Valioliiga 29.-30.1.

tiedättekyllä

Liverpool-Leicester. Poolilla on aika paljon poissaoloja, joten voisi vetäistä joko Lestö( 1) yli neljän kertoimella tai BTTS yes kahden kertoimella. Virgil on kipeä Dubain reissun jäljiltä, mikä tekee valtavan loven puolustukseen. Milner taitaa olla pelikiellossa, muitakin ukkoja on poissa. Tuntuu aika selvältä, että Poolin lisäksi myös Lestö tekee maalin. Toivottavasti Pool tekisi useamman, jotta sarjajohto ei hupenisi olemattomiin et sillei hei. Tulosveikkaus Poolille 1,2,3 ja Lestölle 1.

6

373

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Both teams to suck kuulostaa kyllä ihan hyvältä et sillei hei! Harakoiden ja Cityn kohtaamisessa on kummallakin suuret panokset pelissä. Viime kaudella vastaavassa kamppailussa Benitez lähti yltiöpuolustavalla pelityylillä, josta City kairasi 0-1 voiton. Benitez sai paljon kritiikkiä aisantuntijoilta, että kotipelissä pitäisi edes jonkin verran yrittää hyökätä. Onkohan Rafalla jälleen sama sotasuunnitelma? Alle 2,5 maalin kertoimet ovat Lumiukon bärstuntuman mukaan kohdillaan, mutta alla olevissa saattaa olla hieman ilmaa hei!

      alle 1,5 maalia (6,15)
      nolla maalia (26,00)

    • tiedättekyllä

      No huh, harakat voitti 2-1. Tätä Cityn pistemenetystä ei moni osannut ennustaa. Kaikki näytti olevan ohi, kun City meni johtoon heti alussa, mutta eivät saaneet annettua ratkaisevaa iskua. Rafa Benitez oli jo ennestään legenda Anfieldilla, joten nyt hänelle ollaan varmaan jo pystyttämässä patsasta, kjäh kjäh. Liverpoolin fanit hoilaavat tänään Rafan nimeä...

    • tiedättekyllä

      Poolin mestaruuskerroin on enää noin 1.36, Cityn 3.25. Ennen Cityn tappiota kertoimet olivat noin 1.60 - 2.30. Ei kai Pool voi enää sössiä tätä mahdollisuutta?

      • Vaikka voittoa ei Poolille tullutkaan, niin yksi piste on kuitenkin arvokas et sillei hei! Siinä tapauksessa että City voittaisi loput kauden pelinsä (mikä on epätodennäköistä), niin viiden pisteen kaula mahdollistaa Liverpoolille kaksi tasapeliä tai yhden tappion ja yhden tasapelin. Neljän pisteen kaulalla olisi ollut varaa vain yhteen tasapeliin tai tappioon.


      • tiedättekyllä
        Lumiukko2 kirjoitti:

        Vaikka voittoa ei Poolille tullutkaan, niin yksi piste on kuitenkin arvokas et sillei hei! Siinä tapauksessa että City voittaisi loput kauden pelinsä (mikä on epätodennäköistä), niin viiden pisteen kaula mahdollistaa Liverpoolille kaksi tasapeliä tai yhden tappion ja yhden tasapelin. Neljän pisteen kaulalla olisi ollut varaa vain yhteen tasapeliin tai tappioon.

        Olihan 1p parempi kuin ei mitään. Huonomminkin olisi voinut käydä. Poolillahan on suht helppo kevään otteluohjelma, joista etukäteen vaikeimmat matsit ovat Manu vieraissa sekä Spurssit ja Chelski kotona. Myös City pelaa Manun vieraana, joten toivon mukaan City ei saa siltä vierailulta enempää pisteitä kuin Pool omalta vierailultaan. Eipä Citynkään kevään ohjelma kovin vaikea ole, minkä lisäksi sillä on UCL:ssä helpompi seuraava vastustaja. Turhapa noita pelejä on tietysti kovin pitkälle suunnitella. Seuraava peli on aina tärkein. Länsi Kinkun pitää kaatua, tai muuten käy huonosti. Toivottavasti kenttä on paremmassa kunnossa kuin Anfield.


    • KondomikorjaamonVäki

      Lahtelaisessa korsussa virtaa Dom Perignon vaikka Pool menetti 2 pistettä.

      Keskiviikko-Jokerista 2 miljoonan euron voitto Lahteen


      https://www.veikkaus.fi/fi/etusivu#!/?show-news=yes&article-name=/viestinta/voittouutiset/2019/01-tammikuu/30-jokerista-2-miljoonan-euron-voitto-lahteen

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1226
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1091
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      137
      987
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      812
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      306
      787
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      694
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      626
    8. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      599
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe