Halla-aho suosituin 18-35 vuotiaiden keskuudessa

naisetkin_innostuneet

Halla-aho on galluppien mukaan suosituin nuorten aikuisten keskuudessa. He nimittäin haluavat ajatella tulevaisuttaan ja millaisessa suomessa he sen elävät

39

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vhjvhjjh

Näin on PS kannatus on 50% luokkaa jo.

• kannatusnousee

Halla-aholla on järkeä päässä.

• ei.mitään.merkitystä

Varmaan ovat mutta eläkeläiset ovat aina ratkaisseet vaalit.

• kunnon_tsunami

Itse olen eläkeläinen ja kaikki tuttunikin äänestää perussuomalaisia.

• kelpaahan_se

Jussi on valinta, jos vain paras kelpaa

• vanhuksille_apu

Perussuomalaisten rakettimainen nousu kertoo siitä, että ihan kaikki äänestysikäiset aikoo äänestää perussuomalaisia.

Lasten- ja joukkoraiskaaja turvapaikanhakijat kuriin.

• Jemina_28

Olen päättänyt äänestää perussuomalaisia. Halla ahoss on älykäs, eli seksikäs.

• neljän.joukkoon

Uutta jytkyä pukkaa.

• Heipsaa

Olen eläkkeellä. Kaikki tuntemani eläkeläiset äänestävät PS:a, paitsi he, jotka saavat tietonsa vain YLE:n uutisista. He ovatkin aivopestyjä...

• kaapataanvainvalta

Kohta voi olla uutinen että "Demokratia kaappaa vallan Suomen korruptoituneesta valtiosta".
      - Armeijan tuella.

• Perusjuttuja

Olen vähän yli viisikymppinen, enkä tunne ketään, joka äänestäisi persuja. Johtuu vamaan siitä, että ystäväpiirini koostuu koulutetuista, hyvän yleissivistyksen omaavista töissäkäyvistä ihmisistä. He eivät myöskään lue mv-lehteä tai muita valemedioita, eivätkä pelkää ihmisiä, jotka puhuvat eri kieltä.

• valtiotienaaeläkkeestäni

Olen 70 vuotias hyvin aikoinaan kouluttautunut ja pitkän työuran paiskinut, hyvät veroeurot valtiollemme tuottaen, mutta äänestän perussuomalaista J. Halla-ahoa, Stadista.
        Ettäs silleen, ei kannata niin varma mistään olla ikinä!

• parlevuu
        valtiotienaaeläkkeestäni kirjoitti:

Olen 70 vuotias hyvin aikoinaan kouluttautunut ja pitkän työuran paiskinut, hyvät veroeurot valtiollemme tuottaen, mutta äänestän perussuomalaista J. Halla-ahoa, Stadista.
        Ettäs silleen, ei kannata niin varma mistään olla ikinä!

En myöskään pelkää vierasta kieltä puhuvia, mutta jos ne ovat meidän elättiloisia toiselta puolen maapalloa tappiin asti niin suomalaiseen ajatteluuni ei sellainen sovi, silkkaa elintasosurffausta.
        Jokainen pyrkii itsensä kuin myös perheensä.

• Perusjuttuja

Et nyt ihan ymmärtänyt, en minäkään tänne hingu mitään tyhjäntomittajalaumaa, mutta jos kategorisesti yleistetään vaivautumatta yhtään ajattelemaan kokonaisuutta, niin sellaiseen keskusteluun ei jaksa aikaansa haaskata.

• PersuSepe
        Perusjuttuja kirjoitti:

Et nyt ihan ymmärtänyt, en minäkään tänne hingu mitään tyhjäntomittajalaumaa, mutta jos kategorisesti yleistetään vaivautumatta yhtään ajattelemaan kokonaisuutta, niin sellaiseen keskusteluun ei jaksa aikaansa haaskata.

No kerropa mitä olet viisaana ja koulutettuna nyt ajatellut tästä kokonaisuudesta?

• Alkio

Olen saanut yliopistokoulutuksen ja osaan suhtautua kriittisesti mediaan. En lue vain mv-lehteä, vaan hyvin useita (myös ulkomaisia) medioita, joista voi muodostaa katsomuksensa, sekä mm. Raamattua. Äänestän perussuomalaisia, koska se ajaa parhaiten köyhien, eläkeläisten ja suomalaisten asiaa ja puolustaa konservatiivisia jämäköitä arvoja. Eduskuntavaaleissa valitaan Suomen kansan edustajia.

