lasten joukkoraiskaajia Ouluun
https://www.youtube.com/watch?v=WbiuFsAUonI
Anarkistit vaatii lisää
2
<50
Vastaukset
- uhri
Ns. spugeradioon eli sosiopaattien rikolliseen ja mielisairaaseen meluhäirintään Helsingin eri kaupunginosissa ovat lähes kaikki kyllästyneet. Näitä sosiopaatteja on monia, miehiä ja naisia ja he suoltavat ilmeisesti radioaaltoja käyttäen ilkeämielistä ja muuta tekstiä kaikkien kuultavaksi, vaikkei kukaan sitä halua kuunnella. He kaiuttavat tekstejään esim. kauppakeskuksissa, kirjastoissa, yksityistaloissa ja niiden pihoilla. Taroitus on vain aiheuttaa ihmisiä häiritsevää melusaastetta. He ovat toimineet esim. Vallillassa, Malmilla ja Pukinmäessä sekä tänä vuonna ja viime vuonna. He itse kutsuvat melusaastettaan spugeradioksi.
Jos tiedät tähän toimintaan osallistuvia henkilöitä tai muuten kärsit heidän tahallisesti aiheuttamastaan puhemelusta, tee rikosilmoitus esim. internetissä osoitteessa: www.poliisi.fi. Kaikille kaikuvan äänen tuottaminen on luvanvaraista toimintaa ja tähän päivin öin jatkuvaan ilkeilyyn, jota ei voi sulkea itse pois mitenkään kuten esim. radiota, ei lupaa viranomaisilta voi koskaan saadakaan. Luvan voi saada haettuaan esim. festifaalien musiikkin, joka tapahtuu tietyn ajan ja tietyllä alueella - muttei tällaiseen jatkuvaan tai milloin missäkin esiintulevaan puheäänimetelöintiin, jonka tarkoituksena on vain tuottaa yhteiskuntaan häiriötä.
Tee rikosilmoitus myös jos olet joutunut tämän häirinnän vainoamiseksi tai se häiritsee sinua. Itse olen jo tehnyt kaksikin rikosilmoitusta tästä toiminnasta. Poliisi kaipaa vain lisätietoja ja toisetkin rikosilmoitukset antavat poliisille kuvaa toiminnan laajuudesta. Jos teet rikosilmoituksen netissä, kannattaa käyttää julkisia internet-yhteyksiä, esim. kirjastossa. Omaa konetta käytettäessä sen ip-osoitteen voi jäljittää. - Näinonpoijjaahhhhht
No mites on tuon Teuvon kanssa! Hehe,
Vitsi että Loman kelpaa kansalle koska...... kansämme on nyt sellaista kun kirkko opettaaä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3076952Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652079- 1751807
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151307- 1121257
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691190Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71166RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541086Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411041Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288982