Juuri noin se menee, raiskaukset myönnetään, jopa se hampaita kiristellen, että tekijä on ulkomaalainen, mutta se kiistetään laajalti ns. suvaitsevaisten piireissä, että kulttuuri olisi mukana vaikuttamassa tämän hetken raiskausaallossa joka muuten jälleen sai yhden tapauksen merkintöihinsä.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/ivan-puopolon-kolumni-asiantuntijoiden-paattely-kiemurtelee-kuin-korkkiruuvi-kun-he-yrittavat-selittaa-kulttuurin-pois-oulun-tapahtumista/7256326
Ivan Puopolon kolumni kuin nenä päähän!
19
693
Vastaukset
- ytneuvottelut
Eikö miehellä ole itsesuojeluvaistoa? Varois vähän sanojaan, hänhän on toimittaja maikkarilla.
- Scherlachius
Ivan on mamu. Sen vuoksi saa vapaasti sanoa mitä haluaa. Jos olisi 100% kantis, olisi jo haastemies käynyt ovella.
Itse kannatan vastuullista rajavalvontaa, eli 80-luvun malliin rajavalvontaa. Ruotsista ei saisi tulla Suomeen hakemaan turvapaikkaa , vaan heti rajalta suoraan käännytys, jos ei ole matkustusasiakirjat kunnossa kuten passi tai viisumi, EU-kansalaisuus jne.
Ivan Puopolo on esimerkki hyvästä maahanmuutosta, hänen kaltaisiaan Suomi tarvitsee. Itse olen Perussuomalaisten äänestäjä ja minua harmittaa ihan suunnattomasti tahallaan väärinymmärtäminen.
Kun Perussuomalaiset vaativat rajavalvontaa, aletaan kuorossa huutamaan, ettei rajojen sulkeminen ja Suomen eristäytyminen hyödytä ketään. Kuka helvetti tässä muka rajoja on kokonaan sulkemassa ja kuka muka on estämässä kaikien ulkomaalaisten ihmisten ja tavaroiden liikkumisen Suomeen!?
Rajavalvonta tarkoittaa sitä, että ihmiset ja tavarat liikkuvat edelleen normaalisti rajan yli, myöskin maahanmuutto on edelleen sallittua, mutta Suomen viranomaisilla pitää olla käsitys, kuka liikkuu rajan yli ja millä asialla. Jos maassaolon edellytykset eivät täyty (ei ole matkustusasiakirjoja tai haetaan turvapaikkaa tulemalla turvallisesta EU-maasta), niin maahan ei päästetä! Siinä se, kaikessa yksinkertaisuudessaan! - Otsalaastari
Scherlachius kirjoitti:
Ivan on mamu. Sen vuoksi saa vapaasti sanoa mitä haluaa. Jos olisi 100% kantis, olisi jo haastemies käynyt ovella.
Itse kannatan vastuullista rajavalvontaa, eli 80-luvun malliin rajavalvontaa. Ruotsista ei saisi tulla Suomeen hakemaan turvapaikkaa , vaan heti rajalta suoraan käännytys, jos ei ole matkustusasiakirjat kunnossa kuten passi tai viisumi, EU-kansalaisuus jne.
Ivan Puopolo on esimerkki hyvästä maahanmuutosta, hänen kaltaisiaan Suomi tarvitsee. Itse olen Perussuomalaisten äänestäjä ja minua harmittaa ihan suunnattomasti tahallaan väärinymmärtäminen.
Kun Perussuomalaiset vaativat rajavalvontaa, aletaan kuorossa huutamaan, ettei rajojen sulkeminen ja Suomen eristäytyminen hyödytä ketään. Kuka helvetti tässä muka rajoja on kokonaan sulkemassa ja kuka muka on estämässä kaikien ulkomaalaisten ihmisten ja tavaroiden liikkumisen Suomeen!?
Rajavalvonta tarkoittaa sitä, että ihmiset ja tavarat liikkuvat edelleen normaalisti rajan yli, myöskin maahanmuutto on edelleen sallittua, mutta Suomen viranomaisilla pitää olla käsitys, kuka liikkuu rajan yli ja millä asialla. Jos maassaolon edellytykset eivät täyty (ei ole matkustusasiakirjoja tai haetaan turvapaikkaa tulemalla turvallisesta EU-maasta), niin maahan ei päästetä! Siinä se, kaikessa yksinkertaisuudessaan!Mistä tämä Ivan on tullut? Valkonaaama-mamulla on aina helpompaa, ei erotu kantiksesta.
- tosiasia
Hyvä kirjoitus, täyttä asiaa! Viidakoksi itseään kuvittelevien jopa professorien suista kuulee tänä päivänä todella tyhmiä lohkaisuja. Kuten "Kaikki kulttuurit ovat yhtä hyviä ja arvokkaita, ei ole olemassa ihmisrotuja, kaikki väet pystyvät sopeutumaan Suomeen."
Tavallinen suomalainen näkee usein ihan päivittäin, kuinka vaikkapa Afrikasta tänne tuotetulla väellä on monilla ihan älyllisiä puutteita sopeutua Suomeen. Ja kuinka islamilainen kulttuuri Lähi-idästä ei tahdo mitenkään taipua luontevasti meidän kulttuuriimme. Tämä on ihan faktaa eikä mitään pahasuopaista rasismia- lisäys
Piti olla VIISAIKSI itseään.....
- persusussu
Aivan loistava kirjoitus. En usko, että hän olisi kirjoittanut tuota - tai ainakaan julkaissut, jos olisi ollut Yleen leivissä.
