etten enää taida uskaltaa. Oikeasti, kainostuttaa
Ja yhden lapsenkin olen jo ehtinyt synnyttää, siitäkin aikaa reilusti yli 2 vuosikymmentä
Haaveilen seksistä joka hemmetin päivä. Olen niin yksin.
Olen ollut ilman seksiä niin monta vuotta
6
76
Vastaukset
- Monenlaisia
Hyvä muistaa, ettet ole yksin tuntemustesi kanssa. Olet kuitenkin äiti ja saavuttanut jo todistettavasti jotain. Minä en ole isä kenellekään, silti painin samojen tuntemusten parissa. Olen sinut asian kanssa, joten en halua ottaa stressiä asiasta. Tulee jos on tullakseen tai sit ei.
- mitäväliä
No joo. Tämä syö naista. Naimisissa olen toki , mutta miestä ei kiinnosta. Ei minuakaan enää vuosikausiin. En vaan pääse tästä pois
- MiesVaanJostakin
Ehkä kainosteluun auttaisi kiireettömyys. Jos löytyisi sopiva mies jonka kanssa tutustua rauhassa, edetä ilman suuria nopeita odotuksia seksistä. Sellaisiakin miehiä löytyy varmasti jotka osaavat edetä sen mukaan mikä sinulle tuntuu turvalliselta. :)
- Ihanainen44
Mistähän semmoinen mies löytyisi ;)
- Syteentaisaveen
On sillä väliä. Olen yrittänyt miettiä sulle sopivaa ratkaisua, mutta en ole keksinyt sitä. Kaikki vaihtoehdot, joita mietin, ovat jollain tavalla huonoja. Ehkä sinun pitää puhua jollekin tutulle naiselle ja hänen kanssa yhdessä miettiä sopivaa ratkaisua. Pettämistä en suosittele. Se saattaa johtaa ikäviin seuraamuksiin.
- Paraskinkertoja
Ei sinun tarvi olla yksin. Mitä vaikuttaa olla ilman seksiä ja intiimiä kanssakäymistä? m>n
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831559Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä681352Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2171323Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2311291Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121100Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041059Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1341009Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65973- 89950
Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123848