Kuka joutuu kadotukseen?

AamenkiitosJeesus

Se, joka ei usko Jeesukseen.

"Joka uskoo ja kastetaan, se pelastuu; mutta joka ei usko, se tuomitaan kadotukseen."
Mark 16:16

179

781

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pimeneekö-yö

      joutais ensimmäisenä menemään sinne isäjumala ns. pyhyytensä kanssa. phyh. syvä halveksunta.

    • AamenkiitosJeesus

      Jumala ei tahdo kenenkään joutuvan kadotukseen/helvettiin, mutta jotkut henkilöt ovat sanoneet tällä palstalla menevänsä mielellään ikuiseen kärsimykseen. He eivät ymmärrä omaa puhettaan!

      • Pientätarkennusta

        Äläpä vääristele asioita. Jotkut ovat sanoneet menevänsä mieluummin helvettiin,
        kuin _uskovaisten_ kanssa taivaaseen. Sinänsä asialla ei ole merkitystä,
        kun kupaakaan paikkaa ei ole olemassa.


      • AamenkiitosJeesus
        Pientätarkennusta kirjoitti:

        Äläpä vääristele asioita. Jotkut ovat sanoneet menevänsä mieluummin helvettiin,
        kuin _uskovaisten_ kanssa taivaaseen. Sinänsä asialla ei ole merkitystä,
        kun kupaakaan paikkaa ei ole olemassa.

        En vääristelekään. Pointtina on matkan kohde, ei matkaseura.
        Sinun epäuskosi ei taivasta/helvettiä tyhjiksi tee.


      • Pientätarkennusta
        AamenkiitosJeesus kirjoitti:

        En vääristelekään. Pointtina on matkan kohde, ei matkaseura.
        Sinun epäuskosi ei taivasta/helvettiä tyhjiksi tee.

        Helvetin mieluummin valitsevien pointti on nimenomaan seurasta kiinni.
        Esim kopio toisesta ketjusta.

        " Jumalansotilas

        15.11.2018 16:27
        Hirvittävät päivät ovat kuitenkin rajattu ajanjakso. Helvetti on ikuinen, eli ei pääty koskaan!!!
        Kommentoi
        3
        13 VASTAUSTA:

        he-ma

        15.11.2018 17:21
        Se on kuitenkin helposti valintani, kun ajattelen ikuisuutta kaltaistesi harhaisten kanssa.
        Kommentoi
        3"


      • lisäys

        Ei sinun uskomuksesi taivasta tai helvettiä rakenna, vaikka ottaisit jonkun satukirjankin avuksesi.


      • AamenkiitosJeesus
        Pientätarkennusta kirjoitti:

        Helvetin mieluummin valitsevien pointti on nimenomaan seurasta kiinni.
        Esim kopio toisesta ketjusta.

        " Jumalansotilas

        15.11.2018 16:27
        Hirvittävät päivät ovat kuitenkin rajattu ajanjakso. Helvetti on ikuinen, eli ei pääty koskaan!!!
        Kommentoi
        3
        13 VASTAUSTA:

        he-ma

        15.11.2018 17:21
        Se on kuitenkin helposti valintani, kun ajattelen ikuisuutta kaltaistesi harhaisten kanssa.
        Kommentoi
        3"

        Jos totuuden julistaja on vastenmielinen sen takia, että hän kertoo totuuden, niin silloin se on sen oma häpeä, joka siitä herneen nenäänsä vetää.
        Aina ovat ihmiset kehittäneet verukkeita, miksi eivät taivaaseen halua. Synti on suurin tekijä, joka estää ihmistä valitsemasta Jeesusta pelastajaksi.


      • AamenkiitosJeesus
        lisäys kirjoitti:

        Ei sinun uskomuksesi taivasta tai helvettiä rakenna, vaikka ottaisit jonkun satukirjankin avuksesi.

        Sinulla ja muilla on ehdottomasti peiliin katsomisen eli itsetarkkailun paikka. Te ITSE pilkkaatte niin paljon kuin sielu sietää uskovia, Jeesusta ja Raamattua ja sitten syytätte uskovia vastenmielisiksi vielä sen päälle. Hävetkää!


      • Pitkäänpalstalla
        Pientätarkennusta kirjoitti:

        Helvetin mieluummin valitsevien pointti on nimenomaan seurasta kiinni.
        Esim kopio toisesta ketjusta.

        " Jumalansotilas

        15.11.2018 16:27
        Hirvittävät päivät ovat kuitenkin rajattu ajanjakso. Helvetti on ikuinen, eli ei pääty koskaan!!!
        Kommentoi
        3
        13 VASTAUSTA:

        he-ma

        15.11.2018 17:21
        Se on kuitenkin helposti valintani, kun ajattelen ikuisuutta kaltaistesi harhaisten kanssa.
        Kommentoi
        3"

        Jumalan sotilas kirjoitti aivan oikein, helvetti on ikuinen, eli loputon, maanpäälliset kärsimykset ovat ajallisesti rajallisia.


      • AamenkiitosJeesus
        lisäys kirjoitti:

        Ei sinun uskomuksesi taivasta tai helvettiä rakenna, vaikka ottaisit jonkun satukirjankin avuksesi.

        Minun uskoni ei taivasta, eikä helvettiä rakenna. Se on totta.
        Ne ovat olemassa ilman minun uskoanikin.


      • Pientätarkennusta
        AamenkiitosJeesus kirjoitti:

        Minun uskoni ei taivasta, eikä helvettiä rakenna. Se on totta.
        Ne ovat olemassa ilman minun uskoanikin.

        Pdä sinä uskomuksesi, minä uskon siihen joka voidaan todistaa.


      • Pientätarkennusta
        AamenkiitosJeesus kirjoitti:

        Sinulla ja muilla on ehdottomasti peiliin katsomisen eli itsetarkkailun paikka. Te ITSE pilkkaatte niin paljon kuin sielu sietää uskovia, Jeesusta ja Raamattua ja sitten syytätte uskovia vastenmielisiksi vielä sen päälle. Hävetkää!

        Katsohan itse peiliin, tunnistatko itsesi?
        Upbaanin sanakirjan mukaan "hihhuli" tarkoittaa

        "Voimakkaasti uskonnollinen ihminen, yleensä vastenmielisellä tavalla. Useimmiten joko lahkolainen, fundamentalisti tai uskossaan ulospäinsuuntautunut."


      • AamenkiitosJeesus
        Pientätarkennusta kirjoitti:

        Katsohan itse peiliin, tunnistatko itsesi?
        Upbaanin sanakirjan mukaan "hihhuli" tarkoittaa

        "Voimakkaasti uskonnollinen ihminen, yleensä vastenmielisellä tavalla. Useimmiten joko lahkolainen, fundamentalisti tai uskossaan ulospäinsuuntautunut."

        Ymmärrän kyllä, että Raamatun totuus ei miellytä ihmistä, jolle synti on rakasta.


      • Korjaus
        Pientätarkennusta kirjoitti:

        Katsohan itse peiliin, tunnistatko itsesi?
        Upbaanin sanakirjan mukaan "hihhuli" tarkoittaa

        "Voimakkaasti uskonnollinen ihminen, yleensä vastenmielisellä tavalla. Useimmiten joko lahkolainen, fundamentalisti tai uskossaan ulospäinsuuntautunut."

        Piti olla "Urbaanin snakirjan mukaan."


      • Jokohansenyt
        Korjaus kirjoitti:

        Piti olla "Urbaanin snakirjan mukaan."

        Piti olla "Urbaanin sanakirjan mukaan."


      • vasentuoli
        AamenkiitosJeesus kirjoitti:

        Minun uskoni ei taivasta, eikä helvettiä rakenna. Se on totta.
        Ne ovat olemassa ilman minun uskoanikin.

        Helevetit ja taivaat teillä on korvien välissä, kaikke sinne mahtuukin.


      • Anonyymi
        Pientätarkennusta kirjoitti:

        Helvetin mieluummin valitsevien pointti on nimenomaan seurasta kiinni.
        Esim kopio toisesta ketjusta.

        " Jumalansotilas

        15.11.2018 16:27
        Hirvittävät päivät ovat kuitenkin rajattu ajanjakso. Helvetti on ikuinen, eli ei pääty koskaan!!!
        Kommentoi
        3
        13 VASTAUSTA:

        he-ma

        15.11.2018 17:21
        Se on kuitenkin helposti valintani, kun ajattelen ikuisuutta kaltaistesi harhaisten kanssa.
        Kommentoi
        3"

        Ja hän sanoi minulle: "Kirjoita: Autuaat ne, jotka ovat kutsutut Karitsan hääaterialle!" Vielä hän sanoi minulle: "Nämä sanat ovat totiset Jumalan sanat."


      • Anonyymi
        Pientätarkennusta kirjoitti:

        Pdä sinä uskomuksesi, minä uskon siihen joka voidaan todistaa.

        Uskotko tulevaan ikuisuuskumppaniisi Lusiferiin ja langenneisiin enkeleihin?


      • Anonyymi
        AamenkiitosJeesus kirjoitti:

        En vääristelekään. Pointtina on matkan kohde, ei matkaseura.
        Sinun epäuskosi ei taivasta/helvettiä tyhjiksi tee.

        Aamen!


    • Teetkö kuten jeesus opetti meitä tekemään?
      Jos niin laita puhelinumero niin soitan sinulle ja voimme tavata?
      Jos et niin olet piilossa ja valheessa sekä tämä aloituksesi oli vain pieru.

      • AamenkiitosJeesus

        Kirjoitin Raamatun totuuden.
        Minulla ei ole minkäänlaista tarvetta tavata.
        Jeesus haluaa sinutkin pelastaa.


      • AamenkiitosJeesus kirjoitti:

        Kirjoitin Raamatun totuuden.
        Minulla ei ole minkäänlaista tarvetta tavata.
        Jeesus haluaa sinutkin pelastaa.

        Väistelet nyt sitä mitä kirjoitin aluksi.
        Kiitos , tämä kertoi kaiken sinun uskostasi jeesukseen kristukseen....
        Ei kristityllä ole tarvetta piilotella itseään.


      • AamenkiitosJeesus kirjoitti:

        Kirjoitin Raamatun totuuden.
        Minulla ei ole minkäänlaista tarvetta tavata.
        Jeesus haluaa sinutkin pelastaa.

        Ja kyllä , armosta olen saanut uudestisyntymisen.
        Armosta saan tälläkin hetkellä kirjoittaa.
        Sinä et tiedä todennäköisesti tulikasteesta mitään.
        Todennäköisesti olet vain jankkaaja, piilossa eläjä eli pimeydessä.
        Hyvää yötä siis sinulle


      • AamenkiitosJeesus
        Vapaustaistelija kirjoitti:

        Väistelet nyt sitä mitä kirjoitin aluksi.
        Kiitos , tämä kertoi kaiken sinun uskostasi jeesukseen kristukseen....
        Ei kristityllä ole tarvetta piilotella itseään.

        Yhtä pyydän, älä tee ihmisistä noin kevyesti hätäisiä johtopäätelmiä.
        Olisin hölmö, jos tällaiselle palstalle laittaisin mitään tarkempia tietoja itsestäni.
        En voi mitään, jos et sitä ymmärrä.
        Hyvää päivän jatkoa!


      • AamenkiitosJeesus kirjoitti:

        Yhtä pyydän, älä tee ihmisistä noin kevyesti hätäisiä johtopäätelmiä.
        Olisin hölmö, jos tällaiselle palstalle laittaisin mitään tarkempia tietoja itsestäni.
        En voi mitään, jos et sitä ymmärrä.
        Hyvää päivän jatkoa!

        Kerro minulle

        Miltä tuntui kun vanha luontosi revittiin sinusta irti ja tilalle tuli uusi luomus?
        Kerrohan toki miltä tulikaste sinusta itsestäsi tuntui?
        Kerro minulle mitä tunsit siellä vanhan luonnon viimeisillä hönkäyksillä ennen kirkkautta?

        Kuinka maailmankatsomuksesi muuttui tuossa selittämättömän mahtavassa tapahtumassa?


      • AamenkiitosJeesus kirjoitti:

        Yhtä pyydän, älä tee ihmisistä noin kevyesti hätäisiä johtopäätelmiä.
        Olisin hölmö, jos tällaiselle palstalle laittaisin mitään tarkempia tietoja itsestäni.
        En voi mitään, jos et sitä ymmärrä.
        Hyvää päivän jatkoa!

