Oma ketju ettei tarvitse häiritä

poiuytrdfgh

toivottavasti tämä toimii teknisesti

38

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • poiuytrdfgh

      No nyt onnistui. ihan kummaa tekniikkaa

    • poiuytrdfgh

      Selvennän että itse kannattaisin nykyään fiksIsa kirjoitustapaa, koska pystyn siihen yhä paremmin aivovaurion lievetessä...
      olen aina ennen aivovaurioitani ollut erittäin hyväkäytöksinen ja minulla on pyrkimys samaan takaisin ja siksi haluan vapautua myös manipuloinnista jolla pyritään estämään tuo tavoitteeni.

    • poiuytrdfgh

      Kun olin terve olin niin hyväkäytöksinen että se ärsytti joitain ihmisiä kun olin niiiin kunnollinen , no sitten kun vammauduin ...minusta yritettiin manipuloinnilla ynnä muulla maalata väärä kuva, ja en edes tajunnu enää kuka olin...mut alan muistaa kuka olin...erittäin hyväkäytöksinen fiksu ihminen ja minulla on pyrkimyksenä olla jälleen minä

      • poiuytrdfgh

        Mut on toi äiti aika jännä olento.
        Vähän ennen sitä "iskua" hänen ääni muuttuu pehmeän heleäksi luotettavan normaalin kuuloiseksi ja sit hetkessä vain sekunteja sen jälkeen hän on kuin piru.


      • poiuytrdfgh

        Mä kuvittelin aiemmin kaikkia luureja näitä palstoja kaikkia niin paljon semmosiksi "virallisemman" tyylisiksi. En olis ikinä arvannut että nää olis tämmöstä viidakkoa. Mut eihän se ihme ole toisaalta kun ottaa huomioon universumin valtavuuden ...onko täällä edes loppuenlopuksi missään järjestystä minkä luulemme olevan ?
        Ja luin juuri niin että olikos se vuoden 2015 jälkeen nettiongelmat ovat lisääntyneet huomattavasti. Että ehkä nää palstat ja kaikki on sitten menossa noin kaoottisiksi.


      • poiuytrdfgh

        Olipas hullu päivä tämän palstan kanssa. en kyllä ala toista tmmöistä-
        Mut hyvä kun varmistoi toi miten äiti saa noi neurologiset iskut aikaan. Varmaan jotkut muutkin osaa semmosia. Niitä vaan kun välttelen, kohtaukset sitten jatkossa varmaan loppunee.


      • poiuytrdfgh

        Ja ymmärrän että turha apua anella noin muutenkaan sellasilta jotka sellasta tekee,


    • Kokeilu_

      Kokeilu.

    • poiuytrdfgh

      Siirryn omaan rauhaani parantelemaan sairauksiani, jotka olen saanut ilman omaa syytäni. En hyväksy enää yhtään niiden kustannuksella pilkkaamista, sellainen olisi täysin asiatonta käytöstä jopa siinäkin tapauksessa että henkilö olisi sairastunut jotenkin niin että siinä olisi omaa osaa, jota tässä tapauksessa ei ole sillä olen aina noudattanut terveitä elämäntapoja jne. . Päihteitä en ole käyttänyt koskaan ja myös olen hyvin aktiivisesti pitänyt huolta henkisestä kehityksestäni koska kiinnoistuin kovasti henkisestä kehityksestä jo nuorena.
      Mutta viime vuosina minulle on tapahtunut jotakin todella hurjaa. ..josta olen hieman täällä kertonut.
      Nyt minun pitää saada yrittää toipua rauhassa kaikesta, koska koen että pääni on tulossa parempaan kuntoon, mutta kaikkinainen häiriköinti aiheuttaa minulle todella paljon haittaa. Täten emotionaalinenkin häiriköinti on viimeistään nyt täysin lopetettava kokonaan. Saatan tarvittaessa ottaa yhteyttä poliisiin. hei hei

      • Ota_vaan

        " Saatan tarvittaessa ottaa yhteyttä poliisiin. hei hei "
        Ota vaan ja näytä nämä tekstisi.
        Noin narsistit yleensä häiriköivät sekä poliiseja että ihmisiä yleensäkin oikeustoimilla.

        Että kuvaan sopii juttusi, mokoma pakottajahäirikkö.


      • poiuytrdfgh

        Myös jos minä käyttäytyisin mitenkään huonosti oikeasti, toivon että minusta välittömästi soitetaan poliisille, jotta osaan korjata käytökseni välittömästi.

        Mutta mihinkään palstahäiriköintiin en ole tosiasiallisesti syyllistynyt, vaikka jos siltä näyttäisi jos ei tiedä mitä verhojen takana tapahtuu, ainakaan millään rikollisella tms. tavalla.

        kiitoksia


      • pahasellainen

        Poiuko uhri? Päin vastoin, hän on narsisti, vaikka muuta väittää.