- deh54ed2
Luulin että Ivan on puoliksi "itä-suomalainen" kun uskaltaa sanoa asiat suoraan. Mutta olikin puoli-italjaano. Rehellinen toimittaja kerrankin.
- 343453434543
Luulin joskus aiemmin, että Puopolo olisi vitsillä keksitty "taitelijanimi" "Puo" tarkoittaa persereikää monissa suomalaisissa murteissa, eli nimi olisi käytännössä "Persepolo"
- dxsrtedr
343453434543 kirjoitti:
Luulin joskus aiemmin, että Puopolo olisi vitsillä keksitty "taitelijanimi" "Puo" tarkoittaa persereikää monissa suomalaisissa murteissa, eli nimi olisi käytännössä "Persepolo"
Kyllä se tarkoittaa koko perssettä se puo.
- YLElläOlisiJoTapettu
Jos olisi YLE:n palveluksessa tuon kirjoittanut, ei olisi enää hengissä. Mitään muuta ei YLE:n vuosikymenten suvakimielisairaudesta voi edes päätellä.
- Lopulta.totuus.voittaa
Tuossa toinen kolumni samalta henkilöltä
"Ivan Puopolon kolumni: Raiskaustilastot eivät kotouttamalla pienene"
Nainen on "aasista seuraava"
"Haastattelin Huomenta Suomeen poliisia, joka vuosina 2015-2016 kävi vastaanottokeskuksissa luennoimassa tulijoille Suomen laista ja tavoista. Hän sanoi, että on päivänselvää, että tämä liittyy kulttuuriin. Nainen on sielläpäin "aasista seuraava", hän totesi".
"Samaa sanoivat Ilta-Sanomien haastattelemat irakilaiset naiset".
"Omassa maassa ei voinut ehkä edes jutella naisen kanssa, ja tulet yhteiskuntaan, missä naiset ovat vapaita, ja sinulla on kieroutunut käsitys siitä, että nainen on kuin joku eläin."
"Se, että tällä ja massiivisella yliedustuksella raiskaustilastoissa on yhteys, voi jäädä tajuamatta vain, jos puuttuu aivot".
"Ironista on, että Jussi Halla-Aho on sanonut samaa niin kauan kuin jaksan muistaa"
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/ivan-puopolon-kolumni-raiskaustilastot-eivat-kotouttamalla-pienene/7241522#gs.BdOyb560 - ylenpaskaratio
Yle on sellainen valhemedia. Jos ylen toimittelija sanoo "Päivää" niin saattaa olla vaikka puoliyö.
Puopolon blogi oli asiallinen ja täysin tosi. Jokaisen kannattaa lukea se ja sisäistää.
Hyvin jauhotti suvakit, jotka väittävät, ettivät raiskaukset johdu kulttuurista.
Mikäli käytös ei johdu ympäristön vaikutuksesta, vaan pelkästään geeneistä pitää olla tosi huolissaan.- suvakkianneli
Pidin kyseistä tyyppiä aisurina, mutta erehdyin taisi tämän Ivanin suvakkijuontoparivosu vetäistä herneet menuun näinkin kammottavalta totuudesta kun eivät enää yhdessä vuonna.
- standup911
nosto
- Nyt_käy_huonosti
Miten hän uskaltaa epäillä professoreiden totuuksia ?
- iivanaj
Professoritkin ovat ihmisiä ja erehtyväsiä, eivät jumalia.
Tuleekohan Ivanille palautetta työpaikaltaan MTV,stä? - Anonyymi
Twiitissään: "logiikka näyttää olevan, että maahanmuuton taloudellisia vaikutuksia saa laskea, jos tulos on julkistaloudelle positiivinen.
Jos tulos on julkistaloudelle negatiivinen, laskeminen on sydämetöntä rasismia."
Voiko pariin sanoa. - Anonyymi
Aivan Perseparka
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos tienaaminen koneella kiinnostaa niin lue!
Olen kerrännyt muutaman linkin kyselysivustoille. Vastaa kyselyihin ja tienaa rahaa! Minimikotiutus on sivuilla 10e ja v16038Kimmo Kiljunen sekoili täysin - joutuu nyt syrjään
HS: Kimmo Kiljunen syrjään ulkoasiainvaliokunnan johdosta. SDP:n eduskuntaryhmä aikoo vaihtaa ulkoasiainvaliokunnan puh3751909Martina Aitolehti pitkästä aikaa tv:ssä - Nyt mukana kokkauskisassa!
Oho, Martina Aitolehti nyt kokkauskisassa! Häntä ei ole nähtykään pitkään aikaan tv:ssä. Mukana myös mm. Henny Harjusola2471654Keski-ikäiset julkkismiehet vaihtaa nuorempiin!
Seiska tietää kertoa: erikoisjoukot Janne Lehtosen vaimo yli 20v avioliitosta hakee eroa, Janne -ikuista rakkautta hehku281629Kimmo Kiljunen
"Kimmo Kiljunen, sdp, esittää rajuja väitteitä. Hän tapasi suomenvenäläisiä. Julki tulleella videolla hän vaatii rajaa2811322- 621048
- 731043
Salassapito luottamuselimissä. Missä kulkee raja?
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila (kesk) kyselee, mitä minulle oma väki aikoo tehdä, kun toin hallituksen61789- 47776
Miksi teet tästä niin vaikeaa?
Olisin sinun, jos haluaisit. Antaisin sinulle koko sydämeni. Et halua kohdata minua, vaikka kuitenkin haluat. Yritä jo p25739