Pertun koulusta kokemuksia Jokelassa

Mietteliäs

Mietitty muuttoa Pertun alueelle, mutta kaipaisin kokemuksia Pertun koulusta. Saako koulussa apua oppimisongelmiin, koska lapsellamme tuen tarvetta? Ja minkänlaisia opettajia ja rehtori? Lapsemme tuleva koulu kuitenkin tärkeä muuton kannalta ja tärkeää, että yhteistyö koulun kanssa onnistuu ja lapsemme saisi tarvittavan tuen opintoihin.

11

2772

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 666ja666

      Rehtori ja kaikki opettajat ovat saakelinpalvojia, koulussa on oppitunnilla nyljetty löytökoiria ja lapset ovat juoneet rämemajavan verta suoraan kaulavaltimosta. Myös ihmisuhreja on välitunnilla poltettu koulun pihassa. Muuten on rauhallinen ja mukava koulu.

      • harkitte

        Enpä tuota tiedä.
        Toisaalta huumeita siellä on paljon. Verkosto on valmis jne.
        Huumeidenkäyttäjät kieltävät humeet. Hassis ja mari on suosiossa.
        Katsele ihmisiä siellä niin huomaat kyllä.


      • Anonyymi

        Olen käynyt pertun koulus jo 6 vuotts putkeen enkä ole törmännyt kyseisiin adioihin eli mietin mikä tässä sinu persettäsi kutittaa??


      • Anonyymi

        Oletkobitse trhnyt näin kun näin tarkaksi tiedät että mikä sinun persettäsi kutittaa


    • HyväKouluOn

      Höpöhöpö. Keskimääräistä fiksumpi koulu kaikin puolin.

    • Anonyymi

      En voi suositella. Opettajat vaihtuvat ja eivät jaksa vahtia lapsia. Milloin mitäkin tapahtuu..vaatteet on rikki ja lapset kadoksissa..

      • Anonyymi

        2. luokan, ET:n ja musiikin opettaja on kiinnostava.


    • Anonyymi

      En suosittele! Opet ammattitaidottomia suurin osa. Eivät kunnioita vanhempia eivätkä vanhempien näkemyksiä lapsista.

    • Anonyymi

      Pertun koulussa piiloudutaan nykyään tiimien taakse. Opettajat leikkivät lääkäreitä ja lynttäävät kodin mielipiteet.

    • Anonyymi

      Koko ala-asteen kyseistä koulua käyneenä voin suositella. Rauhallisin Jokelan kouluista ainakin jos vertaa Lepolan kouluun. Viime vuosina vape yleistynyt mutta omien uskomusten mukaan varmaan pian taas vähenee, toivottavasti. Opettajat kyllä vaihtuneet huomattavasti ainakin mun entisillä ajoilla mun ope vaihtuu monta kertaa. Jokelan jos kuitenkin aikoo muuttaa niin kouluksi välkkää joko Perttu tai Kolsa, ÄLÄ Lepolaa

    • Anonyymi

      En suosittele minäkään. Jatkuvasti järjestyshäiriöitä. Lapset tulee itkuisina kotiin. Ei Tuusulassa saa tukea mihinkään asiaan. Koettu on.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nainen, tervetuloa

      Tule luokseni eka vaikka viikoks tai pariksi. Saisin helliä, kannustaa ja tukea sua ja kokata lempi herkkujasi. Pääsisit
      Ikävä
      35
      7774
    2. Olisit ollut varovaisempi

      Nyt jos minut hylkäät ja et meidän asiasta minulle mitään ilmoita niin ettet edes anteeksi pyydä, niin tiedä että minä e
      Ikävä
      83
      4606
    3. Mies sinä olet kaunis katsella

      Olet myös rauhallinen, tavallinen, varovainen, lämmin, poikamainen, komea, ryhdikäs, rentotyylinen, kiva, mukava... jne
      Ikävä
      67
      3271
    4. Vastenmielisyys

      Kuvaa sinua parhaiten
      Ikävä
      55
      2166
    5. Sinulle, tahtoisin kertoa mitä

      ajattelen siitä. Ehkä olen väärässä, mutta minusta kuulostaa jonkin alulta, mutta ei kerro minkä. Se selvinnee myöhemmi
      Ikävä
      28
      1709
    6. Ensitreffit alttarilla Jyrki paljastaa hääyön intiimiasioista kameroiden sammuttua: "Fyysinen..."

      Ooo-la-laa… Ensitreffit alttarilla -sarjassa alkaa hääparien välillä ns. tunteet kuumenemaan. Lue lisää: https://www.s
      Ensitreffit alttarilla
      7
      1687
    7. Persut tyrmäsivät Suomen osallistumisen Ukrainan jälleenrakentamiseen

      Siinä meni sitten kokoomusyrittäiltä bisnekset sivun suun putinistipersujen takia. Jälleenrakentamiseen osallistuvat mu
      Maailman menoa
      358
      1498
    8. Miksi suomussalmelaiset haisee niin pahalle?

      Kaupassa käydessä huomaa, miten monet ihmiset haisee todella kammottavalle. Eikö täällä osata käydä pesulla tarpeeksi us
      Suomussalmi
      17
      1496
    9. Miksi miehet pelkäätte jotain naista?

      Iskeekö ujous, paniikki ja hävetys. En ole niin pelottava miltä vaikutan vink vink.
      Ikävä
      58
      1199
    10. Nuorisojoukko ryösti merkkikengät teinipojan jalasta Helsingin Itäkeskuksessa.

      https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010709501.html Muun muassa näidenkin rikosten huomattavan suurista kasvamismääristä vi
      Maailman menoa
      277
      1088
    Aihe