On sulaa hulluutta

AamenkiitosJeesus

hylätä Jeesuksen tarjoama pelastus.

155

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Siitä vaan sitten tarjoamaan. Kuuntelen. Siis Jeesusta, en hänen faniklubiaan.

      • Tarkkailepostiasi

        Ootko tarkistanut sähköpostisi, ettei vaan sinne olis tullut tarjousta Jeesukselta?
        Kannattaa kuitenkin olla varovainen niiden linkkien klikkalussa, ne saattaa johtaa jollekin huijaussivustolle.


      • Asioitaseurailewa

        Hiljattain sinulle nimenomaan ehdotettiin tällaista rukousta: "Jumala, jos olet olemassa, ilmaise itsesi minulle konkreettisesti."
        Sinulle se ei kelvannut. Et ole vilpitön etsijä, vaan tarkoituksesi on ilkkua ja pilkata. Sori, että näin sanon, mutta tämä on totuus.

        PS. Jeesus sanoi: "etsivä löytää"


      • Asioitaseurailewa kirjoitti:

        Hiljattain sinulle nimenomaan ehdotettiin tällaista rukousta: "Jumala, jos olet olemassa, ilmaise itsesi minulle konkreettisesti."
        Sinulle se ei kelvannut. Et ole vilpitön etsijä, vaan tarkoituksesi on ilkkua ja pilkata. Sori, että näin sanon, mutta tämä on totuus.

        PS. Jeesus sanoi: "etsivä löytää"

        En ole tietääkseni väittänytkään etsiväni mitään yliluonnollista, koska tuloksena olisi "parhaimmillaan" luultavasti vain oman virittyneen mieleni päähäni pykäämä "jumala", vai kuvitteletko että se on ihan oikea Jumala joka Juhani Starczewskillekin juttelee niitä näitä eikä hänen vinksahtaneen nuppinsa tuote?

        Sen sijaan olen täysin avoin mahdollisen jumalolennon henkilökohtaiselle tai mille tahansa lähestymiselle. Hän joka niistä on todellinen, voi ottaa yhteyttä vaikka tänään jos haluaa, kaikkeen kykenevä kun lienee.

        Jos tämäkin on mielestäsi pilkkaa, se on sitten voe voe.


      • Asioitapitkäänseurannut
        RepeRuutikallo kirjoitti:

        En ole tietääkseni väittänytkään etsiväni mitään yliluonnollista, koska tuloksena olisi "parhaimmillaan" luultavasti vain oman virittyneen mieleni päähäni pykäämä "jumala", vai kuvitteletko että se on ihan oikea Jumala joka Juhani Starczewskillekin juttelee niitä näitä eikä hänen vinksahtaneen nuppinsa tuote?

        Sen sijaan olen täysin avoin mahdollisen jumalolennon henkilökohtaiselle tai mille tahansa lähestymiselle. Hän joka niistä on todellinen, voi ottaa yhteyttä vaikka tänään jos haluaa, kaikkeen kykenevä kun lienee.

        Jos tämäkin on mielestäsi pilkkaa, se on sitten voe voe.

        Repellä on sana hallussaan!


      • Jeesuksella kun ei ole fanilubea,jota olemme hänen omiaa, kohoitamme sitä että antaa sovitta syntien etten hukkuisi synteihinne.


      • paju4 kirjoitti:

        Jeesuksella kun ei ole fanilubea,jota olemme hänen omiaa, kohoitamme sitä että antaa sovitta syntien etten hukkuisi synteihinne.

        Ou jees... 🤯


      • Asioitapitkäänseurannut kirjoitti:

        Repellä on sana hallussaan!

        Mie kiitän. Tuskin olisin itse osannut ihanasta itsestäni nätimmin sanoa. 🤗


      • Asioitaseurailewa
        RepeRuutikallo kirjoitti:

        En ole tietääkseni väittänytkään etsiväni mitään yliluonnollista, koska tuloksena olisi "parhaimmillaan" luultavasti vain oman virittyneen mieleni päähäni pykäämä "jumala", vai kuvitteletko että se on ihan oikea Jumala joka Juhani Starczewskillekin juttelee niitä näitä eikä hänen vinksahtaneen nuppinsa tuote?

        Sen sijaan olen täysin avoin mahdollisen jumalolennon henkilökohtaiselle tai mille tahansa lähestymiselle. Hän joka niistä on todellinen, voi ottaa yhteyttä vaikka tänään jos haluaa, kaikkeen kykenevä kun lienee.

        Jos tämäkin on mielestäsi pilkkaa, se on sitten voe voe.

        Puhuin juurikin Jumalasta, en mistä tahansa yliluonnollisesta.
        Poliitikoksi sinussa on ainesta. Et uskalla ottaa haastetta, vaan venkoilet ja puhut ohi aiheen.
        Jumala on löydettävissä. Sen Jeesus lupasi. Älä hukkaa elämääsi venkoiluun. Se on liian arvokas sellaiseen.


      • Kyllä.sun.kelpaa
        Asioitapitkäänseurannut kirjoitti:

        Repellä on sana hallussaan!

        Verrattomia harrastuksia: peukuttaminen ja nuoleskelu. Ai että! 🤣😂😅


      • Asioitaseurailewa kirjoitti:

        Puhuin juurikin Jumalasta, en mistä tahansa yliluonnollisesta.
        Poliitikoksi sinussa on ainesta. Et uskalla ottaa haastetta, vaan venkoilet ja puhut ohi aiheen.
        Jumala on löydettävissä. Sen Jeesus lupasi. Älä hukkaa elämääsi venkoiluun. Se on liian arvokas sellaiseen.

        Älä sinä hukkaa elämääsi denialismiin. Ei ole pienintäkään todistetta, että Jeesus olisi lunastanut ainuttakaan lupaustaan.

        "Haasteesi" on niin ovela, että kyllä sinutkin kristillisiin tai persuihin kelpuutettaisiin. Koeta nyt ymmärtää, että vain objektiivisilla todisteilla on merkitystä, sillä ihmisen mielen tuntemukset eivät kelpaa todisteeksi mistään muusta kuin siitä että yksilö itse tuntee niitä tuntemuksia, mitä ne todellisuudessa sitten lienevätkin.


      • Etkösaahuomiota
        Kyllä.sun.kelpaa kirjoitti:

        Verrattomia harrastuksia: peukuttaminen ja nuoleskelu. Ai että! 🤣😂😅

        Viluttaako sua, no ota k.siryyppy, niin kyllä se helpottaa.


      • Asioitaseurailewa
        RepeRuutikallo kirjoitti:

        Älä sinä hukkaa elämääsi denialismiin. Ei ole pienintäkään todistetta, että Jeesus olisi lunastanut ainuttakaan lupaustaan.

        "Haasteesi" on niin ovela, että kyllä sinutkin kristillisiin tai persuihin kelpuutettaisiin. Koeta nyt ymmärtää, että vain objektiivisilla todisteilla on merkitystä, sillä ihmisen mielen tuntemukset eivät kelpaa todisteeksi mistään muusta kuin siitä että yksilö itse tuntee niitä tuntemuksia, mitä ne todellisuudessa sitten lienevätkin.

        Pidät siis Jeesusta huijarina?
        Kun olet noin rohkea, niin rohkenet varmaan sanoa Jumalalle, joka kyllä kuulee seuraavat sanat: "Jumala, en usko sinun olevan olemassa, enkä usko pelastuksen olevan mahdollista, joten älä enää koskaan tarjoa minulle sitä pelastusta, joka Jeesuksen kautta on kuulema tarjolla."
        Jos noin sanot, voin vakuuttaa, etten minäkään sinua enää tällä asialla vaivaa.


      • Asioitaseurailewa kirjoitti:

        Pidät siis Jeesusta huijarina?
        Kun olet noin rohkea, niin rohkenet varmaan sanoa Jumalalle, joka kyllä kuulee seuraavat sanat: "Jumala, en usko sinun olevan olemassa, enkä usko pelastuksen olevan mahdollista, joten älä enää koskaan tarjoa minulle sitä pelastusta, joka Jeesuksen kautta on kuulema tarjolla."
        Jos noin sanot, voin vakuuttaa, etten minäkään sinua enää tällä asialla vaivaa.