      • poiuytrdfgh

        No sitä ei usko ainakaan vanhempani tai asiantuntijat.
        Minulla sattuu olemaan erityisen vahvoina joitain sellaisia piirteitä miten se ei ole mahdollista.
        Esim. psykopatiaan täysin poissulkevia. ..kuten miltei äärimmäinen visuaalinen tunneherkkyys ja erittäin voimakas tunne-empatia, erittäin voimakas huolestuvaisuus toisten puolesta, eettisen ajattelun kyky hyvin kehittynyt ym.


      • poiuytrdfgh
        Ota_vaan kirjoitti:

        " Saatan tarvittaessa ottaa yhteyttä poliisiin. hei hei "
        Ota vaan ja näytä nämä tekstisi.
        Noin narsistit yleensä häiriköivät sekä poliiseja että ihmisiä yleensäkin oikeustoimilla.

        Että kuvaan sopii juttusi, mokoma pakottajahäirikkö.

        No onhan se mahdollista että joku poliisi nämä olisi nähnytkin kun nyt niin poliisisanaa olen päätynyt hokemaan ja näitä tekstejä tuli nyt pari päivää niin tiiviiseen tahtiin. Ei se minua haittaa, jos on nähnyt, vaikkakin vähän noloa kun nämä täällä ei ole niin hyvin kirjoitettuja ja lukemattomina pätkinä kirjoitettu aivovammassa. Mut olen poliisin kanssa keskustellut ennen aivovammaa. Ei se minusta mitään kauheen kamalaa ole. Kyllähän se vähän jännittää varsinkin jos on erikoisempi asia mitä ei ole ennen kuultu. Mutta tykkään hyvästä moraalisesta järjestyksestä, joten aihe ei siten ole mitenkään erityisen epämiellyttävä.


      • Minun
        poiuytrdfgh kirjoitti:

        No sitä ei usko ainakaan vanhempani tai asiantuntijat.
        Minulla sattuu olemaan erityisen vahvoina joitain sellaisia piirteitä miten se ei ole mahdollista.
        Esim. psykopatiaan täysin poissulkevia. ..kuten miltei äärimmäinen visuaalinen tunneherkkyys ja erittäin voimakas tunne-empatia, erittäin voimakas huolestuvaisuus toisten puolesta, eettisen ajattelun kyky hyvin kehittynyt ym.

        "erittäin voimakas huolestuvaisuus toisten puolesta, eettisen ajattelun kyky hyvin kehittynyt ym."
        Minun narsisti-psykopaattini on juuri samanlainen. Voisi hyvin ajatella hänen kuvauksekseen, mutta ei itse itsestään.
        Ei siis itse kehuisi eikä kuvailisi itseään noin. Hän on nimittäin myös erittäin vaatimaton käytökseltään tuollaisissa asioissa...ulospäin.

        Huoli toisista on hänellä pohjaton, aivan loputon ja päättymätön, eikä voisi elää ilaman sitä huolta koska se on hänen elinehtonsa, sen varassa pysyy se hovi ja lähteiden joukko ja tulee uusia.

        Moraali on hänellä niin kova että sillä voidaan arvostella muut huitsin nevadaan...
        Narsistihan on moralisti, he moralisoivat muita ehtimiseen.


      • Mitä_vikaa
        poiuytrdfgh kirjoitti:

        No onhan se mahdollista että joku poliisi nämä olisi nähnytkin kun nyt niin poliisisanaa olen päätynyt hokemaan ja näitä tekstejä tuli nyt pari päivää niin tiiviiseen tahtiin. Ei se minua haittaa, jos on nähnyt, vaikkakin vähän noloa kun nämä täällä ei ole niin hyvin kirjoitettuja ja lukemattomina pätkinä kirjoitettu aivovammassa. Mut olen poliisin kanssa keskustellut ennen aivovammaa. Ei se minusta mitään kauheen kamalaa ole. Kyllähän se vähän jännittää varsinkin jos on erikoisempi asia mitä ei ole ennen kuultu. Mutta tykkään hyvästä moraalisesta järjestyksestä, joten aihe ei siten ole mitenkään erityisen epämiellyttävä.

        "Ei se minua haittaa, jos on nähnyt, vaikkakin vähän noloa kun nämä täällä ei ole niin hyvin kirjoitettuja ja lukemattomina pätkinä kirjoitettu aivovammassa."

        Mitä vikaa sinussa on, lukuunottamatta sitä kaikkea mihin olet syytön?


      • Puoleksi

        "Nyt ehkä lopetan palstailun,"
        Puoleksi tunniksi? Jos menee puoli viikkoa niin revit rikki palstan niinkuin nyt olet tehnyt, kun palaat.


