Verkostomarkkinoinnin liikeideaa markkinoidaan siten, että se on lähes riskitön ja melkein varma tapa saada vähän lisätuloja tai jopa rikastua. Tämä on valhe.
Jos myyt jotakin tuotetta tai palvelua asiakkaille, niin saat siitä tyypillisesti 20-25 % välityspalkkion (provision) riippumatta siitä teetkö kauppaa verkostomarkkinoijana vai perinteisen tavan jälleenmyyjänä.
Jos myyt tuotteita tai palveluita 100 euron hintaan/kk, niin tarvitset 200 asiakasta saadaksesi provikkaa 4000 euroa/kk (20 % provisio).
Jokaisen asiakkaan täytyy ostaa joka kuukausi 100 euron arvosta tuotteita, jotta saat säilytettyä tulotasosi (liikevaihtosi). Mikä on tuote tai palvelu, josta jokainen asiakas on valmis maksamaan 3,30 euroa eli 100 euroa joka kuukausi?
Kun sinulla on 200 asiakasta, niin nämä 200 asiakasta eivät voi saada merkittäviä lisätuloja tai päätoimista ansiota myymilläsi tuotteilla. Sinä olet heistä ainoa, joka voi sen tehdä. Tarvitaan siis vähintään 200 henkilöä "alalinjaasi", jotta voit elättää itsesi verkostomarkkinoinnilla olettaen, että liiketoimintasi kulut ovat niin pienet, että 4000 euron liikevaihdolla/kk saa riittävät tulot elämistä varten.
Miten siis voisi olla mahdollista, että jokaisella verkostoon liittyvällä uudella jäsenellä olisi "hyvä mahdollisuus" lisäansioihin ja jopa rikastumiseen? Ei mitenkään. Kun otat huomioon sen, että on mahdotonta saada 200 uskollista asiakasta, jotka ostavat joka kuukausi 100 euron edestä myymiäsi tuotteita, niin ymmärrät, että verkostomarkkinointi on suuren luokan huijausta ja kusetusta.
Varma tapa tienata vähän ekstraa tai rikastua
11
<50
Vastaukset
- huijattu-jäsen
3,30 euroa/vrk on 100 euroa/kk
Tuli kirjoitusvirhe... sorry. - Henkilökuntta
Lopeta tuo vastustaminen ja osta lisää koulutusta senkin kateellinen vastustaja!
- Nim_kokemusta_omaava
Tarkoitat varmaan Heitteriä.
Näin tämä menee. Verkostomarkkinointi on tarkoitettu sellaisille jotka eivät osaa tällaisia johtopäätöksiä vetää. Verkostomarkkinointi on läpikotaisin huijausta, kaikissa muodoissaan
- Verkostoija
"Näin tämä menee. Verkostomarkkinointi on tarkoitettu sellaisille jotka eivät osaa tällaisia johtopäätöksiä vetää"
No ei mene, sillä verkostomarkkinoinnissa on satoja erilaisia palkkiojärjestelmiä ja voisi sanoa että huonoja ja hyviä tai kohtuullisia riippuen vähän mikä systeemi kellekin parhaiten toimii.
Sinä tunnut vetävän aina kaikki mutkat suoraksi omaan korvasyyhyysi sopivaksi.
"Verkostomarkkinointi on läpikotaisin huijausta, kaikissa muodoissaan "
Älä valehtele! Pieni murto-osa verkostomarkkinoinneista on tuomittu huijaukseksi ja on olemassa jopa vuosikymmeniä toimineita verkostomarkkinointiyrityksiä. - KUppikunta
"Älä valehtele! Pieni murto-osa verkostomarkkinoinneista on tuomittu huijaukseksi ja on olemassa jopa vuosikymmeniä toimineita verkostomarkkinointiyrityksiä."
Tarkoitat kai tuppervaaraa, sika kalliita lyijyllisiä muovikulhoja..
Yksikään ei Suomessa ole rikastunut.
