Hotlips:n postimyynti

Niin mitä?

Kellään kokemuksia, tilattu postimyynnin kautta, ja
tilattaessa sattunu inhimillinen moka, ei oo ollut tarkkana mitä on tilannu. Onko mahdollista palauttaa / vaihtaa tuote nimenomaan kyseessä olevaan paikkaan? Itse tuotteen pakkausta ei ole avattu. Tässä ei kylläkään ole mitään sinettiä, et mitenpä todistat. Kyselen vaan, jos täältä sais nopeemmin vastauksen, kun sähköpostia odoteltua ko. paikasta 2 päivää eikä vastausta kuulu. Sekin varmaan jotain taktikointia?

8

4747

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Roger

      Eiköhän ne sullekin vaihda. Mulla kävi vähän samalainen moka ja kyllä ne sen vaihtoi. Lähetä tarvittaessa uus meili tai soita niin eiköhän asia järjesty. Mun homma meni ainakin ihan putkeen.

    • Arska the man

      jos postimyynnistä on tilattu niin palauttaa saa ilman muuta. Kannattaa laittaa mukaan tilinumero johon rahat voi palauttaa. Ja postista voi selvittää onko niillä asiakaspalautus, jolloin voi paketin jättää postiin ilman postimaksua, vastaanottaja maksaa. Postiennakolla ei kannata lähettää, kukaan ei lunasta sellaista pakettia.

    • tota

      Kaveri (just joo aina vaan kaveri) lähetti paketin sähköpostista tulleiden ohjeiden mukaisesti takaisin liikkeeseen ja maksoi postimaksun.
      Rahat eivät näkyny tilillä... Kunnes yksi päivä (kuukauden päästä about) oli postiluukusta tullut iloinen lappunen jossa ilmoitettiin postipaketin saapumisesta...
      Postipaketin noudettuaan ja maksettuaan postimaksun? (siis takisin lähetyskin maksoio) huomasi että paketti oli sama paketti mikä oli lähetetty... Eli pakettia ei ollut noudettu.
      Kaveri soitti liikkeeseen ja kertoi tapahtuneen... Liikkeestä pyydettiin lähettämään paketti uudelleen (postimaksuthan siitä jouitui maksamaan taas)ja syyteltiin postilaitosta:)... No rahat tuli tilille pari päivän jälkeen toisesta lähetyksestä...
      Ainoa mikä oli vähän kaivellu niin se että joutui maksamaan neljät postimaksut ja vain yhdestä tuli rahat takaisin...

      • BMM

        Itse tilasin kesällä 2003 verkkokaupasta. Yhden tuotteen kohdalla tuli moka ja palautin sen avaamattomassa pakkauksessa. Palautuksessa oli mukana kaikki tarpeellinen tieto tilauksesta ja siitä, mihin rahat voi palauttaa.

        Kuukauden kulttua olin yhteydessä liikkeeseen ja sieltä luvattiin asia hoitaa. Pyysivät vielä uudelleen tilinumeron.

        Tämän jälkeen pommitin liikettä säännöllisesti ainakin puolen vuoden ajan. Palautusta ei koskaan tullut joten äänestin jaloilla ja siirryin muiden firmojen asiakkaaksi.


      • Anonyymi

        Tyhmähän joutaakin maksamaan..


    • Volde

      Postimyynnissä ja nettikaupassa pätevät postimyynnin pelisäännöt, eli tuotteen saa palauttaa kahden viikon sisällä. Syytä, vikaa tai virhettä ei tarvtise olla. Koko homma ymmärtääkseni perustuu siihen, että kun tuotetta on pitänyt tihrustaa pikkuruisesta kuvasta, eikä ole päässyt sitä itse hypistelemään, voi hyvinkin käydä, ettei tuote ole tarkoituksenmukainen.

      Nopea yhteyden otto tietysti on aina paikallaan ja hyvä liike osaa neuvoa asiassa. Tarvittaessa kuluttaja-asiamieheen voi ottaa yhteyttä.

      Yleisesti yritykset varjelevat mainettaan ja asiakastyytyväisyyttään. Kuvittelisi, että muutenkin liian helposti epämääräiseksi leimattavat seksiliikkeet suojelisivat asiallista kuvaa erityisen tarkasti. Toisaalta kuluttajan valituskynnys on korkea, kun se vibra hajoaa vasta viikon käytön jälkeen.

      Minulla on itselläni vain hyviä kokemuksia erotiikkaliikkeistä vaikka postimyyntiä olen varsin vähän käyttänyt. Paikan päällä on yleensä saanut hyvää ja asiantuntevaa palvelua.

    • Jontte

      Tilasin DVD: ja oma laite meni rikki. Hot lips palautti mulle rahat samana päivänä kun olivat levyn saanet takaisin. (katsoin postin sivuilta)
      Eli kiitettävän nopeaa toimintaa.

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      129
      1757
    2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      71
      1567
    3. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      56
      1273
    4. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      68
      1102
    5. Kuka jäi auton alle

      Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
      Kuortane
      2
      745
    6. Oli kyl kunnon reissu

      Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
      Kuhmo
      10
      739
    7. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

      kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      45
      727
    8. Vähän pelottaa

      Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
      Ikävä
      41
      705
    9. Plösö ja synttäriruusut

      Joko Plösö sai hommattua ne 100 ruusua sankarille vai vieläkö sankarin odotus jatkuu?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      692
    10. Tiedätkö autereen?

      Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      8
      688
    Aihe