      • poiuytrdfgh
        Mitä_vikaa kirjoitti:

        "Ei se minua haittaa, jos on nähnyt, vaikkakin vähän noloa kun nämä täällä ei ole niin hyvin kirjoitettuja ja lukemattomina pätkinä kirjoitettu aivovammassa."

        Mitä vikaa sinussa on, lukuunottamatta sitä kaikkea mihin olet syytön?

        Minä en ymmärrä koko tätä soppaa. Minun puolestani voi poliisi tutkia koko sotkun. Valitettavasti vain heillä ei taida olla aikaa. Mutta jos poliisi näitä päätyy lukemaan niin tiedoksi että muissa yhteyksissä en käytä tällaista suomi24 kirjoitustyyliä, vaan kirjoitan aina virallisella tyylillä kunnollisesti muotoiltuja asiakirjoja kun kommunikoin viranomaisten kanssa ja kirjoitan asiat tarkasti ja ilman enempiä kirjoitusvirheitäkin ja mielelläni kerään liitteitä liitteeksi järjestelmällisesti. Että se kestää sitten vähän aikaa jotta saan asian kokoon jos semmoiseen tarkoitukseen tarvitsisi.


      • poiuytrdfgh

        Haluan ehdottomasti tietää jos olen syyllinen johonkin. Jos olen syyllinen johonkin, se on hyvin tärkeää minulle tietää, jotta voin auttaa asian laittamisessa paremmalle tolalle parhaimpien kykyjeni mukaan.


      • poiuytrdfgh

        Minua on niin kauan syyllistetty ilman että kukaan on kertonut selkeästi ja tosiasiallisesti että mihin olen syyllistynyt. Siksi minua jo helpottaisikin jos poliisi tutkisi olenko syyllistynyt johonkin, ettei koko elämäni mene tähän epämääräiseen syyllisyyteen.


      • poiuytrdfgh

        Siis kun tämmönen syyllisyys on siinä mielessä erityisen kamalaa kun ei tässä voi parantaa tapojaankaan kun ei saa tietää millaiseen asiaan on syyllistynyt tai syyllistyy.
        Kun vanhemmiltani kysyy, he huutaa tosi vihaisina: "Et mihinkään !" "Usko jo !"


      • Sekav4

        Käytätkö lääkkeitä?


      • poiuytrdfgh

        Voivat testata minut-
        Voivat vaikka etsiä jonkun yliopiston etiikan professorin mikäli mahdollista tenttaamaan minua onko minulla kykyjä alalle vai ei. Mielelläni suostuisin tuollaiseen.


      • poiuytrdfgh
        Sekav4 kirjoitti:

        Käytätkö lääkkeitä?

        En käytä mitään lääkkeitä- olen 100% raitis ollut aina.
        Nyt voi melko todennäköisesti olla syöpää


      • Naurettava_väite
        poiuytrdfgh kirjoitti:

        Minua on niin kauan syyllistetty ilman että kukaan on kertonut selkeästi ja tosiasiallisesti että mihin olen syyllistynyt. Siksi minua jo helpottaisikin jos poliisi tutkisi olenko syyllistynyt johonkin, ettei koko elämäni mene tähän epämääräiseen syyllisyyteen.

        "Minua on niin kauan syyllistetty ilman että kukaan on kertonut selkeästi ja tosiasiallisesti että mihin olen syyllistynyt"
        Naurettava väite. Oletko nyt varma ettei neurologisia vaivoja ole enempää kuin väität.


      • maanmatonen_
        poiuytrdfgh kirjoitti:

        Voivat testata minut-
        Voivat vaikka etsiä jonkun yliopiston etiikan professorin mikäli mahdollista tenttaamaan minua onko minulla kykyjä alalle vai ei. Mielelläni suostuisin tuollaiseen.

        Yliopiston etiikan professorit ja poliisit on nyt kutsuttu lukemaan JUURI SINUN kirjoituksiasi. Mutta OLETHAN MAAILMAN NAPA, KAIKEN KESKIPISTE.

        Voi meitä maan matosia sinun rinnallasi.


      • Käyn
        maanmatonen_ kirjoitti:

        Yliopiston etiikan professorit ja poliisit on nyt kutsuttu lukemaan JUURI SINUN kirjoituksiasi. Mutta OLETHAN MAAILMAN NAPA, KAIKEN KESKIPISTE.

        Voi meitä maan matosia sinun rinnallasi.

        🐶Käyn nostamassa tässä jalkaa (vaikka olenkin naaras) ja ruiskaisen vähän, että ei katoa.
        Tässä näkyy niin hyvin p:n rajaton itsekeskeisyys. Narsistin yksi eittämätön tunnusmerkki.


    • hiljaisesti

      Minä luen kirjoituksiasi mielelläni. Tiedoksi vaan, kun palstan äänekkäimmistö näyttää olevan muuta mieltä.