Toimeenkaan ei kukaan tule, mutta tuppervare saa kuitenkin miljoonien liikevaihdon aikaiseksi kupeillaan, hatun nosto siitä, että saa idiootit liikkeelle. - Mrkortti
Verkostoija kirjoitti:
"Näin tämä menee. Verkostomarkkinointi on tarkoitettu sellaisille jotka eivät osaa tällaisia johtopäätöksiä vetää"
No ei mene, sillä verkostomarkkinoinnissa on satoja erilaisia palkkiojärjestelmiä ja voisi sanoa että huonoja ja hyviä tai kohtuullisia riippuen vähän mikä systeemi kellekin parhaiten toimii.
Sinä tunnut vetävän aina kaikki mutkat suoraksi omaan korvasyyhyysi sopivaksi.
"Verkostomarkkinointi on läpikotaisin huijausta, kaikissa muodoissaan "
Älä valehtele! Pieni murto-osa verkostomarkkinoinneista on tuomittu huijaukseksi ja on olemassa jopa vuosikymmeniä toimineita verkostomarkkinointiyrityksiä.Juu, ei! Ex muijani oli tupperin jälleenmyyjä, vai miksi niitä nyt kutsutaan. Vuosia painoi hommia ja piti esittelyitä välillä kotona ja paljon vieraissa. Esittelypaikat saattoi olla parin-kolmenkymmenen päässäkin. Tilattuja tuotteita haettiin välillä itse liki sadan kilometrin päässä olevasta tukusta ja sitten niitä kuskattiin välillä maakuntiin pitkiä matkoja. Verottajalle ilmoitettiin jotain työhuone vähennyksiä, mutta "tuloista" ei maksettu penniäkään veroja. Eikä niitä tulojakaan juuri ollut. Kallis harrastus... Kun erosimme autotallissa oli neljä-viisi saatanan isoa pahvilaatikkoa täynnä "esittelykippoja" varmaan useamman tuhannen euron edestä. No, hyvän tilin tein niillä myymällä kirpparilla murto-osalla myyntihinnasta...
- Uhri
Ns. spugeradioon eli sosiopaattien rikolliseen ja mielisairaaseen meluhäirintään Helsingin eri kaupunginosissa ovat lähes kaikki kyllästyneet. Näitä sosiopaatteja on monia, miehiä ja naisia ja he suoltavat ilmeisesti radioaaltoja käyttäen ilkeämielistä ja muuta tekstiä kaikkien kuultavaksi, vaikkei kukaan sitä halua kuunnella. He kaiuttavat tekstejään esim. kauppakeskuksissa, kirjastoissa, yksityistaloissa ja niiden pihoilla. Taroitus on vain aiheuttaa ihmisiä häiritsevää melusaastetta. He ovat toimineet esim. Vallillassa, Malmilla ja Pukinmäessä sekä tänä vuonna ja viime vuonna. He itse kutsuvat melusaastettaan spugeradioksi.
Jos tiedät tähän toimintaan osallistuvia henkilöitä tai muuten kärsit heidän tahallisesti aiheuttamastaan puhemelusta, tee rikosilmoitus esim. internetissä osoitteessa: www.poliisi.fi. Kaikille kaikuvan äänen tuottaminen on luvanvaraista toimintaa ja tähän päivin öin jatkuvaan ilkeilyyn, jota ei voi sulkea itse pois mitenkään kuten esim. radiota, ei lupaa viranomaisilta voi koskaan saadakaan. Luvan voi saada haettuaan esim. festifaalien musiikkin, joka tapahtuu tietyn ajan ja tietyllä alueella - muttei tällaiseen jatkuvaan tai milloin missäkin esiintulevaan puheäänimetelöintiin, jonka tarkoituksena on vain tuottaa yhteiskuntaan häiriötä.