        En pidä Jeesusta erityisemmin minään, koska minulla ei ole hänestä luotettavaa tietoa, kuten ei ole kenelläkään muullakaan, mutta minä sentään myönnän sen.

        Se mitä minä sanon Jumalalle, jos sanon, ei kyllä kuulu sulle pätkän vertaa.


      • Asioitaseurailewa
        RepeRuutikallo kirjoitti:

        En pidä Jeesusta erityisemmin minään, koska minulla ei ole hänestä luotettavaa tietoa, kuten ei ole kenelläkään muullakaan, mutta minä sentään myönnän sen.

        Se mitä minä sanon Jumalalle, jos sanon, ei kyllä kuulu sulle pätkän vertaa.

        Arvelinkin, että et uskalla moista sanomaan. Se on hyvä merkki! Se kertoo sinusta sen, että sinussa on kaipaus löytää vielä joku päivä ELÄVÄ Jumala. Positiivista on myös se, että rohkenet kirjoittaa Jumalan isolla alkukirjaimella. Siis hiven kunnioitusta Jumalaa kohtaan on sinussa vielä jäljellä.

        "Mutta ilman uskoa on mahdoton olla otollinen; sillä sen, joka Jumalan tykö tulee, täytyy uskoa, että Jumala on ja että hän palkitsee ne, jotka häntä etsivät."
        Heb 11:6


      • Asioitaseurailewa kirjoitti:

        Arvelinkin, että et uskalla moista sanomaan. Se on hyvä merkki! Se kertoo sinusta sen, että sinussa on kaipaus löytää vielä joku päivä ELÄVÄ Jumala. Positiivista on myös se, että rohkenet kirjoittaa Jumalan isolla alkukirjaimella. Siis hiven kunnioitusta Jumalaa kohtaan on sinussa vielä jäljellä.

        "Mutta ilman uskoa on mahdoton olla otollinen; sillä sen, joka Jumalan tykö tulee, täytyy uskoa, että Jumala on ja että hän palkitsee ne, jotka häntä etsivät."
        Heb 11:6

        >sinussa on kaipaus löytää vielä joku päivä ELÄVÄ Jumala.

        Kuollutta lieneekin aika vaikea löytää, eh?

        Ilmeisesti pitää toistaa, kun luet hiukan huonosti kommenttejani:

        Olen täysin avoin mahdollisen jumalolennon henkilökohtaiselle tai mille tahansa lähestymiselle. Hän joka niistä on todellinen, voi ottaa yhteyttä vaikka tänään jos haluaa, kaikkeen kykenevä kun lienee.


      • Asioitaseurailewa
        RepeRuutikallo kirjoitti:

        >sinussa on kaipaus löytää vielä joku päivä ELÄVÄ Jumala.

        Kuollutta lieneekin aika vaikea löytää, eh?

        Ilmeisesti pitää toistaa, kun luet hiukan huonosti kommenttejani:

        Olen täysin avoin mahdollisen jumalolennon henkilökohtaiselle tai mille tahansa lähestymiselle. Hän joka niistä on todellinen, voi ottaa yhteyttä vaikka tänään jos haluaa, kaikkeen kykenevä kun lienee.

        Jumala on jo tehnyt aloitteen sinun pelastumisellesi, kun hän lähetti Jeesuksen sovittamaan syntisi. Sinun on otettava seuraava askel, löytääksesi elävän Jumalan. Rukous on se seuraava askel. Siitä on kysymys.
        Olen pahoillani, kun en täysin selvää sinusta aina saa. Siihen on syynsä.


      • Asioitaseurailewa kirjoitti:

        Jumala on jo tehnyt aloitteen sinun pelastumisellesi, kun hän lähetti Jeesuksen sovittamaan syntisi. Sinun on otettava seuraava askel, löytääksesi elävän Jumalan. Rukous on se seuraava askel. Siitä on kysymys.
        Olen pahoillani, kun en täysin selvää sinusta aina saa. Siihen on syynsä.

        >Jumala on jo tehnyt aloitteen sinun pelastumisellesi, kun hän lähetti Jeesuksen sovittamaan syntisi.

        Ikävä kyllä meillä ei ole juurikaan näyttöä Jeesusta koskevien väitteittesi tueksi. Pitää uskoa jo valmiiksi, jotta tuo toimisi.


      • Sivullinen

        Nimimerkille "RepeRuutikallo" sanon vaan, että pidä varasi näiden hihhulien kanssa. Tämä "Asioitaseurailevan" touhu on niin läpinäkyvää, että sivullistakin hävettää.


      • Asioitaseurailewa
        RepeRuutikallo kirjoitti:

        >Jumala on jo tehnyt aloitteen sinun pelastumisellesi, kun hän lähetti Jeesuksen sovittamaan syntisi.

        Ikävä kyllä meillä ei ole juurikaan näyttöä Jeesusta koskevien väitteittesi tueksi. Pitää uskoa jo valmiiksi, jotta tuo toimisi.

        Itse olen havainnut Jeesuksen lupausten toimivan. Raamattu on elävää sanomaa. Minulle ja lukuisille muille uskoville se on antanut valtavasti ilon aihetta.


      • Room14ja12
        Sivullinen kirjoitti:

        Nimimerkille "RepeRuutikallo" sanon vaan, että pidä varasi näiden hihhulien kanssa. Tämä "Asioitaseurailevan" touhu on niin läpinäkyvää, että sivullistakin hävettää.

        "Niin on siis meidän jokaisen tehtävä Jumalalle tili itsestämme."
        Room 14:12


      • Asioitaseurailewa
        Sivullinen kirjoitti:

        Nimimerkille "RepeRuutikallo" sanon vaan, että pidä varasi näiden hihhulien kanssa. Tämä "Asioitaseurailevan" touhu on niin läpinäkyvää, että sivullistakin hävettää.

        Niin.Käytit erinomaisen oikeaa sanaa, "läpinäkyvä". Minun päämääräni on kirkkaan läpinäkyvä ja sama kuin Jumalalla, eli, että mahdollisimman moni pelastuisi Jeesuksen Kristuksen armon kautta.

        "Sillä se on hyvää ja otollista Jumalalle, meidän vapahtajallemme,
        joka tahtoo, että kaikki ihmiset pelastuisivat ja tulisivat tuntemaan totuuden."
        1 Tim 2:3,4


      • Anonyymi
        RepeRuutikallo kirjoitti:

        En ole tietääkseni väittänytkään etsiväni mitään yliluonnollista, koska tuloksena olisi "parhaimmillaan" luultavasti vain oman virittyneen mieleni päähäni pykäämä "jumala", vai kuvitteletko että se on ihan oikea Jumala joka Juhani Starczewskillekin juttelee niitä näitä eikä hänen vinksahtaneen nuppinsa tuote?

        Sen sijaan olen täysin avoin mahdollisen jumalolennon henkilökohtaiselle tai mille tahansa lähestymiselle. Hän joka niistä on todellinen, voi ottaa yhteyttä vaikka tänään jos haluaa, kaikkeen kykenevä kun lienee.

        Jos tämäkin on mielestäsi pilkkaa, se on sitten voe voe.

        Ihmisethän ovat mestareita keksimään erilaisia verukkeita, kun heille Jeesuksen tarjoamaa pelastusta tarjotaan. Synti on heille mieluisampi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ihmisethän ovat mestareita keksimään erilaisia verukkeita, kun heille Jeesuksen tarjoamaa pelastusta tarjotaan. Synti on heille mieluisampi.

        Aika yleinen "veruke" on esimerkiksi se, että pelastussanoan välittäjä vaikuttaa erittäin epäilyttävältä tai ainakin varsin yksinkertaiselta ja tietämättömältä ihmiseltä.

        Jos välittäjä on ilmeinen denialisti, miksi häneen kannattaisi luottaa missään asiassa?


