Kuka on lusifer ja ketä me ollaan, miksi pahuutta. Syvillistä ja Jumalan lähettämien oppaiden tuomaa tietoa.
Klikkaa, Katso ja hämmästyt opit aina uutta
https://youtu.be/UjjqCZI6bBE
Tutustu kuka on lusifer
14
374
Vastaukset
- yhhhhhhhhhy
Lusifer on valontuoja- Jeesusta sanottiin valontuojaksi kirkkaaksi kointähdeksi.
- Lucifer-tuntija
Ilman luciferia meillä ihmisillä ei olisi mentaalista puolta. Hänen sanotaan myötävaikuttaneen sen syntyyn ihmisillä. Lucifer edustaa seksuaalisuuden ja muun eläimellisyyden voittanutta olentoa. Huom huom tämä lähes ylösnoussut eli lähes valaistunut tila oli luciferille ”lankeemus”. Tämä ”langennut” tila on ihmisille ns taivastila. Näin suuri ero on luciferin langenneen tilan ja ihmisen tietoisuuden välillä. Lucifer synnytti kausaalikehon eli yksilöi itsensä tuolla tavalla. Ihmiselle tuo luciferin tila edustaa kuitenkin jumalaista saavutusta.
- wsjirnn
Mentaaliuden olemassaoloa ei ole ikuisuudessani, koska Vale, eli suuri hampaaton kaarme saa siella lopun. Kuten silla ratsastavatkin. Ja. Koska myos Lucifer on vain tuon suuren valeen, kaarmeen julistusta ei hanellakaan ole toivoa.
Vale katoaa. Ikuisuutta sille ei ole luvassa.
Miten sitten on yleensakan mahdollista seurata totuutta?
Yksinkertaisesti siksi, etta on olemassa edella kavija, joka johdattaa totuuden luo. Heita on vielapa kaksi kappaletta.
He ovat syntiset jumaluudet jotka kuitenkin tekevat parannuksen. He ovat Hor (horus) ja Sesh (seth)
Setsh (seth) heittaa veljensa Wsjir:in (osiris) maahan kuolemaan. Ja taman St:n (isikse n) poika Hor (horus) kostaa.
Syntyy siis taistelu: Hor riitaantuu Setsh:in kanssa ja repii hanelta kivekset, ja samalla Setsh riitaantuu Horin kanssa ja repii hanelta silmat. Ja molemmat valittavat sita minka menettivat.
Kuitenkin viaton nousee kuolleista, kun viaton tulee hanen paallensa; Viaton Wsjir (osiris) nousee kuolleista, kun viaton St (isi s) tulee hanen paalleen.
Ja syntiset tekevat parannuksen: Hor, St:n (isikse n) poika antaa menetetyt silmansa isalleen Wsjir:lle, ja Setsh (seth) antaa itsensa kiveksensa Ra:lle (aurinko) joka antaa kasvaa...
Hor saa silmansa takaisin, ja Setsh saa kiveksensa takaisin.
Parannuksen tehnyt johdattaa totuuden eteen. KULKIEN EDELLA Hor vie totuutta kohti:
https://en.wikipedia.org/wiki/Hunefer#/media/File:The_judgement_of_the_dead_in_the_presence_of_Osiris.jpg
ja edelleen entinen syntinen, Hor vie kadesta pitaen totuutta kohti:
https://www.flickr.com/photos/uclinstituteofarchaeologylibrary/10868573724/in/album-72157637696605914/
Viattomien eteen:
https://www.flickr.com/photos/uclinstituteofarchaeologylibrary/10978940833/in/album-72157637696605914/
Heidan edessaan on verta valuva eleimen nahka. Se ei ole aivan tavallisen elaimen nahka kun sita katsoo tarkemmin. Ja kun sita katsoo, pitaa muistaa, etta JOKAINEN elain kulkee kohti ikuisuutta, kuten ihminen ja niilla on elava sielu. Jopa hyonteisillakin myos niilla on tarkoitus. Elain Ei ole sijaiskarsija. Sellaista ajatusta viaton ei voi antaa anteeksi. Myos elainten sielu on ikuisuudessa. Palaan siihen ehka tarkemmin myohemmin..
