Jeesus kuoli syntieni tähden

AamenkiitosJeesus

ja hänen armostaan saan kuulua hänelle!

76

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ajatteletoisinkin

      Käännäpä se ajatus niin päin sitten: minä joudun kärsimään jeesuksen syntien tähden elämässä.
      Elinikäinen rangaistus jeesuksen syntien tähden.

      • Yksilahkoylitsemuiden

        Kuinka monen nuoren ihmisen elämän uskoon pakottaminen on pilannut.
        Eivät he ole saaneet elää koskaan vapaata onnellista elmää.
        Uskovaista on pitänyt teeskennellä, että välit perheeseen, sukulaisiin ja uskonveljiin/sisariin ovat säilyneet edes jonkinlaisina.
        Muutamat hyvin tunnetut lahkot ovat tällaisesta oivallisia esimerkkejä.


      • Palkärssiny

        Kyl mää nii pal kauhiast ton jeesuksen takkii kärssii sain.😢


      • Jeesustehtiinsynniksi
        Palkärssiny kirjoitti:

        Kyl mää nii pal kauhiast ton jeesuksen takkii kärssii sain.😢

        Et ikinä arvaa, miten paljon Jeesus on sinunkin syntiesi takia kärsinyt.


      • asunnotonjatyötön
        Yksilahkoylitsemuiden kirjoitti:

        Kuinka monen nuoren ihmisen elämän uskoon pakottaminen on pilannut.
        Eivät he ole saaneet elää koskaan vapaata onnellista elmää.
        Uskovaista on pitänyt teeskennellä, että välit perheeseen, sukulaisiin ja uskonveljiin/sisariin ovat säilyneet edes jonkinlaisina.
        Muutamat hyvin tunnetut lahkot ovat tällaisesta oivallisia esimerkkejä.

        Kuinka monta uskonnosta vapaata onnellista tunnet?
        Kyllä se onni on ollut lyhytikänen kun maailman murheet ovat karistaneet turhat unelmat tipotieheen.


      • Liianisotyölaskea
        asunnotonjatyötön kirjoitti:

        Kuinka monta uskonnosta vapaata onnellista tunnet?
        Kyllä se onni on ollut lyhytikänen kun maailman murheet ovat karistaneet turhat unelmat tipotieheen.

        Lähes kaikki uskonharhoista vapaat tuntemani ihmiset ovat onnellisia.
        Oletko itse uskovainen ja jos olet, niin oletko onnellinen?
        Nikkisi on "asunnotonjatyötön" ulkosallako sinä "läppärillä" näppäilet viestejä tälle palstalle?


      • asunnotonjatyötön
        Liianisotyölaskea kirjoitti:

        Lähes kaikki uskonharhoista vapaat tuntemani ihmiset ovat onnellisia.
        Oletko itse uskovainen ja jos olet, niin oletko onnellinen?
        Nikkisi on "asunnotonjatyötön" ulkosallako sinä "läppärillä" näppäilet viestejä tälle palstalle?

        Asunnoton= ei omaa asuntoa.
        Vuokraluukku ei ole oma.
        Olen myös velaton.
        Työtön olen kosk'oon eläkeläinen.
        Uskonnoton ja onnellinen= en kuulu mihinkään uskonnolliseen yhteisöön.
        Kaikki uskonnottomat eivät osaa perustella uskonnottomuuttaan uskonollisella perustelulla.
        Uskonnottomuus ei sinänsä ole onnellisuuden tae.
        Minä tiedän uskonnosta sen mikä on tarpeen ja tieto tekee vapaaksi.
        Tieto on kyettävä perustelemaan jotta sinä omistat sen.


      • Anonyymi
        Liianisotyölaskea kirjoitti:

        Lähes kaikki uskonharhoista vapaat tuntemani ihmiset ovat onnellisia.
        Oletko itse uskovainen ja jos olet, niin oletko onnellinen?
        Nikkisi on "asunnotonjatyötön" ulkosallako sinä "läppärillä" näppäilet viestejä tälle palstalle?