        Kokeillaan sitä valoon tulemista sitten näin :)


      • AamenkiitosJeesus
        Vapaustaistelija kirjoitti:

        Kokeillaan sitä valoon tulemista sitten näin :)

        Yritin jo ilmaista itseäni riittävän hyvin. En kerro itsestäni tällaisella palstalla henkilökohtaisia asioitani kaiken maailman hyeenojen revittäviksi.
        Sen sanon, että Jumala on kuljettanut minua prosessien kautta, joissa minua on punnittu ja koeteltu.
        Ensivaikutelmasi sinusta ei ollut luottamusta herättävä. Avaan itseäni vain luotettaville henkilöille.


      • AamenkiitosJeesus kirjoitti:

        Yritin jo ilmaista itseäni riittävän hyvin. En kerro itsestäni tällaisella palstalla henkilökohtaisia asioitani kaiken maailman hyeenojen revittäviksi.
        Sen sanon, että Jumala on kuljettanut minua prosessien kautta, joissa minua on punnittu ja koeteltu.
        Ensivaikutelmasi sinusta ei ollut luottamusta herättävä. Avaan itseäni vain luotettaville henkilöille.

        Eli tuomitset etkä tule valoon totuuden kanssa.
        Selkeä viesti , kiitos .
        Jeesuksen seuraajan ei tarvitse piilotella vaikka niin oletkin asian ymmärtänyt.
        Jeesusta seurataan jokainen hetki eikä silloin kun se omasta mielestä tuntuu parhaimmalta kuten sinä nyt teet oman itsesi vuoksi. Lihan siis.


      • AamenkiitosJeesus
        Vapaustaistelija kirjoitti:

        Eli tuomitset etkä tule valoon totuuden kanssa.
        Selkeä viesti , kiitos .
        Jeesuksen seuraajan ei tarvitse piilotella vaikka niin oletkin asian ymmärtänyt.
        Jeesusta seurataan jokainen hetki eikä silloin kun se omasta mielestä tuntuu parhaimmalta kuten sinä nyt teet oman itsesi vuoksi. Lihan siis.

        Saat aivan vapaasti ymmärtää minut väärin, ole hyvä vaan.


      • AamenkiitosJeesus kirjoitti:

        Saat aivan vapaasti ymmärtää minut väärin, ole hyvä vaan.

        Ei tuossa ollut mitään väärinymmärrystä , sinä et ole valmis tulemaan oman todistuksesi kanssa valoon täällä joka kielii siitä että haluat täällä ollessasi pysyä varjoissa.

        Se kun ei ole kristuksen neuvomaa tietä vaan oman nahkasi suojelua.

        Vastaavia löytyy katujen kulmilta.

        Kuinka uudestisyntinen/tulikaste kosketti sinua?
        Jos olet mitä väität niin varmasti osaat sen selventää niin että poloinen nahkasi pysyy piilossa.


      • AamenkiitosJeesus
        Vapaustaistelija kirjoitti:

        Ei tuossa ollut mitään väärinymmärrystä , sinä et ole valmis tulemaan oman todistuksesi kanssa valoon täällä joka kielii siitä että haluat täällä ollessasi pysyä varjoissa.

        Se kun ei ole kristuksen neuvomaa tietä vaan oman nahkasi suojelua.

        Vastaavia löytyy katujen kulmilta.

        Kuinka uudestisyntinen/tulikaste kosketti sinua?
        Jos olet mitä väität niin varmasti osaat sen selventää niin että poloinen nahkasi pysyy piilossa.

        Sinun on turha enää selitellä mitään.
        Paljastit heti ensimmäisessä esiintulossasi sisimpäsi luonteen, kun solvasit Jeesuksen sanoja pieruksi! Se kertoi sinusta kaiken olennaisen!


      • AamenkiitosJeesus kirjoitti:

        Sinun on turha enää selitellä mitään.
        Paljastit heti ensimmäisessä esiintulossasi sisimpäsi luonteen, kun solvasit Jeesuksen sanoja pieruksi! Se kertoi sinusta kaiken olennaisen!

        En ole sanonut jeesuksen sanoja pieruksi mutta toimi kuten parhaaksi näet....
        Asiat jota toin esille ovat jumalalta saatuja ja ainoa keinosi on juurikin tuo mitä teet...rimpuileminen.


      • AamenkiitosJeesus kirjoitti:

        Sinun on turha enää selitellä mitään.
        Paljastit heti ensimmäisessä esiintulossasi sisimpäsi luonteen, kun solvasit Jeesuksen sanoja pieruksi! Se kertoi sinusta kaiken olennaisen!

        Pierua on sinun jeesuksen seuraamisesi jos kerran olet päättänyt pysyä varjoissa.


      • Kehoitetaan koettelemaan henget ja sen sinulle tein ja narinaa vain kuului.


      • AamenkiitosJeesus
        Vapaustaistelija kirjoitti:

        Kehoitetaan koettelemaan henget ja sen sinulle tein ja narinaa vain kuului.

        Luet ilmeisen huonosti omat tuotoksesi. Lisäksi olet erittäin hanakka tuomitsemaan minua pinnallisella otoksella. Silti syytät minua tuomitsemisesta. En välitä sinun tuomioistasi, sillä minun tuomitsijani on Jumala, joka tuomitsee oikeudenmukaisesti.
        Jeesus on minun armahtajani, sanokoot ihmiset mitä vaan. Somehäiriköt jätän omaan arvoonsa. Heidätkin jätän Jumalan tuomittaviksi.


      • AamenkiitosJeesus
        AamenkiitosJeesus kirjoitti:

        Luet ilmeisen huonosti omat tuotoksesi. Lisäksi olet erittäin hanakka tuomitsemaan minua pinnallisella otoksella. Silti syytät minua tuomitsemisesta. En välitä sinun tuomioistasi, sillä minun tuomitsijani on Jumala, joka tuomitsee oikeudenmukaisesti.
        Jeesus on minun armahtajani, sanokoot ihmiset mitä vaan. Somehäiriköt jätän omaan arvoonsa. Heidätkin jätän Jumalan tuomittaviksi.

        PS. Jeesuksen nimi kirjoitetaan isolla J'llä. Pientä kunnioitusta siis. Täällä jumalattomat ateistit kirjoittavat Hänen nimensä pienellä alkukirjaimella, koska haluavat siten pilkata Häntä ja täyttää siten syntimaljansa piripintaan.


      • AamenkiitosJeesus kirjoitti:

        PS. Jeesuksen nimi kirjoitetaan isolla J'llä. Pientä kunnioitusta siis. Täällä jumalattomat ateistit kirjoittavat Hänen nimensä pienellä alkukirjaimella, koska haluavat siten pilkata Häntä ja täyttää siten syntimaljansa piripintaan.

        Tiedän kyllä itse mitä tarkoitan.
        Jos Jeesuksen opetukset ovat mielestäsi j kirjaimen koosta kiinni , niin todellakin tein jo aiemmin oikean huomion.


      • AamenkiitosJeesus
        Vapaustaistelija kirjoitti:

        Tiedän kyllä itse mitä tarkoitan.
        Jos Jeesuksen opetukset ovat mielestäsi j kirjaimen koosta kiinni , niin todellakin tein jo aiemmin oikean huomion.

        Minä tiedän hyvin myös mitä tarkoitan.
        Jeesus jätti omilleen lähinnä yhden tehtävän ja se on evankeliumin julistamisen pakanoille ja juutalaisille. Siitä tehtävästä en luovu, vaikka kaikki nettipirut minua siitä haluaisivat pois julistamasta. Siksi sanon: väisty Saatana!


      • Armonvarassa
        AamenkiitosJeesus kirjoitti:

        Minä tiedän hyvin myös mitä tarkoitan.
        Jeesus jätti omilleen lähinnä yhden tehtävän ja se on evankeliumin julistamisen pakanoille ja juutalaisille. Siitä tehtävästä en luovu, vaikka kaikki nettipirut minua siitä haluaisivat pois julistamasta. Siksi sanon: väisty Saatana!

        Juuri niin! Jeesus haluaa kaikkien pelastuvan ja siksi hän haluaa omiensa kertovan Jeesuksesta, joka sovitti synnit. Kaikki eivät tosin halua pelastua, vaan menevät mieluummin ikuiseen kärsimykseen helvettiin, mikä on erittäin, erittäin surullinen ja huono valinta, mutta Jumala ei ketään väkisin pelasta!


      • menneet.ajat
        AamenkiitosJeesus kirjoitti:

        Minä tiedän hyvin myös mitä tarkoitan.
        Jeesus jätti omilleen lähinnä yhden tehtävän ja se on evankeliumin julistamisen pakanoille ja juutalaisille. Siitä tehtävästä en luovu, vaikka kaikki nettipirut minua siitä haluaisivat pois julistamasta. Siksi sanon: väisty Saatana!

        Keskiajalla ihmiset (kirkot) otti viellä tosissaan "evankeliumin julistamisen pakanoille" Nykyisinhän se on aika teennäistä mumistaan hiljaa eikä pistetä pakanoita ojennukseen voimalla
        Saattaa Jeesus tuntea syvää myötähäpeää häneen uskovien suhteen.


      • Ettänoinjaniin
        menneet.ajat kirjoitti:

        Keskiajalla ihmiset (kirkot) otti viellä tosissaan "evankeliumin julistamisen pakanoille" Nykyisinhän se on aika teennäistä mumistaan hiljaa eikä pistetä pakanoita ojennukseen voimalla
        Saattaa Jeesus tuntea syvää myötähäpeää häneen uskovien suhteen.

        Olet ulkona kuin lumiukko näistä asioista. ☃️


      • AamenkiitosJeesus kirjoitti:

        Minä tiedän hyvin myös mitä tarkoitan.
        Jeesus jätti omilleen lähinnä yhden tehtävän ja se on evankeliumin julistamisen pakanoille ja juutalaisille. Siitä tehtävästä en luovu, vaikka kaikki nettipirut minua siitä haluaisivat pois julistamasta. Siksi sanon: väisty Saatana!

        Kröhöm...siis rakasta Jumalaa ylitse kaiken ja lähimmäistä niin kuin itseäsi.
        Tämän viestin kertojaa nimität saatanaksi.
        Pysy piilossa vaan siis.
        Nyt en


      • Mark8ja33
        Vapaustaistelija kirjoitti:

        Kröhöm...siis rakasta Jumalaa ylitse kaiken ja lähimmäistä niin kuin itseäsi.
        Tämän viestin kertojaa nimität saatanaksi.
        Pysy piilossa vaan siis.
        Nyt en

        Mutta hän kääntyi, katsoi opetuslapsiinsa ja nuhteli Pietaria sanoen: "Mene pois minun edestäni, saatana, sillä sinä et ajattele sitä, mikä on Jumalan, vaan sitä, mikä on ihmisten."
        Mark 8:33


      • 2Piet2ja3
        Armonvarassa kirjoitti:

        Juuri niin! Jeesus haluaa kaikkien pelastuvan ja siksi hän haluaa omiensa kertovan Jeesuksesta, joka sovitti synnit. Kaikki eivät tosin halua pelastua, vaan menevät mieluummin ikuiseen kärsimykseen helvettiin, mikä on erittäin, erittäin surullinen ja huono valinta, mutta Jumala ei ketään väkisin pelasta!

        Varoitus! Saalistaja liikkeellä!
        "ja ahneudessaan he valheellisilla sanoilla kiskovat teistä hyötyä; mutta jo ammoisista ajoista heidän tuomionsa valvoo, eikä heidän perikatonsa torku"
        2Piet 2:3


      • Mark8ja33 kirjoitti:

        Mutta hän kääntyi, katsoi opetuslapsiinsa ja nuhteli Pietaria sanoen: "Mene pois minun edestäni, saatana, sillä sinä et ajattele sitä, mikä on Jumalan, vaan sitä, mikä on ihmisten."
        Mark 8:33

        Toki, hänhän


      • Vapaustaistelija kirjoitti:

        Toki, hänhän

        Yritti vaikuttaa siihen mitä jeesuksella oli tehtävänään.
        Ja tässä keskustelussa on kyse aloittajan valoon tulemisesta.
        Hänen todistuksestaan ja hän pakenee...niinkuin eräs kielsi jeesuksen kolmesti , aloittaja ei edes halua tulla valoon yhdessä jeesuksen oman todistuksensa kanssa.
        Annoin mahdollisuuden suojella nahkaansa siten ettei omasta mielestään henkilökohtaisia paljasta mutta luuleeko hän että jokin asia olisi salattua?
        Ei ole ja siksi ihmettelenkin henkilön käyttäytymistä kun kokee olevansa "seuraaja".


      • Pitkäänpalstalla
        Vapaustaistelija kirjoitti:

        Yritti vaikuttaa siihen mitä jeesuksella oli tehtävänään.
        Ja tässä keskustelussa on kyse aloittajan valoon tulemisesta.
        Hänen todistuksestaan ja hän pakenee...niinkuin eräs kielsi jeesuksen kolmesti , aloittaja ei edes halua tulla valoon yhdessä jeesuksen oman todistuksensa kanssa.
        Annoin mahdollisuuden suojella nahkaansa siten ettei omasta mielestään henkilökohtaisia paljasta mutta luuleeko hän että jokin asia olisi salattua?
        Ei ole ja siksi ihmettelenkin henkilön käyttäytymistä kun kokee olevansa "seuraaja".

