Minulla olisi asiaa

Olen huolestunut täällä kirjoittelevien asenteista.

Siispä:
"Ehtoohetkinä kuule Minua.
Mestarisi, askelten äänen lähestymistä.

Päiväni on ollut pitkä ja raskas
aivan kuten sinunkin päiväsi.

Olen seissyt monien sydänten ovella.
Olen kolkuttanut ja pyytänyt päästä sisälle.
Mutta minua on vastustettu.

Näen edessäni vanhuksia, jotka eivät vielä ole omistaneet Minua.
Näen pettyneitä ihmisiä, elämänsä iltaan saapuneita miehiä ja naisia, jotka voisivat olla onnellisia, kunhan vain olisivat avanneet sydämensä oven Minulle.
Täyttäisin heidän kaipauksensa.
Antaisin heille mitä kukaan toinen ei voi heille antaa.

Näen edessäni nuorisoa, joka kulkee remuavaa tietään välinpitämättömänä kutsuni suhteen.

Minä odotan heitä jokaista.
Minä kolkutan
Minä vetoan.
Minä kutsun.
Minä odotan.
Mutta Minua ei kuunnella.
Minusta ei välitetä.
Minua hyljeksitään.

Olin välimiehenä Isän ja ihmisten välillä.
Nyt sinun lapseni täytyy olla välimiehenä Minun ja ihmisten välillä.
Sinun lapseni täytyy olla kanava, jota myöten tarjoamani apua voi virrata ihmisten sydämiin."

Eikö mikään sulata kylmiä sydämiänne?

5

118

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jout5788

      Siitä vaan vaihtamaan vanhusten vaippoja ja huolehtimaan muista hädänalaisista.

    • Eimitäänasiaa

      Tule pois sieltä kärryvartiosta. Ihmiset ja varsinkin nuoriso, vaan kävelee päätään poispäin kääntäen ohitse. Kylmähän siellä on tyhjän panttina pönöttää. Ketään ei sinun asiasi kiinnosta.
      Luovu ja ala elämään...

      • aikaan

        Elämään, miten? Luovuttaminen ei vie elämään, päinvastoin. Paavalin asenne mallina: "Jos näet julistan hyvää uutista, niin se ei ole minulle ylpeilyn syy, sillä minun täytyy se tehdä. Todellakin voi minua, jos en julistaisi hyvää uutista, sillä minun täytyy tehdä se. Todellakin voi minua, jos en julistaisi hyvää uutista." 1. Kor. 9:16. Loppuosa luvusta kertoon, miten Paavali teki työtä maksutta jakoko sydämestään. Malli meille. "Tukalaan aikaan, suotuisaan aikaan."


      • aikaan kirjoitti:

        Elämään, miten? Luovuttaminen ei vie elämään, päinvastoin. Paavalin asenne mallina: "Jos näet julistan hyvää uutista, niin se ei ole minulle ylpeilyn syy, sillä minun täytyy se tehdä. Todellakin voi minua, jos en julistaisi hyvää uutista, sillä minun täytyy tehdä se. Todellakin voi minua, jos en julistaisi hyvää uutista." 1. Kor. 9:16. Loppuosa luvusta kertoon, miten Paavali teki työtä maksutta jakoko sydämestään. Malli meille. "Tukalaan aikaan, suotuisaan aikaan."

        aikaan 31.1.2019 13:51

        <>Paavalin asenne mallina:><

        Lienee kyseessä sama Paavali, joka kertoi uutisen saarnatun jo omana elinaikanaan jakeen Kol. 1:23 mukaan:

        ”...edellyttäen tietysti, että pysytte uskossa, perustukselle laskettuina ja vakaina, horjahtamatta pois sen hyvän uutisen toivosta, jonka olette kuulleet ja jota on saarnattu kaikessa luomakunnassa, joka taivaan alla on. Tämän hyvän uutisen palvelijaksi minä, Paavali, olen tullut.” (Kol. 1:23 UMK)

        Ja edelleen sama Paavali, joka oikei Jehovan sanan auktoriteetilla laukoi tällaista:

        ”Sillä tämän sanomme teille Jehovan sanan perusteella, että me elossa olevat, jotka säilymme Herran läsnäoloon, emme millään tavoin tule edeltämään niitä, jotka ovat nukahtaneet pois, sillä Herra itse laskeutuu taivaasta käskyhuudon, ylienkelin äänen ja Jumalan trumpetin kuuluessa, ja ne, jotka ovat kuolleita Kristuksen yhteydessä, nousevat ensin. Jälkeenpäin meidät elossa olevat, jotka säilymme, temmataan yhdessä heidän kanssaan pilvissä Herraa vastaan ilmaan, ja näin me tulemme aina olemaan Herran kanssa. Lohduttakaa siis jatkuvasti toisianne näillä sanoilla.” (1. Tess. 4:15-18 UMK)

        Eli sama Paavali, jonka Jeesus petti paluulupauksellaan ja Paavali tuossa tuossa sitten osoitti käytännössä kuinka luotettava viittaamansa Jehovan sana on. Mutta ainakin Paavalilla oli jutuissaan asenne kohdallaan.


      • kolporteerausta
        aikaan kirjoitti:

        Elämään, miten? Luovuttaminen ei vie elämään, päinvastoin. Paavalin asenne mallina: "Jos näet julistan hyvää uutista, niin se ei ole minulle ylpeilyn syy, sillä minun täytyy se tehdä. Todellakin voi minua, jos en julistaisi hyvää uutista, sillä minun täytyy tehdä se. Todellakin voi minua, jos en julistaisi hyvää uutista." 1. Kor. 9:16. Loppuosa luvusta kertoon, miten Paavali teki työtä maksutta jakoko sydämestään. Malli meille. "Tukalaan aikaan, suotuisaan aikaan."

        "Jos näet julistan hyvää uutista, niin se ei ole minulle ylpeilyn syy"

        Kyllä se voi jehovantodistajalle olla myös ylpeilyn syy. Tienraivaajille ei riitä, että he käyvät paljon kentällä, vaan kaikkien muidenkin täytyy tietää se (tienraivaajaksi nimittämisen kautta). Miksi edes pitää olla tuollainen nimike? Jokainenhan voi soitella tuntemattomien ihmisten ovikelloja ja seistä kärryn vieressä muutenkin niin paljon kuin haluaa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1333
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      693
    4. 50
      577
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      441
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    Aihe