Tee rikosilmoitus myös jos olet joutunut tämän häirinnän vainoamiseksi tai se häiritsee sinua. Itse olen jo tehnyt kaksikin rikosilmoitusta tästä toiminnasta. Poliisi kaipaa vain lisätietoja ja toisetkin rikosilmoitukset antavat poliisille kuvaa toiminnan laajuudesta. Jos teet rikosilmoituksen netissä, kannattaa käyttää julkisia internet-yhteyksiä, esim. kirjastossa. Omaa konetta käytettäessä sen ip-osoitteen voi jäljittää. - KonseptitHaltuun
Ei varma, mutta hyvä tapa. Tässä maailmassa kun MIKÄÄN ei ole varmaa. Ei edes se, että aurinko nousee joka päivä... Harrastus se on siinä missä muutkin. Toiset hassaa kalliisiin jääkiekkovarusteisiin pelilisensseineen tai golfmailoihin peliosakkeineen. Kaikki on niin suhteellista. Paitsi, että vm:sta voi saada joskus jotakin kotiinpäin, mutta nuo edellämainitutkin esimerkit vaan vie. Ei sillä rikastumaan pääse, mutta moni tienaa sillä esim. palkan jatketta johinkin lomamatkoihin tai muuhun,mihin sepelkkä palkka ei riitä. Mikähän siinä on AINA niin vaikee käsittää, että vm:ssa on olemassa myös välimuotoja, kun vain ääripäät rikkaus tai tappio?
"Mikähän siinä on AINA niin vaikee käsittää, että vm:ssa on olemassa myös välimuotoja, kun vain ääripäät rikkaus tai tappio?"
Kyllä tämä käsitetään. Mutta minkähän takia vm:ään houkuttelijat eivät koskaan oikeasti kerro että lupaukset ruusuisesta tulevaisuudesta "kunhan vaan tekee kovasti töitä" ovat täyttä paskaa.
Verkostomarkkinointi = IDIOTISMI- KonseptitHaltuun
Avotampio_ kirjoitti:
"Mikähän siinä on AINA niin vaikee käsittää, että vm:ssa on olemassa myös välimuotoja, kun vain ääripäät rikkaus tai tappio?"
Kyllä tämä käsitetään. Mutta minkähän takia vm:ään houkuttelijat eivät koskaan oikeasti kerro että lupaukset ruusuisesta tulevaisuudesta "kunhan vaan tekee kovasti töitä" ovat täyttä paskaa.
Verkostomarkkinointi = IDIOTISMIOletko sä tampio tavannut kaikki suomen vm:jat? Et, joten et voi yleistää. En itsekään ikinä, koskaan, milloinkaan antanut katteettomia lupauksia rikkauksista. Mulle verkoston rakentaminen ei ollut niin suuri päämäärä, että olis tarvinnut huijata ihmisiä mukaan. Voi tulla puskista, mutta itse kerroin ihan rehellisesti, mitä homma on ja mitä se vaatii, mutta en milloinkaan käyttänyt tuota lausetta; "kunhan tekee kovasti töitä". Oivalsin jo heti alkuun, että eihän huijaamalla saavuta mitään. Kun jäät kiinni, alalinja yksi kerrallaan häipyy samantien ja tulot loppuu siihen, joten mitä järkeä on haalia palturipuheilla iso verkosto, joka ei tee mitään? Ei niin mitään järkeä. Jos haluaa tulojakin sieltä verkostosta, niin silloin sen alalinjan pitää myös toimia ja tehdä jotain. Jos se ei toimi, niin ei myöskään tule niitä ns. "passiivisia" tuloja. Tosin en ymmärrä tuotakaan termiä, sillä ei se ole mitään passiiivista tuloa, jos kuitenkin koko ajan aktiivisesti teet sen alalinjasi eteen tai kanssa töitä. Tai itse olen ainakin ollut suoramyyntiin perustuvissa konsepteissa, jossa todellakin piti itse, sekä alalinjakin tehdä jotain, että sai ne mahdolliset provikat sieltä alalinjasta. Ei sitä tuloa tyhjästä maksettu.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?123836Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja293198Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy2913135Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin82030- 2531828
Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk81757Martinan mies on Suomessa.
Siellä se on Martinan instassa ja täällä on jo ero tullut. Voi että kun huvittaa...2301408- 801375
Maistaisitko sinä näitä valmisruokia?
Terhi Kinnari ja Kinnarin tila voitti Suomalainen menestysresepti -kisan. Makuja Kinnarin tilan kaurapohjaisissa aterioi421169Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_81123