Jalan nilkkavamman puolesta

rukoilija

Olen rukoillut jo pitkään jalan nilkkavamman paranemisen puolesta. Siitä on yli 7 vuotta, kun se tuli. Kipu on ollut aaltoilevaa, paraneeko eikö? Mutta olen ollut aika lailla optimisti varsinkin lähiaikoina, että se paranee, vaikka epäilijöitä on ollut sanomassa, josko se ei paranekaan.

Olen rukoillut myös mahdollisuutta saada lapsi, vaikka tämä maailmanaika on paha ja epäilyt nykytekniikan vaaroista kovat sekä myös epäily, että raskausta ei pääsisi syntymäänkään.

Myös omaa paikkaa ja parisuhteen paranemista myös toivoisin.

Kuitenkin näitä ja muita asioita rukoilen ja myös jos joku rukouksissaan uskovainen voisi rukoilla.

2

64

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • polviparani

Minulle sattui toissapäivänä hyvä asia.

Polveni on ollut niin kipeä että en ole voinut paljon liikkua, särkytabletteja vain syönyt. Piti kuitenkin lähteä kauppaan. Kaupasta tultuani nilkuttelin hidasta vauhtia kotiin päin.
      Takana tuli nainen joka kysyi että tarvitsenko apua.
      Sanoin että en, polvi on vain niin kipeä että kävelen siksi hitaasti.
      Hän kysyi että jos hän rukoilisi puolestani. Sanoin että joo kyllä saa.
      Hän piteli sitä polvea käsin, siinä kadulla ihan ja rukoili Jeesusta että Hän parantaisi sen. En muista nyt mitä kaikkea sanoi. Polvea kuumotti. Hän rukoili puolestani Jeesukselta toisenkin asian mitä pyysin. Hän sanoi että Pyhä Henki oli siinä läsnä ja että Jeesus rakastaa minua.
      Kiittelin ja lähdin siitä kävelemään kotiin päin.

Ja tiedättekö että polvi PARANI heti! Kävelin kotiin siitä sitten ihan tavallista vauhtia, ja nyt polvi toimii ihan hyvin. Olen aika ihmeissäni mutta tämä on totta.
      Tällä naisella oli rukoilemisen lahja, hän rukoili että Jeesus parantaisi. Ja niin kävi.

Ajattelin että kerron tämän täällä. Minä tosiaan uskon nyt että Jeesus parantaa vieläkin.
      Tämä oli ihmeellistä. En tänne muuten kirjoittaisi.
      Rukoilen puolestasi, en osaa niin hyvin kuin tämä nainen, mutta rukoilen.

• vähän-raihnainen

Kehtaisitko minunkin puolestani rukoilla?
        Myös minulla on jaloissa vikaa, solisluu särkee, maha särkee ja selkä. Voisitko vielä rukoilla hiustenikin puolesta. Minulla oli kova stressi ja luulen, että se vei hiukset.
        Kiitos sinulle oikein paljon. Kiitos.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      307
      6992
    2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      65
      2089
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      175
      1807
    4. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      15
      1307
    5. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      112
      1257
    6. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      169
      1190
    7. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1176
    8. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      54
      1086
    9. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      1041
    10. Martina pääsee upeisiin häihin

Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      288
      992
    Aihe