Minä en voi, kuin kiittää niistä mahdollisuuksita mitä Euroopan unioni minulle
tarjoaa. Minulla kaikki on oikeastaan loistavasti ja en tiedä miten ne voisi olla
paremmin, toki elintaso voisi olla vähän korkeampi.
Lapsillani on mahdollisuus moneen eri asiaan, kuin suoljetussa suomalaisessa maassa.
Lapseni voivat hyödyntää kaikki edut euroopasta ja saada todella loistavan elämän,
aivan samoilla ehdoilla, kuin Ranskalainen, Saksalainen tai Ruotsalainen aivan super.
Mikä asia se on mikä on huonosti ja mikä on se ongelma joillakin... Itkeekö ne krokotiilin
kyyneleitä jos joku menestyy ja ei voi vahingoittaa ihmisiä suomen kommunistisilla laeilla ?
Ajatelkaa ihmisiä, kuinka vapaita he nyt ovat ja ajatelkaa virolaisia, Latvialaisia ja suomalaisia
ja kuinka onnellisia olemme euroopan unionista ja sen suomista mahdollisuuksista.
Ennen kaikkea ihmisten mahdollisuuksista ostaa ja tehdä työtä ja vaurastua ja yrittää.
Valtiot on joutuneet altavastaajan asemaan Euroopan unionissa ja on syntynyt ihmisten
vapaus. Ihmisten vapaus asettaa valtio kilpailemaan ihmisistä. Se on maailman paras tilanne
ihmisille, kun ne saa kilpailuttaa valtioita.
Eikö ihmisen elämä ole tärkeämpi, kuin valtion elämä ? Eikö länsi ja oikeisto ja kapitalistinen
systeemi ole paras ja kulutuksen kautta hyvinvointiin järkevin politiikka ja tapa rakentaa
taloutta. Millä muulla tavalla sitten voitte arvioida talojen ja maiden ja metsien ja mineraalien
arvoa jos ei sitten kysynnällä ja tarjonnalla. Onhan toki Euroopan unioni riittävän suuri ja
riittävän omavarainen talousalue meille kaikille. Mikä asia voisi olla honosti jos ajatellaan
asioita talouden näkökulmasta ? Eikö Britannia ja USA ja Venäjä juuri siitä syystä ole vihassa
euroopan unionille, että Euroopasta muodostuu vapaa ja voimakas talousalue.
Eikö toimittajat voi tehdä juttuja missä kysytään mikä voisi olla paremmin ja missä EU-maassa
on paremmin ja voiko hän muuttaa sinne ja asua siellä ? Mikä on se ongelma joillakin puhua
pahaa suomessa euroopan unionista ja eikö meillä kaikilla ole hyvä olla euroopan unionissa ?
Eikö meidän silloin tule vaatia tasa-arvoa sosiaalipolitiikkaan ja terveyspolitiikkaan jos jollakin
on paremmin ja me kaikki euroopassa olisimme tasa-arvoisia ja eikö Liittovaltio ole silloin paras ?
Toki Juncker on sanonut ja Macron on sanonut ja toivottanut kaikki eurooppalaiset saman
arvoisiksi ja Teillä on pääsy Saksan armeijaan ja Ranskan armeijaan ja voitte asua missä haluatte.
Eikö euroopan unionin tarkoitus ole tuoda vapautta ihmisille ja vapauttaa ihmiset valtiosta. !
Eihän silloin jää mitään valtioa ja eihän jää silloin mitään ruotsalaista ja saksalaista ja miksi
pitäsi jäädä jos ihimisillä on asiat hyvin ja kaikki voi hyvin. Eikö kaikki ole loistavasti ja
paremmaksi asia ei edes voisi tulla.
Minä olen onnellinen Euroopan unionista ja kaikki on hyvin.
1
<50
Vastaukset
Internet vapauttaa meitä koko ajan valtiosta myös ja kehitys on hurjaa ja
kukaan ei tiedä mitä 5 G tuo todellisuudessa. Kirurgi voi tehdä leikkauksen
USA:sta ja Potilas on vaikka Pariisissa.
Katsokaa mitä minä kirjoitan ja kumotkaa edes yksi väite ?
Ei maailma enään koskaan palaa mihinkää junttilaan ja juntiksi ja se vaatii
eristäytymistä muusta maailmasta. Mitä helvet* globalisaatiota juntti tärisee ?
Tehän olette ihan pellejä ja naurettavia ja tyhmiä sen persuilunne ja väyrystelynne
kanssa .... Tajutkaa jo Ei kehitystä voi pysäyttää ja jos niin haluatte, niin eristäytykää
maailmasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.663042Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91801- 1121666
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241229- 123967
- 93933
- 60924
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil65907Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6825- 34800