        Oletko kuullut kirjastoista?


      • Anonyymi

        Hyvä noinkin päin. Puoli maailmaa kärsinyt 2000 vuotta kun yksi hölmöili ittensä tolpan nokkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko kuullut kirjastoista?

        "Hän pelasti heidät vihamiehen kädestä ja lunasti heidät vihollisen vallasta."


    • AamenkiitosJeesus

      Jeesus, joka ei syntiä tehnyt, kärsi meidän syntiemme tähden.

      • Muistatämäaamen

        Vuodatti verensä syntiemme edestä, se pelastaa meidät. Ei kärsimys.


      • Eisuinkaan
        Muistatämäaamen kirjoitti:

        Vuodatti verensä syntiemme edestä, se pelastaa meidät. Ei kärsimys.

        Ei kai se sitä itse vuodattanut, vai tekikö se "itsarin"


      • Poliitikkoainestako
        Eisuinkaan kirjoitti:

        Ei kai se sitä itse vuodattanut, vai tekikö se "itsarin"

        Olet poliitikkoainesta, ymmärrät selvimmänkin asian tahallaan väärin.


      • Näinkösemenee
        Poliitikkoainestako kirjoitti:

        Olet poliitikkoainesta, ymmärrät selvimmänkin asian tahallaan väärin.

        Puukotettu vuodatti verensä, että tekijää ei tuomittaisi.


      • Näinkin
        Näinkösemenee kirjoitti:

        Puukotettu vuodatti verensä, että tekijää ei tuomittaisi.

        Jeesus pyysi Jumalalta anteeksiantoa teloittajilleen sanoen: Anna heille anteeksi, sillä he eivät tiedä mitä tekevät.


      • AamenkiitosJeesus
        Muistatämäaamen kirjoitti:

        Vuodatti verensä syntiemme edestä, se pelastaa meidät. Ei kärsimys.

        Kyllä, olen samaa mieltä, että Jeesuksen veressä on sovitus, mutta siitä huolimatta Raamattu käyttää ristin sovituksesta sanaa "kärsiä", kun Jeesus syntimme sovitti, vuodattaessaan verensä meidän tähtemme, jotta olisimme vanhurskaita Jumalan edessä.

        "että nimittäin Kristuksen piti kärsimän ja kuolleitten ylösnousemuksen esikoisena julistaman valkeutta sekä tälle kansalle että pakanoille."
        Ap t 26:23

        "Mutta näin on Jumala täyttänyt sen, minkä hän oli edeltä ilmoittanut kaikkien profeettain suun kautta, että nimittäin hänen Voideltunsa piti kärsimän."
        Ap t 3:18

        "selitti ne ja osoitti, että Kristuksen piti kärsimän ja nouseman kuolleista, ja sanoi: "Tämä Jeesus, jota minä teille julistan, on Kristus."
        Ap t 17:3


      • asunnotonjatyötön
        AamenkiitosJeesus kirjoitti:

        Kyllä, olen samaa mieltä, että Jeesuksen veressä on sovitus, mutta siitä huolimatta Raamattu käyttää ristin sovituksesta sanaa "kärsiä", kun Jeesus syntimme sovitti, vuodattaessaan verensä meidän tähtemme, jotta olisimme vanhurskaita Jumalan edessä.

        "että nimittäin Kristuksen piti kärsimän ja kuolleitten ylösnousemuksen esikoisena julistaman valkeutta sekä tälle kansalle että pakanoille."
        Ap t 26:23

        "Mutta näin on Jumala täyttänyt sen, minkä hän oli edeltä ilmoittanut kaikkien profeettain suun kautta, että nimittäin hänen Voideltunsa piti kärsimän."
        Ap t 3:18

        "selitti ne ja osoitti, että Kristuksen piti kärsimän ja nouseman kuolleista, ja sanoi: "Tämä Jeesus, jota minä teille julistan, on Kristus."
        Ap t 17:3

        Kerro mikä oli täsmällinen tilanne uskonnollisesti maailmassa kun Jeesus eli?
        Jos et sitä tiedä, et tiedä miteä sovitettiin ja millä perusteella.
        Et kuulune niihin jotka tuntevat kirjoitukset?

