Selviytyjät Eevi ja muut

waiting

Tässä näki hyvin miten porukat sopeutuu erilaisten ihmisten kanssa. Pahin oli Eevi. Näytti hapanta naamaa ja piti itseään parempana kuin muu ryhmä. Pöyristyttävä kommentti lopuksi Miskasta; "ei sopeudu meidän joukkoon". Ihan kuin jonkun koulukiusaajan suusta. Yrititkö Eevi edes tutustua Miskaan? Julkkisten kannattaa miettiä osallistuako tuohon formaattiin. Aika negatiivisen kuvan monista saa ja eivät jaksa teeskennellä pitkään noissa oloissa muuta mitä ovat. Jo tässä jaksossa näki muutamista mitä ovat. Positiivinen yllätys oli Virpi ja Vilma. Mukavan oloisia ovat. Lotta on liikaa säätämässä joka suuntaan ja yrittää olla esillä. Pidemmän päälle alkaa ärsyttää. Lolan arvasinkin alkavan juonittelemaan ja tuokin hyvää viihdettä.
Mitä muut olette mieltä?

21

110

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • marketta59

      Joka ikinen ohjelma, missä Eevi on ollut, niin olen saanut sen käsityksen, että hän on erittäin huono häviäjä. Ei sitä kertaa, ettei ollut "jonkun muun vika" Ihan älytöntä ruikkaamista

    • Selviytymispeli

      Lola on minusta kuvottavin ilmestys tämän kauden hahmoista.

      En ymmärrä, miksi joillekin on niin vaikea hyväksyä oma itsensä sellaisine puutteineen kun on, eikä kuvitella että kaikesta huolimatta on oleva suomen taitavin, fyysisin ja fiksuin selviytyjä. Toisilla siihen ei vaan ole mitään mahdollisuuksia, ja sekin on fiksuutta ymmärtää se etukäteen. Olisi luullut, että kerran itsensä nolaaminen kiipelysarjassa olisi riittänyt, mutta ilmeisesti ei.

      Onneksi kilpailijat ovat voineet mm. katsoa kaikki jenkkisarjat läpi ja valmistautua olemaan ilman riippuvuuksia viikkotolkulla viidakossa. Kyllä sillä jo pärjää pitkälle.

      • Maantierosvo

        Mitä Lola on heimonsa eteen tehnyt? Leirissä ainoastaan syönyt toisten tekemää ruokaa.
        Kisoissa seisoskelee taustalla. Ei onnistunut ainoa tehtävä johon osallistui. Piti kurkkia toisen porukan palapelistä mallia. Olihan tuo lapiokoura voinut mennä sitä hiekkaa kaivamaan Eevin sijaan.
        Ei ole fyysisesti eikä älyllisesti vahva. Saa nähdä miten vesitehtävät onnistuu?


    • Quatermash

      Julkkis Selvityjät ton nimi pitäis olla.
      Jokainen tuollakin oleva tyrkyttää itseään joka vitun ohjelmaan.
      Lavastettua,etukäteen käsikirjoitettua paskaa noi ohjelmat on.
      Pääaia,että iltapäivä ja juorulehtien lööpeissä riittää juttua.
      Onneksi ei tarvitse katsoa.

      Selviytyjät.Selviytymisopas.Seikkailijat.Seikkailuopas.
      Suuri seikkailu.Mahdoton seikkailu.Alastomat selviytyjät.
      Selviytyjä kaksikko.Hurja seikkailu.Huippujengi.Myyrä.
      Julkkis selviytyjät.Pallon ympäri.Ym,ym,ym...



      Näytetään muutama sekunti,että ollaan tekevinään jotakin.
      Sitten perään kommenttia.

    • missiLola

      Lola ei ainakaan tehnyt juuri mitään, löntysteli vieressä, kun muut tekivät! Kyllä pitää itsetunnon olla korkealla, kun kehtaa mennä tollaiseen ohjelmaan paljastelemaan silikonejaan ja valtavaa kroppaansa. Ihme on, jos vielä parikin osaa tuolla pärjää. Kovat on luulot nirppanokalla itsestään.

    • selviytyjä200

      Eipä erota missejä tuosta porukasta. :D

    • eiköseolenytselvä

      Selviytyjät on käsikirjoitettu valmiiksi, joten jo sarjan alkaessa kukin kilpailija tietää missä vaiheessa hän putoaa joukosta pois.

    • Iltispööö

      Asellhan sen voittaa. Iltalehti paljasti sen jo eilen. Painija ja poliitikko, hyvät lähtökohdat oli kisaan.

    • Hiiiirveä

      Samaa mieltä; Järkyttävin Lola läskeineen.

      • 675o

        Muistuttaa aika paljon virtahevon hanuria.


    • eivoita

      Aika laiskan pulskea tuo Lola, ei tee yhtikäs mitään, kamalan kömpelö, lojui siellä liejussa kuin virtahepo.

      • Lolaeitaatustivoita

        Mikshän pitää vielä virnuilla kaikkitietävän näköisenä niin kuin olis jo kisan voittanu? Ärsyttää!!! Luuleeko oikeesti voittavansa?


    • näkyyjakuuluu

      No nyt on pudotettu kisasta kaksi kova kuntoisinta kilpailijaa. Vieläköhän tuo keltainen joukkue uskoo pärjäävänsä kisassa. En usko. Lolan kunto on lähes 0.
      Lolalle on kertynyt painoakin aika reippaasti. Esiintyy aika itse varmasti selviytyjissä.
      Kierous loistaa.

      • häviääjatkossakin

        Toinen ääripää on tämä anorektinen nainen, joka ei myöskään Lolan ohella pysty mitään tehtäviä suorittamaan, tuo koko joukkue ei ole varmaankaan oivaltanut, että ei kannattais heti pudottaa näitä parhaimpia kisaajia.


    • Keira

      Häiritseekö teitä muita surkea tapa kuvata tuota? Lähes pelkästään puhuvia päitä, juonitteluja puskissa, ja kilpailuja. Ei mitään muuta elämää.
      Jenkkien Selviytyjissä näytetään aina sitä normaalia olemistakin, ruoan laittoa, laavun korjailua, ja keskusteluja nuotiolla porukalla. Silloin myös saa laajemman kuvan ihmisistä.
      Vaikuttaa kuin Suomen Selviytyjissä keskittyttäisiin vain juonittelemaan ja juoruilemaan pää-asiana. Melko puuduttavaa katsottavaa, suorastaan tylsistyttävää.

    • waiting

      Keira: häiritsee. Näytetään vain juonitteluosiot ei mitään normi keskusteluja jotta saisi ihmisistä kuvan. Nyt tehty selkeästi Lotta Näkyvästä ja osasta sen puolen porukkaa ns hyviä ihmisiä. Samanlaisia juonittelijoita ovat kaikki. Lolasta on vaan haluttu tehdä se inhokki. Toki hän on aina sanonut asiat suoraan ja ei ehkä ole mikään mukavin ihminen.. Se harmitti et Niklas pudotettiin. Mut joo kyllä odotan et The Selviytyjät alkaa kolmoselta. Olen katsonut joka kauden alusta saakka.

    • ilkeäLola

      Kyllä osaa Lola ottaa v-mäisen hymyn naamalleen. On oikea noita-akka! Vilman hoikkuus ärsytti, kun se korosti ex missin paksuutta. Sauli kertoi, et oli huutanut toiselle joukkueelle, et älkää kukaan luottako Vilmaan!? Aika kiero ja ilkeä pullukka, omasta mielestään kaikkein fiksuin pelaaja, kun älysi katsella vanhoja sarjoja!? Kai ne muutkin katsoi. Lola on todella syönyt vararavintoa! Hahahaha!!!

    • löllölölö

      Joko Lola punnitaan teollisuusvaakalla???
      Muuan ystävä oikein järkyttyi, kun kuuli osallistumisestani ohjelmaan. Hän päivitteli minulle, että enhän minä nyt voi uimapuvussa tv:ssä hyppiä. Toiselle ystävälleni hän visersi, että olen varmaan siksi mennyt, kun en muuten saisi laihdutettua, Lola kertoo lehdelle.
      https://www.is.fi/viihde/art-2000006009589.html

      Voi voi rassukkaa.

    • ParoniHusu
    • Vilmis

      Mitenkä olisi äänestys menny jos vilma olis käyttäny itse talismaanin? Niin kuka olisi pudonnut? Mielestäni Vilman olisi tarvinnu kattoo ketä putoo.

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      361
      4314
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1809
    3. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      64
      1549
    4. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1546
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1370
    6. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      59
      1341
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      53
      1333
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      205
      1325
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1215
    10. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      8
      1208
    Aihe