Älkää vaan äänestäkö vaaleissa kommunisteja!

vasemmisto.vaalivoittoon

Sillä maatalouskommunistien äänestäminen jatkaisi vaan nykyistä kansan kurjistamispolitiikkaa.
Siitä on todisteena kepulien toimet heidän nykyisellä valtakaudellaan.

Sipilän oikeistohallitus kun on leikannut niin sosiaaliturvaa, lisännyt sairaiden vastuuta lääkekuluistaan, nostanut sosiaali- ja terveyspalvelujen maksuja ja tarjonnut rankkaa keppiä työttömille, kuten leikannut korvauspäiviä ja säätänyt aktiivimallin.

Seuraavissa eduskuntavaaleissa taistellaankin siitä, keiden ehdoilla perusturvasta päätetään. Sipilän hallituksen – tai saman tyyppisen – ideologisen hallituksen kokoonpano merkitsee nykypolitiikan jatkumista eli sosiaaliturvaa leikataan, työttömiä kuritetaan ja sotepalveluja tarvitsevat maksavat enemmän palveluistaan.

Kokoomusvetoinen oikeistohallitus olisikin myrkkyä perusturvan uudistamiselle, työläisille, työttömille, opiskelijoille, eläkeläisille ja kaikille pienituloisille.

Äänestäkäämme siis kaikki vasemmiston ehdokkaita!

71

87

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Maatalousryssät.töihin

      Tukiaisheimon elättäminen käy kansallemme kalliiksi.

      • kepulien.varasliiga

        1 000 000 € / pvä ... Noin paljon maksaa maajuhanien ylöspito nykyään.


      • sipilismin.tulos
        kepulien.varasliiga kirjoitti:

        1 000 000 € / pvä ... Noin paljon maksaa maajuhanien ylöspito nykyään.

        Pankolla makoilu on kannattavaa kun on kepuli!


    • Hyvältä.näyttää

      Työllisyysaste 15-64-vuotiaista oli kesäkuussa 2018 75,5 prosenttia, kun se vuotta aiemmin oli 72,5 prosenttia. Miesten työllisyysaste nousi 3,5 prosenttiyksikköä 77,0 prosenttiin ja naisten työllisyysaste 2,6 prosenttia 74,1 prosenttiin.


      Näillä vaaleihin. Hallituksen tavoite toteutuu etuajassa... Tavoite 120 000 uudesta työpaikasta täyttyi etuajassa.


      Uudistukset mm työelämässä Ruotsissa ovat vuosia edellä suomesta, täällä puuhataan vain lakkoja kun pitäisi toimia, toisekseen Ruotsissa talous pyöri vauhdilla vuosia kun Suomessa jarrumiehet istui jarrun päällä. Vaikkakin vihersossut ovat käyneet kalliiksi myös Ruotsalaisille.

      • kysynpähän_vaan

        Miten kuplassa eläminen näyttää hyvältä?


      • paskaa.keputuutista

        Tilastotyöllistäminen ei vaan elätä ketään!


      • tyrinousun

        Nousi noin vähän,kun Sipilätollo puikoissa..


    • kepulien.varasliiga

      Sipilän kannatus johtuu ensisijaisesti maatalouskommunistien typeryydestä, koska he luulevat tukiaisten jatkuvan ikuisesti kuin manulle illallinen. Mutta eihän Juha ole maajuhaneita nähnyt kuin valokuvissa, ja silloinkin nauranut niiden vaatteille ja varsinkin aatteille. Herätkää siis!

      • felixsteiner

        Joo jos saa maksimissa 450e/hehtaari niitä tukia niin ompa ne tosiaankin jättitukia joista kannattaa räkyttää koko ajan.
        Mites on pekkaspäivät,arkipyhäkorvaukset, kesälomarahat,lomaltapaluurahat,ateriakorvaukset,ilmaínen työterveyshuolto,ilmaiset työvaatetukset ja suojaimet,sairaanapoissaolot jne.. eikös nämäkin ole tukia .p, pakkaa nää tosiasiat unohtumaan.


    • Ryysyranta.armahin

      Lin porukka äänesti ainakin lopetuspiikin puolesta eutanasiaa käsiteltäessä. Kristillinen Sipilä ei riistämilleen anna edes eutanasiaa.

      • kysynpähän_vaan

        Onko siis helvetti oikeasti olemassa ja löydettiinkö se juuri?


    • vasemmisto.vaalivoittoon

      Suomi ansaitsee vaihteeksi kunnon hallituksen!

      • vasemmisto.vaalivoittoon

        Aivan. Oikeistolainen kyykytyshallitus on näyttönsä antanut ja huonoksi todistettu!


      • Acerbi
        vasemmisto.vaalivoittoon kirjoitti:

        Aivan. Oikeistolainen kyykytyshallitus on näyttönsä antanut ja huonoksi todistettu!

        Luehan rivin välistä. Kenen luulet maksavan akka Marinin kotimaakunnan Pirkanmaan Juupajoen tapaisten alueiden hoitajamitoitukset. Ei yksikään moittinut 'Koko suomi asuttuna-siltarumpua'. Minun puolesta juupajokilaiset, enontekiöläiset ja muut vastaavat saavat kuolla hoitajien puutteeseen. Säkylän Lalli yrittää surkeasti estää kokoomusta hajoamasta lupaamalla ettei miljardeja syydetä etelän nettomaksajien taskuista kepuvasemmisto herrarodun vaippoihin Juupajoelle. Eutanasia tai muutto omaisuuden realisoinnista saaduilla tuloilla suureen asutuskeskukseen ovat ainoat loogiset ratkaisut vaippahousuille. Sotella Julma-Juha ei suinkaan heikennä kekkoslovakialaisten palveluja. Uusimaalaisilta ne rahat otetaan paikkaamaan soten Juupajoella ja Utsjoella kasvattamaa terveydenhoidon henkilökunnan vajetta. On se niin muka katsoa miten Kslovakia iskee. Kylätyranni kepulit teki muista steriilejä ampuen itsekin tyhjillä. Lopputulos on eläkereservaatteja täynnä oleva kepulandia.


      • vasemmisto.vaalivoittoon
        Acerbi kirjoitti:

        Luehan rivin välistä. Kenen luulet maksavan akka Marinin kotimaakunnan Pirkanmaan Juupajoen tapaisten alueiden hoitajamitoitukset. Ei yksikään moittinut 'Koko suomi asuttuna-siltarumpua'. Minun puolesta juupajokilaiset, enontekiöläiset ja muut vastaavat saavat kuolla hoitajien puutteeseen. Säkylän Lalli yrittää surkeasti estää kokoomusta hajoamasta lupaamalla ettei miljardeja syydetä etelän nettomaksajien taskuista kepuvasemmisto herrarodun vaippoihin Juupajoelle. Eutanasia tai muutto omaisuuden realisoinnista saaduilla tuloilla suureen asutuskeskukseen ovat ainoat loogiset ratkaisut vaippahousuille. Sotella Julma-Juha ei suinkaan heikennä kekkoslovakialaisten palveluja. Uusimaalaisilta ne rahat otetaan paikkaamaan soten Juupajoella ja Utsjoella kasvattamaa terveydenhoidon henkilökunnan vajetta. On se niin muka katsoa miten Kslovakia iskee. Kylätyranni kepulit teki muista steriilejä ampuen itsekin tyhjillä. Lopputulos on eläkereservaatteja täynnä oleva kepulandia.

        Aivan. Jo tehdyt maakuntahimmelitoimet pitääkin purkaa heti, kun uusi hallitus aloittaa.


    • kyykytyshallitusvaihtoon
      • KauKe_

        Mutta kun te kaikki vasemmisto ressukat, olette kommunisteja.
        Joita me rehdit Keskusta, Kokoomus, Pressu , siniset äänestäjät inhoamme sydämemme pohjasta.
        Kansan vaatimus on että sossu-komukat pitäisi poistaa jo eduskunnastakin. Kun häpäisette sen arvovaltaa jatkuvasti, sairailla möläytyksillänne.


      • Maatalousryssät.töihin
        KauKe_ kirjoitti:

        Mutta kun te kaikki vasemmisto ressukat, olette kommunisteja.
        Joita me rehdit Keskusta, Kokoomus, Pressu , siniset äänestäjät inhoamme sydämemme pohjasta.
        Kansan vaatimus on että sossu-komukat pitäisi poistaa jo eduskunnastakin. Kun häpäisette sen arvovaltaa jatkuvasti, sairailla möläytyksillänne.

