anna uusi vahva henki
Luo minuun puhdas sydän ja
13
62
Vastaukset
- Menneetajat
On tulossa tulosta lisää. Jälkipolville arvokasta myöhäisillan tietoa. Toivotaan, että uusi sukupolvi hyödyntää paremmin.
- Menestyjiä
Ajatteleva massa harvoin oikeassa. Historia todistusaineistona. Siksi luotan omiin. Perineet sivistyneet ajatukset.
- Vanhempaintyövoitto
Töitä tehty paljon jotta antaa heille siunausta valitsemalle tielleen.
- vanhempainrahat
Hullu paljon töitä tekee viisas vähemmällä.
- Kasvatustieteilijä
Yhteiskunta ottakoon vastaan työmme hedelmät. Pitäköön hyvää huolta kuin mekin olemme pitäneet. Näin syntyy hyvää tulosta.
- maailmamuuttuu
Ei suojatyöpaikoilla nykyään elä.
- Jäärätväistyköön
Tämä oppi menköön kaikkien korviin ja se hyväksi on nähty.
Vanha valta murtuu uusi nouskoon ylös ja korkealle.
Unohdettakoon pettuturit ja väärintekijät hiljaisuudessa. Heidän tekonsa ja vääristyneet mielikuvansa oikeudesta ja puhtaudesta.- maksunaika
Sen minkä taakseen jättää sen edestään löytää, ei kansa unohda väärintekijöitä.
- sinetti777
Olet Jumalan edessä ja Jeesuksen Kristuksen nimessä ja sovinto veressä, rukoilen puolestasi.
Pyhän Hengen rauha on sydämessäni. Nyt se voihdoin tapahtuu!
Kiitos Jeesus, sillä olemme voittajan puolella!
Amen.- sinetti777
se ei ollutkaan Jumala sydämmessäni vaan veritulppa
- tehmies24v
älä sinetti murehdi minua, ite minä tämän tien valitsin, yksin minä tulin tähän maailmaan, yksin minä täällä elän ja yksin minä täältä lähden..ja ne teot mitä teen nyt sinä et kestäs nähdä..tosi kaunista että jaksat välittää, mut välitä ihmisistä jotka oikeesti sitä tarvitsee...afrikassa on lapsia afrikan johtajuude takia mitkä oikeesti tarvitsee sua...noi sanat yhdelle siellä voi pelastaa elämän, sun sanat mulle, ei ole merkitystä mulle
- sinetti777
Miksi voitttajat ovat pahoja
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/988ee0f8-b36f-4703-b808-305ba0d735d8
Jumala suojelee pahoja ihmisiä ja katsellee Kakkivoipana vieressä..- pahatsuvut
Sukulaiset avaimilla kulkee ja motiivit omistaa.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!1082264- 841975
- 531566
Nyt tiedän
Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai501506- 1531476
Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I481384Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1441314Kepun hegemonia jatkumassa vankkana Puolangalla
Tuuliviirien vallankumous jäi pahasti piippuun!261156- 1111128
Paraneeko ilmapiiri nyt?
Paraneeko kunnallispolitiikan ilmapiiri nyt kun persuilla meni vaalit päin pers3ttä ja änkyräpersut tipahtivat vilttiket251084