        Et ymmärrä asioita. Tällä palstalla on hyvin katastrofaalinen historia, johtuen erään uskonnollisen puoskarin narsistisesta ja psykopaattisesta käytöksestä. Hän pyrki kietomaan ihmisiä sormensa ympärille ja kyseenalaisti ja manipuloi uskovien uskoa, kunnes sai aikaan kaaosta ja epätoivoa. Hän toimi, kuten Saatana toimii, varastaen, tappaen ja tuhoten hengellisesti uskovien elämää.
        Hän sai utelemalla ja kieroilemalla ( kuten sinä nyt ) ihmisten henkilökohtaisia tietoja ja asioita selville ja pyrki käyttämään niitä hyödykseen. Onneksi ja Jumalan kunniaksi palstan valistuneet uskovaiset saivat herkeämättömällä vastarinnallaan torjuttua tämän pahan ihmisen toimet. Jäljelle jääneet palstalaiset uskovat eivät halua enää samaa pahuutta tapahtuvaksi. Siksi äärimmäinen varovaisuus on erittäin tärkeää!


      • Pitkäänpalstalla kirjoitti:

        Et ymmärrä asioita. Tällä palstalla on hyvin katastrofaalinen historia, johtuen erään uskonnollisen puoskarin narsistisesta ja psykopaattisesta käytöksestä. Hän pyrki kietomaan ihmisiä sormensa ympärille ja kyseenalaisti ja manipuloi uskovien uskoa, kunnes sai aikaan kaaosta ja epätoivoa. Hän toimi, kuten Saatana toimii, varastaen, tappaen ja tuhoten hengellisesti uskovien elämää.
        Hän sai utelemalla ja kieroilemalla ( kuten sinä nyt ) ihmisten henkilökohtaisia tietoja ja asioita selville ja pyrki käyttämään niitä hyödykseen. Onneksi ja Jumalan kunniaksi palstan valistuneet uskovaiset saivat herkeämättömällä vastarinnallaan torjuttua tämän pahan ihmisen toimet. Jäljelle jääneet palstalaiset uskovat eivät halua enää samaa pahuutta tapahtuvaksi. Siksi äärimmäinen varovaisuus on erittäin tärkeää!

        Eli siis oma todistus joutaa romukoppaan ja on hyväksyttävää piilotella vaikkei tarvitsisi itsestään mitään niin henkilökohtaisia kertoakaan.

        Ok.

        Täällä siis ainoastaan salailua ja vanhojen asioiden jankkaamista ilman että seuraa Jeesusta.

        Selvä.

        Näkemiin ja onnea siihen jospa Jeesus teidätkin vielä herättää "henkiin" .


      • Pitkäänpalstalla
        Vapaustaistelija kirjoitti:

        Eli siis oma todistus joutaa romukoppaan ja on hyväksyttävää piilotella vaikkei tarvitsisi itsestään mitään niin henkilökohtaisia kertoakaan.

        Ok.

        Täällä siis ainoastaan salailua ja vanhojen asioiden jankkaamista ilman että seuraa Jeesusta.

        Selvä.

        Näkemiin ja onnea siihen jospa Jeesus teidätkin vielä herättää "henkiin" .

        Kukaan ei estä sinua avaamasta itseäsi. Se tässä kummallista onkin, että utelet heti alkuun ( hyvin arvelluttavaa käytöstä ) puhelinnumeroa ja alat kyselemään intiimejä asioita, vaikka et ole paljastanut itsestäsi yhtään mitään! Sekoitat myös erinomaisesti henkilökohtaisten asioiden paljastelun ja valoon tulemisen. Viisas ihminen ei jaa helmiään sioille ja vaikka sinä et olisikaan pahoissa aikeissa, moni muu on.


      • Pitkäänpalstalla kirjoitti:

        Kukaan ei estä sinua avaamasta itseäsi. Se tässä kummallista onkin, että utelet heti alkuun ( hyvin arvelluttavaa käytöstä ) puhelinnumeroa ja alat kyselemään intiimejä asioita, vaikka et ole paljastanut itsestäsi yhtään mitään! Sekoitat myös erinomaisesti henkilökohtaisten asioiden paljastelun ja valoon tulemisen. Viisas ihminen ei jaa helmiään sioille ja vaikka sinä et olisikaan pahoissa aikeissa, moni muu on.

        Ja sitten väitätte olevanne jonkun muun seuraajia kuin oman navan.

        Kuten kerroin...kyseessä oli koettelemus jota suositellaan eri hengille tekevän ja ilmi tuli jo se minkä tiesin alusta asti.

        Rakastakaa Jumalaa ja lähimmäistä niin kuin itseänne.

        Täällä on vain epäilystä ja pilkkaa, jopa Jeesuksen omia kutsutaan saatanaksi.
        Kun pyydetään tulemaan valoon tällaisen aloituksen jälkeen niin sepä ei käynytkään.

        Asia oli tässä ja saatte ihan rauhassa harrastaa sitä mitä ikinä teettekin koska sitä en Jeesuksen seuraamiseksi tunnista.


      • Pitkäänpalstalla
        Vapaustaistelija kirjoitti:

        Ja sitten väitätte olevanne jonkun muun seuraajia kuin oman navan.

        Kuten kerroin...kyseessä oli koettelemus jota suositellaan eri hengille tekevän ja ilmi tuli jo se minkä tiesin alusta asti.

        Rakastakaa Jumalaa ja lähimmäistä niin kuin itseänne.

        Täällä on vain epäilystä ja pilkkaa, jopa Jeesuksen omia kutsutaan saatanaksi.
        Kun pyydetään tulemaan valoon tällaisen aloituksen jälkeen niin sepä ei käynytkään.

        Asia oli tässä ja saatte ihan rauhassa harrastaa sitä mitä ikinä teettekin koska sitä en Jeesuksen seuraamiseksi tunnista.

        Sinun tulosi tälle palstalle oli, jos sanon suoraan, niin kammottavan öykkärimäinen. Lue se itse vielä kerran, niin voit todeta saman. Noinko Jeesus on opettanut sinua lähestymään muita???
        " jos et, niin aloituksesi on pieru."
        Et olisi huonompaa ensivaikutelmaa voinut antaa.
        Mikä mahtoi olla puhelinnumeron pyytämisessäsi motiivi??? Ja uhkailemallako sinä henkilötietoja kyselet??? Heti ensimmäisessä viestissäsi!!!
        Ota opiksesi tästä. Toivottavasti et ainakaan somen ulkopuolisessa elämässä käyttäydy noin!


      • Pitkäänpalstalla kirjoitti:

        Sinun tulosi tälle palstalle oli, jos sanon suoraan, niin kammottavan öykkärimäinen. Lue se itse vielä kerran, niin voit todeta saman. Noinko Jeesus on opettanut sinua lähestymään muita???
        " jos et, niin aloituksesi on pieru."
        Et olisi huonompaa ensivaikutelmaa voinut antaa.
        Mikä mahtoi olla puhelinnumeron pyytämisessäsi motiivi??? Ja uhkailemallako sinä henkilötietoja kyselet??? Heti ensimmäisessä viestissäsi!!!
        Ota opiksesi tästä. Toivottavasti et ainakaan somen ulkopuolisessa elämässä käyttäydy noin!

        Jeesushan miettikin aina kuinka sanansa valita ettei vaan loukkaa ketään. ( huhhu... Oletkohan nyt ihan tosissasi?)
        Ja en ota opiksi sinun tuomastasi vinkistä mutta suosittelen pohdiskelemaan mitä tarkoittaa koettelu.
        En minä mitään numerolla tee , uhkailut ovat omassa päässäsi mutta selvisi asiat juurikin niin kuten ounastelin.
        Suoraan asiaan kuten Jeesuskin , eikä mitään hempeilyjä lihojenne vuoksi. Piste ja kuitti.


      • Pitkäänp
        Vapaustaistelija kirjoitti:

        Jeesushan miettikin aina kuinka sanansa valita ettei vaan loukkaa ketään. ( huhhu... Oletkohan nyt ihan tosissasi?)
        Ja en ota opiksi sinun tuomastasi vinkistä mutta suosittelen pohdiskelemaan mitä tarkoittaa koettelu.
        En minä mitään numerolla tee , uhkailut ovat omassa päässäsi mutta selvisi asiat juurikin niin kuten ounastelin.
        Suoraan asiaan kuten Jeesuskin , eikä mitään hempeilyjä lihojenne vuoksi. Piste ja kuitti.

        Jeesus ei roiskinut sanojaan miten sattuu, sillä Hän näki ihmisen sisään ja tiesi, mitä siellä on, sinä et tiedä.
        Sinulla ei ole hitustakaan oikeanlaista viisasta nöyryyttä ihmisten kanssa toimiessasi, jos sinä noin käyttäydyt jatkuvasti, kuten annat ymmärtää.
        Tulit hyvin polleasti ja mahtaillen, itsesi ylentäen ja sait siksi nöyryytyksen, jota tarvitset. Olet edelleen hyvin lihallinen, et hengellinen ihminen reaktiostasi päätellen.


      • Pitkäänp kirjoitti:

        Jeesus ei roiskinut sanojaan miten sattuu, sillä Hän näki ihmisen sisään ja tiesi, mitä siellä on, sinä et tiedä.
        Sinulla ei ole hitustakaan oikeanlaista viisasta nöyryyttä ihmisten kanssa toimiessasi, jos sinä noin käyttäydyt jatkuvasti, kuten annat ymmärtää.
        Tulit hyvin polleasti ja mahtaillen, itsesi ylentäen ja sait siksi nöyryytyksen, jota tarvitset. Olet edelleen hyvin lihallinen, et hengellinen ihminen reaktiostasi päätellen.

        Lähes kaikki viestissäsi meni pieleen sen takia koska luet viestin itseäsi puolustellen etkä Isän rakkaudessa "selvinpäin".
        Enkä ala tämän enempää inttämään kanssasi siitä mikä on Totuus.
        Totuuden halutessasi näet viesteistä ylhäällä jos haluat , jos et niin et.
        Jos haluat vääntää kaiken kieroon niin väännä, sitä olet ainakin tähän asti tehnyt.

        Jumala on oikeudenmukainen eikä mikään ihmisten miellyttäjä , vaikka sitä kovasti varmaan toivot.


      • Pitkäänpalstalla
        Vapaustaistelija kirjoitti:

        Lähes kaikki viestissäsi meni pieleen sen takia koska luet viestin itseäsi puolustellen etkä Isän rakkaudessa "selvinpäin".
        Enkä ala tämän enempää inttämään kanssasi siitä mikä on Totuus.
        Totuuden halutessasi näet viesteistä ylhäällä jos haluat , jos et niin et.
        Jos haluat vääntää kaiken kieroon niin väännä, sitä olet ainakin tähän asti tehnyt.

        Jumala on oikeudenmukainen eikä mikään ihmisten miellyttäjä , vaikka sitä kovasti varmaan toivot.

        Sinulle on turhaa enää sanoa mitään, koska asenteesi on noin omahyväinen ja mielesi noin ylpeä. Toivon, että elämän koulu sinua koulii, niin että sinusta tulee vielä jotain. Jätän sinut Jumalan käsiin, joka itse kustakin selvän ottaa.


      • Pitkäänpalstalla kirjoitti:

        Sinulle on turhaa enää sanoa mitään, koska asenteesi on noin omahyväinen ja mielesi noin ylpeä. Toivon, että elämän koulu sinua koulii, niin että sinusta tulee vielä jotain. Jätän sinut Jumalan käsiin, joka itse kustakin selvän ottaa.

        Koulittu, pimeydessä vaellettu, valolla herätetty, uudestisynnytty ja päässyt rauhaan Taivaan Isän.
        Tuota toivon sinulle myös.


      • Tuomitsemisenne:

        Omahyväinen, ylpeä , pollea, mahtava, ylevä , uhkaileva, uteleva , sekoittava , saatana, epäkunnioittava , jumalaton , pilkkaaja ja somehäirikkö.

        Älkää tuomitko ettei teitä tuomittaisi koska sinä itse teet niitä joista tuomitset.

        Ja nyt kun asia on selvä eli koettelussa ette kestä muutoin kuin tuomitsemalla niin jätämpä teidät siihen teidän omaan rauhaanne jonka olette aivan itse rakentaneet itsellenne.

