Olen ollut ilman seksiä niin monta vuotta

mitäväliä

etten enää taida uskaltaa. Oikeasti, kainostuttaa

Ja yhden lapsenkin olen jo ehtinyt synnyttää, siitäkin aikaa reilusti yli 2 vuosikymmentä

Haaveilen seksistä joka hemmetin päivä. Olen niin yksin.

6

123

Vastaukset 6

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Monenlaisia

Hyvä muistaa, ettet ole yksin tuntemustesi kanssa. Olet kuitenkin äiti ja saavuttanut jo todistettavasti jotain. Minä en ole isä kenellekään, silti painin samojen tuntemusten parissa. Olen sinut asian kanssa, joten en halua ottaa stressiä asiasta. Tulee jos on tullakseen tai sit ei.

• mitäväliä

No joo. Tämä syö naista. Naimisissa olen toki , mutta miestä ei kiinnosta. Ei minuakaan enää vuosikausiin. En vaan pääse tästä pois

• MiesVaanJostakin

Ehkä kainosteluun auttaisi kiireettömyys. Jos löytyisi sopiva mies jonka kanssa tutustua rauhassa, edetä ilman suuria nopeita odotuksia seksistä. Sellaisiakin miehiä löytyy varmasti jotka osaavat edetä sen mukaan mikä sinulle tuntuu turvalliselta. :)

• Ihanainen44

Mistähän semmoinen mies löytyisi ;)

• Syteentaisaveen

On sillä väliä. Olen yrittänyt miettiä sulle sopivaa ratkaisua, mutta en ole keksinyt sitä. Kaikki vaihtoehdot, joita mietin, ovat jollain tavalla huonoja. Ehkä sinun pitää puhua jollekin tutulle naiselle ja hänen kanssa yhdessä miettiä sopivaa ratkaisua. Pettämistä en suosittele. Se saattaa johtaa ikäviin seuraamuksiin.

• Paraskinkertoja

Ei sinun tarvi olla yksin. Mitä vaikuttaa olla ilman seksiä ja intiimiä kanssakäymistä? m>n

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ny se loppuu ( Kuhmo)

Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.
      Kuhmo
      53
      1414
    2. Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan

Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt
      Kemi
      19
      1084
    3. Harmi että välimme

Menivät niin solmuun.
      Ikävä
      93
      987
    4. Ajatuksia

Mitä ajatuksia hän herättää tänään?
      Ikävä
      77
      693
    5. Hei sinä rakas mies.

Milloinkaan kohdataan? Toivottavasti pian....❤️
      Ikävä
      37
      678
    6. Mille kirjaimelle

toivotat hyvää yötä , kuka on mielessäsi kun menet nukkumaan?
      Ikävä
      27
      500
    7. Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki

Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.
      Ikävä
      21
      499
    8. Katse

Miltä se tuntuu, kun hän katsoo sinua?
      Ikävä
      26
      451
    9. Nainen, miten suhtautuisit

Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?
      Ikävä
      53
      450
    10. Voitko kirjoittaa mulle tänne mies?

Jos täällä käyt? Ihan kaverimielessä, jos ei muuten? Haluaisin jutella sinun kanssa. Mulla on edelleen jotenkin niin h
      Ikävä
      30
      423
    Aihe