jota ostin LIdlin tarjouksesta. Kyllä on hyvää puolukkahillon kanssa. Onko Tampereen Tammelantorilla vielä Tapolan kioski josta 70-luvun lopulla ostin mustaa makkaraa ollessani opiskelemassa Mansessa?
Syön nyt Tapolan mustaa makkaraa
15
58
Vastaukset
- onninen
Kyllä on, ja välillä pitkä jonollinen porukkaa jonottaa makkaraansa. Jonossa on poliiseja, kotirouvia, opiskelijoita, duunareita, pultsareita ja laumma turisteja! Eli koko kirjo nälkäisiä! Edullinen, mahan täyttävä sapuskahan se onkin! No, näin talvella Tapolan jono on lyhyempi, mutta kesällä matkailijatkin haluavat maistella mustaamakkaraa!
- jdne
Eli kaikki ennallaan Tammelan torilla ja makkara maistuu. Ostin taannoin Tapolan savulenkkiä ja sekin oli maukasta uunimakkarana.
- Herkkoo
jdne kirjoitti:
Eli kaikki ennallaan Tammelan torilla ja makkara maistuu. Ostin taannoin Tapolan savulenkkiä ja sekin oli maukasta uunimakkarana.
Tapola ei muuten usein käytä kotimaista lihaa- olen sen osulassa havainnut - enkä osta!
- hohoijakkaa
jdne kirjoitti:
Juu, kutakuinkin ennallaan. Muutos on se, että vanha Tammelan Voima pystybaari onkin ollut vuosia Wanha Mestari, siisti ja kallis kapakka! Mutta vanhakansa tilailee edelleen taksinsa Tammelan Voimaan! Nuoremmat taksikuskit ei aina hoksaa, mihin pitää mennä!
- kugd
hohoijakkaa kirjoitti:
Juu, kutakuinkin ennallaan. Muutos on se, että vanha Tammelan Voima pystybaari onkin ollut vuosia Wanha Mestari, siisti ja kallis kapakka! Mutta vanhakansa tilailee edelleen taksinsa Tammelan Voimaan! Nuoremmat taksikuskit ei aina hoksaa, mihin pitää mennä!
Onko Salhojankadun englantilaistyyppinen pubi vielä toiminnassa? Se oli suosittu opiskelijoiden keskuudessa 70 ja 80-luvuilla.
- walinto
Miten joku voi syödä mustan makkaran tai veriohukaisten kanssa puolukkahilloa?? Voihan siihen sopii.
- vydn
Makuasioista ei voi kiistellä sano persu kun persettä nuoli.
- vaikka-mämmiä-
Muutaman kerran olen maistellut mustaamakkaraa, enkä kyllä mausta ole innostunut. Miten jotkut voivatkin pitää sen mausta? Tosin onhan näitä outoja herkkuja itselläkin, joista muut eivät välttämättä pidä.
- Matti--
Niissä on Mervin salainen mauste. Antaa hieman suolaisen pintamaun.
- lostaja
Mustamakkara on .......a ja ulostan .......a.
- bumaga
inhokit kansakoulusta 70-luku:
-kesäkeitto
-tilliliha
-kaalilaatikko
- kxbznsmsmsmn
prismastahan tuota saa lämpimänä. oli kyllä mitä parhain ja maukkain matkaeväs silloin kun viljoja vielä söin. edullinenkin verrattuna ravintolaruokailuun.
nyt kun viljattomalla ollut 3v niin tuokin jäänyt. Paljon paljon parempaa mustaa makkaraa tulee, kun tekee poron verestä ja poronlihasta, tässä ainekset: poron veri, poronliha, sianliha, sianrasva, suola,
ohrasuurimo, ruisjauho, sipuli, valkopippuri, meirami.
Helppo tehdä itse, jos vain vähänkään on viitseliäisyyttä.- Mitäs.seisovat.tiellä
Pitää vaan ensin ajaa autolla sen poron päälle.
- Ljfdaa
Penkivelliä on poikaa ja kokkelpiimä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1442470Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?1961157Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131071Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389930Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi296888- 66858
- 53841
- 89837
- 46829
- 51743