Minulla olisi asiaa

Olen huolestunut täällä kirjoittelevien asenteista.

Siispä:
"Ehtoohetkinä kuule Minua.
Mestarisi, askelten äänen lähestymistä.

Päiväni on ollut pitkä ja raskas
aivan kuten sinunkin päiväsi.

Olen seissyt monien sydänten ovella.
Olen kolkuttanut ja pyytänyt päästä sisälle.
Mutta minua on vastustettu.

Näen edessäni vanhuksia, jotka eivät vielä ole omistaneet Minua.
Näen pettyneitä ihmisiä, elämänsä iltaan saapuneita miehiä ja naisia, jotka voisivat olla onnellisia, kunhan vain olisivat avanneet sydämensä oven Minulle.
Täyttäisin heidän kaipauksensa.
Antaisin heille mitä kukaan toinen ei voi heille antaa.

Näen edessäni nuorisoa, joka kulkee remuavaa tietään välinpitämättömänä kutsuni suhteen.

Minä odotan heitä jokaista.
Minä kolkutan
Minä vetoan.
Minä kutsun.
Minä odotan.
Mutta Minua ei kuunnella.
Minusta ei välitetä.
Minua hyljeksitään.

Olin välimiehenä Isän ja ihmisten välillä.
Nyt sinun lapseni täytyy olla välimiehenä Minun ja ihmisten välillä.
Sinun lapseni täytyy olla kanava, jota myöten tarjoamani apua voi virrata ihmisten sydämiin."

Eikö mikään sulata kylmiä sydämiänne?

5

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jout5788

      Siitä vaan vaihtamaan vanhusten vaippoja ja huolehtimaan muista hädänalaisista.

    • Eimitäänasiaa

      Tule pois sieltä kärryvartiosta. Ihmiset ja varsinkin nuoriso, vaan kävelee päätään poispäin kääntäen ohitse. Kylmähän siellä on tyhjän panttina pönöttää. Ketään ei sinun asiasi kiinnosta.
      Luovu ja ala elämään...

      • aikaan

        Elämään, miten? Luovuttaminen ei vie elämään, päinvastoin. Paavalin asenne mallina: "Jos näet julistan hyvää uutista, niin se ei ole minulle ylpeilyn syy, sillä minun täytyy se tehdä. Todellakin voi minua, jos en julistaisi hyvää uutista, sillä minun täytyy tehdä se. Todellakin voi minua, jos en julistaisi hyvää uutista." 1. Kor. 9:16. Loppuosa luvusta kertoon, miten Paavali teki työtä maksutta jakoko sydämestään. Malli meille. "Tukalaan aikaan, suotuisaan aikaan."


      • aikaan kirjoitti:

        Elämään, miten? Luovuttaminen ei vie elämään, päinvastoin. Paavalin asenne mallina: "Jos näet julistan hyvää uutista, niin se ei ole minulle ylpeilyn syy, sillä minun täytyy se tehdä. Todellakin voi minua, jos en julistaisi hyvää uutista, sillä minun täytyy tehdä se. Todellakin voi minua, jos en julistaisi hyvää uutista." 1. Kor. 9:16. Loppuosa luvusta kertoon, miten Paavali teki työtä maksutta jakoko sydämestään. Malli meille. "Tukalaan aikaan, suotuisaan aikaan."

        aikaan 31.1.2019 13:51

        <>Paavalin asenne mallina:><

        Lienee kyseessä sama Paavali, joka kertoi uutisen saarnatun jo omana elinaikanaan jakeen Kol. 1:23 mukaan:

        ”...edellyttäen tietysti, että pysytte uskossa, perustukselle laskettuina ja vakaina, horjahtamatta pois sen hyvän uutisen toivosta, jonka olette kuulleet ja jota on saarnattu kaikessa luomakunnassa, joka taivaan alla on. Tämän hyvän uutisen palvelijaksi minä, Paavali, olen tullut.” (Kol. 1:23 UMK)