        Jeesus on Kristus


      • Pitkäänpalstalla
        Vapaustaistelija kirjoitti:

        Tuomitsemisenne:

        Omahyväinen, ylpeä , pollea, mahtava, ylevä , uhkaileva, uteleva , sekoittava , saatana, epäkunnioittava , jumalaton , pilkkaaja ja somehäirikkö.

        Älkää tuomitko ettei teitä tuomittaisi koska sinä itse teet niitä joista tuomitset.

        Ja nyt kun asia on selvä eli koettelussa ette kestä muutoin kuin tuomitsemalla niin jätämpä teidät siihen teidän omaan rauhaanne jonka olette aivan itse rakentaneet itsellenne.

        Jeesus on Kristus

        Että oikein listan teit...
        Tasapuolisuuden nimissä voisit tehdä listan myös niistä tuomiosanoista, jotka sinä kirjoitit.
        Muuten, jumalattomaksi sinua ei ole kutsuttu. Älä siis vääristele.
        Suorat sanat ovat herätykseksi. Älä väistele niitä.
        Niin vielä. Katkera ihminen muistelee kärsimäänsä pahaa.


      • Pitkäänpalstalla kirjoitti:

        Että oikein listan teit...
        Tasapuolisuuden nimissä voisit tehdä listan myös niistä tuomiosanoista, jotka sinä kirjoitit.
        Muuten, jumalattomaksi sinua ei ole kutsuttu. Älä siis vääristele.
        Suorat sanat ovat herätykseksi. Älä väistele niitä.
        Niin vielä. Katkera ihminen muistelee kärsimäänsä pahaa.

        Toin vaan esille kuinka vastaan olettekaan Jeesuksen opetuksia.
        Katkera en tietenkään ole , Isä on minut niistä vapauttanut jo aikaa sitten.
        Vapauttanut vanhasta luonnosta uuteen armosta.


      • Pitkäänpalstalla kirjoitti:

        Että oikein listan teit...
        Tasapuolisuuden nimissä voisit tehdä listan myös niistä tuomiosanoista, jotka sinä kirjoitit.
        Muuten, jumalattomaksi sinua ei ole kutsuttu. Älä siis vääristele.
        Suorat sanat ovat herätykseksi. Älä väistele niitä.
        Niin vielä. Katkera ihminen muistelee kärsimäänsä pahaa.

        Kirjoitin Jeesuksen pienellä jiillä ja viesteistä löytyi tämä :

        "PS. Jeesuksen nimi kirjoitetaan isolla J'llä. Pientä kunnioitusta siis. Täällä jumalattomat ateistit kirjoittavat Hänen nimensä pienellä alkukirjaimella, koska haluavat siten pilkata Häntä ja täyttää siten syntimaljansa piripintaan."

        Taas jäit valheesta kiinni.


      • Pitkäänpalstalla
        Vapaustaistelija kirjoitti:

        Kirjoitin Jeesuksen pienellä jiillä ja viesteistä löytyi tämä :

        "PS. Jeesuksen nimi kirjoitetaan isolla J'llä. Pientä kunnioitusta siis. Täällä jumalattomat ateistit kirjoittavat Hänen nimensä pienellä alkukirjaimella, koska haluavat siten pilkata Häntä ja täyttää siten syntimaljansa piripintaan."

        Taas jäit valheesta kiinni.

        Kuinka sinä vääristelet noin karkeasti? Ihmettelen syvästi moista!
        Kun sanoin, että jumalattomat ateistit kirjoittavat Jumalan nimen pienellä j-kirjaimella, pilkatakseen, tarkoitin todellakin jumalattomia ateisteja. Tietääkseni en ole sinua ateistiksi nimittänyt. Sitä kyllä ihmettelen, miksi joku uskovana itseään pitävä kirjoittaa Jumalan ja Jeesuksen nimen pienellä. Se on epäkunnioittavaa käytöstä Jumalaa kohtaan.
        Älä siis enää sorru nimittelemään minua valehtelijaksi. Se on väärän todistuksen antamista lähimmäisestä ja syntiä.


      • Pitkäänpalstalla kirjoitti:

        Kuinka sinä vääristelet noin karkeasti? Ihmettelen syvästi moista!
        Kun sanoin, että jumalattomat ateistit kirjoittavat Jumalan nimen pienellä j-kirjaimella, pilkatakseen, tarkoitin todellakin jumalattomia ateisteja. Tietääkseni en ole sinua ateistiksi nimittänyt. Sitä kyllä ihmettelen, miksi joku uskovana itseään pitävä kirjoittaa Jumalan ja Jeesuksen nimen pienellä. Se on epäkunnioittavaa käytöstä Jumalaa kohtaan.
        Älä siis enää sorru nimittelemään minua valehtelijaksi. Se on väärän todistuksen antamista lähimmäisestä ja syntiä.

        Tuo asia löytyy tästä keskustelusta varsin selvästi.
        Näe tai ole näkemättä mutta vahvistit sen vielä tuolla edelliselläkin.

        Eli olen epäkunnioittava , se olikin jo tuolla listalla.

        Puhuuko Jeesus kirjaimien koosta jostakin?

        EI


      • Pitkäänpalstalla
        Vapaustaistelija kirjoitti:

        Tuo asia löytyy tästä keskustelusta varsin selvästi.
        Näe tai ole näkemättä mutta vahvistit sen vielä tuolla edelliselläkin.

        Eli olen epäkunnioittava , se olikin jo tuolla listalla.

        Puhuuko Jeesus kirjaimien koosta jostakin?

        EI

        Jumala tietää, etten valehtele ja sen jo perustelin varsin selvästi.
        Jos heittäytyisin itsekin lihalliseksi, voisin minäkin jo listaa tehdä, melko lailla pitkääkin, mutta en viitsi ruveta moiseen.
        Sanoin, että se on epäkunnioittavaa. En sanonut sinua epäkunnioittavaksi. Ymmärrätkö eron?
        Minusta on rasittavaa, että vääristelet sanojani.


      • Pitkäänpalstalla kirjoitti:

        Jumala tietää, etten valehtele ja sen jo perustelin varsin selvästi.
        Jos heittäytyisin itsekin lihalliseksi, voisin minäkin jo listaa tehdä, melko lailla pitkääkin, mutta en viitsi ruveta moiseen.
        Sanoin, että se on epäkunnioittavaa. En sanonut sinua epäkunnioittavaksi. Ymmärrätkö eron?
        Minusta on rasittavaa, että vääristelet sanojani.

        Tuolla tuot esille sen että suot itsesi tehdä epäkunnioittavia tekoja kuitenkaan olematta epäkunnioittava?

        Oletko koomikko? (kysymys , ei toteamus )


      • Pitkäänpalstalla
        Vapaustaistelija kirjoitti:

        Tuo asia löytyy tästä keskustelusta varsin selvästi.
        Näe tai ole näkemättä mutta vahvistit sen vielä tuolla edelliselläkin.

        Eli olen epäkunnioittava , se olikin jo tuolla listalla.

        Puhuuko Jeesus kirjaimien koosta jostakin?

        EI

        Sanoit: "Tuo asia löytyy tästä keskustelusta varsin selvästi."

        Mistä löytyy? Laita ihmeessä todiste näkyviin siteerauksena.


      • Pitkäänpalstalla kirjoitti:

        Sanoit: "Tuo asia löytyy tästä keskustelusta varsin selvästi."

        Mistä löytyy? Laita ihmeessä todiste näkyviin siteerauksena.

        Nytkö alkoi luikertelu?
        Mikset vastaa edelliseen?
        Tuotahan voisi kuvitella epäkunnioittavaksi jos haluaisi mielensä sellaisesta pahoittaa.
        Jos kykenisit lukemaan viestini ilman tuomitsemista niin ehkä näkisit asian "selkeästi" mutta kun analysoit omalla järjelläsi kokoajan niin et nähtävästi ymmärrä muusta kuin napasi suojelemisesta.

        Jeesus ei ole sanonut pienten ja isojen kirjaimien merkityksestä yhtään mitään , sille perustat puolet herjaamisistasi kuitenkin puolustaessasi omaa napaasi ettei vaan tarvitse katsoa Totuutta suoraan.


      • Pitkäänpalstalla
        Vapaustaistelija kirjoitti:

        Nytkö alkoi luikertelu?
        Mikset vastaa edelliseen?
        Tuotahan voisi kuvitella epäkunnioittavaksi jos haluaisi mielensä sellaisesta pahoittaa.
        Jos kykenisit lukemaan viestini ilman tuomitsemista niin ehkä näkisit asian "selkeästi" mutta kun analysoit omalla järjelläsi kokoajan niin et nähtävästi ymmärrä muusta kuin napasi suojelemisesta.

        Jeesus ei ole sanonut pienten ja isojen kirjaimien merkityksestä yhtään mitään , sille perustat puolet herjaamisistasi kuitenkin puolustaessasi omaa napaasi ettei vaan tarvitse katsoa Totuutta suoraan.

        Salli minun nauraa! 😄

        Mutta laita nyt se todiste tähän, odottelen rauhassa.


      • Pitkäänpalstalla kirjoitti:

        Salli minun nauraa! 😄

        Mutta laita nyt se todiste tähän, odottelen rauhassa.

        Sinä löydät kaiken tästä ketjusta ja olen sinulle tuonut jo kaiken esille vaikket sitä tunnu näkevän.

        Kaikki Jeesukseen li


      • Pitkäänpalstalla kirjoitti:

        Salli minun nauraa! 😄

        Mutta laita nyt se todiste tähän, odottelen rauhassa.

        Sinä löydät kaiken tästä ketjusta ja olen sinulle tuonut jo kaiken esille vaikket sitä tunnu näkevän.

        Kaikki Jeesukseen li


      • Vapaustaistelija kirjoitti:

        Sinä löydät kaiken tästä ketjusta ja olen sinulle tuonut jo kaiken esille vaikket sitä tunnu näkevän.

        Kaikki Jeesukseen li

        Liittyvät kysymykset mitkä liittyvät Jeesuksen seuraamiseen olet lakaissut maton alle....miksi?


      • Pitkäänpalstalla
        Vapaustaistelija kirjoitti:

        Liittyvät kysymykset mitkä liittyvät Jeesuksen seuraamiseen olet lakaissut maton alle....miksi?

        Odottelen...


      • Puolikuntoinen puhelin ja hikoilevat kädet lämpöisässä kämpässä aiheuttaa joskus tuollaisia lähetysvirheitä .


      • Pitkäänpalstalla kirjoitti:

        Odottelen...

        Sitten jäät todennäköisesti odottelemaan , itse odottelin aikani sinun vastauksiasi mutta huomasin nopeasti ettei sinulta sellaisia saa.

        Vastaukset löydät ylhäältä jos näet , jos et niin et näe .

        Kuten jo sanoin....täältä en löytänyt sitä mikä olisi Jeesuksen seuraamista ja se riittää minulle.
        Sekin riittää etten sinulta vastauksia saanut mihinkään....ainoastaan tuomitsemista.

        Minä kyllä annan anteeksi eikä mitään ole hampaankolossa mutta Jumala tuomitsee ja sinä olet tehnyt Hänen työtään täällä ainakin kohdallani.

        Ja minä olen sen sinulle ja kavereillesi osoittanut , teillä on sama henki ja se ei näe eteensä.


      • Pitkäänpalstalla
        Vapaustaistelija kirjoitti:

        Sitten jäät todennäköisesti odottelemaan , itse odottelin aikani sinun vastauksiasi mutta huomasin nopeasti ettei sinulta sellaisia saa.

        Vastaukset löydät ylhäältä jos näet , jos et niin et näe .

        Kuten jo sanoin....täältä en löytänyt sitä mikä olisi Jeesuksen seuraamista ja se riittää minulle.
        Sekin riittää etten sinulta vastauksia saanut mihinkään....ainoastaan tuomitsemista.

        Minä kyllä annan anteeksi eikä mitään ole hampaankolossa mutta Jumala tuomitsee ja sinä olet tehnyt Hänen työtään täällä ainakin kohdallani.

        Ja minä olen sen sinulle ja kavereillesi osoittanut , teillä on sama henki ja se ei näe eteensä.

        No voi harmi, ettet löytänyt mitään. Siteeraaminen olisi ollut aika helppoa, mutta eihän olematonta voi siteerata.

        Väärä todistus jäi siis olemaan. No, annan sen sinulle anteeksi.


      • Pitkäänpalstalla kirjoitti:

        No voi harmi, ettet löytänyt mitään. Siteeraaminen olisi ollut aika helppoa, mutta eihän olematonta voi siteerata.

        Väärä todistus jäi siis olemaan. No, annan sen sinulle anteeksi.

        Kenestä olen väärän todistuksen antanut?
        Jos et näe , se ei ole väärä todistus minulta.