• Perusjuttuja

Kammottava ajatus, että valtioita johdetaan raamatulla, vaikka näin valitettavasti tehdäänkin. Niin kauan kuin persuissa pyörii kaiken maailman hakkaraisia ja huhtasaaria, en korvaani lotkauta kyseisen yhden asian liikkeen suuntaan.

• Hhhhhhhhhhhhh
        Perusjuttuja kirjoitti:

Kammottava ajatus, että valtioita johdetaan raamatulla, vaikka näin valitettavasti tehdäänkin. Niin kauan kuin persuissa pyörii kaiken maailman hakkaraisia ja huhtasaaria, en korvaani lotkauta kyseisen yhden asian liikkeen suuntaan.

Pidän kammottavana, että hyljätään Jumala ja kristilliset arvot. Vanhurskaus korottaa kansakunnan eli on siunaus ja synti on kansakunnan häpeä eli kirous. Näemme mihin Raamatun Jumalan poistaminen kouluissa johtaa...

• Anonyymi
        Perusjuttuja kirjoitti:

Kristillisistä arvoista luopuminen kulkee käsi-kädessä mielenterveyspalveluiden tarpeellisuuden kanssa. Psykoterapeutti on varma ammatti ja tarve lisääntyy koko ajan, vaikka ihminen sinällään ei ole muuttunut miksikään.

• 34o78

Jos vähääkään välittää lastensa ja lastenlastensa tulevaisuudesta, on valinta PS.

• niintoivon

Minulla on unelma, että suomalaiset vihdoinkin päättäisivät haluta valtaa käyttämään ihmisen, jolla on älyä ja kykyä käyttää sitä. Jussi Halla-aho on ehdottomasti ihminen, jota arvostan ja uskoisin hoitamaan jopa omat raha-asianikin.
      Sipilään, Orpoon ja Soiniin en katsoisi millään silmällä, puhumattakaan luottamuksesta.

• Seebu

En yhtään ihmettele, etenkään noiden oulun tapausten jälkeen.
      Vaan kaikkien silmät eivät ole auenneet noiden rikollisten tekojen jälkeenkään.

• veteraanitkin_kiittää

Enää pari kuukautta vaaleihin. Tänään taas uutisoitiin uusista lapsiin kohdistuneista raiskauksista Oulussa. Kuka uskaltaisi olla äänestämättä perussuomalaisia?

• mun_mielestä

Tutkin tarkkaan, eikä pätevämpää poliitikkoa löydy.

• pelon_ilmapiiri

Oulussa lapsiin kohdistuneet turvapaikanhakijoiden tekemät raiskaukset vain laajenevat. Tänään taas uutisoitiin kauheuksista.

• Anonyymi

Pari vuotta tämän ketjun aloituksesta PS on puolueenakin suomen suurin ja suosituin.

• Anonyymi

kiitos nuoret pelastakaa maa tehkää oma taistelu .
      omille lapsille

• Anonyymi
      • Anonyymi

Paljonko Matti Putkonen nyt sai?

• Anonyymi

Jussi ja PS on kaikenikäisten kantasuomalaisten oma puolue.

• Anonyymi

Kuka Al-Allah Ollaho muka? Onko se joku muslimi?

• Anonyymi

Hyvältä näyttää tulevaisuus.

• Anonyymi

Pari vuotta eteenpäin niin PS on jo hajonnut. Siinä ei auta pietarilaisten 100% kannatus.

• Anonyymi

Persut lakkaa kohta olemasta. Ellei muu auta, niin meidän pääministeri panee kovat asetukset peliin ja persut rytkytetään vaikka rynkyllä Vantaan malliin.

• Anonyymi

Pelko saa aikaan väkivaltaisia ajatuksia.

• Anonyymi

ps. hyvä me levittäkää sanaa kun ootte koolla.

• Anonyymi

Olen keski-ikäinen ja kannatan Perussuomalaisia ja Halla-Ahoa.

• Anonyymi

Mestari johtaa joukkoja ikään ja sukuuoleen katsomatta.

• Anonyymi

18...35-vuotiaat eivät kieli pitkällä odota vappusatasta kaljarahojen täydennykseksi.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      105
      8237
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      112
      5764
    3. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      55
      5231
    4. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      289
      5206
    5. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      78
      3851
    6. Mitä palveluita mies..

Haluaisit tilata minulta? -N
      Ikävä
      58
      3041
    7. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      66
      2757
    8. Olet oikeasti ollut

Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.
      Ikävä
      22
      2558
    9. Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit

Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘
      Ikävä
      29
      2532
    10. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      45
      2491
    Aihe