        Markuksen evankeliumi:
        12:24 Jeesus sanoi heille: "Ettekö te siitä syystä eksy, kun ette tunne kirjoituksia ettekä Jumalan voimaa? (heille= variseuksille)


      • Anonyymi
        Näinkin kirjoitti:

        Jeesus pyysi Jumalalta anteeksiantoa teloittajilleen sanoen: Anna heille anteeksi, sillä he eivät tiedä mitä tekevät.

        Ja sanoivat suurella äänellä: "Karitsa, joka tapettu on, on mahdollinen ottamaan voiman, ja rikkauden, ja viisauden, ja kunnian, ja kiitoksen, ja siunauksen."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja sanoivat suurella äänellä: "Karitsa, joka tapettu on, on mahdollinen ottamaan voiman, ja rikkauden, ja viisauden, ja kunnian, ja kiitoksen, ja siunauksen."

        "Ja he ovat voittaneet hänet Karitsan veren kautta ja todistuksensa sanan kautta, eivätkä ole henkeänsä rakastaneet, vaan olleet alttiit kuolemaan asti."


      • Anonyymi
        Näinkin kirjoitti:

        Jeesus pyysi Jumalalta anteeksiantoa teloittajilleen sanoen: Anna heille anteeksi, sillä he eivät tiedä mitä tekevät.

        "Osoita ihmeellinen armosi, sinä, joka pelastat vihamiesten vallasta ne, jotka turvaavat sinun oikeaan käteesi."


      • Anonyymi
        Näinkin kirjoitti:

        Jeesus pyysi Jumalalta anteeksiantoa teloittajilleen sanoen: Anna heille anteeksi, sillä he eivät tiedä mitä tekevät.

        "Mutta jos meidän evankeliumimme on peitossa, niin se peite on niissä, jotka kadotukseen joutuvat,"


    • Synnitön

      Toisin sanoen, kun usko on vahva saamme synnit anteeksi.
      Tarkoittaako myös sitä, että tee mitä haluat, kun sitten jälkeenpäin kadut?

      • Synnillinen

        Tätä toivon itse.

        En vain osaa kumartaa jeesusta.


      • Niinsevaanonpi

        Ei tarkoita. Sanoihan Jeesuskin, että "tehkää parannus ja uskokaa evankeliumi."


      • Anonyymi
        Niinsevaanonpi kirjoitti:

        Ei tarkoita. Sanoihan Jeesuskin, että "tehkää parannus ja uskokaa evankeliumi."

        "Ja he ovat voittaneet hänet Karitsan veren kautta ja todistuksensa sanan kautta, eivätkä ole henkeänsä rakastaneet, vaan olleet alttiit kuolemaan asti."


    • Huomannet että synninteosta kieltäytyvä uskonharhainen halveksii ja devalvoi satujeesuksen uhrauksen?

      Siis eespäin joukko kristinuskonharhaisten, syntiä tekemään vuorotta!

    • OtaVastaanArmolahja

      Me ollaan kaikki syntisiä. Mutta kun ottaa vastaan armon, ja uskoo, että Jeesus Kristus on Jumalan poika ja Vapahtajamme, on pelastunut.

      • ei-lahkolain

        On vain kahdenlaisia syntisiä, toiset ovat armahdettuja sellaisia. Oma lukunsa ovat Teuvot jotka paatumuksessaan luulevat itseään synnittömiksi.


      • Niinsevaanonpi
        ei-lahkolain kirjoitti:

        On vain kahdenlaisia syntisiä, toiset ovat armahdettuja sellaisia. Oma lukunsa ovat Teuvot jotka paatumuksessaan luulevat itseään synnittömiksi.