(Lahja jumalalle, kuten leipa ja viini ovat mm. Hor:in silma. Silla lahjaa mm. viattomalle Wsjirille jumalalle annettaessa sanat ovat: Ota vastaan Hor: n silma (leipa ja viini…. .. maito))
- Selvää
Jeesus myös tiesi ja sanoi ihmisiä Lusiferin sikiöiksi. Hän ei tarkoittanut vain fariseuksia vaan jokaista. Ilman lusiferia me oltaisiin eläimen tasolla.
Kuka loi Jumalan se selviää https://youtu.be/fGGapXMZb8g - 12____13
> Jeesus myös tiesi ja sanoi ihmisiä Lusiferin sikiöiksi. Hän ei tarkoittanut vain fariseuksia vaan jokaista.
Sinulla taitaa sitten olla oma Raamattu käytössä. Minun Raamatussa Jeesus ei kutsu kaikkia ihmisiä "Luciferin sikiöiksi". - Liiv
Minä olen Lusifer
- mäoon
Et ole. Mä oon.
- EiSaaRienata
mäoon kirjoitti:
Et ole. Mä oon.
Ette ole kumpainenkaan. Olette vain tyhmiä.
- mäoon
EiSaaRienata kirjoitti:
Ette ole kumpainenkaan. Olette vain tyhmiä.
Mä oon.
- MEläjä
Lusiferista voitaisiin käyttää määrettä, 'omatunto', henkistä kehitystä ei tapahdu ilman ns. vastavoimaa.
Toisin sanoen lusifer on omalla paikallaan hyvin tärkeä 'elementti' henkisen kehityksen poluilla. - Anonyymi
Lucifer = Venus/Kointähti. Lucifer = Kointähden/Venuksen nousu ja lasku. Lucifer = valontuoja.
Seuraavat termit ja asiat on virheellisiä ja vääristeltyjä:
- luciferismi
- Luciferin kaste, eli parakleetti
- Lucifer paholaisen naamafiguuri (esim. Lucifer grillit)
- Lucifer on Saatanan yksi nimistä
- Luciferin karkoitus Taivaasta
- Lucifer helvetin hallitsijana
- Lucifer TV-sarja
- Lucifer = joku, kuka, hän...
- jne....
Luciferista tuli pahan persoonallistuma ja yhdistettiin Saatanaaseen vasta muiden kulttuurien vääristelyiden tuloksena.- Anonyymi
Lucifer on kyllä Venuksen ja Siriuksen lisäksi myöskin eräs devakunnan olento. Oikeammin ihmisen ja deevan hybridi, jolla on oma tehtävänsä Valkoisen Veljeskunnan jäsenenä. Hän edustaa Logosta. Hänen eräs kotiplaneettansa on Sirius, mutta oikeammin alkujaan Lucifer on tullut tänne kun Orionin järjestelmän sodat päättyivät. Hän on ”valonpuolen soturi” päinvastoin kuin nämä legendat sanoo.
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Lucifer_(magazine)
- Anonyymi
Kukaan ei tule uuteen maailmanjärjestykseen, ellei hän lupaa palvoa Luciferia. Kukaan ei tule uuteen aikakauteen, ellei hänelle tehdä lusiferiaanista vihkimistä, sanoi yksi New Age -liikkeen keskeisistä ajattelijoista
http://www.thepukki.fi/blog/post/miksiko-patsaat-revitaan-alas
En tule – sanoi Jykäkin Kummelissa.
Ketjusta on poistettu 47 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik123680MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar721934Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5421588Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin811224Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja661042Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33988Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214888Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60853- 171844
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3778