miksi naiset eivät rupea erovan miehen kanssa seurustellemaa kyllä kelpaa onnellisesa oleva ukko mies tunttuu niin yksinäiselttä ei löytä kaveria ei millään ainakaa kuopiosta voisiakko naiset vastata kiitos on niin yksinäistä
miksi
3
617
Vastaukset
- :o)
uuvestaan pisteitä ja pilikkuja säästelemäti.
- mene mukaan
Meneppä vaikka kansantanhuja opettelemaan kansalaisopistoon tahi muuta kehittävää harrastusta suorittamaan, sillä tosi naiset harrastavat justiin tuollaista kehittävää.
Kovin hyvin saattaisi käyvvä sinunnii, kun ainoana miehenä siellä opettelisist ensin askeleet ja sitten rupeisit tekemään kansallispukua ompelukurssilla. Takuulla tekisivät sinusta jutun paikalliseen lehteen. Sitten ei olisi enää puutetta seuralaisista.
- something to say
I hope you understand english better than finnish (your finnish was so tenuous.. i'm sorry). You asked why women don't approach you instead of married men. Well, the answer is simply: when a lady has two alternatives to go for (a rich, married man or an immigrant), her choise will always follow the money. But hey -Don't be upset! There are also many many other immigrants, who might suit to you even better than we finnish women -eh? I wish you luck! :)
(And my english is tenuous -too)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1245958
- 574326
- 582751
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282558Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161855- 151524
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹341382Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗241341- 261167
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431111