        Tosiaankin. Synnittömyys on kupla, joka puhkeaa ennen pitkään. Siksi tarvitsemme Jeesusta. Ilman Jeesusta ihmisen käy tosi huonosti. Se on valtavaa Jumalan armoa, että saa turvautua Jeesukseen ja hänen vereensä.


      • Eikiitosjeesus

        Puhu vaan omasta puolestasi. Meillä aivan uskomattomilla ei ole osuutta tuohonkaan verityöhön.
        Mitäs vesseli läks tolle linjalle.


      • Anonyymi
        ei-lahkolain kirjoitti:

        On vain kahdenlaisia syntisiä, toiset ovat armahdettuja sellaisia. Oma lukunsa ovat Teuvot jotka paatumuksessaan luulevat itseään synnittömiksi.

        "Minä säilytän armoni hänelle iankaikkisesti, ja minun liittoni hänen kanssaan on luja."


      • Anonyymi
        Niinsevaanonpi kirjoitti:

        Tosiaankin. Synnittömyys on kupla, joka puhkeaa ennen pitkään. Siksi tarvitsemme Jeesusta. Ilman Jeesusta ihmisen käy tosi huonosti. Se on valtavaa Jumalan armoa, että saa turvautua Jeesukseen ja hänen vereensä.

        "Kiittäkää Herraa, sillä hän on hyvä; sillä hänen armonsa pysyy iankaikkisesti."


      • Anonyymi

        "Sillä vuoret väistykööt ja kukkulat horjukoot, mutta minun armoni ei sinusta väisty, eikä minun rauhanliittoni horju, sanoo Herra, sinun armahtajasi."


      • Anonyymi
        ei-lahkolain kirjoitti:

        On vain kahdenlaisia syntisiä, toiset ovat armahdettuja sellaisia. Oma lukunsa ovat Teuvot jotka paatumuksessaan luulevat itseään synnittömiksi.

        "Sillä vuoret väistykööt ja kukkulat horjukoot, mutta minun armoni ei sinusta väisty, eikä minun rauhanliittoni horju, sanoo Herra, sinun armahtajasi."


      • Anonyymi

        "Sillä Jumala oli Kristuksessa ja sovitti maailman itse kanssansa, ja ei lukenut heille heidän syntiänsä, ja on meissä sovintosaarnan säätänyt."


      • Anonyymi

        ja he huusivat suurella äänellä sanoen: "Pelastus tulee meidän Jumalaltamme, joka valtaistuimella istuu, ja Karitsalta."


      • Anonyymi
        Niinsevaanonpi kirjoitti:

        Tosiaankin. Synnittömyys on kupla, joka puhkeaa ennen pitkään. Siksi tarvitsemme Jeesusta. Ilman Jeesusta ihmisen käy tosi huonosti. Se on valtavaa Jumalan armoa, että saa turvautua Jeesukseen ja hänen vereensä.

        "Silloin hän avasi heidän ymmärryksensä käsittämään kirjoitukset."


      • Anonyymi
        ei-lahkolain kirjoitti:

        On vain kahdenlaisia syntisiä, toiset ovat armahdettuja sellaisia. Oma lukunsa ovat Teuvot jotka paatumuksessaan luulevat itseään synnittömiksi.

        "Hän pelasti heidät vihamiehen kädestä ja lunasti heidät vihollisen vallasta."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Sillä vuoret väistykööt ja kukkulat horjukoot, mutta minun armoni ei sinusta väisty, eikä minun rauhanliittoni horju, sanoo Herra, sinun armahtajasi."

        ”Herrassa on pelastus; sinun siunauksesi tulkoon sinun kansallesi. Sela.”


    • HerranJeesuksensana

      "Jumalan tie on nuhteeton, Herran sana tulessa koeteltu. Hän on kaikkien kilpi, jotka häneen turvaavat."

      • Eikiitosjeesus

        Raamatut tuleen? Ok, ei kun työtä käskettyä!

        Kilpi on täysi turhake näinä aikoina.m Entäs kun tulee kilpikirvoja.


      • Kumpivaikampikokö
        Eikiitosjeesus kirjoitti:

        Raamatut tuleen? Ok, ei kun työtä käskettyä!