      • poiuytrdfgh

        kiitoksia joo.
        täällä on turhan äänekästä.
        minäkään en ole tosiasiallisesti kovin äänekäs.
        Mutta koska jotkut muut täällä ovat, niin ollakseen täällä on ikäänkuin oltava luontonsa vastaisesti äänekäs...ja kun viestit tukkiutuu ja katoaa vauhdilla , niitä on myös joutunut sitten kirjoittaan vauhdilla, jottei täällä luotaisi kokonaan väärä käsitys.
        Minä en jaksa enää epämääräisiä syytöksiä ja epäilyjä. Jos on jotain epäiltävää tai syytettävää poliisi tutkikoon. Autan mielihyvin. Muilta osin en aihetta enää jaksa. Sinällään erikoinen tapaus: vammauduttuani ja soitettuani minua tukemaan tarjoutuneille tahoille (tai minne minua neuvottiin soittamaan), minusta tuli jonkinlainen määrittelemätön "epäilty" sosiaalisesti. Tämä on minulle aivan käsittämätön juttu. Minulla on semmonen olo että olen tullut vedetyksi mukaan johonkin mistä en tiedä mihin.


      • poiuytrdfgh

        Itselläni on mahdollisena teoriana ilmiölle jonkinlainen sosiaalisesti leviävä emootio. Jos joku alkaa epäillä, kohta epäilee kymmenen, vaikka kukaan ei tiedä mitä epäillään. Itsekin jouduin sitten epäilyn valtaan. ja siitä sitten taas epäily leviää...vaikka minä eikä muut tiedä mitä epäillään...


      • SUURKIITOS

        Ei sinun tarvitse kuin pieraista siellä niin poiu kirjoittaa tuhatkunta kirjelmää tänne palstalle.
        Suurkiitos sinulle siitä.


      • Katso_peiliin
        poiuytrdfgh kirjoitti:

        Itselläni on mahdollisena teoriana ilmiölle jonkinlainen sosiaalisesti leviävä emootio. Jos joku alkaa epäillä, kohta epäilee kymmenen, vaikka kukaan ei tiedä mitä epäillään. Itsekin jouduin sitten epäilyn valtaan. ja siitä sitten taas epäily leviää...vaikka minä eikä muut tiedä mitä epäillään...

        " ja siitä sitten taas epäily leviää.."
        Katso peiliin OI KOKO MAAILMAN KESKIPISTE.


      • poliisitkaan
        poiuytrdfgh kirjoitti:

        kiitoksia joo.
        täällä on turhan äänekästä.
        minäkään en ole tosiasiallisesti kovin äänekäs.
        Mutta koska jotkut muut täällä ovat, niin ollakseen täällä on ikäänkuin oltava luontonsa vastaisesti äänekäs...ja kun viestit tukkiutuu ja katoaa vauhdilla , niitä on myös joutunut sitten kirjoittaan vauhdilla, jottei täällä luotaisi kokonaan väärä käsitys.
        Minä en jaksa enää epämääräisiä syytöksiä ja epäilyjä. Jos on jotain epäiltävää tai syytettävää poliisi tutkikoon. Autan mielihyvin. Muilta osin en aihetta enää jaksa. Sinällään erikoinen tapaus: vammauduttuani ja soitettuani minua tukemaan tarjoutuneille tahoille (tai minne minua neuvottiin soittamaan), minusta tuli jonkinlainen määrittelemätön "epäilty" sosiaalisesti. Tämä on minulle aivan käsittämätön juttu. Minulla on semmonen olo että olen tullut vedetyksi mukaan johonkin mistä en tiedä mihin.

        Jos et tiedä mihin sinut on vedetty, niin tuskin poliisi ottaa sitä tutkittavakseen vain epämääräisen epäilyn perusteella. Minusta täällä on paljon hämärää ja pelottavaakin touhua. Mutta siihen kai auttaa poistuminen kulmilta...


      • Ihan_sama

        Ihan sama sinulle minne menet, olet koko maailman napa jokapaikassa.


      • Mikäs_sinua
        poliisitkaan kirjoitti:

        Jos et tiedä mihin sinut on vedetty, niin tuskin poliisi ottaa sitä tutkittavakseen vain epämääräisen epäilyn perusteella. Minusta täällä on paljon hämärää ja pelottavaakin touhua. Mutta siihen kai auttaa poistuminen kulmilta...

        "Jos et tiedä mihin sinut on vedetty, "
        Mikäs sinua sitten vaivaa?

        Ei kai tyyppiä joka tungeksii ja änkee elämäntyöseen tarvitse enää mihinkään vetää.


    Ketjusta on poistettu 23 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6679
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      28
      4320
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      271
      2740
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2070
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1613
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1427
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1131
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1117
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1104
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1061
    Aihe