Jalan nilkkavamman puolesta

rukoilija

Olen rukoillut jo pitkään jalan nilkkavamman paranemisen puolesta. Siitä on yli 7 vuotta, kun se tuli. Kipu on ollut aaltoilevaa, paraneeko eikö? Mutta olen ollut aika lailla optimisti varsinkin lähiaikoina, että se paranee, vaikka epäilijöitä on ollut sanomassa, josko se ei paranekaan.

Olen rukoillut myös mahdollisuutta saada lapsi, vaikka tämä maailmanaika on paha ja epäilyt nykytekniikan vaaroista kovat sekä myös epäily, että raskausta ei pääsisi syntymäänkään.

Myös omaa paikkaa ja parisuhteen paranemista myös toivoisin.

Kuitenkin näitä ja muita asioita rukoilen ja myös jos joku rukouksissaan uskovainen voisi rukoilla.

2

117

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • polviparani

Minulle sattui toissapäivänä hyvä asia.

Polveni on ollut niin kipeä että en ole voinut paljon liikkua, särkytabletteja vain syönyt. Piti kuitenkin lähteä kauppaan. Kaupasta tultuani nilkuttelin hidasta vauhtia kotiin päin.
      Takana tuli nainen joka kysyi että tarvitsenko apua.
      Sanoin että en, polvi on vain niin kipeä että kävelen siksi hitaasti.
      Hän kysyi että jos hän rukoilisi puolestani. Sanoin että joo kyllä saa.
      Hän piteli sitä polvea käsin, siinä kadulla ihan ja rukoili Jeesusta että Hän parantaisi sen. En muista nyt mitä kaikkea sanoi. Polvea kuumotti. Hän rukoili puolestani Jeesukselta toisenkin asian mitä pyysin. Hän sanoi että Pyhä Henki oli siinä läsnä ja että Jeesus rakastaa minua.
      Kiittelin ja lähdin siitä kävelemään kotiin päin.

Ja tiedättekö että polvi PARANI heti! Kävelin kotiin siitä sitten ihan tavallista vauhtia, ja nyt polvi toimii ihan hyvin. Olen aika ihmeissäni mutta tämä on totta.
      Tällä naisella oli rukoilemisen lahja, hän rukoili että Jeesus parantaisi. Ja niin kävi.

Ajattelin että kerron tämän täällä. Minä tosiaan uskon nyt että Jeesus parantaa vieläkin.
      Tämä oli ihmeellistä. En tänne muuten kirjoittaisi.
      Rukoilen puolestasi, en osaa niin hyvin kuin tämä nainen, mutta rukoilen.

• vähän-raihnainen

Kehtaisitko minunkin puolestani rukoilla?
        Myös minulla on jaloissa vikaa, solisluu särkee, maha särkee ja selkä. Voisitko vielä rukoilla hiustenikin puolesta. Minulla oli kova stressi ja luulen, että se vei hiukset.
        Kiitos sinulle oikein paljon. Kiitos.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois

Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait
      Maailman menoa
      130
      3817
    2. Hei! Halusin vain kertoa.

En tiedä luetko näitä, mutta näimme n.4vk sitten, vaihdoimme muutaman sanan ja tunsin edelleen kipinän välillämme. Katso
      Tunteet
      8
      3109
    3. Riikka on siis suomalaisille velkaa 84 mrd

Jos kauhukabinetti istuu vaalikauden loppuun. Keskimäärin yli 20 miljardia uutta velkaa rikkaiden veronalennuksiin jokai
      Maailman menoa
      32
      2844
    4. Miksi ikävä ei helpotu vuosien jälkeenkään?

Tänään olin ensimmäistä kertaa sinun lähtösi jälkeen tilassa, jossa vuosia sitten nähtiin ensimmäistä kerta. Ollessani
      Rakkaus ja rakastaminen
      12
      2652
    5. Sanna on suomalaisille siis velkaa 24 mrd euroa

Muistanette vielä kuinka Italian remonttirahoja perusteltiin sillä, että italialaiset ostaa suomalaisilta paidatkin pääl
      Maailman menoa
      132
      2413
    6. Teboili alasajo on alkanut

Niinhän siinä kävi että teebboili loppuu...
      Suomussalmi
      41
      1858
    7. Tiesitkö? Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi seksuaalirikollinen

Järkyttävää… Motin mukaan Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi yksityiselämässään syyllistynyt es
      Maailman menoa
      61
      1195
    8. "Sanna Marinin kirja floppasi", kertoo eräs median otsikko

"Miljardien tappio - Sanna Marin vaikenee", kertoo toinen otsikko. Marin ei siis siinä kirjassaan kerro sanallakaan For
      Maailman menoa
      82
      1129
    9. Oot kyl rakas

Et tiiäkkään miten suuri vaikutus sulla on mun jaksamiseen niin töissä, kun vapaallakin❤️. Oot täysin korvaamaton. En t
      Ikävä
      36
      1099
    10. Kirjoittaisit edes jotain josta tiedän

Varmasti oletko se oikeasti sinä. Tänään tälläinen olo. 🫩
      Ikävä
      77
      1096
    Aihe