      • Anonyymi
        Asioitaseurailewa kirjoitti:

        Niin.Käytit erinomaisen oikeaa sanaa, "läpinäkyvä". Minun päämääräni on kirkkaan läpinäkyvä ja sama kuin Jumalalla, eli, että mahdollisimman moni pelastuisi Jeesuksen Kristuksen armon kautta.

        "Sillä se on hyvää ja otollista Jumalalle, meidän vapahtajallemme,
        joka tahtoo, että kaikki ihmiset pelastuisivat ja tulisivat tuntemaan totuuden."
        1 Tim 2:3,4

        Aamen! Jeesus antoi tehtävän, maailman evankelioinnin.


      • Anonyymi
        RepeRuutikallo kirjoitti:

        Aika yleinen "veruke" on esimerkiksi se, että pelastussanoan välittäjä vaikuttaa erittäin epäilyttävältä tai ainakin varsin yksinkertaiselta ja tietämättömältä ihmiseltä.

        Jos välittäjä on ilmeinen denialisti, miksi häneen kannattaisi luottaa missään asiassa?

        Kuten sanoin, verukkeita riittää. 😁
        Evankeliumi tarjotaan arkisissa "saviastioissa" ja siksi monet arrogantit tyypit tuhahtavat sen kuullessaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kuten sanoin, verukkeita riittää. 😁
        Evankeliumi tarjotaan arkisissa "saviastioissa" ja siksi monet arrogantit tyypit tuhahtavat sen kuullessaan.

        Jos viesti ei mene perille, kannattaa katsoa sekä viestiin että peiliin. Hartaasti.

        Näin te ette kuitenkaan tee, sillä Raamatun "opetuksen" mukaan vika on aina muissa, kuten taas nähtiin.


      • Anonyymi
        Asioitaseurailewa kirjoitti:

        Itse olen havainnut Jeesuksen lupausten toimivan. Raamattu on elävää sanomaa. Minulle ja lukuisille muille uskoville se on antanut valtavasti ilon aihetta.

        "Kiittäkää Herraa, sillä hän on hyvä; sillä hänen armonsa pysyy iankaikkisesti."


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Kiittäkää Herraa, sillä hän on hyvä; sillä hänen armonsa pysyy iankaikkisesti."

        Ein Papagei. 😄


      • Anonyymi
        Asioitaseurailewa kirjoitti:

        Jumala on jo tehnyt aloitteen sinun pelastumisellesi, kun hän lähetti Jeesuksen sovittamaan syntisi. Sinun on otettava seuraava askel, löytääksesi elävän Jumalan. Rukous on se seuraava askel. Siitä on kysymys.
        Olen pahoillani, kun en täysin selvää sinusta aina saa. Siihen on syynsä.

        "Kiittäkää Herraa, sillä hän on hyvä; sillä hänen armonsa pysyy iankaikkisesti."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aamen! Jeesus antoi tehtävän, maailman evankelioinnin.

        "Sillä Herra tuntee vanhurskasten tien, mutta jumalattomain tie hukkuu."


      • Anonyymi
        Asioitaseurailewa kirjoitti:

        Hiljattain sinulle nimenomaan ehdotettiin tällaista rukousta: "Jumala, jos olet olemassa, ilmaise itsesi minulle konkreettisesti."
        Sinulle se ei kelvannut. Et ole vilpitön etsijä, vaan tarkoituksesi on ilkkua ja pilkata. Sori, että näin sanon, mutta tämä on totuus.

        PS. Jeesus sanoi: "etsivä löytää"

        Repeltä puuttuu uskallus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Repeltä puuttuu uskallus.

        "Joka uskoo ja kastetaan, se pelastuu; mutta joka ei usko, se tuomitaan kadotukseen."


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Joka uskoo ja kastetaan, se pelastuu; mutta joka ei usko, se tuomitaan kadotukseen."

        Voiko kamalampaa rikosta kuvitellakaan kuin se ettei usko. 😲

        Eipä tunnu olevan tungosta noin oikeudenmukaisen Kaikkivaltiaan hoteisiin.


      • Anonyymi
        Asioitaseurailewa kirjoitti:

        Arvelinkin, että et uskalla moista sanomaan. Se on hyvä merkki! Se kertoo sinusta sen, että sinussa on kaipaus löytää vielä joku päivä ELÄVÄ Jumala. Positiivista on myös se, että rohkenet kirjoittaa Jumalan isolla alkukirjaimella. Siis hiven kunnioitusta Jumalaa kohtaan on sinussa vielä jäljellä.

        "Mutta ilman uskoa on mahdoton olla otollinen; sillä sen, joka Jumalan tykö tulee, täytyy uskoa, että Jumala on ja että hän palkitsee ne, jotka häntä etsivät."
        Heb 11:6

        "Parempi on luottaa Herraan, kuin turvata ihmisiin."


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Parempi on luottaa Herraan, kuin turvata ihmisiin."

        Jos jotain sattuu, kuten pahoinpitely, sairauskohtaus tai auton alle jääminen, kyllä se on ihminen joka auttaa. Voit tietysti pettää itseäsi kuvittelemalla, että se auttava ateisti tai liberaalikristitty on Jeesuksen lähettämä, mutta ihminen se on silti.


      • Anonyymi
        Tarkkailepostiasi kirjoitti:

        Ootko tarkistanut sähköpostisi, ettei vaan sinne olis tullut tarjousta Jeesukselta?
        Kannattaa kuitenkin olla varovainen niiden linkkien klikkalussa, ne saattaa johtaa jollekin huijaussivustolle.

        Raamatussa on jeesuksen elämän tarjous,se ei kestä ijäti toiset sen hylkäävät toiset sen hyväksyvät,mun kohdallani se on hyväksytty.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Sillä Herra tuntee vanhurskasten tien, mutta jumalattomain tie hukkuu."

        ”Näin Herra tietää pelastaa jumaliset kiusauksesta, mutta tuomion päivään säilyttää rangaistuksen alaisina väärät,”


      • Anonyymi
        RepeRuutikallo kirjoitti:

        Älä sinä hukkaa elämääsi denialismiin. Ei ole pienintäkään todistetta, että Jeesus olisi lunastanut ainuttakaan lupaustaan.

        "Haasteesi" on niin ovela, että kyllä sinutkin kristillisiin tai persuihin kelpuutettaisiin. Koeta nyt ymmärtää, että vain objektiivisilla todisteilla on merkitystä, sillä ihmisen mielen tuntemukset eivät kelpaa todisteeksi mistään muusta kuin siitä että yksilö itse tuntee niitä tuntemuksia, mitä ne todellisuudessa sitten lienevätkin.

        ”Mutta kaikki on Jumalasta, joka on sovittanut meidät itsensä kanssa Kristuksen kautta ja antanut meille sovituksen viran.”


      • Anonyymi
        Asioitaseurailewa kirjoitti:

        Itse olen havainnut Jeesuksen lupausten toimivan. Raamattu on elävää sanomaa. Minulle ja lukuisille muille uskoville se on antanut valtavasti ilon aihetta.

        Jumala toimii edelleen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ”Näin Herra tietää pelastaa jumaliset kiusauksesta, mutta tuomion päivään säilyttää rangaistuksen alaisina väärät,”

        Olisiko tässä viittaus ylöstempaukseen?


      • Anonyymi
        Kyllä.sun.kelpaa kirjoitti:

        Verrattomia harrastuksia: peukuttaminen ja nuoleskelu. Ai että! 🤣😂😅

        Niinpä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihmisethän ovat mestareita keksimään erilaisia verukkeita, kun heille Jeesuksen tarjoamaa pelastusta tarjotaan. Synti on heille mieluisampi.

        Niin ja tietäisivätpä, minkä he hylkäävät!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin ja tietäisivätpä, minkä he hylkäävät!

        Niinpä!


      • Anonyymi
        RepeRuutikallo kirjoitti:

        En ole tietääkseni väittänytkään etsiväni mitään yliluonnollista, koska tuloksena olisi "parhaimmillaan" luultavasti vain oman virittyneen mieleni päähäni pykäämä "jumala", vai kuvitteletko että se on ihan oikea Jumala joka Juhani Starczewskillekin juttelee niitä näitä eikä hänen vinksahtaneen nuppinsa tuote?

