Suomessa oli aikoinaan sellainen laulu, että Nejt Huhtasaaari Nejt Huhtasaari
valehteli enemmän, kuin itse Hallakof ... Nejt Huhtasaari Nejt Huhtasaari
valehteli enemmän, kuin itse Hallakof...
Minä ajattelin vain kertoa, että tällä palstalla tulee tuota " Tiltun ääntä " aika
kovasti ja kukaan täysijärkinen ei kirjoita tuollaista paskaa.. ilman poliittista
aatetta ja pyri sillä vaikuttamaan epätoivoisesti... Luin yhdenkin kirjoituksen missä
joku äijä sanoi muka syn miksi vihaa ulkomaalaisia ja oli niin epätoivoinen yritys, että
ei sillä edes taida olla kaikki kotona jos ne oli perusteluita... Äijältä puuttu koko
ihmisen tarvehierakia ja monet monet perusasia kertomuksesta ja voin vakuttaa,
että jos se oli niin, niin äkki lääkäriin, sillä hänellä on jo vaikeuksia perheensä ja
lastensa ja läheistensä kanssa ja jopa oman äitinsä ja isänsä kanssa.... No valehdella
saa.
Valon enkelit on sitten taas toinen juttu ja en ole kyllä nahkapäätä nähnyt kovinkaan
usein auttamassa yhteiskunnan heikompia ja tekevän hyvyyden töitä kanssa ihmisille.
Kerron tämän niille, jotka ihmettelee tätä palstaa, että kannattaa vähän varauksella
ottaa ja punnita mikä motiivi on muutamilla samoilla kirjoitella ilman rekisteröitymistä.
Kannattaa muistaa, että tämä yksi persujen valonenkeli oli joskus Krisitllisessä
puolueessa ja nyt kirjoittaa vastoin Kritillisyyttä ... Minusta tuntuu, että hän on
joko löytänyt isänsä tai sitten langennut sellainen ?
Ei ihmisen vihaaminen ole kristillistä, oli sitten maahanmuutto tai mikä tahansa syy.
No, Niin Pietarin poijat ja valon enkelit.
4
<50
Vastaukset
- Naurattaameitä
Kyllä suvakeilla on hiiirveä hätä kun vaalit lähestyy! Niinpä joka tuutista.
- terv_sinne_pietariin
Suvakki ei kestä vastauksia koska kupla voi poksahtaa. Sitten suvakki vastaa omiin kysymyksiinsä kun on sensuroinut muiden vastaukset. Neuvostoliitossa oli sama systeemi muinoin, vain yksi totuus kelpasi ja muu sensuroitiin.
En Tiedä miksi Huhtasaaren Gallubit viime vaaleissa ei saa olla näkyvillä ja
siinä oli iso vipa ... hän oli Äänikuningas... Mutta olisiko ollut ongelmia äänioikeudesta ?
Pietari on kyllä eri vaalipiiri. Tämä on kirjoitettu tälle palstalle Pressan vaalien aikaan ja
näin täällä historiassa lukee... !- Itämaan_tietäjä
Ei tarvi pietarissa kenenkään laittaa tikkua ristiin näissä vaaleissa. Matut hoitaa Suomessa perussuomalaisten vaalityön ammattitaitoisesti ja tehokkaasti.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824737- 1842043
- 1321752
- 1741370
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161241- 351076
- 78973
- 52956
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj16937Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh279918