Pääsevätkö punatukkaiset taivaaseen?

Mitä sanoo laitalössi?

Meinaan vaan kun lössin taholta tulee usein esiin kamalimpina esimerkkeinä nämä PUNAtukkaiset naispapit.

Siis PUNAtukkaiset...

PUNA...

16

145

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • serious

      Sinulla on kyllä yleensä aivan järkeviä aloituksia!

      • Yleensä on mutta joskus täytyy alentua laitalössin tasolle.


      • serious

        Noh, sitä saa mitä tilaa. Siunausta sinulle kuitenkin.


    • lfdw

      Punatukkaisiakin on kahdenlaisia, värjättyjä ja aitoja. Laitalössi ei varmaan ole vielä ole käsittänyt kummastako on kyse. Toiviainen ainakin tuomittiin palstalla helvettiin olipa kyse kummasta tahansa.

      • Entäs jos naispappi on vetänyt päänsä kaljuksi?


      • vihaongelmia
        jjeeves kirjoitti:

        Entäs jos naispappi on vetänyt päänsä kaljuksi?

        Ihan sama onko punatukkainen vai kalju. Misogynistifundiksien mielestä ainoa hyvä nainen on kuollut nainen.


    • sananlasku

      On sanottu, että ...

      Kiltit tytöt pääsevät taivaaseen, mutta tuhmat tytöt minne vaan - - paitsi eivät tietenkään enää taivaaseen pääse.

      • Pudis55

        Mitä iloa Jesselle olisi kilteistä tytöistä? Tietysti tuhmat pääsevät taivaaseen, ohituskaistaa myöten.


      • JumalanSanaa
        Pudis55 kirjoitti:

        Mitä iloa Jesselle olisi kilteistä tytöistä? Tietysti tuhmat pääsevät taivaaseen, ohituskaistaa myöten.

        Jeesus on se tie taivaaseen eikä ohituskaistoja ole!

        Joh. 14:6

        Jeesus sanoi hänelle: "Minä olen tie ja totuus ja elämä; ei kukaan tule Isän tykö muutoin kuin minun kauttani.

        Se joka yrittää ohituskaistan kautta on ryöväri ja varaas.

        Joh. 10:1

        "Totisesti, totisesti minä sanon teille: joka ei mene ovesta lammastarhaan, vaan nousee sinne muualta, se on varas ja ryöväri.


      • JumalanSanaa kirjoitti:

        Jeesus on se tie taivaaseen eikä ohituskaistoja ole!

        Joh. 14:6

        Jeesus sanoi hänelle: "Minä olen tie ja totuus ja elämä; ei kukaan tule Isän tykö muutoin kuin minun kauttani.

        Se joka yrittää ohituskaistan kautta on ryöväri ja varaas.

        Joh. 10:1

        "Totisesti, totisesti minä sanon teille: joka ei mene ovesta lammastarhaan, vaan nousee sinne muualta, se on varas ja ryöväri.

        Matt. 25: 31- 45 on kriteerit, mm. Raamatun mukaan.


    • Ainakin 1450-luvulla alkaneissa noitavainoissa punainen tukka yhdistettiin noituuteen. Suuri osa noituudesta tuomituista naisista oli punahiuksisia.

      • capiche

        Ex-naapurin lapset pelkäsivät minua 2000-luvun alussa punaisen tukan ja sinisten silmien takia. Koska heidän kulttuurissaan ne tosiaan yhdistettiin noituuteen. En aio kuitenkaan kysyä laitalössiltä lupaa taivaaseen pääsyyn.:)


    • Jos tuonpuoleinen tarkoittaa jotain kuoleman jälkeistä elämää,niin uskallan sanoa, että ei, punatukkaiset, sen enempää kuin muutkaan eivät pääse taivaaseen.
      Koska mitään tuonpuoleista ei ole olemassakaan.

      Ihmisen tietoisuus on aivoissa ja jos ne kuolee, häviää myös tietoisuus. Se on The End.

    • kuka-tietää

      Mihin mahtavat joutua uskonlahkojen naispuoliset pastorit, ns. evankelistat ja saarnaajat?

      • Ihanko tosissasi meinaat, että siinä on joku ero vastaaviin äijänkäppyröihin verrattuna?


      • Ihanko tosissasi meinaat, että siinä on joku ero vastaaviin äijänkäppyröihin verrattuna?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jes! Miljoonat diesel-autot joutumassa ajokieltoon

      Erittäin hyvä ilmastouutinen! https://www.iltalehti.fi/autouutiset/a/a1277257-1244-4700-9bd7-399ef4d4313c "Tuo ajokiel
      Maailman menoa
      470
      5558
    2. Halkokarilla ammuttu

      Halkokarin uimarannan metsissä/tiellä poliiseja juoksenteli n.13.30.Onko pahvihousut setvimässä sukuriitoja?
      Kokkola
      26
      2407
    3. Yle aamu taas huolissaan laittomasti maassa olevien terveydenhuollosta

      Yle se jaksaa aina nostaa tämän asian esille, vaikka ei pitäisi. Laittomasti maassa olevat pitää säilöä ja karkoittaa, e
      Maailman menoa
      208
      1666
    4. Mitä tehdä kun eräs henkilö seuraa puhelintani

      Ja informoi asioitani ulkopuolisille ja ei kyse ei ole viranomaisista vaan sairaasta yksilöstä joka ei jätä rauhaan vaan
      Ikävä
      190
      1451
    5. Odotan että eroat

      Sitten vasta meidän suhde voisi alkaa. En halua mihinkään pettämiskuvioihin mukaan. Sun pitäis siis ottaa riski, että jä
      Ikävä
      69
      1428
    6. Mitä haluat

      Toisesta vai haluatko mitään
      Ikävä
      156
      1401
    7. Maailmankaikkeuden synty

      Universumi syntyi reilut 14 miljardia vuotta sitten ns alkuräjähdyksessä. Aluksi laajentuminen tapahtui jopa valoa nopea
      Luterilaisuus
      230
      1110
    8. Jengi haluaa että

      Lähden täältä pois. Syystä että? Antaa tulla syitä nyt.... Huomenta sitten viimeisen kerran. 💔🐺🖤
      Ikävä
      190
      1103
    9. Tuli yhtäkkiä kova ikävä sinua, J

      Olisitpa täällä, niin voisin halata ja suukottaa sinua juuri nyt... Vaikka tilanne on mikä se on, enkä voi tätä oikeass
      Ikävä
      76
      1037
    10. Makea kysymys

      Tiedätkö onko kaivattusi perso makealle? 😋
      Ikävä
      92
      1018
    Aihe