Mistä tiedän onko mies kiinnostunut?

MinäsinuavaanIhastelen

Eli,työpaikalla on eräs minua nuorempi mies. Olen huomannut hänen olevan todella kohtelias,ja katsookin aina jotenkin niin silmiin etten ole edes tottunut tuollaiseen 😂
Kerran huomasin että hän punastui mun seurassa, katseli joskus mua pitkään,huomasin sivu silmällä,ja nyt olen huomannut että itseasiassa olen hieman ihastunut tähän mieheen. Työasioissa ollaan oltu vain jutulla ,aina katseet kohtaa.
En tiedä onko hän varattu.
Hitto että ärsyttää kun olen itsekkin ujohko,enkä tiedä mitä hittoa keksis että sais juteltua muuta kun työasioita.

15

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • miksetotaselvää

      ja missä päin suomea nyt liikutaan. ollaanko millä ilmansuunnalla.

      • MinävaanSInuaIhastelen

        Pirkanmaalla 😊


    • minäkinihastelensinua

      No kyllähän tuo vaikuttaa että mies on sinusta kiinnostunut, tuskin hän muuten sinua pitkään katselisi. Hänkin on varmaan vähän ujo? Kuinka suuri ikäero teillä on? Muutamalla vuodella tuskin on mitään merkitystä.

      • kunhankysyn

        Mitäs sitten jos miehellä ja naisella on 12 vuotta ikäeroa? Onko se paha? Ikäero on siis niin päin että mies on vanhempi. Niin ja mies on vähän ujo.


      • Mieltymykset
        kunhankysyn kirjoitti:

        Mitäs sitten jos miehellä ja naisella on 12 vuotta ikäeroa? Onko se paha? Ikäero on siis niin päin että mies on vanhempi. Niin ja mies on vähän ujo.

        Riippuu keneltä kysyy. On sillä (ainakin useimmiten) väliä, jos toinen on kauhean nuori. Mutta ei enää myöhemmin. Riippuu ihmisen mieltymyksistä tietysti. Itse olen aivan sekaisin eräästä 10 vuotta itseäni vanhemmasta miehestä.


      • kunhankysyn
        Mieltymykset kirjoitti:

        Riippuu keneltä kysyy. On sillä (ainakin useimmiten) väliä, jos toinen on kauhean nuori. Mutta ei enää myöhemmin. Riippuu ihmisen mieltymyksistä tietysti. Itse olen aivan sekaisin eräästä 10 vuotta itseäni vanhemmasta miehestä.

        Niin. Kymmenen vuoden tai siitä yli oleva ikäero on varmaan jo aika paljon silloinkin jos molemmat ovat aikuisia :/


    • lahkeessapullottaa

      Kaikki miehet ovat kiinnostuneta naisista joten älä epäröi vaan pyöritä peppua sen edessä ihan rauhassa.

    • Onkiinn

      On kiinnostunut. Niin ujo että ei saa sanotuksi, iske silmää tai anna joku vihje hänelle.

      • Kysyjä

        Ehkä on ehkä ei. Mutta sillä on vissiin tyttöystävä. Joten voi per****


    • dfgdfgfdgfd

      Miehet ei yleensä halua itseään vanhempaa naista vaan nuoremman ja mieluiten paljon nuoremman.

      • naisenajatukset

        Mun mielestä alle 10v ikäero sukntaan tai toiseen ei haittaa. Ite oon kuitenkin ajatuksilta ja toiminnalta melko nuorekas minua myös luullaan hieman nuoremmaksi ja ehkä parhaiten näin päälle nelikymppisenä viihdyn samanikäusten tai hiukka nuorempien kanssa. Mutta huomaan ennakkoluuloja, joissakin miehissä eli jos kiinnostuu, saattaa luulla jopa nuoremmaksi niin iän kuultuaan perääntyy, en ymmärrä. Ikävin juttu oli kun erään kohdalla kaverinsa vittuilivat iästäni eikä meillä ollut ikäeroa kuon kuutisen vuotta. Mun mielestä ihmisten persoonat, henkiset arvot jonkun verran varmaan ulkonäkökin, kun synkkaa, niin se on tärkeintä. Itelleni ei sopis täysin paikalle jumahtanut papparoinen ja monet ainakin itseäni vanhemmista on sellasia. Enpä viittikään pahemmin sen kummallista ettiäkään ja seksiknhän kantsii ehdottomasti valkata nuorempi mies.


    • Tässämielipiteeni

      Kiinnostus ei katso ikää, eikä varsinkaan rakkaus. On se ikäero kumpaan suuntaan tahansa.
      Jos kaksi ihmistä kohtaa henkisellä tasolla on ikä tosiaankin vain numeroita.

    • himohiiri

      Toimi, älä mietiskele. Mene sen luokse ja työnnä kieli suuhun. Sillä se selviää.

    • MinävaanSInuaIhastelen

      Tiettekö mitä?! En usko että on kiinnostunut. Kaikkea en jaksa nyt tarkkaan kirjoittaa, mutta minulta lähti vahingossa kyseiselle jätkälle kaveripyyntö facessa ja se ei todellakaan ollut tarkoitus. Enhän minä edes sitä tunne. Pelkkien katseiden perusteella en kenellekään laittele kaveripyyntöjä. No, ennenkuin kerkesin peruuttaa sen niin se tyyppi olikin hyväksynyt sen pyynnön. 😖
      Ei saatana mä sanon vaan. Nyt se luulee että olen halunnut sen faceen kaveriksi ja pahimmillaan luulee että olen joku stalkkeri kun vielä. 😫
      Helvetti miten nolo viikko ollut töissä kun molemmat vaivaantuneita.
      Nyt varsinkin tiedän ettei ne sen katseet mitään sen kummempia ollut.

      • myötätunnotsulle

        Haha, nään itseni niin tekemässä saman vahingon :D Aina mietin, että minä joku kerta vielä painan vahingossa siitä tyrkyllä olevasta nappulasta!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1878
    2. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      1829
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1828
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1610
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      60
      1432
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1246
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1138
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1138
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe