Ei ne lottonumerot osu

Kohdalleen

Ei koskaan, miten ne voisivat osua kun arvotaan sellainen rivi kaikkien pelatujen rivien joukosta jolla et voi voittaa.
Ahne veikkaus se vain rikastuu.
On jo niin ahne että ihan oksettaa koko touhu. Milloin ihmiset oikein viimeinkin tajuavat että veikkaus ei tee muuta kuin valehtelee ja huijaa? Kaikkien tulisi lopettaa kokonaan kaikkien pelien pelaaminen siinä olisi ahneet paskat ihmeissään kun kukaan ei enää rahojaan noille huijareille jakaisi.

7

77

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • PettynytPelaaja

Itse suutuin niin paljon kun näin Veikkauksen mainoksissa olevan auton kadulla että kävin potkimassa sitä kännissä. Saatanan paska ahne huijari firma!!! Taidan lopettaa pelaamisen kokonaan. Toivottavasti mahdollisimman moni muu ymmärtää tehdä saman.

• anonyymi_iEa

Ovat antaneet jossain vaiheessa aikaisemmin voittoja helpotetusti kuten se 50:n porukka.

• järkikäteen

Tosikot eivät ymmärrä peliyhtiön uutta liiketoiminnan humoristista taktiikkaa.

• hurtinhuumorinveikko

Senpä vuoksi Vekkaus lanseeraa Kenoon uuden lisäpelin, onnen paskapapanat jolla voi 50 kertaistaa kaikki voitot. Helppoa luvata 50 kertaiset voitot tällä onnen paskan papanoilla sillä rivi matoilee joka tapauksessa niin ettei tarvitse maksaa mitään.

• Valtiovaras-Veikkaus

Eilen keskiviikkona nappasin jälleen Vikingissä parhaan mahdollisen tuloksen. Nyt on syntymälottovoittajan olo.

A-ruudukko: 6 vierestä
      D-ruudukko: 5 1 vierestä
      E-ruudukko: 5 vierestä

• Pastoriori

Tasan ei mene onnenlahjat. Ettekö tiedä kuka tätä maailmaa pyörittää, kaikille ei ole luotu helppoa tietä, toiset puurtaa koko elämänsä ja toisille lahjat tippuu puusta.

• Tappioputkipitenee

Yksi lottorivi ollut jo yli 30 vuotta. Ei ole vielä 5 oikein ollut eli suurin voitto kympin luokkaa. Useimpina vuosina ei voita mitään, nykyisin varsinkaan.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 538
      8868
    2. Aamuseuraa/rehevää naista

uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo
      Keuruu
      8
      3782
    3. 24h Kirppis

Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?
      Jämsä
      10
      2252
    4. Suomessa eletään liian pitkään

"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy
      Maailman menoa
      176
      1355
    5. Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain

Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja
      Joensuu
      17
      1016
    6. Näyttääkö kaivattusi

Miten hyvältä ❤️
      Ikävä
      60
      840
    7. Sun ulkonäkö on

Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.
      Ikävä
      41
      827
    8. Olen niin haaveillut

Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo
      Ikävä
      57
      772
    9. Oletko koskaan

Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?
      Sinkut
      72
      764
    10. En voi ottaa

Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.
      Ikävä
      37
      682
    Aihe