Onko kyseisestä herrasta kuulunut mitään? Mielestäni näiden hänen tekemiensä, teeveessä esitettyjen ufo-juttujen jälkeen on ollut aika hiljaista.
Tietääkö joku.
Juhan af Gran
8
1696
Vastaukset
- dasf
Juhan af Graanin fiktiivi kertomukset eivät enää myy. Kuulin jotain juttua että mies kehittlee jotain uutta juttua, eli alkaa tekemään dokumentaariota sielusta jne....
- humaloidi
Siis nyt uutena vuotena tuli jokin kaksi tai kolmiosainen sarja subtv:ltä. ("A New Apocalypse - the Last Exodus of Mankind") Se oli vuodelta 1998 muistaakseni. Mutta en kyllä miehestä ole kuullut pahemmin mitään muuta...
- ajatus2
Ihan samaa olen itsekin miettinyt. Ainakin silloin tulee mieleen, kun näyttää mainoksia
pisnesmies Tonista. Saishan tuo taas jotain
kertoa..... - pitkällä
lennolla kosmisten ystäviensä kanssa. Eikö hän jopa väittänyt itse olevansa ainakin puoliksi avaruusolento, joten varmaan on kotona sukuloimassa.
- Hämäläinen
Juhan on savolainen.
En minäkään kehtais enää naamaani näyttää. No ei... hassun näkönen tyyppi.
- J.A.Känni
Eikös se aurinkolasinen takkutukka höpissyt aiemmin että vuonna 2000 tapahtuu kaikenmaailman katahroohveja ja että ufot olisivat näyttäytyneet ihmisille ynnä muuta potaskaa... Ei ihme että ukko on hiljaiseloa viettänytkin =)
- squirrel
Juhan af:han ennusti maailmanloppua eräässä videossaan vuodelle 1998. Syy oli se,että luku on jaollinen pedon luvulla. Se miten pedon luku liittyy UFO:ihin jäi hieman avoimeksi..
Juhan af Grahnin on kuitenkin havaittu käyvän Helsingin kahviloissa,mutta kenties siriukselta saa lomaa maailmanlopuneeseen maahan. afGrahamista maailman kansantalous oli humanoidien hallitsemaa joten kenties maailmanloppu tarkoittikin ajankohtaa jolloin UFO:t jättivät talouden meidän haltuumme. Nyt meidän tulisi siis osata hoitaa fyffemme itse..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP on vastuunkantaja, ja siksi suosituin kansan keskuudessa
Kiusaamiseenkin SDP puuttuu heti sellaisen tultua ilmi. Esimerkiksi persut lakaisevat nämä maton alle ja pahentavat site395777Me työeläkeläiset äänestämme SDP:tä
SDP on luonut koko työeläkejärjestelmän, jonka hedelmistä saamme nyt nauttia. Kansaneläkelaitos on Maalaisliiton tekele,2165323Persut on Suomen mamutuspuolue nro 1.
Heti ensimmäisenä persuvuonna 2015 maahantoivat Suomeen 35 tuhatta kunniavierastaan. Tuoreimpana persuvuonna 2025 pers394452Punavihreät puolueet haluavat Suomeen satoja tuhansia kehitysmaalaisia
SDP, vihreät ja vassarit haluavat nostaa esim. pakolaiskiintiötä todella paljon. Orpon hallituksen aikana maahanmuutto404293SDP:n johto pesi kätensä häirintäkohusta
"Suurimman oppositiopuolue SDP:n johto olisi todennäköisimmin halunnut vaieta puolueen ympärillä velloneen häirintäkohun514068Eikö tunnukin kamalalta, kun en
anna periksi vaikka parhaasi olet tehnyt antaaksesi täystyrmäyksen? Ja kyllähän minä monta iskua olen saanut ja maannut813766SDP on selvästi paras valinta äänestyskopissa
Puolueella on arvomaailma kohdallaan, sillä on hyvä CV itsenäisen Suomen historiassa vastuunkantajana ja hyvinvointivalt853680Tytti Tuppurainen ollut aivan sekaisin viime päivinä
Pitäis varmaan tehdä huumetesti sille. "– SDP:n Tytti Tuppurainen väittää kirkkain silmin ja Antti Lindtman vierellään453119Kenen juontajan pitäisi voittaa tänään Kultainen Venla? Ehdolla Pimiä, Holma ja Vaaherkumpu
Kultainen Venla gaalassa jaetaan tänään tv-alan palkintoja. Yksi suosituimmista kategorioista on Juontaja. Vappu Pimiä1062440SDP:n selitykset ontuu pahasti - "On käsitelty heti, mutta kukaan ei tiedä"
Kokoomuslaiset pistää taas demareita nippuun. Tuppuraisen mukaan mukaan SDP:n useat ahdistelutapaukset on käsitelty het462388