Valioliiga 29.-30.1.

tiedättekyllä

Liverpool-Leicester. Poolilla on aika paljon poissaoloja, joten voisi vetäistä joko Lestö( 1) yli neljän kertoimella tai BTTS yes kahden kertoimella. Virgil on kipeä Dubain reissun jäljiltä, mikä tekee valtavan loven puolustukseen. Milner taitaa olla pelikiellossa, muitakin ukkoja on poissa. Tuntuu aika selvältä, että Poolin lisäksi myös Lestö tekee maalin. Toivottavasti Pool tekisi useamman, jotta sarjajohto ei hupenisi olemattomiin et sillei hei. Tulosveikkaus Poolille 1,2,3 ja Lestölle 1.

6

229

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Both teams to suck kuulostaa kyllä ihan hyvältä et sillei hei! Harakoiden ja Cityn kohtaamisessa on kummallakin suuret panokset pelissä. Viime kaudella vastaavassa kamppailussa Benitez lähti yltiöpuolustavalla pelityylillä, josta City kairasi 0-1 voiton. Benitez sai paljon kritiikkiä aisantuntijoilta, että kotipelissä pitäisi edes jonkin verran yrittää hyökätä. Onkohan Rafalla jälleen sama sotasuunnitelma? Alle 2,5 maalin kertoimet ovat Lumiukon bärstuntuman mukaan kohdillaan, mutta alla olevissa saattaa olla hieman ilmaa hei!

alle 1,5 maalia (6,15)
      nolla maalia (26,00)

• tiedättekyllä

No huh, harakat voitti 2-1. Tätä Cityn pistemenetystä ei moni osannut ennustaa. Kaikki näytti olevan ohi, kun City meni johtoon heti alussa, mutta eivät saaneet annettua ratkaisevaa iskua. Rafa Benitez oli jo ennestään legenda Anfieldilla, joten nyt hänelle ollaan varmaan jo pystyttämässä patsasta, kjäh kjäh. Liverpoolin fanit hoilaavat tänään Rafan nimeä...

• tiedättekyllä

Poolin mestaruuskerroin on enää noin 1.36, Cityn 3.25. Ennen Cityn tappiota kertoimet olivat noin 1.60 - 2.30. Ei kai Pool voi enää sössiä tätä mahdollisuutta?

• Vaikka voittoa ei Poolille tullutkaan, niin yksi piste on kuitenkin arvokas et sillei hei! Siinä tapauksessa että City voittaisi loput kauden pelinsä (mikä on epätodennäköistä), niin viiden pisteen kaula mahdollistaa Liverpoolille kaksi tasapeliä tai yhden tappion ja yhden tasapelin. Neljän pisteen kaulalla olisi ollut varaa vain yhteen tasapeliin tai tappioon.

• tiedättekyllä
        Lumiukko2 kirjoitti:

Vaikka voittoa ei Poolille tullutkaan, niin yksi piste on kuitenkin arvokas et sillei hei! Siinä tapauksessa että City voittaisi loput kauden pelinsä (mikä on epätodennäköistä), niin viiden pisteen kaula mahdollistaa Liverpoolille kaksi tasapeliä tai yhden tappion ja yhden tasapelin. Neljän pisteen kaulalla olisi ollut varaa vain yhteen tasapeliin tai tappioon.

Olihan 1p parempi kuin ei mitään. Huonomminkin olisi voinut käydä. Poolillahan on suht helppo kevään otteluohjelma, joista etukäteen vaikeimmat matsit ovat Manu vieraissa sekä Spurssit ja Chelski kotona. Myös City pelaa Manun vieraana, joten toivon mukaan City ei saa siltä vierailulta enempää pisteitä kuin Pool omalta vierailultaan. Eipä Citynkään kevään ohjelma kovin vaikea ole, minkä lisäksi sillä on UCL:ssä helpompi seuraava vastustaja. Turhapa noita pelejä on tietysti kovin pitkälle suunnitella. Seuraava peli on aina tärkein. Länsi Kinkun pitää kaatua, tai muuten käy huonosti. Toivottavasti kenttä on paremmassa kunnossa kuin Anfield.

• KondomikorjaamonVäki

Lahtelaisessa korsussa virtaa Dom Perignon vaikka Pool menetti 2 pistettä.

Keskiviikko-Jokerista 2 miljoonan euron voitto Lahteen

https://www.veikkaus.fi/fi/etusivu#!/?show-news=yes&article-name=/viestinta/voittouutiset/2019/01-tammikuu/30-jokerista-2-miljoonan-euron-voitto-lahteen

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies kateissa Lapualla

Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla
      Lapua
      114
      5925
    2. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      32
      4037
    3. Olenko joka hetki

Ajatuksissasi?
      Ikävä
      82
      3342
    4. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      18
      2976
    5. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      252
      2034
    6. Joo nyt mä sen tajuan

Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?
      Ikävä
      88
      1994
    7. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      143
      1775
    8. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      42
      1763
    9. Olipa ihana rakas

❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau
      Ikävä
      8
      1686
    10. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1559
    Aihe