        Kilpi on täysi turhake näinä aikoina.m Entäs kun tulee kilpikirvoja.

        Onko sulla luki-vai ymmärryshäiriö?


      • Anonyymi

        "Jos me tunnustamme syntimme, on hän uskollinen ja vanhurskas, niin että hän antaa meille synnit anteeksi ja puhdistaa meidät kaikesta vääryydestä."


    • AamenkiitosJeesus

      Joka uskoo ja kastetaan, se pelastuu; mutta joka ei usko, se tuomitaan kadotukseen.

    • AamenkiitosJeesus

      "Hän oli ylenkatsottu, ihmisten hylkäämä, kipujen mies ja sairauden tuttava, jota näkemästä kaikki kasvonsa peittivät, halveksittu, jota emme minäkään pitäneet."

    • AamenkiitosJeesus

      "Mutta minä turvaan sinun armoosi; riemuitkoon minun sydämeni sinun avustasi. Minä veisaan Herralle, sillä hän on tehnyt minulle hyvin."

    • Eletään_nyt_ja_tässä

      Missä vaiheessa uskovaiset tajuaa, että kun kuolee, niin ei ole taivasta taikka helvettiä. Sitä vain kuolee. Lakkaa olemasta. Vai pelottaako se kuolema niin paljon ettei uskalleta elää tässä hetkessä. Omituista, että ihmiset tuhlaa elämänsä siihen, että kuvittelevat sen elämän jatkuvan jossain utopiassa. Surullista.

      • Eilopuihmiset

        Ehkä ne kuvittelee olevansa niin erinomaisia ihmisiä, että heillä on oikeus/velvollisuus elää ikuisesti. Omituinen käsitys, kun uusia kehittyneempiä malleja valmistetaan jatkuvasti.


      • mökinnukkeli

        Mitäs jos vain ruumiis kuolee?
        Onko tilanne sama?


      • Niinsevaanonpi
        Eilopuihmiset kirjoitti:

        Ehkä ne kuvittelee olevansa niin erinomaisia ihmisiä, että heillä on oikeus/velvollisuus elää ikuisesti. Omituinen käsitys, kun uusia kehittyneempiä malleja valmistetaan jatkuvasti.

        Ei uskovat kuvittele olevansa jotain erinomaisia. Itsehän sinä täällä uskovia jatkuvasti solvaat ja herjaat.
        Me uskovat koemme olevamme niin huonoja ihmisiä, että tarvitsemme Jeesusta, jotta pelastuisimme ikuiseen elämään, josta Raamattu kertoo.


      • Pätkiikömuisti
        Niinsevaanonpi kirjoitti:

        Ei uskovat kuvittele olevansa jotain erinomaisia. Itsehän sinä täällä uskovia jatkuvasti solvaat ja herjaat.
        Me uskovat koemme olevamme niin huonoja ihmisiä, että tarvitsemme Jeesusta, jotta pelastuisimme ikuiseen elämään, josta Raamattu kertoo.

        Kattele omia kommenttejasi vaikka parin vuoden takaa, ennenkuin puhut solvaamisista mitään.


      • Niinsevaanonpi
        Pätkiikömuisti kirjoitti:

        Kattele omia kommenttejasi vaikka parin vuoden takaa, ennenkuin puhut solvaamisista mitään.

        En solvaa, enkä ole solvannut. Siitä olen varma. Olen kyllä nuhdellut solvaajia ja sitä en kadu, vaikka turhaa se varmaankin on. Solvaajat harvoin tekevät parannusta.


      • Puhuthöpöjä
        Eilopuihmiset kirjoitti:

        Ehkä ne kuvittelee olevansa niin erinomaisia ihmisiä, että heillä on oikeus/velvollisuus elää ikuisesti. Omituinen käsitys, kun uusia kehittyneempiä malleja valmistetaan jatkuvasti.

        Höpö höpö.


