Pääsevätkö punatukkaiset taivaaseen?

Mitä sanoo laitalössi?

Meinaan vaan kun lössin taholta tulee usein esiin kamalimpina esimerkkeinä nämä PUNAtukkaiset naispapit.

Siis PUNAtukkaiset...

PUNA...

16

208

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • serious

Sinulla on kyllä yleensä aivan järkeviä aloituksia!

• Yleensä on mutta joskus täytyy alentua laitalössin tasolle.

• serious

Noh, sitä saa mitä tilaa. Siunausta sinulle kuitenkin.

• lfdw

Punatukkaisiakin on kahdenlaisia, värjättyjä ja aitoja. Laitalössi ei varmaan ole vielä ole käsittänyt kummastako on kyse. Toiviainen ainakin tuomittiin palstalla helvettiin olipa kyse kummasta tahansa.

• Entäs jos naispappi on vetänyt päänsä kaljuksi?

• vihaongelmia
        jjeeves kirjoitti:

Entäs jos naispappi on vetänyt päänsä kaljuksi?

Ihan sama onko punatukkainen vai kalju. Misogynistifundiksien mielestä ainoa hyvä nainen on kuollut nainen.

• sananlasku

On sanottu, että ...

Kiltit tytöt pääsevät taivaaseen, mutta tuhmat tytöt minne vaan - - paitsi eivät tietenkään enää taivaaseen pääse.

• Pudis55

Mitä iloa Jesselle olisi kilteistä tytöistä? Tietysti tuhmat pääsevät taivaaseen, ohituskaistaa myöten.

• JumalanSanaa
        Pudis55 kirjoitti:

Mitä iloa Jesselle olisi kilteistä tytöistä? Tietysti tuhmat pääsevät taivaaseen, ohituskaistaa myöten.

Jeesus on se tie taivaaseen eikä ohituskaistoja ole!

Joh. 14:6

Jeesus sanoi hänelle: "Minä olen tie ja totuus ja elämä; ei kukaan tule Isän tykö muutoin kuin minun kauttani.

Se joka yrittää ohituskaistan kautta on ryöväri ja varaas.

Joh. 10:1

"Totisesti, totisesti minä sanon teille: joka ei mene ovesta lammastarhaan, vaan nousee sinne muualta, se on varas ja ryöväri.

• JumalanSanaa kirjoitti:

Jeesus on se tie taivaaseen eikä ohituskaistoja ole!

Joh. 14:6

Jeesus sanoi hänelle: "Minä olen tie ja totuus ja elämä; ei kukaan tule Isän tykö muutoin kuin minun kauttani.

Se joka yrittää ohituskaistan kautta on ryöväri ja varaas.

Joh. 10:1

"Totisesti, totisesti minä sanon teille: joka ei mene ovesta lammastarhaan, vaan nousee sinne muualta, se on varas ja ryöväri.

Matt. 25: 31- 45 on kriteerit, mm. Raamatun mukaan.

• Ainakin 1450-luvulla alkaneissa noitavainoissa punainen tukka yhdistettiin noituuteen. Suuri osa noituudesta tuomituista naisista oli punahiuksisia.

• capiche

Ex-naapurin lapset pelkäsivät minua 2000-luvun alussa punaisen tukan ja sinisten silmien takia. Koska heidän kulttuurissaan ne tosiaan yhdistettiin noituuteen. En aio kuitenkaan kysyä laitalössiltä lupaa taivaaseen pääsyyn.:)

• Jos tuonpuoleinen tarkoittaa jotain kuoleman jälkeistä elämää,niin uskallan sanoa, että ei, punatukkaiset, sen enempää kuin muutkaan eivät pääse taivaaseen.
      Koska mitään tuonpuoleista ei ole olemassakaan.

Ihmisen tietoisuus on aivoissa ja jos ne kuolee, häviää myös tietoisuus. Se on The End.

• kuka-tietää

Mihin mahtavat joutua uskonlahkojen naispuoliset pastorit, ns. evankelistat ja saarnaajat?

• Ihanko tosissasi meinaat, että siinä on joku ero vastaaviin äijänkäppyröihin verrattuna?

• Ihanko tosissasi meinaat, että siinä on joku ero vastaaviin äijänkäppyröihin verrattuna?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      98
      6118
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      349
      5555
    3. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
      Ikävä
      22
      2757
    4. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      52
      2639
    5. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      104
      2026
    6. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      107
      1758
    7. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      114
      1621
    8. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      18
      1583
    9. seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen

Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa
      Kemijärvi
      124
      1494
    10. Olen ihmetellyt yhtä asiaa

Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm
      Ikävä
      136
      1459
    Aihe