anna uusi vahva henki
Luo minuun puhdas sydän ja
13
<50
Vastaukset
- Menneetajat
On tulossa tulosta lisää. Jälkipolville arvokasta myöhäisillan tietoa. Toivotaan, että uusi sukupolvi hyödyntää paremmin.
- Menestyjiä
Ajatteleva massa harvoin oikeassa. Historia todistusaineistona. Siksi luotan omiin. Perineet sivistyneet ajatukset.
- Vanhempaintyövoitto
Töitä tehty paljon jotta antaa heille siunausta valitsemalle tielleen.
- vanhempainrahat
Hullu paljon töitä tekee viisas vähemmällä.
- Kasvatustieteilijä
Yhteiskunta ottakoon vastaan työmme hedelmät. Pitäköön hyvää huolta kuin mekin olemme pitäneet. Näin syntyy hyvää tulosta.
- maailmamuuttuu
Ei suojatyöpaikoilla nykyään elä.
- Jäärätväistyköön
Tämä oppi menköön kaikkien korviin ja se hyväksi on nähty.
Vanha valta murtuu uusi nouskoon ylös ja korkealle.
Unohdettakoon pettuturit ja väärintekijät hiljaisuudessa. Heidän tekonsa ja vääristyneet mielikuvansa oikeudesta ja puhtaudesta.- maksunaika
Sen minkä taakseen jättää sen edestään löytää, ei kansa unohda väärintekijöitä.
- sinetti777
Olet Jumalan edessä ja Jeesuksen Kristuksen nimessä ja sovinto veressä, rukoilen puolestasi.
Pyhän Hengen rauha on sydämessäni. Nyt se voihdoin tapahtuu!
Kiitos Jeesus, sillä olemme voittajan puolella!
Amen.- sinetti777
se ei ollutkaan Jumala sydämmessäni vaan veritulppa
- tehmies24v
älä sinetti murehdi minua, ite minä tämän tien valitsin, yksin minä tulin tähän maailmaan, yksin minä täällä elän ja yksin minä täältä lähden..ja ne teot mitä teen nyt sinä et kestäs nähdä..tosi kaunista että jaksat välittää, mut välitä ihmisistä jotka oikeesti sitä tarvitsee...afrikassa on lapsia afrikan johtajuude takia mitkä oikeesti tarvitsee sua...noi sanat yhdelle siellä voi pelastaa elämän, sun sanat mulle, ei ole merkitystä mulle
- sinetti777
Miksi voitttajat ovat pahoja
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/988ee0f8-b36f-4703-b808-305ba0d735d8
Jumala suojelee pahoja ihmisiä ja katsellee Kakkivoipana vieressä..- pahatsuvut
Sukulaiset avaimilla kulkee ja motiivit omistaa.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3076992Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652089- 1751807
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151307- 1121257
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691190Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71176RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541086Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411041Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288992