      • Ettäsillätavalla
        Niinsevaanonpi kirjoitti:

        En solvaa, enkä ole solvannut. Siitä olen varma. Olen kyllä nuhdellut solvaajia ja sitä en kadu, vaikka turhaa se varmaankin on. Solvaajat harvoin tekevät parannusta.

        Pientä infoa. Solvaajat pitävät nuhtelua solvaamisena. He kokevat sen negatiivisesti ja siksi pitävät sitä solvaamisena. Heillä on nämä käsitteet erilaisia. Ja jos esim. sanoo jumalatonta ihmistä jumalattomaksi, niin sen jumalaton kokee solvaamisena, vaikka hän on jumalaton, sillä ihminen ilman Jumalaa on jumalaton. Muitakin vastaavia on, mutta nämä vain esimerkkeinä tässä.


      • Ettätällätavalla
        Ettäsillätavalla kirjoitti:

        Pientä infoa. Solvaajat pitävät nuhtelua solvaamisena. He kokevat sen negatiivisesti ja siksi pitävät sitä solvaamisena. Heillä on nämä käsitteet erilaisia. Ja jos esim. sanoo jumalatonta ihmistä jumalattomaksi, niin sen jumalaton kokee solvaamisena, vaikka hän on jumalaton, sillä ihminen ilman Jumalaa on jumalaton. Muitakin vastaavia on, mutta nämä vain esimerkkeinä tässä.

        Pientä infoa. Hihhuli on
        "Voimakkaasti uskonnollinen ihminen, yleensä vastenmielisellä tavalla. Useimmiten joko lahkolainen, fundamentalisti tai uskossaan ulospäinsuuntautunut."


      • Niinsevaanonpi

        Miksi sinä kaita minun tekeleiksi nuo solvaukset???
        Sori, eivät ole minun tuotoksiani.


      • Niinsevaanonpi

        Tuo "Eikö olisi korkea aika tehdä parannus" ei ole mikään solvaus.


      • Että-silleen

        Voin kyllä laittaa tuon listan muistutukseksi silloin tällöin, jos itkette sen pois palstalta.


      • Niinsevaanonpi
        Että-silleen kirjoitti:

        Voin kyllä laittaa tuon listan muistutukseksi silloin tällöin, jos itkette sen pois palstalta.

        Selvittäkää te raahelaiset vaan välinne jossain paikallisessa kahvilassa. Ei teidän läjiä tarvitse muut katsella, kiitos!


      • Että-silleen
        Niinsevaanonpi kirjoitti:

        Miksi sinä kaita minun tekeleiksi nuo solvaukset???
        Sori, eivät ole minun tuotoksiani.

        Jokainen palstalainen tietää kuka rienasi Teuvoa vuosikausia. Kuten sanoin listan alussa oli mainittu solvaajan nimi, mutta jätin sen mainitsematta.


      • Niinsevaanonpi
        Että-silleen kirjoitti:

        Jokainen palstalainen tietää kuka rienasi Teuvoa vuosikausia. Kuten sanoin listan alussa oli mainittu solvaajan nimi, mutta jätin sen mainitsematta.

        Itse olen inhonnut tämän parivaljakon keskinäistä loanheittoa julkisella palstalla. Ihmettelen, etteivät osaa "selvitellä välejään" fiksummalla tavalla, mutta kai se on vaan niin ylivoimaisen vaikeaa. Oletteko te kaikki siellä Raahen seudulla samanlaisia?


      • Niinsevaanonpi
        Niinsevaanonpi kirjoitti:

        Miksi sinä kaita minun tekeleiksi nuo solvaukset???
        Sori, eivät ole minun tuotoksiani.

        laitat, ei kaita. Korjaus huom.


      • Anonyymi
        Pätkiikömuisti kirjoitti:

        Kattele omia kommenttejasi vaikka parin vuoden takaa, ennenkuin puhut solvaamisista mitään.

        "Jos me tunnustamme syntimme, on hän uskollinen ja vanhurskas, niin että hän antaa meille synnit anteeksi ja puhdistaa meidät kaikesta vääryydestä."