      • Pitkäänpalstalla kirjoitti:

        No voi harmi, ettet löytänyt mitään. Siteeraaminen olisi ollut aika helppoa, mutta eihän olematonta voi siteerata.

        Väärä todistus jäi siis olemaan. No, annan sen sinulle anteeksi.

        Kenestä olen väärän todistuksen antanut?
        Odottelen....taas jälleen ja luulenpa että jälleen kerran vastaus jää saamatta.


      • Pitkäänpalstalla
        Vapaustaistelija kirjoitti:

        Kenestä olen väärän todistuksen antanut?
        Jos et näe , se ei ole väärä todistus minulta.

        Dementiaa? En viitsisi vatvoa tätä samaa, mutta sinä sanoit, että valehtelin, jota en ole tehnyt. Pyysin sinua laittamaan todisteen ( siteerauksen ) siitä, että olisin valehdellut, mutta sinä et sitä tehnyt. Nyt vielä keksit uuden valheen, kun väität, että olisin sanonut, että " tuolla tuot esille sen, että suot itsesi tehdä epäkunnioittavia tekoja kuitenkaan olematta epäkunnioittava."

        Voisitko mitenkään lopettaa tuollaisten valheiden tehtailun?
        Sellainen EI ole Jeesuksen seuraamista!

        Koska aikani on liian kallista sinun valheittesi korjaamiseen, käyn kohta nukkumaan sillä toiveella, ettet enää jatka moista. Se ei ole sinulle hyväksi. Kiitos.


      • Pitkäänpalstalla kirjoitti:

        Dementiaa? En viitsisi vatvoa tätä samaa, mutta sinä sanoit, että valehtelin, jota en ole tehnyt. Pyysin sinua laittamaan todisteen ( siteerauksen ) siitä, että olisin valehdellut, mutta sinä et sitä tehnyt. Nyt vielä keksit uuden valheen, kun väität, että olisin sanonut, että " tuolla tuot esille sen, että suot itsesi tehdä epäkunnioittavia tekoja kuitenkaan olematta epäkunnioittava."

        Voisitko mitenkään lopettaa tuollaisten valheiden tehtailun?
        Sellainen EI ole Jeesuksen seuraamista!

        Koska aikani on liian kallista sinun valheittesi korjaamiseen, käyn kohta nukkumaan sillä toiveella, ettet enää jatka moista. Se ei ole sinulle hyväksi. Kiitos.

        Kenestä o


      • Pitkäänpalstalla kirjoitti:

        Dementiaa? En viitsisi vatvoa tätä samaa, mutta sinä sanoit, että valehtelin, jota en ole tehnyt. Pyysin sinua laittamaan todisteen ( siteerauksen ) siitä, että olisin valehdellut, mutta sinä et sitä tehnyt. Nyt vielä keksit uuden valheen, kun väität, että olisin sanonut, että " tuolla tuot esille sen, että suot itsesi tehdä epäkunnioittavia tekoja kuitenkaan olematta epäkunnioittava."

        Voisitko mitenkään lopettaa tuollaisten valheiden tehtailun?
        Sellainen EI ole Jeesuksen seuraamista!

        Koska aikani on liian kallista sinun valheittesi korjaamiseen, käyn kohta nukkumaan sillä toiveella, ettet enää jatka moista. Se ei ole sinulle hyväksi. Kiitos.

        Kenestä olen antanut väärän todistuksen?
        Tuo itsesi esille ihan kuvan kanssa niin tiedän.
        Vai pysytteletkö ennemmin piilossa?


      • Pitkäänpalstalla kirjoitti:

        Dementiaa? En viitsisi vatvoa tätä samaa, mutta sinä sanoit, että valehtelin, jota en ole tehnyt. Pyysin sinua laittamaan todisteen ( siteerauksen ) siitä, että olisin valehdellut, mutta sinä et sitä tehnyt. Nyt vielä keksit uuden valheen, kun väität, että olisin sanonut, että " tuolla tuot esille sen, että suot itsesi tehdä epäkunnioittavia tekoja kuitenkaan olematta epäkunnioittava."

        Voisitko mitenkään lopettaa tuollaisten valheiden tehtailun?
        Sellainen EI ole Jeesuksen seuraamista!

        Koska aikani on liian kallista sinun valheittesi korjaamiseen, käyn kohta nukkumaan sillä toiveella, ettet enää jatka moista. Se ei ole sinulle hyväksi. Kiitos.

        "Jumala tietää, etten valehtele ja sen jo perustelin varsin selvästi.
        Jos heittäytyisin itsekin lihalliseksi, voisin minäkin jo listaa tehdä, melko lailla pitkääkin, mutta en viitsi ruveta moiseen.
        Sanoin, että se on epäkunnioittavaa. En sanonut sinua epäkunnioittavaksi. "

        Eli epäkunnioittavia tekoja voi tehdä olematta epäkunnioitettava?
        Mitä muuta tuo voi tarkoittaa sitten?

        Kas tuossa


      • Pitkäänpalstalla kirjoitti:

        Dementiaa? En viitsisi vatvoa tätä samaa, mutta sinä sanoit, että valehtelin, jota en ole tehnyt. Pyysin sinua laittamaan todisteen ( siteerauksen ) siitä, että olisin valehdellut, mutta sinä et sitä tehnyt. Nyt vielä keksit uuden valheen, kun väität, että olisin sanonut, että " tuolla tuot esille sen, että suot itsesi tehdä epäkunnioittavia tekoja kuitenkaan olematta epäkunnioittava."

        Voisitko mitenkään lopettaa tuollaisten valheiden tehtailun?
        Sellainen EI ole Jeesuksen seuraamista!

        Koska aikani on liian kallista sinun valheittesi korjaamiseen, käyn kohta nukkumaan sillä toiveella, ettet enää jatka moista. Se ei ole sinulle hyväksi. Kiitos.

        Ei ole valehtelua jos tuon esille kirjoittamasi


      • Mielestäsi teen epäkunnioitettavia tekoja olematta epäkunniallinen....
        Suot itsellesi tuollaistako?


      • Pitkäänpalstalla kirjoitti:

        Dementiaa? En viitsisi vatvoa tätä samaa, mutta sinä sanoit, että valehtelin, jota en ole tehnyt. Pyysin sinua laittamaan todisteen ( siteerauksen ) siitä, että olisin valehdellut, mutta sinä et sitä tehnyt. Nyt vielä keksit uuden valheen, kun väität, että olisin sanonut, että " tuolla tuot esille sen, että suot itsesi tehdä epäkunnioittavia tekoja kuitenkaan olematta epäkunnioittava."

        Voisitko mitenkään lopettaa tuollaisten valheiden tehtailun?
        Sellainen EI ole Jeesuksen seuraamista!

        Koska aikani on liian kallista sinun valheittesi korjaamiseen, käyn kohta nukkumaan sillä toiveella, ettet enää jatka moista. Se ei ole sinulle hyväksi. Kiitos.

        Valehtelet siinä että muka kirjaimen koolla olisi jotain väliä.
        Ei ole.
        Jeesus ei puhunut tuollaisesta mitään ja sinä sen takia aloit sanomaan jotain epäkunnioitettavista teoista.....
        Oliko alkuperäiskielellä isoja tai pieniä kirjaimia?
        Niinpä....
        Joten se tuli sinusta , lihasta.


      • "Kun sanoin, että jumalattomat ateistit kirjoittavat Jumalan nimen pienellä j-kirjaimella, pilkatakseen, tarkoitin todellakin jumalattomia ateisteja. Tietääkseni en ole sinua ateistiksi nimittänyt. "

        Minä kirjoitin pienellä ja en ole ateisti joten?


      • Pitkäänpalstalla
        Vapaustaistelija kirjoitti:

        "Kun sanoin, että jumalattomat ateistit kirjoittavat Jumalan nimen pienellä j-kirjaimella, pilkatakseen, tarkoitin todellakin jumalattomia ateisteja. Tietääkseni en ole sinua ateistiksi nimittänyt. "

        Minä kirjoitin pienellä ja en ole ateisti joten?

        Niin? En ole sinua jumalattomaksi ateistiksi kutsunut, vaikka niin väität. Puhuin palstan jumalattomista ateisteista.
        Meniköhän vieläkään perille?
        Voitko lopettaa vääristelyä?


      • Pitkäänpalstalla
        Vapaustaistelija kirjoitti:

        Valehtelet siinä että muka kirjaimen koolla olisi jotain väliä.
        Ei ole.
        Jeesus ei puhunut tuollaisesta mitään ja sinä sen takia aloit sanomaan jotain epäkunnioitettavista teoista.....
        Oliko alkuperäiskielellä isoja tai pieniä kirjaimia?
        Niinpä....
        Joten se tuli sinusta , lihasta.

        Minulle opetettiin koulussa jo varhain, että erisnimet kirjoitetaan isolla.
        Kuningasten Kuninkaan nimen kirjoittaminen pienellä on mielestäni Hänen halveksimistaan.


      • Pitkäänpalstalla
        Vapaustaistelija kirjoitti:

        Mielestäsi teen epäkunnioitettavia tekoja olematta epäkunniallinen....
        Suot itsellesi tuollaistako?

        En ole missään vaiheessa sanonut suovani itselleni epäkunnioittavia tekoja, joten lopeta valehtelu, kiitos.


      • Pitkäänpalstalla kirjoitti:

        Minulle opetettiin koulussa jo varhain, että erisnimet kirjoitetaan isolla.
        Kuningasten Kuninkaan nimen kirjoittaminen pienellä on mielestäni Hänen halveksimistaan.

        Eli mielestäsi halveksin Jeesusta kun kirjoitin pienellä jeesus?


      • Luet koettelun kiusaamiseksi....selvä , jätän sinut nyt sitten omaan rauhaasi...siihen minkä olet esille tuonutkin hyvin selvästi, tuomitsemista jne.
        Näkemiin


      • Anonyymi
        Pitkäänpalstalla kirjoitti:

        Kuinka sinä vääristelet noin karkeasti? Ihmettelen syvästi moista!
        Kun sanoin, että jumalattomat ateistit kirjoittavat Jumalan nimen pienellä j-kirjaimella, pilkatakseen, tarkoitin todellakin jumalattomia ateisteja. Tietääkseni en ole sinua ateistiksi nimittänyt. Sitä kyllä ihmettelen, miksi joku uskovana itseään pitävä kirjoittaa Jumalan ja Jeesuksen nimen pienellä. Se on epäkunnioittavaa käytöstä Jumalaa kohtaan.
        Älä siis enää sorru nimittelemään minua valehtelijaksi. Se on väärän todistuksen antamista lähimmäisestä ja syntiä.

        "Niin ei nyt siis ole mitään kadotustuomiota niille, jotka Kristuksessa Jeesuksessa ovat."


      • Anonyymi
        Vapaustaistelija kirjoitti:

        Nytkö alkoi luikertelu?
        Mikset vastaa edelliseen?
        Tuotahan voisi kuvitella epäkunnioittavaksi jos haluaisi mielensä sellaisesta pahoittaa.
        Jos kykenisit lukemaan viestini ilman tuomitsemista niin ehkä näkisit asian "selkeästi" mutta kun analysoit omalla järjelläsi kokoajan niin et nähtävästi ymmärrä muusta kuin napasi suojelemisesta.

        Jeesus ei ole sanonut pienten ja isojen kirjaimien merkityksestä yhtään mitään , sille perustat puolet herjaamisistasi kuitenkin puolustaessasi omaa napaasi ettei vaan tarvitse katsoa Totuutta suoraan.

        "En minä tee mitättömäksi Jumalan armoa, sillä jos vanhurskaus on saatavissa lain kautta, silloinhan Kristus on turhaan kuollut."


      • Anonyymi
        Pitkäänp kirjoitti:

        Jeesus ei roiskinut sanojaan miten sattuu, sillä Hän näki ihmisen sisään ja tiesi, mitä siellä on, sinä et tiedä.
        Sinulla ei ole hitustakaan oikeanlaista viisasta nöyryyttä ihmisten kanssa toimiessasi, jos sinä noin käyttäydyt jatkuvasti, kuten annat ymmärtää.
        Tulit hyvin polleasti ja mahtaillen, itsesi ylentäen ja sait siksi nöyryytyksen, jota tarvitset. Olet edelleen hyvin lihallinen, et hengellinen ihminen reaktiostasi päätellen.

        "Sillä Herra hankkii oikeuden kansalleen ja armahtaa palvelijoitansa."


      • Anonyymi
        Pitkäänpalstalla kirjoitti:

        Kukaan ei estä sinua avaamasta itseäsi. Se tässä kummallista onkin, että utelet heti alkuun ( hyvin arvelluttavaa käytöstä ) puhelinnumeroa ja alat kyselemään intiimejä asioita, vaikka et ole paljastanut itsestäsi yhtään mitään! Sekoitat myös erinomaisesti henkilökohtaisten asioiden paljastelun ja valoon tulemisen. Viisas ihminen ei jaa helmiään sioille ja vaikka sinä et olisikaan pahoissa aikeissa, moni muu on.

        "Sentähden eivät jumalattomat kestä tuomiolla eivätkä syntiset vanhurskasten seurakunnassa."


      • Anonyymi
        Pitkäänpalstalla kirjoitti:

        Sinun tulosi tälle palstalle oli, jos sanon suoraan, niin kammottavan öykkärimäinen. Lue se itse vielä kerran, niin voit todeta saman. Noinko Jeesus on opettanut sinua lähestymään muita???
        " jos et, niin aloituksesi on pieru."
        Et olisi huonompaa ensivaikutelmaa voinut antaa.
        Mikä mahtoi olla puhelinnumeron pyytämisessäsi motiivi??? Ja uhkailemallako sinä henkilötietoja kyselet??? Heti ensimmäisessä viestissäsi!!!
        Ota opiksesi tästä. Toivottavasti et ainakaan somen ulkopuolisessa elämässä käyttäydy noin!

        "Ja suuri voitto onkin jumalisuus yhdessä tyytyväisyyden kanssa."


      • Anonyymi
        Vapaustaistelija kirjoitti:

        Liittyvät kysymykset mitkä liittyvät Jeesuksen seuraamiseen olet lakaissut maton alle....miksi?

        "Ja suuri voitto onkin jumalisuus yhdessä tyytyväisyyden kanssa."


      • Anonyymi
        Pitkäänpalstalla kirjoitti:

        Että oikein listan teit...
        Tasapuolisuuden nimissä voisit tehdä listan myös niistä tuomiosanoista, jotka sinä kirjoitit.
        Muuten, jumalattomaksi sinua ei ole kutsuttu. Älä siis vääristele.
        Suorat sanat ovat herätykseksi. Älä väistele niitä.
        Niin vielä. Katkera ihminen muistelee kärsimäänsä pahaa.

        "Ja suuri voitto onkin jumalisuus yhdessä tyytyväisyyden kanssa."


      • Anonyymi
        Pitkäänpalstalla kirjoitti:

        Et ymmärrä asioita. Tällä palstalla on hyvin katastrofaalinen historia, johtuen erään uskonnollisen puoskarin narsistisesta ja psykopaattisesta käytöksestä. Hän pyrki kietomaan ihmisiä sormensa ympärille ja kyseenalaisti ja manipuloi uskovien uskoa, kunnes sai aikaan kaaosta ja epätoivoa. Hän toimi, kuten Saatana toimii, varastaen, tappaen ja tuhoten hengellisesti uskovien elämää.
        Hän sai utelemalla ja kieroilemalla ( kuten sinä nyt ) ihmisten henkilökohtaisia tietoja ja asioita selville ja pyrki käyttämään niitä hyödykseen. Onneksi ja Jumalan kunniaksi palstan valistuneet uskovaiset saivat herkeämättömällä vastarinnallaan torjuttua tämän pahan ihmisen toimet. Jäljelle jääneet palstalaiset uskovat eivät halua enää samaa pahuutta tapahtuvaksi. Siksi äärimmäinen varovaisuus on erittäin tärkeää!

        "Ja on tapahtuva, että jokainen, joka huutaa avuksi Herran nimeä, pelastuu.'"


      • Anonyymi
        Mark8ja33 kirjoitti:

        Mutta hän kääntyi, katsoi opetuslapsiinsa ja nuhteli Pietaria sanoen: "Mene pois minun edestäni, saatana, sillä sinä et ajattele sitä, mikä on Jumalan, vaan sitä, mikä on ihmisten."
        Mark 8:33

        Ja he veisasivat Mooseksen, Jumalan palvelijan, virttä ja Karitsan virttä, sanoen: "Suuret ja ihmeelliset ovat sinun tekosi, Herra Jumala, Kaikkivaltias; vanhurskaat ja totiset ovat sinun tiesi, sinä kansojen kuningas."


      • Anonyymi
        Pitkäänpalstalla kirjoitti:

        Et ymmärrä asioita. Tällä palstalla on hyvin katastrofaalinen historia, johtuen erään uskonnollisen puoskarin narsistisesta ja psykopaattisesta käytöksestä. Hän pyrki kietomaan ihmisiä sormensa ympärille ja kyseenalaisti ja manipuloi uskovien uskoa, kunnes sai aikaan kaaosta ja epätoivoa. Hän toimi, kuten Saatana toimii, varastaen, tappaen ja tuhoten hengellisesti uskovien elämää.
        Hän sai utelemalla ja kieroilemalla ( kuten sinä nyt ) ihmisten henkilökohtaisia tietoja ja asioita selville ja pyrki käyttämään niitä hyödykseen. Onneksi ja Jumalan kunniaksi palstan valistuneet uskovaiset saivat herkeämättömällä vastarinnallaan torjuttua tämän pahan ihmisen toimet. Jäljelle jääneet palstalaiset uskovat eivät halua enää samaa pahuutta tapahtuvaksi. Siksi äärimmäinen varovaisuus on erittäin tärkeää!

        "Eikä mitään kirousta ole enää oleva. Ja Jumalan ja Karitsan valtaistuin on siellä oleva, ja hänen palvelijansa palvelevat häntä"


      • Anonyymi
        Vapaustaistelija kirjoitti:

        Ja kyllä , armosta olen saanut uudestisyntymisen.
        Armosta saan tälläkin hetkellä kirjoittaa.
        Sinä et tiedä todennäköisesti tulikasteesta mitään.
        Todennäköisesti olet vain jankkaaja, piilossa eläjä eli pimeydessä.
        Hyvää yötä siis sinulle

        Ja hän sanoi minulle: "Kirjoita: Autuaat ne, jotka ovat kutsutut Karitsan hääaterialle!" Vielä hän sanoi minulle: "Nämä sanat ovat totiset Jumalan sanat."


      • Anonyymi
        Vapaustaistelija kirjoitti:

        En ole sanonut jeesuksen sanoja pieruksi mutta toimi kuten parhaaksi näet....
        Asiat jota toin esille ovat jumalalta saatuja ja ainoa keinosi on juurikin tuo mitä teet...rimpuileminen.

        Ja hän sanoi minulle: "Kirjoita: Autuaat ne, jotka ovat kutsutut Karitsan hääaterialle!" Vielä hän sanoi minulle: "Nämä sanat ovat totiset Jumalan sanat."


      • Anonyymi
        menneet.ajat kirjoitti:

        Keskiajalla ihmiset (kirkot) otti viellä tosissaan "evankeliumin julistamisen pakanoille" Nykyisinhän se on aika teennäistä mumistaan hiljaa eikä pistetä pakanoita ojennukseen voimalla
        Saattaa Jeesus tuntea syvää myötähäpeää häneen uskovien suhteen.

        Ja kaikkien luotujen, jotka ovat taivaassa ja maan päällä ja maan alla ja meren päällä, ja kaikkien niissä olevain minä kuulin sanovan: "Hänelle, joka valtaistuimella istuu, ja Karitsalle ylistys ja kunnia ja kirkkaus ja valta aina ja iankaikkisesti!"


      • Anonyymi
        Vapaustaistelija kirjoitti:

        Kerro minulle

        Miltä tuntui kun vanha luontosi revittiin sinusta irti ja tilalle tuli uusi luomus?
        Kerrohan toki miltä tulikaste sinusta itsestäsi tuntui?
        Kerro minulle mitä tunsit siellä vanhan luonnon viimeisillä hönkäyksillä ennen kirkkautta?

        Kuinka maailmankatsomuksesi muuttui tuossa selittämättömän mahtavassa tapahtumassa?

        Ja kaikkien luotujen, jotka ovat taivaassa ja maan päällä ja maan alla ja meren päällä, ja kaikkien niissä olevain minä kuulin sanovan: "Hänelle, joka valtaistuimella istuu, ja Karitsalle ylistys ja kunnia ja kirkkaus ja valta aina ja iankaikkisesti!"


      • Anonyymi
        Pitkäänpalstalla kirjoitti:

        Kuinka sinä vääristelet noin karkeasti? Ihmettelen syvästi moista!
        Kun sanoin, että jumalattomat ateistit kirjoittavat Jumalan nimen pienellä j-kirjaimella, pilkatakseen, tarkoitin todellakin jumalattomia ateisteja. Tietääkseni en ole sinua ateistiksi nimittänyt. Sitä kyllä ihmettelen, miksi joku uskovana itseään pitävä kirjoittaa Jumalan ja Jeesuksen nimen pienellä. Se on epäkunnioittavaa käytöstä Jumalaa kohtaan.
        Älä siis enää sorru nimittelemään minua valehtelijaksi. Se on väärän todistuksen antamista lähimmäisestä ja syntiä.

        "Sillä vuoret väistykööt ja kukkulat horjukoot, mutta minun armoni ei sinusta väisty, eikä minun rauhanliittoni horju, sanoo Herra, sinun armahtajasi."


      • Anonyymi
        Pitkäänp kirjoitti:

        Jeesus ei roiskinut sanojaan miten sattuu, sillä Hän näki ihmisen sisään ja tiesi, mitä siellä on, sinä et tiedä.
        Sinulla ei ole hitustakaan oikeanlaista viisasta nöyryyttä ihmisten kanssa toimiessasi, jos sinä noin käyttäydyt jatkuvasti, kuten annat ymmärtää.
        Tulit hyvin polleasti ja mahtaillen, itsesi ylentäen ja sait siksi nöyryytyksen, jota tarvitset. Olet edelleen hyvin lihallinen, et hengellinen ihminen reaktiostasi päätellen.

        Herra, sinun armosi ulottuu taivaisiin, sinun totuutesi pilviin asti.


      • Anonyymi
        Vapaustaistelija kirjoitti:

        Sitten jäät todennäköisesti odottelemaan , itse odottelin aikani sinun vastauksiasi mutta huomasin nopeasti ettei sinulta sellaisia saa.

        Vastaukset löydät ylhäältä jos näet , jos et niin et näe .

        Kuten jo sanoin....täältä en löytänyt sitä mikä olisi Jeesuksen seuraamista ja se riittää minulle.
        Sekin riittää etten sinulta vastauksia saanut mihinkään....ainoastaan tuomitsemista.

        Minä kyllä annan anteeksi eikä mitään ole hampaankolossa mutta Jumala tuomitsee ja sinä olet tehnyt Hänen työtään täällä ainakin kohdallani.

        Ja minä olen sen sinulle ja kavereillesi osoittanut , teillä on sama henki ja se ei näe eteensä.

        "Noita tietämättömyyden aikoja Jumala on kärsinyt, mutta nyt hän tekee tiettäväksi, että kaikkien ihmisten kaikkialla on tehtävä parannus."


      • Anonyymi
        Vapaustaistelija kirjoitti:

        Kirjoitin Jeesuksen pienellä jiillä ja viesteistä löytyi tämä :

        "PS. Jeesuksen nimi kirjoitetaan isolla J'llä. Pientä kunnioitusta siis. Täällä jumalattomat ateistit kirjoittavat Hänen nimensä pienellä alkukirjaimella, koska haluavat siten pilkata Häntä ja täyttää siten syntimaljansa piripintaan."

        Taas jäit valheesta kiinni.

        "Noita tietämättömyyden aikoja Jumala on kärsinyt, mutta nyt hän tekee tiettäväksi, että kaikkien ihmisten kaikkialla on tehtävä parannus."


      • Anonyymi
        Vapaustaistelija kirjoitti:

        Eli siis oma todistus joutaa romukoppaan ja on hyväksyttävää piilotella vaikkei tarvitsisi itsestään mitään niin henkilökohtaisia kertoakaan.

        Ok.

        Täällä siis ainoastaan salailua ja vanhojen asioiden jankkaamista ilman että seuraa Jeesusta.

        Selvä.

        Näkemiin ja onnea siihen jospa Jeesus teidätkin vielä herättää "henkiin" .

        "Herra on tehnyt tiettäväksi pelastustekonsa, hän on ilmaissut vanhurskautensa pakanain silmien edessä."


      • Anonyymi

        Sanoit pieruksi aloitusta, jossa olivat nämä JEESUKSEN sanat:
        "Joka uskoo ja kastetaan, se pelastuu; mutta joka ei usko, se tuomitaan kadotukseen."
        Mark 16:16

        MIKSI???


      • Anonyymi
        AamenkiitosJeesus kirjoitti:

        Kirjoitin Raamatun totuuden.
        Minulla ei ole minkäänlaista tarvetta tavata.
        Jeesus haluaa sinutkin pelastaa.

        "ja hänellä oli yllään vereen kastettu vaippa, ja nimi, jolla häntä kutsutaan, on Jumalan Sana."


      • Anonyymi
        AamenkiitosJeesus kirjoitti:

        Kirjoitin Raamatun totuuden.
        Minulla ei ole minkäänlaista tarvetta tavata.
        Jeesus haluaa sinutkin pelastaa.

        "ja hänellä oli yllään vereen kastettu vaippa, ja nimi, jolla häntä kutsutaan, on Jumalan Sana."


      • Anonyymi
        Pitkäänpalstalla kirjoitti:

        Dementiaa? En viitsisi vatvoa tätä samaa, mutta sinä sanoit, että valehtelin, jota en ole tehnyt. Pyysin sinua laittamaan todisteen ( siteerauksen ) siitä, että olisin valehdellut, mutta sinä et sitä tehnyt. Nyt vielä keksit uuden valheen, kun väität, että olisin sanonut, että " tuolla tuot esille sen, että suot itsesi tehdä epäkunnioittavia tekoja kuitenkaan olematta epäkunnioittava."

        Voisitko mitenkään lopettaa tuollaisten valheiden tehtailun?
        Sellainen EI ole Jeesuksen seuraamista!

        Koska aikani on liian kallista sinun valheittesi korjaamiseen, käyn kohta nukkumaan sillä toiveella, ettet enää jatka moista. Se ei ole sinulle hyväksi. Kiitos.

        "sillä Ihmisen Poika on tullut etsimään ja pelastamaan sitä, mikä kadonnut on."


      • Anonyymi
        Mark8ja33 kirjoitti:

        Mutta hän kääntyi, katsoi opetuslapsiinsa ja nuhteli Pietaria sanoen: "Mene pois minun edestäni, saatana, sillä sinä et ajattele sitä, mikä on Jumalan, vaan sitä, mikä on ihmisten."
        Mark 8:33

        Kunnia Jumalalle!


      • Anonyymi
        Vapaustaistelija kirjoitti:

        Kenestä olen antanut väärän todistuksen?
        Tuo itsesi esille ihan kuvan kanssa niin tiedän.
        Vai pysytteletkö ennemmin piilossa?

        ”Ja Jesukselta Kristukselta, joka se uskollinen todistaja on, ja esikoinen kuolleista, ja maan kuningasten Päämies: joka meitä rakasti ja on meitä verellänsä meidän synneistämme pessyt,”


      • Anonyymi
        Pitkäänpalstalla kirjoitti:

        Kukaan ei estä sinua avaamasta itseäsi. Se tässä kummallista onkin, että utelet heti alkuun ( hyvin arvelluttavaa käytöstä ) puhelinnumeroa ja alat kyselemään intiimejä asioita, vaikka et ole paljastanut itsestäsi yhtään mitään! Sekoitat myös erinomaisesti henkilökohtaisten asioiden paljastelun ja valoon tulemisen. Viisas ihminen ei jaa helmiään sioille ja vaikka sinä et olisikaan pahoissa aikeissa, moni muu on.

        Jep


      • Anonyymi
        Vapaustaistelija kirjoitti:

        Eli mielestäsi halveksin Jeesusta kun kirjoitin pienellä jeesus?

        Niin voi olettaa.


      • Anonyymi
        Vapaustaistelija kirjoitti:

        Tuo asia löytyy tästä keskustelusta varsin selvästi.
        Näe tai ole näkemättä mutta vahvistit sen vielä tuolla edelliselläkin.

        Eli olen epäkunnioittava , se olikin jo tuolla listalla.

        Puhuuko Jeesus kirjaimien koosta jostakin?

        EI

        Jo pikkupoikana opin, että erisnimet kirjoitetaan isolla kirjaimella.


      • Anonyymi
        Pitkäänpalstalla kirjoitti:

        Salli minun nauraa! 😄

        Mutta laita nyt se todiste tähän, odottelen rauhassa.

        Jep


      • Anonyymi
        Pitkäänpalstalla kirjoitti:

        Sinun tulosi tälle palstalle oli, jos sanon suoraan, niin kammottavan öykkärimäinen. Lue se itse vielä kerran, niin voit todeta saman. Noinko Jeesus on opettanut sinua lähestymään muita???
        " jos et, niin aloituksesi on pieru."
        Et olisi huonompaa ensivaikutelmaa voinut antaa.
        Mikä mahtoi olla puhelinnumeron pyytämisessäsi motiivi??? Ja uhkailemallako sinä henkilötietoja kyselet??? Heti ensimmäisessä viestissäsi!!!
        Ota opiksesi tästä. Toivottavasti et ainakaan somen ulkopuolisessa elämässä käyttäydy noin!

        Aivan!


    • jhgff

      Homot nyt ainakin joutuu helvettiin ja kärsimään ikuisessa kiirastulessa
      Loppujen osalta Jumala päättää tapauskohtaisesti henkilö on voinut tappaa niin todennäköisesti tsekkaa minkä vuoksi on joutunut tappamaan ... ja niin edelleen

    • Seiskalla
    • Eikiitosjeesus

      Kyllä ne uskovaiset sinne kadotukseen joutuu. Tai oikeastaan ovat jo siinä.

      Kadotus ei koske millään lailla meitä aivan uskomattomia. Ähäkutti.

      • 2kor4ja3

        "Mutta jos meidän evankeliumimme on peitossa, niin se peite on niissä, jotka kadotukseen joutuvat,"
        2Kor 4:3


      • Anonyymi

        Niinhän sinä uskottelet. Et kuitenkaan voi päästä Jumalan tuomiota pakoon!

        "Joka uskoo ja kastetaan, se pelastuu; mutta joka ei usko, se tuomitaan kadotukseen."
        Mark 16:16


    • 12____13

      > Kuka joutuu kadotukseen?

      Epävanhurskaat.

      "...pois iankaikkiseen rangaistukseen, mutta vanhurskaat iankaikkiseen elämään".
      Mat. 25:46

      "Sillä synnin palkka on kuolema, mutta Jumalan armolahja on iankaikkinen elämä Kristuksessa Jeesuksessa, meidän Herrassamme."
      Room. 6:23

    • Eikiitosjeesus

      Kadotus on varattu vain teille uskovaisille .
      Edes teidän isäjumala ei ole niin vittumainen ja sadistinen että sillä olisi valtuuksia kenenkään muiden suhteen. Pitäkää hyvänänne.
      On se uskomattoman vaan hyvä olla ja elää

      • Kysyväinen

        Tämä maanpäällinen elämä on vaan kovin lyhyt. Missä sinä aiot viettää ikuisuuden?


    • AamenkiitosJeesus

      "Ja nyt, lapsukaiset, pysykää hänessä, että meillä hänen ilmestyessään olisi turva eikä meitä häpeällä karkoitettaisi pois hänen tyköänsä hänen tulemuksessaan."

    • AamenkiitosJeesus

      "Tulee hätä, ja he etsivät pelastusta, mutta sitä ei ole."

      • Eikiitosjeesus

        Kiitos.
        Tuo lause kertookin kaiken oleellisen krstittyjen äpäräkultista.


    • AamenkiitosJeesus

      "Katso, kämmenen leveydeksi sinä teit minun päiväni, ja minun elämäni on sinun edessäsi niinkuin ei mitään. Vain tuulen henkäys ovat kaikki ihmiset, kuinka lujina seisokootkin."

    • AamenkiitosJeesus

      Sen jälkeen minä kuulin ikäänkuin kansan paljouden suuren äänen taivaassa sanovan: "Halleluja! Pelastus ja kunnia ja voima on Jumalan, meidän Jumalamme."

      • Sielläiloitaan

        Taivaassa on aivan valtava ilo!


      • Kerro.kerro
        Sielläiloitaan kirjoitti:

        Taivaassa on aivan valtava ilo!

        Onko viinaa naisia ja hanurimusiikkia?


      • Anonyymi
        Kerro.kerro kirjoitti:

        Onko viinaa naisia ja hanurimusiikkia?

        Tottakai, eihän se muuten taivas olisi.


    • lisää-värssyjä

      Joka toiselle kuopaa kaivaa, joka toiselle ei.
      Room. (suom: Huone) 346

    • jooeisitäjeesustataas

      Lukitaan tämä vastaus. Tuo teidän "pelastus" ei kiinnosta
      Ja vielä perustelut lyhyesti:
      a) Ei tarvetta
      b) Pelastajaa tai pelastusta ei oikeasti ole

    • AamenkiitosJeesus

      "Sillä Jumala oli Kristuksessa ja sovitti maailman itsensä kanssa eikä lukenut heille heidän rikkomuksiaan, ja hän uskoi meille sovituksen sanan."

    • AamenkiitosJeesus

      "kuinka paljoa ankaramman rangaistuksen luulettekaan sen ansaitsevan, joka tallaa jalkoihinsa Jumalan Pojan ja pitää epäpyhänä liiton veren, jossa hänet on pyhitetty, ja pilkkaa armon Henkeä!"

    • Kirjakääröt

      Joh.17:12 Biblia (1776) Kuin minä olin heidän kanssansa maailmassa, niin minä kätkin heitä sinun nimessäs: ne, jotkas minulle annoit, kätkin minä, ja ei niistä kenkään kadonnut, vaan se kadotuksen lapsi, että Raamattu täytettäisiin.

    • AamenkiitosJeesus

      "Tämän jälkeen minä näin, ja katso, oli suuri joukko, jota ei kukaan voinut lukea, kaikista kansanheimoista ja sukukunnista ja kansoista ja kielistä, ja ne seisoivat valtaistuimen edessä ja Karitsan edessä puettuina pitkiin valkeihin vaatteisiin, ja heillä oli palmut käsissään,"

    • AamenkiitosJeesus

      "Hänestä kaikki profeetat todistavat, että jokainen, joka uskoo häneen, saa synnit anteeksi hänen nimensä kautta."

    • AamenkiitosJeesus

      "Autuaat ne, joiden rikokset ovat anteeksi annetut ja joiden synnit ovat peitetyt!"

    • AamenkiitosJeesus

      "Jumala on uskollinen, hän, jonka kautta te olette kutsutut hänen Poikansa Jeesuksen Kristuksen, meidän Herramme, yhteyteen."

    • AamenkiitosJeesus

      "Ja ellei Herra lyhentäisi niitä päiviä, ei mikään liha pelastuisi; mutta valittujen tähden, jotka hän on valinnut, hän on lyhentänyt ne päivät."

    • AamenkiitosJeesus

      "Minä olen ovi; jos joku minun kauttani menee sisälle, niin hän pelastuu, ja hän on käyvä sisälle ja käyvä ulos ja löytävä laitumen."

    • AamenkiitosJeesus

      "Herra on minun väkevyyteni ja ylistysvirteni, ja hänestä tuli minulle pelastus. Hän on minun Jumalani, ja minä ylistän häntä, hän on minun isäni Jumala, ja minä kunnioitan häntä."

    • AamenkiitosJeesus

      "Niin ei nyt siis ole mitään kadotustuomiota niille, jotka Kristuksessa Jeesuksessa ovat."

    • AamenkiitosJeesus

      "Mutta jos me valkeudessa vaellamme, niinkuin hän on valkeudessa, niin meillä on yhteys keskenämme, ja Jeesuksen Kristuksen, hänen Poikansa, veri puhdistaa meidät kaikesta synnistä."

    • AamenkiitosJeesus

      Joka sanoo valkeudessa olevansa, mutta vihaa veljeänsä, se on yhä vielä pimeydessä."

    • AamenkiitosJeesus

      "ja hän on kuollut kaikkien edestä, että ne, jotka elävät, eivät enää eläisi itselleen, vaan hänelle, joka heidän edestään on kuollut ja ylösnoussut."

    • AamenkiitosJeesus

      "Vääryyden mies on vanhurskaille kauhistus, ja oikean tien kulkija on kauhistus jumalattomalle."

    • AamenkiitosJeesus

      "Autuaita olette te, kun ihmiset minun tähteni teitä solvaavat ja vainoavat ja valhetellen puhuvat teistä kaikkinaista pahaa."

    • AamenkiitosJeesus

      "Sillä sinä olet minun turvapaikkani, vahva torni vihollista vastaan."

    • AamenkiitosJeesus

      "Ja sinuun turvaavat ne, jotka sinun nimesi tuntevat; sillä sinä et hylkää niitä, jotka sinua etsivät, Herra."

    • AamenkiitosJeesus

      "te tiedätte, kuinka Jumala Pyhällä Hengellä ja voimalla oli voidellut Jeesuksen Nasaretilaisen, hänet, joka vaelsi ympäri ja teki hyvää ja paransi kaikki perkeleen valtaan joutuneet; sillä Jumala oli hänen kanssansa."

    • Jeesusvainaa

      Vitut sinne kukaan joudu. Puhdasta hömpötystä koko juttu.