        Sen sijaan olen täysin avoin mahdollisen jumalolennon henkilökohtaiselle tai mille tahansa lähestymiselle. Hän joka niistä on todellinen, voi ottaa yhteyttä vaikka tänään jos haluaa, kaikkeen kykenevä kun lienee.

        Jos tämäkin on mielestäsi pilkkaa, se on sitten voe voe.

        Moi
        Haluaisin vain kysyä, miksi haluat helvettiin, kun taivaskin on tarjolla Jeesuksen ansiosta?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Moi
        Haluaisin vain kysyä, miksi haluat helvettiin, kun taivaskin on tarjolla Jeesuksen ansiosta?

        Helvettiä ei ole olemassa, tyttöseni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aamen! Jeesus antoi tehtävän, maailman evankelioinnin.

        ”te tiedätte, kuinka Jumala Pyhällä Hengellä ja voimalla oli voidellut Jeesuksen Nasaretilaisen, hänet, joka vaelsi ympäri ja teki hyvää ja paransi kaikki perkeleen valtaan joutuneet; sillä Jumala oli hänen kanssansa.”


      • Anonyymi kirjoitti:

        ”te tiedätte, kuinka Jumala Pyhällä Hengellä ja voimalla oli voidellut Jeesuksen Nasaretilaisen, hänet, joka vaelsi ympäri ja teki hyvää ja paransi kaikki perkeleen valtaan joutuneet; sillä Jumala oli hänen kanssansa.”

        Sairaudet johtuvat siis Perkeleen valtaan joutumisesta, eivät esimerkiksi bakteereista ja viruksista. Haluaakohan Jumala todella lukita tämän? 🤔


      • Anonyymi
        Sivullinen kirjoitti:

        Nimimerkille "RepeRuutikallo" sanon vaan, että pidä varasi näiden hihhulien kanssa. Tämä "Asioitaseurailevan" touhu on niin läpinäkyvää, että sivullistakin hävettää.

        Oho! Perkele on jo huolissaan, kun joku hänen omistaan on vaaravyöhykkeessä joutua Jeesuksen omaksi.


      • Anonyymi
        Asioitapitkäänseurannut kirjoitti:

        Repellä on sana hallussaan!

        Mutta ei Sana! Siinä on ero.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuten sanoin, verukkeita riittää. 😁
        Evankeliumi tarjotaan arkisissa "saviastioissa" ja siksi monet arrogantit tyypit tuhahtavat sen kuullessaan.

        Kaikille pitää kuitenkin julistaa evankeliumia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ”Mutta kaikki on Jumalasta, joka on sovittanut meidät itsensä kanssa Kristuksen kautta ja antanut meille sovituksen viran.”

        Mahtava virka. Paras kaikista!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oho! Perkele on jo huolissaan, kun joku hänen omistaan on vaaravyöhykkeessä joutua Jeesuksen omaksi.

        Siltähän näyttää!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siltähän näyttää!

        Tottakai se hätäilee!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta ei Sana! Siinä on ero.

        Sepä se!


      • Anonyymi
        RepeRuutikallo kirjoitti:

        Voiko kamalampaa rikosta kuvitellakaan kuin se ettei usko. 😲

        Eipä tunnu olevan tungosta noin oikeudenmukaisen Kaikkivaltiaan hoteisiin.

        Ei se varsinaisesti rikos ole, mutta kylläkin syntiä.


      • Anonyymi
        Kyllä.sun.kelpaa kirjoitti:

        Verrattomia harrastuksia: peukuttaminen ja nuoleskelu. Ai että! 🤣😂😅

        Se on kyllä huomattu! 😁


      • Anonyymi
        Asioitaseurailewa kirjoitti:

        Niin.Käytit erinomaisen oikeaa sanaa, "läpinäkyvä". Minun päämääräni on kirkkaan läpinäkyvä ja sama kuin Jumalalla, eli, että mahdollisimman moni pelastuisi Jeesuksen Kristuksen armon kautta.

        "Sillä se on hyvää ja otollista Jumalalle, meidän vapahtajallemme,
        joka tahtoo, että kaikki ihmiset pelastuisivat ja tulisivat tuntemaan totuuden."
        1 Tim 2:3,4

        Juuri niin on asia.


      • Anonyymi
        Asioitaseurailewa kirjoitti:

        Arvelinkin, että et uskalla moista sanomaan. Se on hyvä merkki! Se kertoo sinusta sen, että sinussa on kaipaus löytää vielä joku päivä ELÄVÄ Jumala. Positiivista on myös se, että rohkenet kirjoittaa Jumalan isolla alkukirjaimella. Siis hiven kunnioitusta Jumalaa kohtaan on sinussa vielä jäljellä.

        "Mutta ilman uskoa on mahdoton olla otollinen; sillä sen, joka Jumalan tykö tulee, täytyy uskoa, että Jumala on ja että hän palkitsee ne, jotka häntä etsivät."
        Heb 11:6

        Hyvä niin.


    • Eitulismielenkään

      On tosiaan sulaa hulluutta langeta mokomien pelastuksen kauppiaiden vedätettäväksi.

      • Ihmiset eivät pelasta ketään,Jeesus on ainoa pelastus ihmiselle,kristity ovat Jeesusken airueita jotka kertovata evankeljumista,joka johtaisi pelastukseen.


      • Anonyymi
        paju4 kirjoitti:

        Ihmiset eivät pelasta ketään,Jeesus on ainoa pelastus ihmiselle,kristity ovat Jeesusken airueita jotka kertovata evankeljumista,joka johtaisi pelastukseen.

        "Eikä mitään kirousta ole enää oleva. Ja Jumalan ja Karitsan valtaistuin on siellä oleva, ja hänen palvelijansa palvelevat häntä"


      • Anonyymi
        paju4 kirjoitti:

        Ihmiset eivät pelasta ketään,Jeesus on ainoa pelastus ihmiselle,kristity ovat Jeesusken airueita jotka kertovata evankeljumista,joka johtaisi pelastukseen.

        Aamen!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Eikä mitään kirousta ole enää oleva. Ja Jumalan ja Karitsan valtaistuin on siellä oleva, ja hänen palvelijansa palvelevat häntä"

        Valtavaa on se kun kiroukset loppuvat vielä kerran!


    • Eikiitosjeesus

      Taitaa Jeesus tehdä tarjouksensa nigerialaiskirjeiden muodossa.
      Liian hyvä tarjous ollakseen totta.

      • Nigerialaisissa oli se hyvä puoli, että niitä pystyi vedättämään ihan helvetisti. Kirjeitähän lähti myös kohteille, jotka paljon fiksumpina veivät Nigerian poikaa kuin litran mittaa. Kuten "Antti Alkuasukas".


      • Anonyymi

        "Mitä jumalaton pelkää, se häntä kohtaa; mutta mitä vanhurskaat halajavat, se annetaan."


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Mitä jumalaton pelkää, se häntä kohtaa; mutta mitä vanhurskaat halajavat, se annetaan."

        Hienoa tekstiä, mutta täyttä höpöhöpöä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Mitä jumalaton pelkää, se häntä kohtaa; mutta mitä vanhurskaat halajavat, se annetaan."

        Juuri niin!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri niin!

        ”Ja Sana tuli lihaksi ja asui meidän keskellämme, ja me katselimme hänen kirkkauttansa, senkaltaista kirkkautta, kuin ainokaisella Pojalla on Isältä; ja hän oli täynnä armoa ja totuutta.”


    • Korvaamaton

      On on ja on. Tänään monet niin tekevät säilyvät Jumalan muistissa ikuisesti.

    • On sulaa hulluutta ostaa tuote, jonka saa vasta kuoleman jälkeen.

      Se on tietysti ovela kettu joka myy, mutta se on tyhmä, joka ostaa.

      • Kysyväinen

        Ei sitä osteta, sen saa. Etkö sitä tiennyt?


      • Etkösitäkääntiennyt
        Kysyväinen kirjoitti:

        Ei sitä osteta, sen saa. Etkö sitä tiennyt?

        Kirkolle pitää maksaa kirkollisvero ja joka helvetin lahkolla on omat jäsenmaksunsa.


      • Asioitaseurailewa
        Etkösitäkääntiennyt kirjoitti:

        Kirkolle pitää maksaa kirkollisvero ja joka helvetin lahkolla on omat jäsenmaksunsa.

        Nyt meni sinulta vellit ja puurot sekaisin totaalisesti.
        Pelastus on ilmainen, sillä Jeesus on sen jo maksanut. Ymmärrätkö? Ilmainen.
        Kirkko perii kirkollisveroa kuluihinsa, mutta pelastusta kukaan ei voi ostaa, ei kukaan.
        Muut herätysliikkeet perustavat toimintansa vapaaehtoisiin lahjoituksiin. Jäsenmaksua ne eivät peri, ainakaan ne, joista minä tiedän.
        Se on kuitenkin totuus, ettei Jumalalta voi pelastusta ostaa. Tällainen vanha harha on jäänyt joillekin mieliin katolisen kirkon harhakäytännöstä. Luther ja muut protestantit sen romutti.
        Kannattaisi edes hiukan perehtyä asioihin, ennenkuin lähtee laukomaan mielipiteitä.


      • Etkösitäkääntiennyt
        Asioitaseurailewa kirjoitti:

        Nyt meni sinulta vellit ja puurot sekaisin totaalisesti.
        Pelastus on ilmainen, sillä Jeesus on sen jo maksanut. Ymmärrätkö? Ilmainen.
        Kirkko perii kirkollisveroa kuluihinsa, mutta pelastusta kukaan ei voi ostaa, ei kukaan.
        Muut herätysliikkeet perustavat toimintansa vapaaehtoisiin lahjoituksiin. Jäsenmaksua ne eivät peri, ainakaan ne, joista minä tiedän.
        Se on kuitenkin totuus, ettei Jumalalta voi pelastusta ostaa. Tällainen vanha harha on jäänyt joillekin mieliin katolisen kirkon harhakäytännöstä. Luther ja muut protestantit sen romutti.
        Kannattaisi edes hiukan perehtyä asioihin, ennenkuin lähtee laukomaan mielipiteitä.

        No etpä tunnu paljon asioista tietävän , joten kannattaisi pitää asioista hieman pienempää ääntä.


      • Asioitaseurailewa
        Etkösitäkääntiennyt kirjoitti:

        No etpä tunnu paljon asioista tietävän , joten kannattaisi pitää asioista hieman pienempää ääntä.

        Tiedän asian varmasti. Uskonnollinen taho tai instanssi, joka perustaa pelastuksen rahan antamiseen, eli siis pitää rahaa pelastuksen ehtona, ei missään tapauksessa ole kristillinen.
        Mutta kuten sanoin, rahaa tarvitaan palkkojen maksuun ja kiinteistöjen vuokriin. Kirkossa varat saadaan veroina, vapaissa kristillisissä seurakunnissa vapaaehtoisilla lahjoituksilla.
        Voit halutessasi milloin tahansa tarkistaa väitteeni Muhoksen kristillisiltä seurakunnilta.


      • Etkösitäkääntiennyt
        Asioitaseurailewa kirjoitti:

        Nyt meni sinulta vellit ja puurot sekaisin totaalisesti.
        Pelastus on ilmainen, sillä Jeesus on sen jo maksanut. Ymmärrätkö? Ilmainen.
        Kirkko perii kirkollisveroa kuluihinsa, mutta pelastusta kukaan ei voi ostaa, ei kukaan.
        Muut herätysliikkeet perustavat toimintansa vapaaehtoisiin lahjoituksiin. Jäsenmaksua ne eivät peri, ainakaan ne, joista minä tiedän.
        Se on kuitenkin totuus, ettei Jumalalta voi pelastusta ostaa. Tällainen vanha harha on jäänyt joillekin mieliin katolisen kirkon harhakäytännöstä. Luther ja muut protestantit sen romutti.
        Kannattaisi edes hiukan perehtyä asioihin, ennenkuin lähtee laukomaan mielipiteitä.

        "Kirkko perii kirkollisveroa kuluihinsa, mutta pelastusta kukaan ei voi ostaa, ei kukaan."
        Kirkollisvero on älyttömän suuri, kirkon kuluihin verrattuna.
        Lisäksi kirkko perii vielä eri maksun kaikista suorittamistaan palveluista.
        Se on kylläkin omaa typeryyttä maksaa kirkollisveroa.
        "Muut herätysliikkeet perustavat toimintansa vapaaehtoisiin lahjoituksiin."
        En voi kuin nauraa tuolle vapaaehtoisuudellesi. 🤣


      • Asioitaseurailewa
        Etkösitäkääntiennyt kirjoitti:

        "Kirkko perii kirkollisveroa kuluihinsa, mutta pelastusta kukaan ei voi ostaa, ei kukaan."
        Kirkollisvero on älyttömän suuri, kirkon kuluihin verrattuna.
        Lisäksi kirkko perii vielä eri maksun kaikista suorittamistaan palveluista.
        Se on kylläkin omaa typeryyttä maksaa kirkollisveroa.
        "Muut herätysliikkeet perustavat toimintansa vapaaehtoisiin lahjoituksiin."
        En voi kuin nauraa tuolle vapaaehtoisuudellesi. 🤣

        Kuten sanoin, voit tarkistaa faktat sieltä paikalliselta taholta.
        Luovuttamaton totuus on, ettei pelastusta voi ostaa rahalla, ei edes Bill Gatesilla ole tarpeeksi rahaa siihen. Sinulla on erittäin paha vinouma "tiedoissasi". Minulla on monen vuosikymmenen sisäpiiritieto asioista. Lisäksi Raamattu, johon seurakuntien toiminta perustuu, kertoo totuuden. Jumala ei ole lahjottavissa rahalla.


      • Etkösitäkääntiennyt
        Asioitaseurailewa kirjoitti:

        Kuten sanoin, voit tarkistaa faktat sieltä paikalliselta taholta.
        Luovuttamaton totuus on, ettei pelastusta voi ostaa rahalla, ei edes Bill Gatesilla ole tarpeeksi rahaa siihen. Sinulla on erittäin paha vinouma "tiedoissasi". Minulla on monen vuosikymmenen sisäpiiritieto asioista. Lisäksi Raamattu, johon seurakuntien toiminta perustuu, kertoo totuuden. Jumala ei ole lahjottavissa rahalla.

        "Raamattu, johon seurakuntien toiminta perustuu, kertoo totuuden."
        Aika huteralla pohjallapa on seurakuntien toiminta, totuuden suhteen.


      • Asioitaseurailewa
        Etkösitäkääntiennyt kirjoitti:

        "Raamattu, johon seurakuntien toiminta perustuu, kertoo totuuden."
        Aika huteralla pohjallapa on seurakuntien toiminta, totuuden suhteen.

        Päinvastoin. Se on hyvin vahvalla perustalla. Ymmärrän kyllä, että ateistin on mahdotonta olla kanssani samaa mieltä.


      • Etkösitäkääntiennyt
        Asioitaseurailewa kirjoitti:

        Päinvastoin. Se on hyvin vahvalla perustalla. Ymmärrän kyllä, että ateistin on mahdotonta olla kanssani samaa mieltä.

        "Ymmärrän kyllä, että ateistin on mahdotonta olla kanssani samaa mieltä."
        Sehän on hienoa, että ymmärrät sen. Minäkin ymmärrän sen, ettet sinäkään voi uskomuksistasi luopua. Hvää paivän jatkoa sinulle!


      • Etkösitäkääntiennyt kirjoitti:

        "Ymmärrän kyllä, että ateistin on mahdotonta olla kanssani samaa mieltä."
        Sehän on hienoa, että ymmärrät sen. Minäkin ymmärrän sen, ettet sinäkään voi uskomuksistasi luopua. Hvää paivän jatkoa sinulle!

        No hyvä, että pääsimme edes jostain yhteisymmärrykseen.
        Ei ole kuitenkaan kysymys usko


      • Lounaistuulet kirjoitti:

        No hyvä, että pääsimme edes jostain yhteisymmärrykseen.
        Ei ole kuitenkaan kysymys usko

        Jatkan vielä.
        Ei ole kuitenkaan kysymys uskomuksista. On kysymys uskosta, jonka Jeesus on vaikuttanut.
        Hyvää päivän jatkoa sinullekin.
        PS. Pyrin jatkossakin kirjoittamaan hiljattain rekisteröidyllä nimimerkillä, sekaantumisen välttämiseksi.


      • Anonyymi
        Asioitaseurailewa kirjoitti:

        Nyt meni sinulta vellit ja puurot sekaisin totaalisesti.
        Pelastus on ilmainen, sillä Jeesus on sen jo maksanut. Ymmärrätkö? Ilmainen.
        Kirkko perii kirkollisveroa kuluihinsa, mutta pelastusta kukaan ei voi ostaa, ei kukaan.
        Muut herätysliikkeet perustavat toimintansa vapaaehtoisiin lahjoituksiin. Jäsenmaksua ne eivät peri, ainakaan ne, joista minä tiedän.
        Se on kuitenkin totuus, ettei Jumalalta voi pelastusta ostaa. Tällainen vanha harha on jäänyt joillekin mieliin katolisen kirkon harhakäytännöstä. Luther ja muut protestantit sen romutti.
        Kannattaisi edes hiukan perehtyä asioihin, ennenkuin lähtee laukomaan mielipiteitä.

        Se on just noin! Kyllä jämpti on niin!


      • Anonyymi
        Asioitaseurailewa kirjoitti:

        Kuten sanoin, voit tarkistaa faktat sieltä paikalliselta taholta.
        Luovuttamaton totuus on, ettei pelastusta voi ostaa rahalla, ei edes Bill Gatesilla ole tarpeeksi rahaa siihen. Sinulla on erittäin paha vinouma "tiedoissasi". Minulla on monen vuosikymmenen sisäpiiritieto asioista. Lisäksi Raamattu, johon seurakuntien toiminta perustuu, kertoo totuuden. Jumala ei ole lahjottavissa rahalla.

        "Minun Isäni, joka on heidät minulle antanut, on suurempi kaikkia, eikä kukaan voi ryöstää heitä minun Isäni kädestä."


      • Anonyymi
        Asioitaseurailewa kirjoitti:

        Tiedän asian varmasti. Uskonnollinen taho tai instanssi, joka perustaa pelastuksen rahan antamiseen, eli siis pitää rahaa pelastuksen ehtona, ei missään tapauksessa ole kristillinen.
        Mutta kuten sanoin, rahaa tarvitaan palkkojen maksuun ja kiinteistöjen vuokriin. Kirkossa varat saadaan veroina, vapaissa kristillisissä seurakunnissa vapaaehtoisilla lahjoituksilla.
        Voit halutessasi milloin tahansa tarkistaa väitteeni Muhoksen kristillisiltä seurakunnilta.

        Se on just noin.


      • Anonyymi
        Asioitaseurailewa kirjoitti:

        Päinvastoin. Se on hyvin vahvalla perustalla. Ymmärrän kyllä, että ateistin on mahdotonta olla kanssani samaa mieltä.

        Se on just noin.


      • Anonyymi
        Asioitaseurailewa kirjoitti:

        Tiedän asian varmasti. Uskonnollinen taho tai instanssi, joka perustaa pelastuksen rahan antamiseen, eli siis pitää rahaa pelastuksen ehtona, ei missään tapauksessa ole kristillinen.
        Mutta kuten sanoin, rahaa tarvitaan palkkojen maksuun ja kiinteistöjen vuokriin. Kirkossa varat saadaan veroina, vapaissa kristillisissä seurakunnissa vapaaehtoisilla lahjoituksilla.
        Voit halutessasi milloin tahansa tarkistaa väitteeni Muhoksen kristillisiltä seurakunnilta.

        ”Ja he ovat voittaneet hänet Karitsan veren kautta ja todistuksensa sanan kautta, eivätkä ole henkeänsä rakastaneet, vaan olleet alttiit kuolemaan asti.”


      • Anonyymi
        Lounaistuulet kirjoitti:

        No hyvä, että pääsimme edes jostain yhteisymmärrykseen.
        Ei ole kuitenkaan kysymys usko

        ”Sillä kun, Jumalan viisaudesta, maailma ei oppinut viisauden avulla tuntemaan Jumalaa, niin Jumala näki hyväksi saarnauttamansa hullutuksen kautta pelastaa ne, jotka uskovat,”


      • Anonyymi
        Etkösitäkääntiennyt kirjoitti:

        No etpä tunnu paljon asioista tietävän , joten kannattaisi pitää asioista hieman pienempää ääntä.

        ”Koska meillä siis, veljet, on luja luottamus siihen, että meillä Jeesuksen veren kautta on pääsy kaikkeinpyhimpään,...”


      • Anonyymi
        Etkösitäkääntiennyt kirjoitti:

        "Ymmärrän kyllä, että ateistin on mahdotonta olla kanssani samaa mieltä."
        Sehän on hienoa, että ymmärrät sen. Minäkin ymmärrän sen, ettet sinäkään voi uskomuksistasi luopua. Hvää paivän jatkoa sinulle!

        Ja minä sanoin hänelle: "Herrani, sinä tiedät sen." Ja hän sanoi minulle: "Nämä ovat ne, jotka siitä suuresta ahdistuksesta tulevat, ja he ovat pesseet vaatteensa ja valkaisseet ne Karitsan veressä.”


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ”Koska meillä siis, veljet, on luja luottamus siihen, että meillä Jeesuksen veren kautta on pääsy kaikkeinpyhimpään,...”

        ”Sillä vuoret väistykööt ja kukkulat horjukoot, mutta minun armoni ei sinusta väisty, eikä minun rauhanliittoni horju, sanoo Herra, sinun armahtajasi.”


      • Anonyymi
        Asioitaseurailewa kirjoitti:

        Nyt meni sinulta vellit ja puurot sekaisin totaalisesti.
        Pelastus on ilmainen, sillä Jeesus on sen jo maksanut. Ymmärrätkö? Ilmainen.
        Kirkko perii kirkollisveroa kuluihinsa, mutta pelastusta kukaan ei voi ostaa, ei kukaan.
        Muut herätysliikkeet perustavat toimintansa vapaaehtoisiin lahjoituksiin. Jäsenmaksua ne eivät peri, ainakaan ne, joista minä tiedän.
        Se on kuitenkin totuus, ettei Jumalalta voi pelastusta ostaa. Tällainen vanha harha on jäänyt joillekin mieliin katolisen kirkon harhakäytännöstä. Luther ja muut protestantit sen romutti.
        Kannattaisi edes hiukan perehtyä asioihin, ennenkuin lähtee laukomaan mielipiteitä.

        Ja hän sanoi heille: "Menkää kaikkeen maailmaan ja saarnatkaa evankeliumia kaikille luoduille.”


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ”Ja he ovat voittaneet hänet Karitsan veren kautta ja todistuksensa sanan kautta, eivätkä ole henkeänsä rakastaneet, vaan olleet alttiit kuolemaan asti.”

        Aamen!


      • Anonyymi
        Kysyväinen kirjoitti:

        Ei sitä osteta, sen saa. Etkö sitä tiennyt?

        ”Mutta kun hän tulee, totuuden Henki, johdattaa hän teidät kaikkeen totuuteen. Sillä se, mitä hän puhuu, ei ole hänestä itsestään; vaan minkä hän kuulee, sen hän puhuu, ja tulevaiset hän teille julistaa.”


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Minun Isäni, joka on heidät minulle antanut, on suurempi kaikkia, eikä kukaan voi ryöstää heitä minun Isäni kädestä."

        Just näin!


      • Anonyymi
        Asioitaseurailewa kirjoitti:

        Nyt meni sinulta vellit ja puurot sekaisin totaalisesti.
        Pelastus on ilmainen, sillä Jeesus on sen jo maksanut. Ymmärrätkö? Ilmainen.
        Kirkko perii kirkollisveroa kuluihinsa, mutta pelastusta kukaan ei voi ostaa, ei kukaan.
        Muut herätysliikkeet perustavat toimintansa vapaaehtoisiin lahjoituksiin. Jäsenmaksua ne eivät peri, ainakaan ne, joista minä tiedän.
        Se on kuitenkin totuus, ettei Jumalalta voi pelastusta ostaa. Tällainen vanha harha on jäänyt joillekin mieliin katolisen kirkon harhakäytännöstä. Luther ja muut protestantit sen romutti.
        Kannattaisi edes hiukan perehtyä asioihin, ennenkuin lähtee laukomaan mielipiteitä.

        Aamen!


      • Anonyymi
        Asioitaseurailewa kirjoitti:

        Nyt meni sinulta vellit ja puurot sekaisin totaalisesti.
        Pelastus on ilmainen, sillä Jeesus on sen jo maksanut. Ymmärrätkö? Ilmainen.
        Kirkko perii kirkollisveroa kuluihinsa, mutta pelastusta kukaan ei voi ostaa, ei kukaan.
        Muut herätysliikkeet perustavat toimintansa vapaaehtoisiin lahjoituksiin. Jäsenmaksua ne eivät peri, ainakaan ne, joista minä tiedän.
        Se on kuitenkin totuus, ettei Jumalalta voi pelastusta ostaa. Tällainen vanha harha on jäänyt joillekin mieliin katolisen kirkon harhakäytännöstä. Luther ja muut protestantit sen romutti.
        Kannattaisi edes hiukan perehtyä asioihin, ennenkuin lähtee laukomaan mielipiteitä.

        Niinpä!


      • Anonyymi
        Asioitaseurailewa kirjoitti:

        Nyt meni sinulta vellit ja puurot sekaisin totaalisesti.
        Pelastus on ilmainen, sillä Jeesus on sen jo maksanut. Ymmärrätkö? Ilmainen.
        Kirkko perii kirkollisveroa kuluihinsa, mutta pelastusta kukaan ei voi ostaa, ei kukaan.
        Muut herätysliikkeet perustavat toimintansa vapaaehtoisiin lahjoituksiin. Jäsenmaksua ne eivät peri, ainakaan ne, joista minä tiedän.
        Se on kuitenkin totuus, ettei Jumalalta voi pelastusta ostaa. Tällainen vanha harha on jäänyt joillekin mieliin katolisen kirkon harhakäytännöstä. Luther ja muut protestantit sen romutti.
        Kannattaisi edes hiukan perehtyä asioihin, ennenkuin lähtee laukomaan mielipiteitä.

        Ei ne käsitä.


    • Nollaantunut
    • Törrörröö

      Jeesus mielellään voisi ilmaista olemassaolonsa esimerkiksi tallettamalla puoli milliä tililleni.

      • Kysynpähänvaan

        Eikö se ollut pitkäakakais työtön, jo aikoinaan , miten n se nyt olis vaurastunut?


      • Asioitaseurailewa
        Kysynpähänvaan kirjoitti:

        Eikö se ollut pitkäakakais työtön, jo aikoinaan , miten n se nyt olis vaurastunut?

        Noin puhuu hengellisistä asioista tietämätön.


      • Anonyymi
        Asioitaseurailewa kirjoitti:

        Noin puhuu hengellisistä asioista tietämätön.

        Niinpä!


      • Anonyymi
        Kysynpähänvaan kirjoitti:

        Eikö se ollut pitkäakakais työtön, jo aikoinaan , miten n se nyt olis vaurastunut?

        Voi miten käsittämättömän ymmärtämätön sinä olet!


      • Anonyymi
        Asioitaseurailewa kirjoitti:

        Noin puhuu hengellisistä asioista tietämätön.

        Niinpä!


    • Anonyymi

      Sillä hetkellä hän riemuitsi Pyhässä Hengessä ja sanoi: "Minä ylistän sinua, Isä, taivaan ja maan Herra, että olet salannut nämä viisailta ja ymmärtäväisiltä ja ilmoittanut ne lapsenmielisille. Niin, Isä, sillä näin on sinulle hyväksi näkynyt."

      • Anonyymi

        AAMEN!


    • Anonyymi

      Jeesus ei ole tarjonnut mitään, hänen asioista tietämätön faniklubinsa niin kyllä luulottelee.

      • Anonyymi

        Jeesus sanoi: ”Tulkaa minun tyköni, kaikki työtätekeväiset ja raskautetut, niin minä annan teille levon.”
        Matt 11:28


    • Anonyymi

      "Mutta minun onneni on olla Jumalaa lähellä, minä panen turvani Herraan, Herraan, kertoakseni kaikkia sinun tekojasi."

    • Anonyymi

      haluaisin tulla jeesuksen luokse,mutta miten? kaikkea mahdollisia rukouskikkoja olen kokeillut,

      • Ei tarvita mitään kikkoja. Pelastus on valmis.
        "Hän tuli omiensa tykö, ja hänen omansa eivät ottaneet häntä vastaan.
        Mutta kaikille, jotka ottivat hänet vastaan, hän antoi voiman tulla Jumalan lapsiksi, niille, jotka uskovat hänen nimeensä,
        jotka eivät ole syntyneet verestä eikä lihan tahdosta eikä miehen tahdosta, vaan Jumalasta."
        Joh 1:11-13

        Ota Jeesus vastaan rukouksessa, uskoen, ettei hän valehtele.
        Älä tuijota tunteisiisi, vaan pidä Jeesus luotettavana.
        Pyydä Jeesukselta johdatusta, jotta löytäisit hyvän ja turvallisen seurakuntayhteyden.


      • Anonyymi
        Lounaistuulet kirjoitti:

        Ei tarvita mitään kikkoja. Pelastus on valmis.
        "Hän tuli omiensa tykö, ja hänen omansa eivät ottaneet häntä vastaan.
        Mutta kaikille, jotka ottivat hänet vastaan, hän antoi voiman tulla Jumalan lapsiksi, niille, jotka uskovat hänen nimeensä,
        jotka eivät ole syntyneet verestä eikä lihan tahdosta eikä miehen tahdosta, vaan Jumalasta."
        Joh 1:11-13

        Ota Jeesus vastaan rukouksessa, uskoen, ettei hän valehtele.
        Älä tuijota tunteisiisi, vaan pidä Jeesus luotettavana.
        Pyydä Jeesukselta johdatusta, jotta löytäisit hyvän ja turvallisen seurakuntayhteyden.

        Mihin siinä sitä seurakuntaa tarvitaan? Eikö siihen Jeesukseesi saa muuten yhteyttä?


      • Anonyymi
        Lounaistuulet kirjoitti:

        Ei tarvita mitään kikkoja. Pelastus on valmis.
        "Hän tuli omiensa tykö, ja hänen omansa eivät ottaneet häntä vastaan.
        Mutta kaikille, jotka ottivat hänet vastaan, hän antoi voiman tulla Jumalan lapsiksi, niille, jotka uskovat hänen nimeensä,
        jotka eivät ole syntyneet verestä eikä lihan tahdosta eikä miehen tahdosta, vaan Jumalasta."
        Joh 1:11-13

        Ota Jeesus vastaan rukouksessa, uskoen, ettei hän valehtele.
        Älä tuijota tunteisiisi, vaan pidä Jeesus luotettavana.
        Pyydä Jeesukselta johdatusta, jotta löytäisit hyvän ja turvallisen seurakuntayhteyden.

        Aamen!


      • Anonyymi

        Pitää uskoa sokeasti aivot narikassa. Tämä on Lutherin tulkinta, ”yksin armosta” uskominen


    • Anonyymi

      Sanotaanko Raamatussa, että Jeesus TARJOAA maailmalle vapahdusta vai että Hän ON maailman Vapahtaja? Ja sanotaanko Raamatussa, että Jumalan Karitsa TARJOAA ihmisille synnin poistamista vai että Hän OTTI POIS maailman synnin? Ja sanotaanko Raamatussa, että Jumala TARJOAA maailmalle sovitusta Kristuksessa vai että Hän SOVITTI maailman itsensä kanssa Kristuksessa?