        Maatalouskommunismi on todella nimensä veroista. Haukutte ruokkivaa kättä, sillä rehellisen vasemmistotyöväen verorahoillahan te pääsääntöisesti elätte.


    • jollapelotellaanlapsia

      Sipilän tollo jää köyhien painajaiseksi..

    • skp.pienituloistenpuolel

      punaisella ladalla lähden vaalikiertueelleni skp ehdokkaana. toivottavasti saan tehdä vaalityöni rauhassa , ilman porvarien ilkivaltaa, ja kimppuun käyntejä, jota ovat suurelle osalle pientuloisia ihmisiä vastaan jo tehneet.

      • kepulien.varasliiga

        Ei maatalouskommunistit millään Ladalla ajele, vaan aina alle vuoden vanhalla Mersulla. Mihinkä niitä tukiaisia muuten saisi tuhlattua?


    • sairaan_ahne_oikeisto

      Sipilän ja Orpon yksityistämiskiima on tuottanut jo ruumiita.

      Vanhustenhoidon karu tila on paljastunut kaikille, ja päivittäin tulee yhä karmeampia uutisia. Nyt on käynyt oikeasti niin, että on ruvettu laskemaan jo ruumiita.
      Samaan aikaan Helsingissä on käynyt ilmi, että useampikin yksityinen päiväkoti on toiminut vuosikausia ilman asianmukaista lupaa. Vakavia ongelmia on muuallakin.

      • Ei syy ole sen enempää Sipilän, Orpon kuin muidenkaan korruptoituneuden politikkojen, voi sanoa, puolueesta riippumatta. Sipilän ja Orpon piikkiin menee, että he pyrkivät lisäämään tuota ulkoistusta ja kilpailutusta, sekä aiheuttamaan miljardien kulut veronmaksajille SoTellaan.


    • arskaTuruust

      Hallituksessa istuu valehtelijoiden kovin ydin.
      Tässä näennäisdemokratiassa ei todellisuudessa edes haluta rakentaa maata vaan purkaa ja pilkkoa koko maa osiin ja yksityistää kaikki mahdolliset toiminnat, joten miten sen jälkeen voidaan edes puhua demokratiasta kun asioista päättävät sen jälkeen yksityiset tahot, leveä hymy naamoillaan kun rahaa tulee ovista ja ikkunoista ja kuitenkin hommat ovat levällään kuin ne kuuluisat Jokisen eväät.

      Aikamoinen vedätysten poliitinen sarja on ollut nykyisellä hallituksella, joka on ollut alusta loppumetreille saakka täysin toimintakyvytön ja laittomassa tilassa sekä suorastaan Suomelle erittäin haitallinen sekametelisoppa jonka olisi pitänyt erota jo viimeistään silloin kun persutkin jakaantuivat kahtia.

    • Khgff

      Gallupit näyttää loistavilta. Maalaisliitto kärsii rökäletappion seuraavissa vaaleissa. Yksi on ylitse muiden eli demarit ainoana puolueena yli 20% kannatuksella.
      Älkää äänestäkö maalaisliittoa ja sen on kansa jo huomannut.

      • vasemmisto.vaalivoittoon

        Myös Kokoomuksen kannatuksen laskusta voimme olla iloisia!


      • natsipaskaiset.persut
        vasemmisto.vaalivoittoon kirjoitti:

        Myös Kokoomuksen kannatuksen laskusta voimme olla iloisia!

        Näin on! Mutta rasistien kannatuksen nousu korpeaa hiukan!


      • KauKe_
        vasemmisto.vaalivoittoon kirjoitti:

        Myös Kokoomuksen kannatuksen laskusta voimme olla iloisia!

        Sossu-komukat heitetää venäjälle, kun heistä 1,5 miljoonaa saa toimeentulotukia, asumistukia tai työttömyystukia. Että kuluerät heisrä ovat useita miljardeja, ei kokoomus keskusta ja pressut ikuisesti kestä tuollaista kiviriippaa perässään.


      • pappalaatikainen
        natsipaskaiset.persut kirjoitti:

        Näin on! Mutta rasistien kannatuksen nousu korpeaa hiukan!