    • AamenkiitosJeesus

      "Mutta rauhaan päästyään he jälleen tekivät sitä, mikä on pahaa sinun edessäsi. Silloin sinä jätit heidät heidän vihollistensa käsiin, niin että nämä vallitsivat heitä. Mutta kun he jälleen huusivat sinua, kuulit sinä taivaasta ja pelastit heidät laupeudessasi monta kertaa."

    • AamenkiitosJeesus

      "Sillä sana rististä on hullutus niille, jotka kadotukseen joutuvat, mutta meille, jotka pelastumme, se on Jumalan voima."

    • AamenkiitosJeesus

      ja he veisasivat uutta virttä, sanoen: "Sinä olet arvollinen ottamaan kirjan ja avaamaan sen sinetit, sillä sinä olet tullut teurastetuksi ja olet verelläsi ostanut Jumalalle ihmiset kaikista sukukunnista ja kielistä ja kansoista ja kansanheimoista"

    • AamenkiitosJeesus

      "Hän, Herra, on meidän Jumalamme; hänen tuomionsa käyvät yli kaiken maan."

    • AamenkiitosJeesus

      Niin Jeesus sanoi heille: "Vielä vähän aikaa valkeus on teidän keskuudessanne. Vaeltakaa, niin kauan kuin teillä valkeus on, ettei pimeys saisi teitä valtaansa. Joka pimeässä vaeltaa, se ei tiedä, mihin hän menee."

    • Anonyymi

      "Te tiedätte, että kahden päivän perästä on pääsiäinen; silloin Ihmisen Poika annetaan ristiinnaulittavaksi."

    • Anonyymi

      "Ja kun he olivat häntä pilkanneet, riisuivat he häneltä vaipan, pukivat hänet hänen omiin vaatteisiinsa ja veivät hänet pois ristiinnaulittavaksi."

    • Anonyymi

      Ehdotan että kaivat jostakin netin uumenista videon, jossa Isis polttaa jordanialaispilotin elävältä. On selvää, että vaikka kyseessä on vääruskoisten tekemä teko, sinä koet sitä katsellessasi ylevää ja kohottavaa kristillistä tunnetta, sillä tuo teko kaikessa vajavaisuudessaankin muistuttaa ihanalla tavalla sinun Jumalasi ylen ihmeellistä viisautta ja vanhurskautta, kun hän käristää luomiaan ihmisiä "helvetin" iankaikkisessa tulessa.

      Ja jos jonkun mielestä Isis-vertaus on laaduton, hänelle seuraava kysymys: kun isis polttaa ihmisen elävältä (jonka tuskan siis kuolema sentään katkaisee), se on jotenkin laadutonta, mutta kun Kaikkivaltias Jumala tekee saman äärettömän paljon kiduttavampana ja loppumattomana tuskana, se on jotenkin oikein? Ja näiden vertaaminen on jotenkin laadutonta? Isiksen tulella tuottama tuska on "laadutonta", mutta Kaikkivaltian Jumalan "helvetin" lieskoilla tuottama LOPUTON, ÄÄRETÖN tuska on jotenkin vanhurskasta ja oikein? Isiksen teko on mielestäsi sadistinen, jopa sairas, mutta kun sinun ikioma Jumalasi tekee saman, se ei olekaan sairasta eikä sadistista?
      Vetot varmaankin jotenkin tekijöiden motiiveihin; Isiksen toimintaa motivoi jokin alhainen tunne (kostonhimo pilotin mahdollisesti tekemien ilmaiskujen vuoksi), kun taas Jumalan toimintaa... mitenkähän tuon nyt sanoisi... YLEVÄMPI KOSTONTUNNE? Ylevämpi senkö perusteella, kun äärimmäinen kidutus ei lakkaa koskaan? Vaiko sen, koska Jumalaa ei Kaikkivaltiaana nyt vain kerta kaikkiaan voi vastustaa? Voisitko selittää minulle, MITÄ YLEVÄMPÄÄ JA VANHURSKAAMPAA on siinä, että kiduttaa kidutuksen kohdetta äärettömiin, verrattuna siihen, että kiduttaa kidutuksen kohdetta muutaman minuutin ajan? Millä tavoin LOPUTTOMAN, HIRVITTÄVÄN TUSKAN TUOTTAMINEN on ylevämpää kuin lyhytkestoisen tuskan tuottaminen? Mikä tekee siitä jalompaa ja hurskaampaa? Toteutuuko maailmankaikkeudessa jokin syvällinen oikeudenmukaisuus, kun rajallisen määrän syntejä tehneet, rajallisella ymmärryksellä varustetut, rajallisen ajan eläneet ihmiset ovat kärsineet käsittämättömiä tuskia yhtä jaksoisesti sanokaamme, triljoona ( 1 000 000 000 000 000 000) vuotta? Mikä YLEVÄ JA VANHURSKAS periaate saa siinä täyttymyksensä? Mitä asiaa se ajaa?

      • Anonyymi

        Kas kun ei "jeesuksenomat" kommentoi? Tyhjänpäiväisiä raamatun lauseita ne kyllä hokee, kun niitä on helppo raamatusta kopioida.
        Näyttää että mitään omintakeisia mielipiteitä, ne ei pysty muodostamaan.


    • Aamen, olkoon Saatana kanssamme

      • Anonyymi

        Se on kyllä raskas yhtälö kun pitäis valita kahdesta ovesta se parempi !
        menettekö autoonkin aina takapenkille yksinään hahahaaa...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Se on kyllä raskas yhtälö kun pitäis valita kahdesta ovesta se parempi !
        menettekö autoonkin aina takapenkille yksinään hahahaaa...

        en mene koska teen siellä sek siä


      • Anonyymi kirjoitti:

        Se on kyllä raskas yhtälö kun pitäis valita kahdesta ovesta se parempi !
        menettekö autoonkin aina takapenkille yksinään hahahaaa...

        en mene koska teen siellä sek siä


    • Anonyymi

      Jos jokainen lapsi olisi synnitön syntyessään, niin kuka tahansa lapsi oli voinut sovittaa maailman synnit uhrikuolemallaan, eikä Jumalan olisi tarvinnut uhrata omaa synnitöntä poikaansa.

    • Anonyymi

      Pelastuvalla on sekä usko että kaste. Toisin sanoen kaste ja usko.

      Helluntailaisten lapsilta puuttuu molemmat, koska helluntailaiset ovat antikristuksen palvelijoita.

    • Anonyymi

      Raamatun alkukielessä ei esiinny kadotusta eikä kadotustuomiota. Helvettikin on kaatopaikka Jerusalemin kupeessa. Ja iankaikkiseksi rangaistuksesi suomennettu kolasis aionion -ilmaus tarkoittaa epämääräisen ajan kestävää karsimista ja ojentamista.

    • Anonyymi

      Helvetti on saatanalle ja hänen enkeleilleen luotu ikuisuuskärsimyksen paikka. Mutta valtaosa ihmisistä tuomitaan myös Helvettiin koska eivät tee mielenmuutosta ja parannusta synneistään. Jeesus Kristus sovitti synnit ristillä, kuoli ja nousi kuolleista. Jeesus on Ovi Taivaaseen. Kaikille, jotka ottavat Hänet vastaan, Hän antaa voiman tulla Jumalan lapseksi.

      Älä hyvä ystävä pilkkaa Jeesusta, koska se tuo sinulle kirouksen. Ja Luoja on pilkkaajilleen pilkallinen.

      Ihminen voi uskoa Jumalaan, mutta ellei Jumala Poika ole tuttu niin asiat ei ole kohdallaan.

      Jeesus on Vapahtaja. Jeesus on Jumala, Jumalan Poika.

      Sana rististä on hullutus niille jotka Helvettiin tuomitaan, mutta meille jotka pelastumme se on Jumalan voima.

      • Anonyymi

        Huono satu, pitkästyttävä!


    • Anonyymi

      "tuomitaan kadotukseen"

      Jeesus sanoo:

      "Älkääkä tuomitko, niin ei teitäkään tuomita; älkää KADOTUSTUOMIOTA lausuko"
      Luuk: 6: 37

    • Anonyymi

      Helvetti tai kadotus ei ole paikka vaan tapahtuma!

      Sana "kadotus, kadota" on sama sana alkutekstissä seuraavissa kohdissa :

      Luuk. 19:10 juuri sitä, mikä on KADONNUT, Ihmisen poika on tullut etsimään
      Luuk.19:47 miettivät, miten RAIVAISIVAT hänet POIS TIELTÄ
      Luuk.20:16 hän tulee ja OTTAA nuo viljelijät HENGILTÄ
      Luuk.21:18 edes hiuskarva päästänne ei MENE HUKKAAN

      Joh.3:16 jottei yksikään, joka häneen uskoo, JOUTUISI KADOTUKSEEN (vertaa Luuk.21:18, Joh.6:12. Kaikissa näissä kolmessa tekstissä on sama muoto "apoletai". Siksi nämä kohdat tulisi kääntää samoin! On väärin kääntää "joutua kadotukseen", koska se viittaa paikkaan tai olotilaan, eikä tapahtumaan. Oikea käännös olisi: EI TUHOUTUISI)

      Joh.6:12 Kerätkää tähteeksi jääneet palaset, ettei mitään MENISI HUKKAAN
      Joh.6:27 älkää tavoitelko KATOAVAA ruokaa
      Joh.6:39 etten minä anna yhdenkään niistä... JOUTUA HUKKAAN
      Joh.10:10 varas tulee vain varastamaan, tappamaan ja TUHOAMAAN
      Joh.10:28 he eivät koskaan JOUDU HUKKAAN

      Helvetti.sanaa alkuteksti ei tunne. Jeesus käytti Hinnomin laaksoa vertauskuvana seuraavissa kohdissa, käännetty suoraan alkutekstistä:

      Matt.5:22 joka sanoo: "Sinä hullu", on ansainnut Hinnomin laakson tulen

      Matt.5:29,30 Jos oikea silmäsi viettelee sinua, repäise se irti ja heitä pois. Onhan sinulle parempi, että menetät vain yhden osan ruumiistasi, kuin että koko ruumiisi joutuu Hinnomin laaksoon.

      Ja jos oikea kätesi viettelee sinua, hakkaa se poikki ja heitä pois. Onhan sinulle parempi, että menetät vain yhden jäsenen, kuin että koko ruumiisi joutuu Hinnomin laaksoon.

      Matt.10:28 älkää pelätkö niitä, jotka tappavat ruumiin mutta eivät kykene tappamaan sielua. Pelätkää sen sijaan häntä, joka voi sekä sielun että ruumiin tuhota Hinnomin laaksossa.

      Matt.18:9 jos silmäsi viettelee sinua, repäise se irti ja heitä menemään. Onhan parempi, että silmäpuolena pääset sisälle elämään, kuin että sinut molemmat silmät tallella heitetään Hinnomin laakson tuleen.

      Matt.23:15 te kierrätte maat ja meret hankkiaksenne edes yhden käännynnäisen, ja kun siinä onnistutte, teette hänestä Hinnomin laakson pojan, kahta vertaa pahemman kuin itse olette.

      Matt.23:33 Te käärmeet, te kyykäärmeitten sikiöt! Miten te voisitte päästä Hinnomin laakson tuomiota pakoon?

      Mark.9:43-48 Jos kätesi viettelee sinua, hakkaa se pois. Onhan parempi, että käsipuolena menet sisälle elämään, kuin että molemmat kädet tallella menet pois Hinnomin laaksoon, sammumattomaan tuleen...Jos jalkasi viettelee sinua, hakkaa se pois. Onhan parempi, että jalkapuolena pääset sisälle elämään, kuin että sinut molemmat jalat tallella heitetään Hinnomin laaksoon... Ja jos silmäsi viettelee sinua, heitä se pois. Onhan parempi, että silmäpuolena pääset sisälle Jumalan valtakuntaan, kuin että sinut molemmat silmät tallella heitetään Hinnomin laaksoon, missä mato ei kuole, eikä tuli sammu. (Vertaa Jes.66:24)

      Luuk.12:5 Pelätkää häntä, jolla on valta sekä tappaa ihminen että heittää hänet Hinnomin laaksoon.

      Lisää tästä aiheesta voit löytää osoitteesta https://siintoensio.wixsite.com/minsida-2

    • Anonyymi

      Asian kristinuskon ytimestä voi esittää kauniistikin. Siitä mallina 8 minuutin video:
      https://youtu.be/vKrE72B1C8A
      Yhteystiedot löytyvät sieltä.

      • Anonyymi

        Terveitä uskon perusteita.


    Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1575
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      15
      1414
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1331
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      31
      1305
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      33
      1258
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      14
      1186
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1116
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1116
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1094
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1082
    Aihe