    • Anonyymi
    • Enpä tiedä.
      Jeesus puhui karskia ja kovaa kieltä, joten karskin on häntä helpompi ymmärtää. KONEKESKEINEN IHMINEN:
      Sen sijaan, jos on herkkä ja hieno niin Jeesus saattaa vaikuttaa liiankin karskilta. ASIAKESKEINEN IHMINEN:
      Rohkea ja uljas ehkä myös ottaa Kristuksen vastaan jos kokee hyviä enteitä. IHMISKESKEINEN IHMINEN:
      Röyhkeä ja hyväksikäyttävä ehkä myös ottaa Jeesuksen omakseen helposti.
      NAUTINTOKESKEINEN IHMINEN:

      Tuo Jeesuksen vastaanottaminen saattaa olla LUONTAINEN taipumus joillakin ihmistyypeillä, mutta on tyyppejä joille Jeesus on kerta kaikkiaan liian luotaantyöntävä.

    • Anonyymi

      niin...., - ja se "pelastus" tulikin vasta n. 1700- luvulla Azusa-kadun "herätyksestä"....

    • Anonyymi

      Se on samanlaista sulaa hulluutta kuin hylätä Maan vetovoima.

      • Anonyymi

        Vertauksesi ontuu pahasti. Maan vetovoima voidaan kiistatta todistaa. Kuvitellun jeesuksesi pelastuskyvyistä, ei ole todistuksen häivääkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vertauksesi ontuu pahasti. Maan vetovoima voidaan kiistatta todistaa. Kuvitellun jeesuksesi pelastuskyvyistä, ei ole todistuksen häivääkään.

        😈TeuvoSuni: Minuun voit uskoa, olen jumalolento tai vieläkin suurempi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        😈TeuvoSuni: Minuun voit uskoa, olen jumalolento tai vieläkin suurempi.

        Oppipoika (14 v kurssi) kirjoittelee törkeyksiä, mestarinsa nimissä.😿😿😿😿😿😿😿😿😿😿😿😿😿😿😿😿😿


    • Anonyymi

      On sulaa hulluutta lähteä tuollaiseen vedätykseen mukaan. Sijoita mieluummin vaikka WinCapitaan.

    • Anonyymi

      Missä kohtaa Raamattua sanotaan, että Jeesus TARJOAA pelastusta? Jos ei missään, mitä järkeä koko aloituksessa on?

      • Anonyymi

        Ei mitään.


      • Anonyymi

        Kyllä tämä on tarjous, jos mikä!
        ”Tulkaa minun tyköni, kaikki työtätekeväiset ja raskautetut, niin minä annan teille levon.”
        Matt 11:28


    • Anonyymi

      On sulaa hulluutta hyväksyä huijarin tarjous.
      Jeesus oli vain avioton lapsi joka tienasi itselleen ja poikaystävilleen soppaa sekavilla puheilla. Myöhemmin tarinaa kehiteltiin ja legenda kasvoi järjettömiin mittoihin.

      • Anonyymi

        Sitä on nykyään monenlaista huijaria liikkeellä, uskomattomine tarinoineen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitä on nykyään monenlaista huijaria liikkeellä, uskomattomine tarinoineen.

        Jos joku juttu vaikuttaa liian hyvältä ollakseen totta, niin se ei ole totta.


    • Anonyymi

      Tasan tarkkaan on näin.

      Ps. 14:1 "Veisuunjohtajalle; Daavidin virsi. Hullu sanoo sydämessänsä: "Ei ole Jumalaa". Turmiollinen ja iljettävä on heidän menonsa; ei ole ketään, joka tekee, mikä hyvää on.

      Ps. 53:1 "Veisuunjohtajalle; veisataan kuin: "Sairaus"; Daavidin mietevirsi.(53:2) Hullu sanoo sydämessänsä: "Ei ole Jumalaa". Turmiollinen ja iljettävä on heidän väärä menonsa; ei ole ketään, joka tekee sitä, mikä hyvä on.

    • Anonyymi

      Noin on. Hullutkin on fiksumpia.

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Meidän oma pikku vanhuksemme on tehnyt saman tempun lukuisia kertoja.
        Tämä temppu noudattaa aina samaa kaavaa.
        Tämä kaava menee seuraavanlaisesti:
        Ensin hän mahtipontisesti, omalla nimimerkillään ilmoittaa vetäytyvänsä palstalta. Me kaikki olemme toki uskovamme hänen ilmoituksensa. Kyllähän hän nyt sentään sanansa pitää! No, annahan olla, hän alkaa kuitenkin kirjoittamaan anonyyminä ja tekeytyy ihailijaksi ja kannattajaksi, siis itsensä ihailijaksi! Me olemme taas uskovinamme, että hänellä on tällaisia ihailijoita, toki, toki, mitenkäs muuten.
        Sitten lopulta hän ilmestyy takaisin, täysin sen ”pyhän” lupauksen unohtaneensa, jonka hän uljaasti antoi.
        Näin tulee käymään nytkin!


    • Anonyymi

      On ymmärrettävää heikkoutta, jos elämän ja kuoleman sietämättömyyttä ei kestä ilman taivastonttukuvitelmia.

    • Anonyymi

      En kieltäydy, saa pelastaa! Tietysti sillä edellytyksellä, että olen jotenkin hädässä. Nyt en ole!

      • Anonyymi

        Toivotaan sinulle sitten hätätila, sinun iankaikkisuutesi tähden!


    • Ei tuo Jeesuksen unohtaminen täällä maan äärissä mitään hulluutta välttämättä ole. Löysin eräältä muslimien foorumilta dokumentin, jossa oli Nooan testamentaamia ohjeita jälkeensä tuleville. Ohjeena maan äärille hän sanoi: Uskokaa yksin LUOJAAN sillä Messiaista tai kenestäkään toisesta ei ole teille apua.

      Maan äärissä pitäisi siis uskoa yksin Luojaan. Jeesustelu täällä on ainakin itselleni ollut melko turhaa. Sen sijaan Jehovan todistajilta ja matkasta Israeliin sain jonkin verran puhtia elämääni. Mutta Jehovan palelijatkin ovat raamatun mukaan SOKEITA. Niinpä Jehova lupaakin: Minä etsin käsiini ne, jotka eivät minua tunne, ne jotka eivät ole edes kuulleet nimeäni mainittavan ja parannan heidät ja teen heistä vuorteni perilliset.

      Helvetin sääli on, että itsekin esitän heikkoa ja vammaista tekopyhästi, vaikka oikeita sokeita ja invaliideja ja sairaita on paljon olemassa. En välttämättä olisi elämässäni tarvinnut mitään höpötystä taivaan ei-arvollisista olioista tai muistakaan olioista, vaan olisi minun tullut luottaa itseeni.

    • Anonyymi

      No sitten mä oon ihan hullu, ei voi mitään.

    • Anonyymi

      Onko tepuli viisas

    • Anonyymi

      Onko tepuli viisas

    • Anonyymi

      Aloita päiväsi jakeella. Jos se käskee rakentamaan arkin , valmista sellainen.

    • Anonyymi

      Niin, muutenhan on keksittävä lakia itse.

    • Anonyymi

      Jumala haluaa pelastaa kaikki, mutta koska hän ei pakota, niin kaikki eivät pelastu.

      • Anonyymi

        Ei kaikki nekään pelastu jotka haluaisivat pelastuksen.


    • Anonyymi

      Pois se minusta, että niin tekisin.

    • Anonyymi

      Edelleen mitään ei tapahdu vaikka rukoilin ja luin Raamattua miten ottaa pelastus vastaan jos ei vaan syntejä saa anteeksi tai uskoa

    • Anonyymi

      Samanlaista hullutta kuin hylätä Maan vetovoima.

    • Anonyymi

      Se on ihmisen pahin virhe!

    • Anonyymi

      Amen. Niin se on tää juttu. Ja meininkikin.

    • Anonyymi

      Niin on. Ja maskin kanssa hulluutta ja mielettömyyttä.

    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      54
      4336
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2209
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1724
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1468
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      23
      1400
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1278
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1195
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1126
    9. 22
      1076
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1004
    Aihe