      • Anonyymi

        En tiedä jostain Jeesuksesta, mutta Elvis elää.


      • Anonyymi
        Niinsevaanonpi kirjoitti:

        Itse olen inhonnut tämän parivaljakon keskinäistä loanheittoa julkisella palstalla. Ihmettelen, etteivät osaa "selvitellä välejään" fiksummalla tavalla, mutta kai se on vaan niin ylivoimaisen vaikeaa. Oletteko te kaikki siellä Raahen seudulla samanlaisia?

        Luultavasti näin on.


    • AamenkiitosJeesus

      "Ja tämä valtakunnan evankeliumi pitää saarnattaman kaikessa maailmassa, todistukseksi kaikille kansoille; ja sitten tulee loppu."

      • Anonyymi

        Ole huoleti, juorut ja valheet leviää takuuvarmasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ole huoleti, juorut ja valheet leviää takuuvarmasti.

        Niinpä!


    • Antijesse

      Jeesus otti maailman synnit kantaakseen itse, kun Hän loi luomakunnan, Hän on vastuullinen teoistaan, viimeisen päälle.
      Synti koskettaa Häntä itseään, Hän on rakkaus, , mutta ihmisen valinta oli väärä, Hän kantaa senkin vastuun., ottaa synnit itse kannettavakseen, joka omat syntinsä Hänelle antaa. Se on äärettömän kova paikka ansioituneelle ihmiselle.
      Evankeliumi ei ole ihmisten mielen mukaista, sitä ei voi ansaita, se on armoa. Ei uskonnollisuutta ja vaan, itse ansaittua pyhyyttä ja ihmisten mielistelyä, kunniaa ja altruistista palvontaa, kuten herroille kuuluu.
      Kavahtakaa kaikkea ahneutta! Se on antihyve , mutta hyve tässä maailmassa, ilman sitä ei voi ansaita ainakaan rahaa ja kunniaa.

    • Killumanaatti

      Kapitalisti tuomitsee kurjuuteen ja kristityt helvettiin, se on agare rakkautta. Ilmeiseti homoudella viimestelty. Kirkolla pilaantuneet jauhot pussissa, - kustu mikä kustu, on sekin elämys kulttuuria, viihde evoluutiota, joka pornoituu yhä enemmän ja enemmän joka sektorilla. Viihde ja turmelus kuuluu yhteen, kaaosta ei hallitse kuin tekoäly, ja sen omistajat, kansa on aut, teurastajalle menossa kuvainnollisesti.
      Illumanaatti on yhtä kuin juutalaisuus, mitä sanoo Maunot M. Herran tervehdys?

    • Eikiitosjeesus

      Melkoinen rötöstelijä olet jos olet syyllistynyt tappoon takautuvasti.

    • AamenkiitosJeesus

      "Eikä ole pelastusta yhdessäkään toisessa; sillä ei ole taivaan alla muuta nimeä ihmisille annettu, jossa meidän pitäisi pelastuman."

      • Anonyymi

        Armoa herra, sinä köyhän kurittaja!


    • Anonyymi

      Sorry vaan, et ole tehnyt syntiä, koska synti on vain uskonkappaleeseen kuuluva täky, jolla ihmisille perustellaan kristinuskoa. Tämä muinainen ketjukirjeen tapainen uskonto on jatkanut kukoistustaan jo reilut 2000 vuotta. Rahaa sillä tehdään rajusti, Kannattaa katsoa Youtubesta Phil Collinsin Jesus, he loves me, niin heräät todellisuuteen. Onneksi meidän suomalaisten ei tarvitse hakea jumalia Palestiinasta tai Jerusalemista. Käyn palvomassa metsän Jumalaa, Tapiota ja Ukko Ylijumalaa. Tai Thor ukkosen jumalaa, näin just telkkarista, tosi päheän näköinen hemmo.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6153
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3916
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      255
      2299
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1910
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1353
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1296
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1077
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1030
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      976
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      37
      915
    Aihe