        Ketä ne rasistit oikein on tarkoitatko niitä jotka vastustavat tätä maahantuinkeutumista jonka seurauksena maamme teinejä ja lapsia nämä tunkeutujat on raiskanneet.Hyvä vaan että perussuomalisten kannatus nousee se kun kuuluu ntähän pohjoismaiseen demokratiaan että täällä saa vapaasti äänestää.


      • persut_mamuttaa
        pappalaatikainen kirjoitti:

        Ketä ne rasistit oikein on tarkoitatko niitä jotka vastustavat tätä maahantuinkeutumista jonka seurauksena maamme teinejä ja lapsia nämä tunkeutujat on raiskanneet.Hyvä vaan että perussuomalisten kannatus nousee se kun kuuluu ntähän pohjoismaiseen demokratiaan että täällä saa vapaasti äänestää.

        No juuri sama puolue, joka viime vaaleissa pääsi hallitukseen "RAJAT KIINNI"-lupauksillaan. Ja joka laati ensi töikseen Jussi Halla-ahon johdolla maahanmuutto-ohjelman, jolla tänne on päästetty jo yli 100 000 "maahantunkeutujaa raiskaamaan tyttöjämme"!
        Eli persuista on kysymys, ellet sitä tajunnut!


    • sairaan_ahne_oikeisto

      Oikeiston hehkuttama yksityistäminen on tuottanut jo monia ruumiita mm. Attendon vanhustenhoidossa. Omaiset kiittävät Orpo-Sipilää....

      • lisää.rahaa.heti

        Oikeistolaiset osakkaat iloitsevat ... kulut vähenee ja voitot kasvaa!


    • työväenvihaajahallitus

      Työttömyysturvan leikkausten pelotevaikutus on palkansaajia varten, ei niinkään työttömiä varten. Halutaan pitää suuri joukko, joka ei voi hyvin, elää niukasti, tekee palkatonta työtä ja syrjäytyykin mahdollisesti. Silloin palkansaajat eivät lakkoile, vaadi lisää liksaa tai parempia työolosuhteita. Ja lisäksi palkansaajat äänestävät kusi sukassa porvareita, koska pelotellaan myös kommunismilla ja katovuosilla.

    • ennustehyvä

      Hii ohoi .... Tukiaisten lopettaminen on jo horisontissa!

    • sairas.oikeistoideologia

      Ei ne hoivayritysten ”säästö”päätökset itsestään synny eikä Esperi Caren johtaja vahingossa saa 12 miljoonaa hilloa. Haamuhoitajat eivät ilmesty itsestään listoille eikä makuuttaminen likavaipoissa vuorokausikaupalla tai nesteettä ja ruoatta pitäminen ole vain tapahtunut.

      Kaikki näistä ovat harkittuja päätöksiä, joissa päättäjä on valinnut oman hyödyn vanhusten kustannuksella. Oikeistolainen ideologia ei ole tässä tapauksessa mikään neutraali mielipidekysymys, vaan kirjaimellisesti tappaa.

    • Wihtorias

      Onko tulevissa eduskuntavaaleissa ehdokkaana kommunististä ehdokastasta?

      • Maatalousryssät.töihin

        Maatalouskommunisteja on ehdokkaana kymmenittäin. Valitettavasti!


    • raimo.reipas

      Pörssiyhtiöiden etiikkaan ei sovi inhimillinen elämä, vaan maksimaalisen voiton tavoittelu. Businekseen kuuluu yhtiöiden ja osakkeiden ostaminen ja myyminen. Rahalla tehdään rahaa, eikä siihen sovi mitenkään kakkavaippojen vaihtelu ja takapuolien peseminen. Kun aika koittaa, rahastot ja pääomasijoittajat tekevät exitin hoiva- ja hoitotyöstä. Paskapyykin pesevät veronmaksajat.

      • martta.vainaa

        Kun suuressa osassa kuntia on porvarillinen enemmistö, niin niissä myös uskotaan vapaa, kapitalistisen markkinataluden jumalalliseen kykyyn ja voimaan, ilman epäilyn häivää.
        Se on ideologiaa. Sen henkiset ihmiset sitte istuu molemilla puolin pöytää nyökyttelemässä ja sopimassa vanhusten kohtalosta, uskoen ja toivoen…
        Mutta sehän tiedetään mitä seuraa, kun lähdetään herrojen kanssa marjaan, tai pirulle annetaan pikkusormi.


