YLEN SUOSITTU ARTISTI ?

9

102

Vastaukset 9

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Cacofööni

Olen ihmetellyt itse , miksi tätä J.Karjalaisen jodlausta pitää Radio Suomessa soittaa lähes joka ikinen päivä!? Ja toinen annos tulee vielä maakuntaradiossa..mikähän "diili" siellä on tehty, varsin räikeästi ylisoitettu artisti.

• ehdoton.kärkinimi

Onhan tuo Suomen ehdotonta kärkikastia vaikka Lateen ei musiikki uppoaisikaan. Etenkin naiset tykkää.

• Naiset nyt tykkäävät irakilaisista aasin pökkijöistäkin ! ei se tarkoita että tykkäyksen kohde olisi huippuartisti, ainakaan laulupuolella !

Late Lapista.

• laulajia.riittää
        Late_Lapista1 kirjoitti:

Naiset nyt tykkäävät irakilaisista aasin pökkijöistäkin ! ei se tarkoita että tykkäyksen kohde olisi huippuartisti, ainakaan laulupuolella !

Late Lapista.

Laulun lurittelijoita nyt on maailma täynnä. Tutun naapurini tyttölapsi oli kanssa 90-luvulla kova laulamaan. Ei siitä silti artistia tullut. Artistit on täysin erikseen. Juha on "huippu" sellainen vaikka se ilmeisesti Latea harmittaa.

• Ei_saatana

Hupaisaa kun jostan Tubettajistakin tehdään laulajia...

• leila-löi-lailaa

Joikuminen on arvossaan lapissa, koska se on pelkkää valittamista ja sopii hyvin heille.

• marmattaja

Yhä Lapion yhden biisin kun kuulee,niin loput on yhtä ja samaa vaikerrusta.

• nettiratio

Paras radioasema on Radio Nostalgia - Kotimaiset aarteet. Suomenkielistä musaa ympäri vuorokauden ilman mitään turhia aivopesulätinöitä.

• Anonyymi

No nyt on tämäkin ohjelmakanava lakkautettu.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta

Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei
      Kansallinen Kokoomus
      339
      1185
    2. Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL

Martina on kasvattanut fiksun tyttären.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      401
      1115
    3. Muuttaisitko kaivattusi luokse

heti asumaan? 🛒
      Ikävä
      102
      915
    4. Mitä kaivattusi

pelkää? 👻
      Ikävä
      82
      827
    5. Samassa kylässä asuu yks mies...

Jota en voi sietää... yök!
      Ikävä
      78
      802
    6. Mitä odotat kohtaamiselta?

Niin, otsikossa kysymys.
      Ikävä
      82
      746
    7. Mä olen tosi

Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui
      Ikävä
      39
      680
    8. Sanotaan se sitten tässä

Rakastan sua mies varmaan.
      Ikävä
      37
      676
    9. Olet kuin minä

Jännä huomata tämä kerta toisensa jälkeen eikö ❤️
      Ikävä
      50