Skrill nettilompakko kyselyä

Älälainaakaverille

Onko tuolla skrillissä mahdollisuus maksaa skrill tililtä toiselle? Tuttava on jonkin aikaa yrittänyt laittaa raha-asioitaan kuntoon ja nyt tiputti pommin ja ilmoitti maksavansa vanhat velkansa mulle :D ongelma nyt on että se on sählännyt sen skrill tilin kautta rahojen kanssa ettei ulosotto vie kaikkea.

Ite en tosta palvelusta paljoakaan ymmärrä mut onko siis mahdollista siirtää skrill tililtä rahaa toiselle skrill tilille? Sitä kautta ei pysty maksamaan muulle pankkitilille kuin omalleen ja ei tahtoisi laittaa rahaa omalle tililleen edes siirtoa varten. Mä voin ite kyllä kotiuttaa mahdolliset rahat omalle pankkitilille. Onko tällänen järjestely mahdollista vai odotanko suosiolla että epeli keksii jotain uutta suunnitelmaa velanmaksuun? Sinällään sama koska en ole moneen vuoteen kuvitellut rahoja ikinä näkeväni edes.

3

338

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Xfeed0

:Onko tuolla skrillissä mahdollisuus maksaa skrill tililtä toiselle? Tuttava on jonkin aikaa yrittänyt
      :laittaa raha-asioitaan kuntoon ja nyt tiputti pommin ja ilmoitti maksavansa vanhat velkansa mulle :D
      :ongelma nyt on että se on sählännyt sen skrill tilin kautta rahojen kanssa ettei ulosotto vie kaikkea.

Kyllä Skrill tililtä toiselle voi maksaa, paha vain että Skrill on järkyttävän kallis
      Prepaid jossa kaveri maksutkin maksaa. Kotiutus automaatin kautta maksaa järkyttävästi kuten pankkitilillekkin. Ainoa järkevä tapa on käyttää heidän MasterCard korttiaan ostoksiin tai uhkapeleihin jossa systeemi on kunnostautunut.

• Olen tuore skrillin käyttäjä ja muistaakseni kotiutus pankkitilille oli flat fee 6.50 e. Olihan tuo paljon, testasin vain että miten toimii.

Paljonko niitten MC maksaa?

Onko kellään tietoa Payeer/STP maksujen kotiutuksesta?

• Anonyymi

Aikoinaan minut houkuteltiin avaamaan (Moneybookers jälkeen ) skrill tili.
      avasin tilin 100e panoksella. Yritin saada rahoja pois ja se ei mitenkään onnistunut. Päinvastoin yrityksissä kului lisää rahaa ja he ottivat ns. tilihoitopalkkioita koko ajan.
      Samat kokemukset mm. englannissa jos netistä haet tietoa !!
      Pysy kaukana !!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      72
      3053
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      55
      2705
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      432
      2315
    4. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      79
      2178
    5. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      95
      1996
    6. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      52
      1875
    7. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1576
    8. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      17
      1527
    9. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      30
      1370
    10. Mitä nämä palautteet palstalla ovat?

Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?
      Ikävä
      29
      1339
    Aihe