      • sipilismin.tulos
        martta.vainaa kirjoitti:

        Kun suuressa osassa kuntia on porvarillinen enemmistö, niin niissä myös uskotaan vapaa, kapitalistisen markkinataluden jumalalliseen kykyyn ja voimaan, ilman epäilyn häivää.
        Se on ideologiaa. Sen henkiset ihmiset sitte istuu molemilla puolin pöytää nyökyttelemässä ja sopimassa vanhusten kohtalosta, uskoen ja toivoen…
        Mutta sehän tiedetään mitä seuraa, kun lähdetään herrojen kanssa marjaan, tai pirulle annetaan pikkusormi.

        Tällaista se on, kun itse asian (SOTE) ajamisen sijaan ajetaankin omaa etua, ollaan ahneita, itsekeskeisiä, narsistisia, ellei jopa psykopaattisia (keskustan maakuntahimmeli & kokoomuksen yksityistäminen).

        Kansan edusta viis, kun keskusta-kokoomus-sinisläisen sanavarastossa on vain kolme sanaa: ”minä, minä ja minä”.

        Tässä on niin maanpetoksen ainekset, ettei tosikaan. Valtakunnanoikeuteen!


    • kepulien.varasliiga

      No ei tulis mieleenkään...

      • Sipilän.idioottihallitus

        Aivan. Sipilä ja kepulit on näyttönsä antaneet ja huonoksi havaittu!


    • Maatalousryssät.töihin

      Kepulien kannatus tippuu kuin lehmän häntä ... kansa iloitsee jo tulevasta kepuvapaasta hallituksesta!

    • työväenvihaajahallitus

      Onko tämä Suomen poliittinen järjestelmä jotenkin erityisen vinoutunut, kun oikeusministeriksi voidaan istuttaa paperitehtaan laborantti vailla työhön lähellekään sopivaa tutkintoa.
      tyTämä puoluepolitiikka palkitsee ne, jotka eivät sano vastaan (lue: ajattele omilla aivoillaan).

    • Sipilähän siirsi valtion rahat omaan taskuunsa ihan kommunistityyliin.

      Lukekaa Hymy-lehdestä Sipilä'n rikastumismetodeista.

      • roistoSipilä

      • roistoSipilä kirjoitti:

        Ja sitten Sipilä vielä piilotti varansa verokuoriin, josta hän tule koskaan maksamaan veroa.
        Että semmoinen pääministeri meillä on! Onneksi ei enää kauaa!

        Ja sai kuin saiakin hallintarekisterin läpi.

        Kapitalistin ahneudella ei ole mitään rajaa.

        Muistakaa että "ne murenet" aina valuvat rikkaiden mielestä liikaakin jopa köyhille.
        Kun haluavat perustella oman rikkauden ja ahneuden toimintatapoja.


    • kepulien.varasliiga

      Maatalouskommunistien äänestäminen on suuri virhe!

    • vasemmisto.vaalivoittoon

      Suomi oikeasti kuntoon! Äänestä siis vasemmiston ehdokkaita!

      • mummeli.maalta

        Seuraava hallitus voi sitten keskittyä purkamaan nykyisen kyykytyshimmelin ja parantamaan köyhien, vanhojen ja vammaisten asemaa sekä tekemään oikeita työllisyystoimenpiteitä.


    • kansanvihaajaHallitus

      Toisinaan tuntuu, ettei Sipilän esikunnalla ole minkäänlaista käsitystä kansalaisyhteiskunnasta. Millainen maa ja valtio ampuu itseään jalkaan rajoittamalla jonkun sukupolven koulutusta? Se on näköalattomuutta ja suurinta typeryyttä, mitä kukaan vallankahvasta vetelevä voi tulevaisuutta ajatellen tehdä.

    • vasemmisto.vaalivoittoon

      Yksityistämiskiimalle loppu. Äänestäkäämme siis vasemmiston ehdokkaita!

    • Sipilän.idioottihallitus

      Valta sokaisee taitamattoman. Kun pää on tyhjä, nousee kusi hattuun.

      Onneksi kohta on vaalit ja tunarit vedetään vessasta alas.

    • oikea.komu

      SKP:n äänestäminenkin on järkevämpää!

      • komu.on.ok

        Jo vain etten sanois!


