Esim IS ja IL uutisvideoista näkyy vain, ehkä 10 prosenttia keskeltä, ei auta vaikka katsoisi koko ruudun näytöltä.
Kokeilin Knoppista ja kaikki toimii, ääkköset vain puuttuu harmillisesti, kokeilin myös live Ubunttua, toimi mutta kuva kaatui 90 astetta, niin kone on HP melko uusi, nelosprossalla..
Onko kenelläkään samaa ongelmaa ja voiko harrastelija tehdä asialle mitään..
Windows10 videot ei skaalaudu oikein..
13
151
Vastaukset
- Huawei
Se on skeida vakoilu järjestelmä!
- Tappaaihmisiä
Windowsin eetisyy on arveluttava
https://keskustelu.suomi24.fi/t/15572316/microsoft-auttaa-tappamaan - winkura10
Ei w10 mikään toimi.
- Anonyymi
w10 onkin täysi paskaläjä...........................
- Anonyymi
w10 nykäsee videoo 4 sekunnin välein? Miksi se noin tekeee?
- Anonyymi
supertoimimattomuus on w10
- jakkara-jaakko
minulla jakkaran säädöt kohillaan ja videot näkkyy niinku pittääki
- Makkarakaara
Se on windowsin ominaisuus... Hanki joku muu jos ärsyttää
- Anonyymi
Eihän tää windows toimi!
- Vastaus
itselleni vastaten, apu löytyi HPn omasta helpistä siinä ruudun alareunassa ja sieltä järjestemän elvytys toiminto, olipa helppo, uudelleen asennukseta olisi ollut hirveä työ..
- Näinsevaanmenee
Ja taas Windowsia herjaavat Linux-hurahtaneet löivät näppinsä p-askaan ja päässä edelleen lainehtii ruskea neste
- Mikkipaskaaa
Näinsevaanmenee kirjoitti:
Ja taas Windowsia herjaavat Linux-hurahtaneet löivät näppinsä p-askaan ja päässä edelleen lainehtii ruskea neste
WinKuran poisto
winkuranpoisto
27.3.2019 21:07
Kannattaa poistaa Winkura koneelta, ennenkuin on liian myöhäistä!
- Anonyymi
Windowsin kuvasuhteet on aina ollut kamala ongelma
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa843072Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei3162730Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi1911506Voi kulta rakas
Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �621202Martinan firma haastettiin käräjille
Seiska: Martinan firma haastettiin käräjille, taustalla outo rahasotku.2401141Miksi haluat satuttaa
Sillä tiedolla ettet välittäisi minusta vaikka se ei ole totta. Silti tiedän että rakastat minua edelleen. Niinkuin sano281011- 117960
- 70948
- 77945
- 72914