        Ja edelleen sama Paavali, joka oikei Jehovan sanan auktoriteetilla laukoi tällaista:

        ”Sillä tämän sanomme teille Jehovan sanan perusteella, että me elossa olevat, jotka säilymme Herran läsnäoloon, emme millään tavoin tule edeltämään niitä, jotka ovat nukahtaneet pois, sillä Herra itse laskeutuu taivaasta käskyhuudon, ylienkelin äänen ja Jumalan trumpetin kuuluessa, ja ne, jotka ovat kuolleita Kristuksen yhteydessä, nousevat ensin. Jälkeenpäin meidät elossa olevat, jotka säilymme, temmataan yhdessä heidän kanssaan pilvissä Herraa vastaan ilmaan, ja näin me tulemme aina olemaan Herran kanssa. Lohduttakaa siis jatkuvasti toisianne näillä sanoilla.” (1. Tess. 4:15-18 UMK)

        Eli sama Paavali, jonka Jeesus petti paluulupauksellaan ja Paavali tuossa tuossa sitten osoitti käytännössä kuinka luotettava viittaamansa Jehovan sana on. Mutta ainakin Paavalilla oli jutuissaan asenne kohdallaan.


      • kolporteerausta
        aikaan kirjoitti:

        Elämään, miten? Luovuttaminen ei vie elämään, päinvastoin. Paavalin asenne mallina: "Jos näet julistan hyvää uutista, niin se ei ole minulle ylpeilyn syy, sillä minun täytyy se tehdä. Todellakin voi minua, jos en julistaisi hyvää uutista, sillä minun täytyy tehdä se. Todellakin voi minua, jos en julistaisi hyvää uutista." 1. Kor. 9:16. Loppuosa luvusta kertoon, miten Paavali teki työtä maksutta jakoko sydämestään. Malli meille. "Tukalaan aikaan, suotuisaan aikaan."

        "Jos näet julistan hyvää uutista, niin se ei ole minulle ylpeilyn syy"

        Kyllä se voi jehovantodistajalle olla myös ylpeilyn syy. Tienraivaajille ei riitä, että he käyvät paljon kentällä, vaan kaikkien muidenkin täytyy tietää se (tienraivaajaksi nimittämisen kautta). Miksi edes pitää olla tuollainen nimike? Jokainenhan voi soitella tuntemattomien ihmisten ovikelloja ja seistä kärryn vieressä muutenkin niin paljon kuin haluaa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ilouutinen! Anniina Valtonen heitti jymy-yllätyksen - Tämä ei jätä kylmäksi!

      Ohhoh, tämäpä ylläri! Anniina Valtonen sai puolisonsa kanssa lapsen viime vuoden lopulla. Lue lisää: https://www.suomi2
      Suomalaiset julkkikset
      42
      3303
    2. Ootko muuten vieläkään hiffannut

      Että en kuulu sinun maailmaasi? On meissä samaa, ja samaa aaltopituutta oli, mutta tunsin oloni usein hyvin vaivautuneek
      Ikävä
      183
      1841
    3. Mistä vuodesta

      lähtien olet ikävöinyt kaivattuasi?
      Ikävä
      166
      1806
    4. Miten nyt sanoisin

      tämän sinulle. Oletko mielessäni päivittäin, kysyin itseltäni ja vastaus oli, kyllä olet. Yllätyin, päädyin oudoille tei
      Ikävä
      88
      1635
    5. Susta on tullut

      Ihana nainen. ❤️
      Ikävä
      55
      1447
    6. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      356
      1271
    7. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      113
      1100
    8. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      96
      1091
    9. Tämä ei voi jatkua

      Näin. Eilisen jälkeen tulin siihen tulokseen.
      Ikävä
      55
      1044
    10. Voitko vain unohtaa

      Minut. En ole sinun arvoisesi
      Ikävä
      61
      994
    Aihe