    • kepulien.varasliiga

      Kun jonkun valtion ministeri palkataan käytännössä jo ministeriaikanaan kaikkine sisäpiiritietoineen ulkomaisen suurpankin hallitukseen, niin kuka uskoo sen tapahtuvan muusta kuin siitä syystä, että hänellä on näitä pankin bisneksille huipputärkeitä sisäpiiritietoja valtion hankinnoista ja suunnitelmista!

    • kepuharjoitus

      Pankkopiereminen on maatalouskommunismin vaativin suoritus! Sillä usein repsahtaa ...

    • sairas.oikeistoideologia

      Uskon voimalla uskonsisarusten SOTE-usko ihmeisiin päihittää kaiken legitimiteetin ja asiantuntijuuden. Niin kalliita miehiä ja naisia ovat, että mummot, papat, sairaat ja lapset hoidettaisiin hotellitasoisesti ja köyhät kunnolla ruokittaisiin sillä rahalla, mitä vahinkoa nämä aiheuttaneet ja aiheuttamassa.

      Miettikää hyvät ihmiset. Yksin Pirkanmaalla tämä sote-valmistelu maksanut jo yli 100 milj. euroa. Kuinka paljon koko maassa.

      • uskonveli

        No pääasia on että lestatoverit pärjäävät hyvin elämässä, kansalla niin väliä.


    • kepulien.varasliiga

      Pankkopiereskely on maatalousryssien ainoa osaamisalue tukiaistehtailun lisäksi!

    • vuosisadanmatkustaja

      Tämä yhteiskunta on jo kommunistinen! Yhtä keskusjohtoinen kuin keisarin Kiina, tai Inkavaltio, tai Japanin jumalkeisarikunta. Lähes kaikki pääomat kierrätetään valtion kautta veroina ja jaetaan uudelleen poliitikkojen mieltymysten mukaan. Jatkuvasti kasvava lakiviidakko on kuin aina vain kireämmälle vedettävä pakkopaita. Verovaroilla ylläpidettävä propagandamylly jauhaa päivästä ja vuosikymmenestä toiseen murskaksi itsenäisen ajattelun viimeisetkin rippeet.

    • vasemmisto.vaalivoittoon

      Hienoa, että edes Vasemmistoliitto vaatii aktiivimallin poistoa seuraavaan hallitusohjelmaan. Työttömät kiittävät!

      • atte.vantaalta

        Vasemmistoliitto onkin ainoa oikea työväenpuolue!


    • Hallitus.kusettaa.kansaa

      Ihmetellä täytyy noita kansanedustajia / valiokunnan jäseniä jotka ajavat sotea kuin käärmettä pyssyyn vastoin asiantuntijoiden lausuntoja.
      Mikä on motiivi? Onko luvattu kapinetissa hyväpalkkainen virka maakuntahallinnossa tai ”valtion omistamissa” Sipilän yhtiöissä?

    • pökälehousu

      No perskeles! Maatalousryssien äänestäminen on pahin virhe mitä mies voi koskaan tehdä ... heti lestaksi siirtymisen jälkeen ... perskeles !

      • lestaSipilänPeppuleikit

        No lestaa pakoilleena tiedän että lestahomous ei ainakaan anteeksipyynnöillä lopu!


    • kansanvihaajaHallitus

      Hallitus on vetänyt soten niin tiukkaan umpisolmuun, että sitä ei enää voi viedä laillisesti siihen kuuluisaan maaliin. Tekipä hallitus mitä tahansa, niin aina on seinä vastassa. Jos valinnanvapaudesta säädetään lailla, niin lakia ei saa panna täytäntöön riippumatta siitä, mihin kohtaan ilmoituslomaketta rasti piirretään.

      Seuraavalla hallituksella onkin siivottavana aikamoinen Sipilän porukan sontaläjä. Voimia Antille!

    • Kutsuvierasraiskuut

      Lestakepulismin surullinen aikakausi alkaa olla karvaparrakkaine lastennussimalahkolaisineen onneksi jo kohta ohi.

      Kutsuvieraistaan saamme silti kärsiä viellä pitkään ja varsinkin omalla vaalipiirillään alaikäisten raiskuun muodossa...

    Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1566
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. Mitä muistoja teillä on kaivatusta?

      😇
      Ikävä
      51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      605
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      537
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      488
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      422
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    Aihe