Nyt se sitten viime viikolla alkoi, nimittäin
Yllytyshullut. Ihan kiva katsoa uusia jaksoja
niiden viime kesäisten uusintojen jälkeen.
Yes! Kesää odotellessa. Mitä mieltä olette?
Yllytyshullut
7
717
Vastaukset
- mielellään katson
Joo, yllytyshullut on parhaita ohjelmia mitä telkkarista nykyään tulee, juontajat on hauskoja ja just sopivia siihen ja temput mielenkiintoisia :)
Kaikkea ne ihmiset rahasta tekeekin :D- MALLIKOULU /,,/
MalliKoulu Rulaa... on muuten kuumaa sexii uuh aah uuh aah vetä kätee uuuuh
- A.II
Ei ainakaan mitään teennäistä paskaa vaan aitoja TAVALLISIA ihmisiä.
- siilohullu
Tietääkö kukaan missä se rakennus on mistä ne tuli köysillä alas?
- Jokujoku
Eipä oo mulla tietoo. Meinasitko tehdä saman tempun?
Se edelliskertainen benjihyppy oli kyllä paljon pelottavanpi kuin tuo laskeutuminen, vaikka se oli vaan 200 euron temppu. Toi Reka kyllä luottaa kokemukseensa, kun laskeutui sieltä siilosta ilman mitään varmistuksia.
- Anonyymi00006
Nuo uusintaan tai Ruutuun katsottavaksi.
- Anonyymi00007
Muistatteko sen tempun Yllytyshulluista missä imppasivat heliumia ja piti sanoa joku lause. Oliko että "Appilan pappilan apupapin papupata pankolla kiehuu ja kuohuu." ? :D
Ja yksi oli sellainen, että piti syödä voileipäkeksiä ja yrittää viheltää samalla :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vihamielisyys naisia kohtaan on jo yllättävän suuri ongelma
Esiintyy laajemmassa mittakaavassa, mitä vain tällä palstalla. Mistä tuo ilmiö nyt oikein johtuu, ja saa alkuvoimansa?3221832Olen melko vakuuttunut
etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok831287Odotan sitä hetkeä
kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh751284- 1341157
- 80967
- 85891
- 48843
Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!
https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro118814- 48790
Sitä saattaa vähän hölmöillä
rakkauspäissään, jos tunteita on enemmän kuin osaa käsitellä. Alkuhölmöilyt on söpöä ja sallittavaa.60746