Onks täällä semmosia naisia, jotka imettää kaikkee mikä liikkuu? Mä haluaisin nähdä? 😊😁
Vastaukset 14
- anonyymi_bOP
Siis nainen, joka imettää itseään ja liikkuu?
- anonyymi_dET
Jou86 kirjoitti:
Eiku, kaikkee mikä liikkuu
Siis nainen liikku ja antaa muiden liikkujien samalla imeä?
anonyymi_dET kirjoitti:
Siis nainen liikku ja antaa muiden liikkujien samalla imeä?
Eiku se imettää kaikkee mikä liikkuu! 😡
- Onko
Onko?
- Onko
???
- mitäimee
Onko joku ymmärtänyt mitä tämä aloittaja hakee?
- Tissi86
😁😁😁
- Niinmikäoli
Naista joka imettää kaikkea mikä liikkuu? Imetän mun lasta ja saa mieskin imeä, mutta en mä mun kissoja imetä vaikka ovatkin sut liikkuvaa sorttia.
- Anonyymi
Aloitajalla on liian hoono soome jotta alkuasukkaat sitä ymmärtäisi. Kantsis miettiä mitä kirjoittaminen tarkoittaa. Arvatenkin tarkoitus oli päinvastainen mutta nyt se oli huvittavaa. Toisaalta sellaiset naiset ovat jostain pöpilästä vapaalla.
- Anonyymi
Aloittajan suomenkielentaito on erittäin hyvää. Sinulla sen sijaan taitaa olla enemmänkin vaikeuksia kun et edes tiedä mitä tarkoittaa kirjoittaminen.
Toisinsanoen, olet idiootti.
Mä halusin imee tissejä, niin et nainen siis imettäis mua (mut ilman maitoa). Ois hemmetin kiihottavaa.
- Anonyymi
Tissien imeminen on todella kiihottavaa. Kun otan naiseni nännin suuhun, se saa aikaan sen että hän haluaa heti kulliani pillureikäänsä. Yleensä ensin annan pusun tai pari pimpalle, joskus sitä ei malta lopettaa ja hän saa ensiorkkunsa suuhuni.
Ketjusta on poistettu 21 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1082227- 103896
- 66843
- 47818
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???21776Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha518725Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76650- 65630
Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik23590- 57561