.. olimme joku aika sitten yhteyksissä ja valmiit tapaamaan autossani jos muistat. Siten tuli lapsenteko juttu sinulta ja meni vähän yli minulta. Tajusin myöhemmin sinun fantasian.. olet ollut mielessäni ja fantasioissa aika usein..
Muistan, arvelinkin et ootkohan sää se sama... Joo, mää pistin sen tahallaan vähän yli... 😂
- Äippä7
Tykkäätkö nuolla muutakin ;)
Kyllähän tuollaisilla ominaisuuksilla luulisi seuraa löytyvän 😍😉- Ukko1250
Mistäpäin Äippä7 on? Täällä olis mies joka tykkää nuolemisesta. 183/75 ukko satakunnasta.
👩⚕️👩⚕️👩⚕️
💪💪💪
- Voisin
Ihania kuvia!
- Voisin
Jou86 kirjoitti:
Kiitos! 😊😉
Tulit mieleeni en tiedä miksi..
- Voisin
Jou86 kirjoitti:
Ai 😊🤔
Tiedätkö sinä.. mikä auttaisi..
- Voisin
Jou86 kirjoitti:
No? 🤔
Tosiasiassa olen aivan kosteana sinulle.. yritän tehdä töitä..
Voisin kirjoitti:
Tosiasiassa olen aivan kosteana sinulle.. yritän tehdä töitä..
Ai, no tee töitä? 😊
???
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät
Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain617520Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava
valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak1232946- 1421776
Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous
saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha651659Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi
Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim1151458Miten voit olla niin tyhmä
että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle1671404- 1311163
- 77853
Kyriake=Kirkko
Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko47812- 52745